Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
17961/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olisi joku ilmoitus ollut olisi asia sanottu myös englanniksi. Heitä shippaa muutkin kuin suomalaiset. Ei tuota "tärkeää tiedotusta ja ärtymyksestä siinnyttä avautumista" nyt ymmärrä kuin osa faneista. 

Kyllä K tietää, että asiat leviää fandomissa. Plus sen pitää taiteilla shipin tuoman lisäsuosion ja oman todellisuutensa välimaastossa. 

Luonteva ajankohta julkistaa tämä selventävä tiedote. Ei jaksa enää tulevalla kiertueellaan väsynyttä ja luuloihinsa fakkiintunutta Bojere porukkaa. Uusia tuulia

Ans olla kun Kärtsä itse ratkeaa puhumaan Boitsusta jossain välispiikissä. "Me and my, my, my Bojan, my man, we were on a holiday. Kyrpos, together, all week, sun and swim and Bojan in swim shorts. Was very great, good time."

Vierailija
17962/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heidän välillään on jotain erityistä ja enkä usko B haluaa liikaa huomiota Balkanille heidän mitä tahansa väleistään niin friendzonaus voi olla välillä hyödyllinen. Olen itse tehnyt , koska mun iskä voi olla vanhoillinen ja itsekkin olen Bi ja olen friendzonannut ja  elänyt paljon heteronormatiivisuusdessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17963/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä miksi edes mainosti kenen kanssa sielä on jos kovasti ärsyttää ja kyllästyttää shippaus? Ei sitä seuralaista olisi tarvinnut edes kertoa eikä mainosvideossa esittää. 

Kyllä toi heitto oli meille, jotka olimme ajatelleet vähän aidommin, että heillä ois jotain. Ei shippaajille. Ja siis pakko mainita, etten ole ikinä heille mitään viestejä lähettänyt mistään rakkaussuhteesta tai vastaavasta. Mutta ilmeisesti on lukenut niitä jostain.  

Ai se ho...lomailu?

Vierailija
17964/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkkisfanit on kyllä ottaneet ton stoorin ihan shippausmielessä, ei minään "ollaan vaan ystäviä" ilmoituksena.

Eihän tuo mikään ilmoitus olekaan. Sitä Kärtsän samaa juttua kuin on ollutkin. Välillä tätä brozonetusta on toteuttanut Bojan. Välillä Kärtsä. Sitten taas toimitaan viitaten muuhun. 

Milloin K on sanonut mitään mikä viittaisi, ettei voisi olla kiinnostunut Bojanista?

Viimeksi tämänpäiväisessä videossa.

En minä kyllä kuullut sellaista. 

Vierailija
17965/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkkisfanit on kyllä ottaneet ton stoorin ihan shippausmielessä, ei minään "ollaan vaan ystäviä" ilmoituksena.

Eihän tuo mikään ilmoitus olekaan. Sitä Kärtsän samaa juttua kuin on ollutkin. Välillä tätä brozonetusta on toteuttanut Bojan. Välillä Kärtsä. Sitten taas toimitaan viitaten muuhun. 

Milloin K on sanonut mitään mikä viittaisi, ettei voisi olla kiinnostunut Bojanista?

Viimeksi tämänpäiväisessä videossa.

I d i o o t t i. Kysyin, että muulloin kuin tässä, kun joku väitti,. että "K:kin on niin sanonut jo aiemmin". Eipä ole tainnut.

Vierailija
17966/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä miksi edes mainosti kenen kanssa sielä on jos kovasti ärsyttää ja kyllästyttää shippaus? Ei sitä seuralaista olisi tarvinnut edes kertoa eikä mainosvideossa esittää. 

Kyllä toi heitto oli meille, jotka olimme ajatelleet vähän aidommin, että heillä ois jotain. Ei shippaajille. Ja siis pakko mainita, etten ole ikinä heille mitään viestejä lähettänyt mistään rakkaussuhteesta tai vastaavasta. Mutta ilmeisesti on lukenut niitä jostain.  

Ai se ho...lomailu?

Minusta sanoi vielä "hom.."

Vierailija
17967/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin suutun, jos joku kommentoi vttuillen mun pahoittuneeseen mieleen. Ja kostan sitä koko ketjuun. Mitään tarvetta olla pois sen takia täältä mulla ei ole. Viime aikoina ei ole kuitenkaan mieli pahoittunut juurikaan.  

Tuollainen käytöksesi ikävä kyllä pilaa ja rikkoo fandomia. 

No niin sekin, että joillekin mielensä pahoittaneille vastaillaan ilkeästi.

Kyllä se ilkeilyn välttäminen koskee ihan kaikkia, myös mielensä pahoittaneita. (Oon se utopistinen ilkeilynlopettamishaaveilija.)

Vierailija
17968/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukkeli 💚

https://www.tumblr.com/tulisydan/763151314237734912/minun-ukkeli?source…

Toi muuten pitää varmasti paikkaansa, että on pyytänyt Bojania olemaan rennosti, kun kuvaa videota. Toi kirjan lukeminen ei näytä niin luonnolliselta 😅

Kukaan ei varmaan pysty päättelee mitä kirjaa lukee? Joku kuva siinä kirjan kannessa näkyy 

Etpä taas vähän stalkkaa ja suurentele kuvakaappausta.

Huu, kamalaa stalkkausta jos saisi tietää mitä kirjaa lukee 😅 jotain tosi salaista varmaan 😉

No eipä tullut itselleni mieleen alkaa sitäkin selvittämään, kun ei suoraan tuosta näy. 

Vierailija
17970/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka heidän välillään on jotain erityistä ja enkä usko B haluaa liikaa huomiota Balkanille heidän mitä tahansa väleistään niin friendzonaus voi olla välillä hyödyllinen. Olen itse tehnyt , koska mun iskä voi olla vanhoillinen ja itsekkin olen Bi ja olen friendzonannut ja  elänyt paljon heteronormatiivisuusdessa

No K ainakin sanoi tuossa ihan suoraan, etteivät ole kuin kavereita. Ootko sä ensin esitellyt sun isille teistä vihjailevia videoita, joiden jälkeen oot sitten sanonut, että olet heille vain kaveri? 

Vierailija
17971/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku olisi kuitenkin bongannut ne yhdessä ja postannut Jodeliin tai jonnekkin ja sittenhän vasta huhut olisikin lähteneet liikkeelle salalomasta :D Paljon parempi olla avoin, että yhdessä ollaan lomalla ja sitten olla somettamatta juuri mitään yhtä päivää lukuunottamatta, jotta saavat olla rauhassa ilman paineita somekontsasta tai juoruista. Mietin jopa että näinköhän Kärtsä on nähnyt tai jotain kautta kuullut siitä Jodelin trollauksesta, jota se X:n juorutilikin levitti että olisi muka bongattu suutelemasta Bojanin kanssa tuolla ja siksi koki tarpeelliseksi kommentoida, että ovat ystäviä.

Aika ajattelelematonta kontsaa sitten jos oli tarkoitus alleviivailla, että kaksi heteroa jotka eivät toisistaan silleen ikinä voisi piitata tässä vaan lomailee kavereina.  Ja meni kyllä pieleen sitten tuo uusinkin yritys. 

Itse en edes shippaa. Naurattaa vaan koko asia 

Vierailija
17972/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se ho...lomailu?

Ei vaan toi "Ystäväni, vaikka joku luulee muuta"

Vierailija
17973/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakohan kukaan kun keväällä kirjoitin että vuosien takainen exäni otti yhteyttä ja sen kaverilistassa oli heti ekana lassekurki ja pilvetpilvet ja jotain muita joita tällä paatilla seilatessa on tullut vastaan? Halusin vaan tulla kertomaan että mä tapaan sen ens viikonloppuna, ihan kahdestaan 😳😳😳 En tiedä kelle tästä avautuisin niin kerroin nyt taas teille. 

Vierailija
17974/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyboo(joker out's version) nimimerkillä on kiva kooste tiktokissa bojeresta ja tää uus videokin siinä😄

Vierailija
17975/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin jopa että näinköhän Kärtsä on nähnyt tai jotain kautta kuullut siitä Jodelin trollauksesta, jota se X:n juorutilikin levitti että olisi muka bongattu suutelemasta Bojanin kanssa tuolla ja siksi koki tarpeelliseksi kommentoida, että ovat ystäviä.

Miksköhän tällekin annetaan alanuolta 😅 se X:n juoru on kuitenkin saanut näyttökertoja lähes triplaten enemmän kuin ne muut siellä, hyvin on mahdollista että on levinnyt asianomaisille asti

Vierailija
17976/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku olisi kuitenkin bongannut ne yhdessä ja postannut Jodeliin tai jonnekkin ja sittenhän vasta huhut olisikin lähteneet liikkeelle salalomasta :D Paljon parempi olla avoin, että yhdessä ollaan lomalla ja sitten olla somettamatta juuri mitään yhtä päivää lukuunottamatta, jotta saavat olla rauhassa ilman paineita somekontsasta tai juoruista. Mietin jopa että näinköhän Kärtsä on nähnyt tai jotain kautta kuullut siitä Jodelin trollauksesta, jota se X:n juorutilikin levitti että olisi muka bongattu suutelemasta Bojanin kanssa tuolla ja siksi koki tarpeelliseksi kommentoida, että ovat ystäviä.

Ei se välttämättä ole kaukaa haettu, että onkin sen keskustelun nähnyt. K tiedettävästi lurkkii kyllä Jodelissa.

Vierailija
17977/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No K ainakin sanoi tuossa ihan suoraan, etteivät ole kuin kavereita. Ootko sä ensin esitellyt sun isille teistä vihjailevia videoita, joiden jälkeen oot sitten sanonut, että olet heille vain kaveri? 

Rakkaan ystäväni kanssa.

Emme ole kuin kavereita ei sano missään kohtaa 

Vierailija
17978/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin jopa että näinköhän Kärtsä on nähnyt tai jotain kautta kuullut siitä Jodelin trollauksesta, jota se X:n juorutilikin levitti että olisi muka bongattu suutelemasta Bojanin kanssa tuolla ja siksi koki tarpeelliseksi kommentoida, että ovat ystäviä.

Miksköhän tällekin annetaan alanuolta 😅 se X:n juoru on kuitenkin saanut näyttökertoja lähes triplaten enemmän kuin ne muut siellä, hyvin on mahdollista että on levinnyt asianomaisille asti

Ja Jodelia K ja lähipiiri kai enemmän seuraa, jos siellä ollut asiasta keskustelua, niin ovat hyvin voineet nähdä siihen liittyviä kommentteja.

Vierailija
17979/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ajattelelematonta kont

Miten niin? Karaokea ja tulisydäntä lattiassa ja yksi stoori, jossa auringonlasku, jalka ja romanttinen biisi. Samanlaista kiusoittelevaa huumoria kuin moni muukin juttu, jota Kärtsä postannut Bojanista ja heidän väleistään. 

Vierailija
17980/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeasti. Sitä Jodelin juorua ei nähnyt kukaan - sen näki niin harva, että sen olemassaolosta riideltiin seuraavana aamuna ja pitkin viikkoa. Jos se oli keskellä yötä maksimissaan tunnin verran ylhäällä, niin tuskin K sitä myöskään on nähnyt, kun on lomalla ollut ihan muuta tekemistä kuin lukea Jodelia.

Ketju on lukittu.