Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
17981/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä miksi edes mainosti kenen kanssa sielä on jos kovasti ärsyttää ja kyllästyttää shippaus? Ei sitä seuralaista olisi tarvinnut edes kertoa eikä mainosvideossa esittää. 

Kyllä toi heitto oli meille, jotka olimme ajatelleet vähän aidommin, että heillä ois jotain. Ei shippaajille. Ja siis pakko mainita, etten ole ikinä heille mitään viestejä lähettänyt mistään rakkaussuhteesta tai vastaavasta. Mutta ilmeisesti on lukenut niitä jostain.  

Ai se ho...lomailu?

Ei vaan toi "Ystäväni, vaikka joku luulee muuta"

Sinä lisäät taas sanoja omasta päästäsi. Siellä ei ollut sanaa vaikka.

Vierailija
17982/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka heidän välillään on jotain erityistä ja enkä usko B haluaa liikaa huomiota Balkanille heidän mitä tahansa väleistään niin friendzonaus voi olla välillä hyödyllinen. Olen itse tehnyt , koska mun iskä voi olla vanhoillinen ja itsekkin olen Bi ja olen friendzonannut ja  elänyt paljon heteronormatiivisuusdessa

No K ainakin sanoi tuossa ihan suoraan, etteivät ole kuin kavereita. Ootko sä ensin esitellyt sun isille teistä vihjailevia videoita, joiden jälkeen oot sitten sanonut, että olet heille vain kaveri? 

Eipä sanonut että ovat vain ystäviä tai vain kavereita. Sanoi rakas ystävä jotkut ajattelee jotain muuta. Ei kieltänyt mitään tai myöntänyt. Jos olisi sanonut vain rakas ystävä se olisi eri juttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17983/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin jopa että näinköhän Kärtsä on nähnyt tai jotain kautta kuullut siitä Jodelin trollauksesta, jota se X:n juorutilikin levitti että olisi muka bongattu suutelemasta Bojanin kanssa tuolla ja siksi koki tarpeelliseksi kommentoida, että ovat ystäviä.

Miksköhän tällekin annetaan alanuolta 😅 se X:n juoru on kuitenkin saanut näyttökertoja lähes triplaten enemmän kuin ne muut siellä, hyvin on mahdollista että on levinnyt asianomaisille asti

Se taas ei kerron onko pussailua tapahtunut vai ei?

Vierailija
17984/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkee muka jossain shippauksessa ilman pienintäkään toivetta että ois pari todellisessakin elämässä? Ei vaan kehdata tunnustaa, että toivotaan tällaista ja etäännytetään shippaaminen joksikin tyyliin samanlaiseksi puuhaksi kuin muumimukien keräily.

Vierailija
17985/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti sekin että K mainitsi viereisen huoneen pikkutytön joka ei yhtään haitannut heitä kun omaa rauhaa oli Bojanin kanssa siitä huolimatta että paikka sopii myös perheille. Kun täälläkin sitä epäiltiin että voivatko muka olla tuollaisessa perheille suunnatussa paikassa ja pystyvätkö lasten keskellä rentoutumaan 🤭

Vierailija
17986/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeasti. Sitä Jodelin juorua ei nähnyt kukaan - sen näki niin harva, että sen olemassaolosta riideltiin seuraavana aamuna ja pitkin viikkoa. Jos se oli keskellä yötä maksimissaan tunnin verran ylhäällä, niin tuskin K sitä myöskään on nähnyt, kun on lomalla ollut ihan muuta tekemistä kuin lukea Jodelia.

No onhan siitä ollut keskustelua siis paljonkin vaikka alkuperäinen lanka poistuikin. Jos K lukee Jodelia niin on varmaan itsekin nähnyt sitä riitelyä siitä ja ihan pystynyt päättelemään jonkun siellä aiheella trollanneen.

Vierailija
17987/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukkeli 💚

https://www.tumblr.com/tulisydan/763151314237734912/minun-ukkeli?source…

Toi muuten pitää varmasti paikkaansa, että on pyytänyt Bojania olemaan rennosti, kun kuvaa videota. Toi kirjan lukeminen ei näytä niin luonnolliselta 😅

Kukaan ei varmaan pysty päättelee mitä kirjaa lukee? Joku kuva siinä kirjan kannessa näkyy 

Etpä taas vähän stalkkaa ja suurentele kuvakaappausta.

Huu, kamalaa stalkkausta jos saisi tietää mitä kirjaa lukee 😅 jotain tosi salaista varmaan 😉

No eipä tullut itselleni mieleen alkaa sitäkin selvittämään, kun ei s

No siksi varmaan kysyttiin, että tietääkö mitä B lukee, koska jos on jonkun lempikirja voi tunnistaa sen kannesta. Aika hauska olisi ollut, jos olisi lukenut Paasilinnaa reissussa, kun on kertonut pitävänsä jossain haastattelussa.

Tuleehan joillain mieleen mennä stalkkaamaan lentokentälle, selvittämään kuvauspaikka tai ulkopuoliset ihmiset. Mikä on jo stalkkausta, mutta kirjan selvittämistä nyt en laskisi kamalaksi stalkkaamiseksi. Bojan tietää,  että kuvataan niin ei ottaisi rekvisiitaksi kirjaa, jota haluaisi lukea salaa.

Vierailija
17988/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla kyllä elämästä vieraantunut ja enemmän kuin puolisokea ettei huomaa tuon olevan muuta kuin ystävyyttä. Eikä nuo lausunnot ikinä kumoa sitä. Ei nytkään. Tuossakin piti kääntyä pois kamerasta kun aihetta käsitteli. 

Vierailija
17989/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakohan kukaan kun keväällä kirjoitin että vuosien takainen exäni otti yhteyttä ja sen kaverilistassa oli heti ekana lassekurki ja pilvetpilvet ja jotain muita joita tällä paatilla seilatessa on tullut vastaan? Halusin vaan tulla kertomaan että mä tapaan sen ens viikonloppuna, ihan kahdestaan 😳😳😳 En tiedä kelle tästä avautuisin niin kerroin nyt taas teille. 

Muistan kyllä ja muistanko oikein että tää ei ollut sulle ihan helppo juttu? Silloin jo keväällä ajattelin että en oo ikinä puolustanut pettämistä tai edes salailua parisuhteessa, mutta jotenkin jäin silti toivomaan että saisit tavata sen ihan rauhassa En tietty tiedä mitä meinaatte mutta tulkitsen nyt tosta että et voi kellekään sanoa, että ei oo vissiin vieläkään ihan yksinkertainen kuvio. 

Vierailija
17990/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvitti sekin että K mainitsi viereisen huoneen pikkutytön joka ei yhtään haitannut heitä kun omaa rauhaa oli Bojanin kanssa siitä huolimatta että paikka sopii myös perheille. Kun täälläkin sitä epäiltiin että voivatko muka olla tuollaisessa perheille suunnatussa paikassa ja pystyvätkö lasten keskellä rentoutumaan 🤭

Pikkutytön voi mainita. Sitå viereistä miesparia ei. 😅 

Vierailija
17991/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeasti. Sitä Jodelin juorua ei nähnyt kukaan - sen näki niin harva, että sen olemassaolosta riideltiin seuraavana aamuna ja pitkin viikkoa. Jos se oli keskellä yötä maksimissaan tunnin verran ylhäällä, niin tuskin K sitä myöskään on nähnyt, kun on lomalla ollut ihan muuta tekemistä kuin lukea Jodelia.

No onhan siitä ollut keskustelua siis paljonkin vaikka alkuperäinen lanka poistuikin. Jos K lukee Jodelia niin on varmaan itsekin nähnyt sitä riitelyä siitä ja ihan pystynyt päättelemään jonkun siellä aiheella trollanneen.

No ei kyl ole Jodelissa ollut yhtään mitään juttua sen jälkeen.

Vierailija
17992/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkee muka jossain shippauksessa ilman pienintäkään toivetta että ois pari todellisessakin elämässä? Ei vaan kehdata tunnustaa, että toivotaan tällaista ja etäännytetään shippaaminen joksikin tyyliin samanlaiseksi puuhaksi kuin muumimukien keräily.

Mihin se toive olisi nyt kadonnut?

Vierailija
17993/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvashan se sitä miestä, joka todennäköisesti oli Rob.

Vierailija
17994/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka heidän välillään on jotain erityistä ja enkä usko B haluaa liikaa huomiota Balkanille heidän mitä tahansa väleistään niin friendzonaus voi olla välillä hyödyllinen. Olen itse tehnyt , koska mun iskä voi olla vanhoillinen ja itsekkin olen Bi ja olen friendzonannut ja  elänyt paljon heteronormatiivisuusdessa

No K ainakin sanoi tuossa ihan suoraan, etteivät ole kuin kavereita. Ootko sä ensin esitellyt sun isille teistä vihjailevia videoita, joiden jälkeen oot sitten sanonut, että olet heille vain kaveri? 

Eipä sanonut että ovat vain ystäviä tai vain kavereita. Sanoi rakas ystävä jotkut ajattelee jotain muuta. Ei kieltänyt mitään tai myöntänyt. Jos olisi sanonut vain rakas ystävä se olisi eri juttu. 

"..Moni LUULEE jotain muuta". Olepa huolellinen äläkä muuta sanoja. 

Vierailija
17995/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sen näki niin harva, että sen olemassaolosta riideltiin seuraavana aamuna ja pitkin viikkoa. 

Miten siitä riideltiin, jos siitä ei ollut yhtään mitään juttua?

Vierailija
17996/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulo ei ole tiedon väärtti. Se, että Käärijä käyttää ilmaisua "moni luulee jotain muuta", kertoo että todellisuus taustalla on eri kuin se, mitä luullaan.

Vierailija
17997/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaisin, että lähtökohtaisesti shippaus on kuvitteelista eikä sen tarvitse olla yhteydessä todellisuuden kanssa.

Vierailija
17998/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, taasko tota kintober kuraa alkoi pudota ao3:n. Viimeksikin niitä tuli vielä tyyliin helmikuussa. 😆

Vierailija
17999/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvashan se sitä miestä, joka todennäköisesti oli Rob.

Niin. Mutta si maininnut. Tuosta varmaan ymmärsi sen olevan sen tytön isä tyyliin

Vierailija
18000/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sen näki niin harva, että sen olemassaolosta riideltiin seuraavana aamuna ja pitkin viikkoa. 

Miten siitä riide

Koska yksi (1) ihminen heitti sen jutun puutarhaan, ja sitten siitä ratkesi riita, koska olemassaolosta ei ollut mitään todisteita eikä kukaan muu ollut sitä jodlausta nähnyt. Niin harva oli sen nähnyt.

Ketju on lukittu.