Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärtti. Se, että Käärijä käyttää ilmaisua "moni luulee jotain muuta", kertoo että todellisuus taustalla on eri kuin se, mitä luullaan.
Samalla kääntyy pois ja juttu vaimenee ja aihe vaihtuu. Taisi olla myös moni ajattelee. Ei luulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukkeli 💚
https://www.tumblr.com/tulisydan/763151314237734912/minun-ukkeli?source…
Toi muuten pitää varmasti paikkaansa, että on pyytänyt Bojania olemaan rennosti, kun kuvaa videota. Toi kirjan lukeminen ei näytä niin luonnolliselta 😅
Just sillain et koita olla vähemmän hot ja jotenkin kasuaalisti et me ei sit näytetä miltään homoparilta.
Sit ne on ympäri hotellia ja Kyprosta kulkenut niin kauniina, tuijotellen toisiaan, hymyillen, kosketellen ja Boitsu on pitänyt huolen, että vaeltava käsi on koko ajan omistavasti koskenut johonkin kohtaa Kärtsyä 😂
Ei ne ole voinut olla tuolla ilman kosketusta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärtti. Se, että Käärijä käyttää ilmaisua "moni luulee jotain muuta", kertoo että todellisuus taustalla on eri kuin se, mitä luullaan.
Samalla kääntyy pois ja juttu vaimenee ja aihe vaihtuu. Taisi olla myös moni ajattelee. Ei luulee.
Moni luulee jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytti kyllä nimenomaan sanaa luulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukkeli 💚
https://www.tumblr.com/tulisydan/763151314237734912/minun-ukkeli?source…
Toi muuten pitää varmasti paikkaansa, että on pyytänyt Bojania olemaan rennosti, kun kuvaa videota. Toi kirjan lukeminen ei näytä niin luonnolliselta 😅
Just sillain et koita olla vähemmän hot ja jotenkin kasuaalisti et me ei sit näytetä miltään homoparilta.
Sit ne on ympäri hotellia ja Kyprosta kulkenut niin kauniina, tuijotellen toisiaan, hymyillen, kosketellen ja Boitsu on pitänyt huolen, että vaeltava käsi on koko ajan omistavasti koskenut johonkin kohtaa Kärtsyä 😂
Ei ne ole voinut olla t
Ei tietenkään
Vierailija kirjoitti:
Niin moni luulee myös että eivät ole edes kavereita vaan markkinointikeino.
Vierailija kirjoitti:
Äh, taasko tota kintober kuraa alkoi pudota ao3:n. Viimeksikin niitä tuli vielä tyyliin helmikuussa. 😆
Niin sairasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oikeasti. Sitä Jodelin juorua ei nähnyt kukaan - sen näki niin harva, että sen olemassaolosta riideltiin seuraavana aamuna ja pitkin viikkoa. Jos se oli keskellä yötä maksimissaan tunnin verran ylhäällä, niin tuskin K sitä myöskään on nähnyt, kun on lomalla ollut ihan muuta tekemistä kuin lukea Jodelia.
No onhan siitä ollut keskustelua siis paljonkin vaikka alkuperäinen lanka poistuikin. Jos K lukee Jodelia niin on varmaan itsekin nähnyt sitä riitelyä siitä ja ihan pystynyt päättelemään jonkun siellä aiheella trollanneen.
No ei kyl ole Jodelissa ollut yhtään mitään juttua sen jälkeen.
sen näki niin harva, että sen olemassaolosta riideltiin seuraavana aamuna ja pit
Ei nyt aloiteta taas riitaa tästä, mutta Jodelissa oli mainintoja siitä aloituksesta myös muiden lankojen kommenteissa. Mutta Jodelista nyt kommentit poistuvat melko tehokkaasti, joten eivät välttämättä ole olleet siellä päivätolkulla. Enkä ole siis tuo sama kommentoija, jota lainataan tuossa aiemmin. Eli on niitä siellä useampikin nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkee muka jossain shippauksessa ilman pienintäkään toivetta että ois pari todellisessakin elämässä? Ei vaan kehdata tunnustaa, että toivotaan tällaista ja etäännytetään shippaaminen joksikin tyyliin samanlaiseksi puuhaksi kuin muumimukien keräily.
Muistuttaisin, että lähtökohtaisesti shippaus on kuvitteelista eikä sen tarvitse olla yhteydessä todellisuuden kanssa.
Muistuttaisin, että kysyin juuri mitä järkeä puhtaassa kuvittelussa ilman linkkiä todellisuuteen? Eihän siinä olekaan, siksi shippaajat pitävät yllä ajatusta, että kaikki on mahdollista, ei voi koskaan tietää. Toki sitä ei hirveästi mainosteta.
Miksi muuten sellainen yhteisöllinen hybris, jos se the Todellisuus liikkuukin hetken sen oman illuusion suuntaan.
Ja silloin, kun ei liiku, palataan tähän shippaus on harrastus kuten ristipistotyötkin -selittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika syvällä. Voimia
Ei se pahvikärppä mitään tarkoittanut. Häärijä halusi itselleen vain näkyvyyttä. Ratsasti taas Kärtsän maineella samalla aikaa ku Kärtsä ratsasti öö Bojtsulla hotel Cuntissa Cyrpoksella.
It is what it is.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin moni luulee myös että eivät ole edes kavereita vaan markkinointikeino.
Hei tosiaan, missäs on ne huutelijat, joiden mielestä K ja B kaveruus on vain markkinointia ja B käyttää vaan hyväkseen Kärtsää? Saataisiinko vihdoin naula arkkuun näille trolleille, kun K halusi viettää viikon loman rakkaan ystävänsä kanssa kahdestaan?
Turha tuosta on tapella. Selvää se oli, että jompikumpi syöksyy loman jälkeen friendzonettamaan. Niin se aina on mennyt. Tai kutsutaan lopuksi veljeksi.
Haastatteluissa tämä tulee jatkumaan vaikka käyttäydytään muuten kuin olisi muuta lopuksi tulee aina veli tai ystävä.
Katsokaa vaan. Käytös vaan vaikuttaa muulta ja puheet noin muuten ja näkemisten välit vaan lyhenee oletan.
En minä mihinkään suhteeseen usko, mutta vieraan silmään tuo näyttää siltä kuin kiinnostusta olisi muuhunkin. Se on eri asia käykö niin ikinä. Oletan että ei.
Vierailija kirjoitti:
Turha tuosta on tapella. Selvää se oli, että jompikumpi syöksyy loman jälkeen friendzonettamaan. Niin se aina on mennyt. Tai kutsutaan lopuksi veljeksi.
Haastatteluissa tämä tulee jatkumaan vaikka käyttäydytään muuten kuin olisi muuta lopuksi tulee aina veli tai ystävä.
Katsokaa vaan. Käytös vaan vaikuttaa muulta ja puheet noin muuten ja näkemisten välit vaan lyhenee oletan.
En minä mihinkään suhteeseen usko, mutta vieraan silmään tuo näyttää siltä kuin kiinnostusta olisi muuhunkin. Se on eri asia käykö niin ikinä. Oletan että ei.
Ellei sitten vuosien päästä jos elämäntilanne sallii sen.
Ystäväpuhe on turvallista. Ei kukaan syytä siitä jos myöhemmin onkin jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä miksi edes mainosti kenen kanssa sielä on jos kovasti ärsyttää ja kyllästyttää shippaus? Ei sitä seuralaista olisi tarvinnut edes kertoa eikä mainosvideossa esittää.
Kyllä toi heitto oli meille, jotka olimme ajatelleet vähän aidommin, että heillä ois jotain. Ei shippaajille. Ja siis pakko mainita, etten ole ikinä heille mitään viestejä lähettänyt mistään rakkaussuhteesta tai vastaavasta. Mutta ilmeisesti on lukenut niitä jostain.
Ai se ho...lomailu?
Ei vaan toi "Ystäväni, vaikka joku luulee muuta"
Sinä lisäät taas sanoja omasta päästäsi. Siellä ei ollut sanaa vaikka.
No miten se merkitys muuttuu ilman sitä?
Vierailija kirjoitti:
Tää on muuten jännä, että mullakin on vahva tunne siitä, että näkemisten välit lyhenee. En oikein edes tiedä miksi on se tunne ja mitä se sitten tarkoittaa, tuskin mitåän.. Ja olen myös sitä mieltä, että sanoo Kärtsä nyt mitä tahansa tuossa videossa, niin kyl se kuvamaailma tiukoissa uimashortseissa poolillä vilkuttelevine Boitsuineen kertoo kyllä aika paljon siitä, miksi moni muuta luulee 😂. Miettikää nyt vähän.. ja tosiaan miksi ylipäätään pitää asiasta mitään mainita, ois sanonut että että tultiin mun kaverin Bojanin kanssa lomailemaan. Mä en oikein tiedä mitä ajatella, uskon heidän ystävyyteen, mutta en hämmästyis vaikka pinnan alla ois muitakin tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Historian pisin esileikki...tai tosin sitähän ei voi kukaan tietää, mitä tuolla suljettujen ovien takana tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka heidän välillään on jotain erityistä ja enkä usko B haluaa liikaa huomiota Balkanille heidän mitä tahansa väleistään niin friendzonaus voi olla välillä hyödyllinen. Olen itse tehnyt , koska mun iskä voi olla vanhoillinen ja itsekkin olen Bi ja olen friendzonannut ja elänyt paljon heteronormatiivisuusdessa
No K ainakin sanoi tuossa ihan suoraan, etteivät ole kuin kavereita. Ootko sä ensin esitellyt sun isille teistä vihjailevia videoita, joiden jälkeen oot sitten sanonut, että olet heille vain kaveri?
Eipä sanonut että ovat vain ystäviä tai vain kavereita. Sanoi rakas ystävä jotkut ajattelee jotain muuta. Ei kieltänyt mitään tai myöntänyt. Jos olisi sanonut vain rakas ystävä se olisi eri juttu.
No miksi olisi sanonut, että "moni luulee jotain muuta", jos ei tarkoittaisi, että ovat VAIN ystäviä?
Huomasin muuten, kun K sanoi ton lauseen hän taisi vähän huulia nuolaista