Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasa-arvoisessa suhteessa kulut maksetaan puoliksi

Vierailija
22.07.2026 |

Kun valitsee fiksun kumppanin jolla on kyky kouluttautua, työllistyä, tienata ja hallita raha-asioitaan, voi saada tasa-arvoisen suhteen jossa molemmat ovat yhdenvertaisia.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ihmistä tai muitakaan eläimiä ei valita. Niillä on oma tahto.

Vierailija
2/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi muunkinlaisia kuin yhdenvertaisia suhteita on olemassa :)

Vierailija
4/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, jos/kun löysit puolison, joka pitää sinusta.

Vierailija
5/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakaan ei kiinnosta tasa arvo. Olen ylpeästi heikompi suku puoli.

Vierailija
6/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos on samat tulot. Muuten ei onnistu.

Vierailija
7/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siksi puolisoksi kannattaa valita tasa-arvoinen kumppani niin tulot ovat samat.

Vierailija
8/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se taida olla kuitenkaan 100% tasa-arvoa, sillä mies kuluttaa enemmän kuin keskimäärin naiset, koska jo biologisesti mies  tarvitsee  enemmän ravintoa, vettä jne. enemmän kuin naiset. 

Vierailija
9/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta NORMAALEISSA suhteissa ei niitä euroja lasketa.

Vierailija
10/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät raha-asiat eivät tee tasavertaiseksi, olet melko yksinkertainen tyyppi, kiertäisin helvetin kaukaa !

Vierailija
11/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä minulle käy. Säästöähän se olisi kun nyt työttömänä maksan itse kaikesta 100%.

M33

Vierailija
12/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli 30 vuotta naimisissa, kolme jo aikuista lasta, asumme arvoalueella Helsingin keskustassa ja akateemisesti koulutettu vaimoni on aina ollut kotirouva. Mielestäni tässä ei ole mitään epätasa-arvoista. 

Vierailija
13/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se taida olla kuitenkaan 100% tasa-arvoa, sillä mies kuluttaa enemmän kuin keskimäärin naiset, koska jo biologisesti mies  tarvitsee  enemmän ravintoa, vettä jne. enemmän kuin naiset. 

Tämä. Käyn kuumissa 20 min suihkuissa ja pesen pitkät hiukseni. Miehellä menee 4 min. Silti tasa-arvoa etten maksa enemmän siitä vaan puolet.

Vierailija
14/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on oikeasti niin tyhmiä, että niiden mielestä tasa-arvo on sitä, että kaikilla on yhtä paljon rahaa. 

Vierailija
15/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yli 30 vuotta naimisissa, kolme jo aikuista lasta, asumme arvoalueella Helsingin keskustassa ja akateemisesti koulutettu vaimoni on aina ollut kotirouva. Mielestäni tässä ei ole mitään epätasa-arvoista. 

Minun mieheni on ollut kotiherra jo 50v ja onhan hän lapsen asemassa minuun nähden, kun minä häntä kannattelen. Kaikkihan ei sellaista edes näe epätasa-arvoisena.

Vierailija
16/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on sama koulutus tohtorintutkinnon alaa myöten. Molemmat olemme myös tehneet mielestäni kovasti töitä, ja olleet myöa lasten kanssa kotona. Hänellä on kuitenkin vakituinen työ, minulla määräaikainen ja 2500e/kk matalampi palkka bruttona. Hän saa myös isänsä firmasta tuhansia euroja osinkotuottoja vuosittain. Ja omasta tahdostaan maksaa enemmän yhteisiä kuluja ja esim. lomamatkat. 

Vierailija
17/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhteen tarvitsekaan olla tasa-arvoinen. Tämän tavoittelussa on menty ihan liian pitkälle. Harvoin sukupuolet pärjäävät yhtä hyvin vaikka samanlaiset mahdollisuudet on kouluttautua, joten kaikille ei edes riittäisi tasa-arvoista kumppania.

Vierailija
18/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä itse maksa mistään muuta kuin 0% jos olet työtön.

Vierailija
19/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siksi puolisoksi kannattaa valita tasa-arvoinen kumppani niin tulot ovat samat.

Hehe, aloitettiin seukkamaan 14-vuotiaina. 😂

Vierailija
20/30 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on oikeasti niin tyhmiä, että niiden mielestä tasa-arvo on sitä, että kaikilla on yhtä paljon rahaa. 

Jotkut on oikeasti niin tyhmiä, että niiden mielestä tasa-arvoiseen suhteeseen ei kuuluu tasa-arvo kaikilla osa-alueilla. Se tyhmyys on myös esteenä tienaamiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi