Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
18041/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvitti sekin että K mainitsi viereisen huoneen pikkutytön joka ei yhtään haitannut heitä kun omaa rauhaa oli Bojanin kanssa siitä huolimatta että paikka sopii myös perheille. Kun täälläkin sitä epäiltiin että voivatko muka olla tuollaisessa perheille suunnatussa paikassa ja pystyvätkö lasten keskellä rentoutumaan 🤭

Pikkutytön voi mainita. Sitå viereistä miesparia ei. 😅 

Mä itse asiassa mietin, että onko Tjäreborgilta tullut toivetta, että pitää esitellä tuota myös lapsiperheille sopivana kohteena, koska sellaisenahan sitä myöskin mainostetaan. Siitä syystä mainitsi naapurin pikkutytöstä ja jalkapalloa pelailevista tyypeistä. Ja ehkä myös siitä syystä halusi mainita, että itse tässä ystävän kanssa matkalla :D

Vierailija
18042/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka heidän välillään on jotain erityistä ja enkä usko B haluaa liikaa huomiota Balkanille heidän mitä tahansa väleistään niin friendzonaus voi olla välillä hyödyllinen. Olen itse tehnyt , koska mun iskä voi olla vanhoillinen ja itsekkin olen Bi ja olen friendzonannut ja  elänyt paljon heteronormatiivisuusdessa

No K ainakin sanoi tuossa ihan suoraan, etteivät ole kuin kavereita. Ootko sä ensin esitellyt sun isille teistä vihjailevia videoita, joiden jälkeen oot sitten sanonut, että olet heille vain kaveri? 

Eipä sanonut että ovat vain ystäviä tai vain kavereita. Sanoi rakas ystävä jotkut ajattelee jotain muuta. Ei kieltänyt mitään tai myöntänyt. Jos olisi sanonut vain rakas ystävä se olisi eri juttu. 

Ei v

Jos oikein saivarrellaan niin sanoi moni luulee muuta ja jätti avoimeksi mitä muut luulee. Ihan samalla lailla voisin nyt väittää, että viittasi niihin, jotka näkee heidän ystävyytensä vain markkinointitemppuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18043/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukkeli 💚

https://www.tumblr.com/tulisydan/763151314237734912/minun-ukkeli?source…

Toi muuten pitää varmasti paikkaansa, että on pyytänyt Bojania olemaan rennosti, kun kuvaa videota. Toi kirjan lukeminen ei näytä niin luonnolliselta 😅

Kukaan ei varmaan pysty päättelee mitä kirjaa lukee? Joku kuva siinä kirjan kannessa näkyy 

Etpä taas vähän stalkkaa ja suurentele kuvakaappausta.

Huu, kamalaa stalkkausta jos saisi tietää mitä kirjaa lukee 😅 jotain tosi salaista varmaan 😉

Ensin vaan selvitetään aika ja paikka stalkkaamalla. Ja kirjan selvittäminen on varmaan sinun mielestä stalkkaamista. Juu jokaisen stalkkauksen voi kuitata sitten ihailulla, juu ei

Vierailija
18044/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon myös varma että niillä on jo se Slovenian reissu katsottuna. :D Ja että jatkossakin lomailevat yhdessä. Kärppy ja Kärpyn ukkeli.

Juu nyt on ns. latu selvä ja auki. Voi huoletta jatkaa oman ukkelinsa kanssa lomailua aina kun ehtii kun suhdekin on kuitattu ig tarinassa kaveruudeksi😁 

Vierailija
18045/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kyllä enää selkeämmin asiaa ilmaista, kuin miten Käärijä sen sanoi, että kyse on pelkästä ystävyydestä toisin kuin moni luulee. Turha siis asiaa muuksi yrittää vääntää.

Tämä. En ymmärrä, miksi tätä nyt pitää niin kovasti yrittää selittää muuksi. Tosielämänhän ei pitäisi vaikuttaa shippaamiseen mitenkään.

Vierailija
18046/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka heidän välillään on jotain erityistä ja enkä usko B haluaa liikaa huomiota Balkanille heidän mitä tahansa väleistään niin friendzonaus voi olla välillä hyödyllinen. Olen itse tehnyt , koska mun iskä voi olla vanhoillinen ja itsekkin olen Bi ja olen friendzonannut ja  elänyt paljon heteronormatiivisuusdessa

No K ainakin sanoi tuossa ihan suoraan, etteivät ole kuin kavereita. Ootko sä ensin esitellyt sun isille teistä vihjailevia videoita, joiden jälkeen oot sitten sanonut, että olet heille vain kaveri? 

Eipä sanonut että ovat vain ystäviä tai vain kavereita. Sanoi rakas ystävä jotkut ajattelee jotain muuta. Ei kieltänyt mitään tai myöntänyt. Jos olisi sanonut vain rakas ystävä se

Tarkoitti, että moni luulee, etteivät ole edes ystäviä, vaan markkinointijuttu.

Heeeei, eikä tarkoita. Nyt hei vähän jotain rajaa. 

Vierailija
18047/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tuosta on tapella. Selvää se oli, että jompikumpi syöksyy loman jälkeen friendzonettamaan. Niin se aina on mennyt. Tai kutsutaan lopuksi veljeksi.

Haastatteluissa tämä tulee jatkumaan vaikka käyttäydytään muuten kuin olisi muuta lopuksi tulee aina veli tai ystävä.

Katsokaa vaan. Käytös vaan vaikuttaa muulta ja puheet noin muuten ja näkemisten välit vaan lyhenee oletan. 

En minä mihinkään suhteeseen usko, mutta vieraan silmään tuo näyttää siltä kuin kiinnostusta olisi muuhunkin. Se on eri asia käykö niin ikinä. Oletan että ei. 

Jänskä kun naiset näkee noiden kahden suhteessa jotain seksuaalista. Homotuttavalla Kärtsäfetissi ja kummastelee shippaamista. (Tai sitten mustis)

Omat homoystävät luuli näitä pariksi jo ajat sitten. Ihan vaan kun olivat nähneet jotain somessa olleita pätkiä haastatteluista ja viisupätkiä. Edelleen ovat mieltä etteivät ole vain ystäviä perinteisesti

Vierailija
18048/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvitti sekin että K mainitsi viereisen huoneen pikkutytön joka ei yhtään haitannut heitä kun omaa rauhaa oli Bojanin kanssa siitä huolimatta että paikka sopii myös perheille. Kun täälläkin sitä epäiltiin että voivatko muka olla tuollaisessa perheille suunnatussa paikassa ja pystyvätkö lasten keskellä rentoutumaan 🤭

Mä itse asiassa mietin, että onko Tjäreborgilta tullut toivetta, että pitää esitellä tuota myös lapsiperheille sopivana kohteena, koska sellaisenahan sitä myöskin mainostetaan. Siitä syystä mainitsi naapurin pikkutytöstä ja jalkapalloa pelailevista tyypeistä. Ja ehkä myös siitä syystä halusi mainita, että itse tässä ystävän kanssa matkalla :D

Niin ei se voinut sanoa, et täällä sitä on viimeisen päälle hyvät homostelumestat ja gayfriendly aluekin😂

Vierailija
18049/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti on saanut jotain ohjeita, mitä siinä pitäisi mainita. Ehkä ei kuitenkaan ohjeistettu ukkelin mainitsemisesta 😄

Vierailija
18050/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäänsä miksi edes mainosti kenen kanssa sielä on jos kovasti ärsyttää ja kyllästyttää shippaus? Ei sitä seuralaista olisi tarvinnut edes kertoa eikä mainosvideossa esittää. 

Kyllä toi heitto oli meille, jotka olimme ajatelleet vähän aidommin, että heillä ois jotain. Ei shippaajille. Ja siis pakko mainita, etten ole ikinä heille mitään viestejä lähettänyt mistään rakkaussuhteesta tai vastaavasta. Mutta ilmeisesti on lukenut niitä jostain.  

Ai se ho...lomailu?

Ei vaan toi "Ystäväni, vaikka joku luulee muuta"

Sanatarkasti sanoi: "Rakkaan ystäväni kanssa, moni luulee jotain muuta". Ei sanonut, että ne muut olisi väärässä, toteaa vain, että moni luulee jotain muuta. Eli suattaapi ollannii tai suattaappi olla olemattannii... sori en osaa savoa.

Sanatarkasti sanoi: "Rakkaan ystäväni kanssa, moni luulee jotain muuta". Ei sanonut, että ne muut olisi väärässä, toteaa vain, että moni luulee jotain muuta. Eli suattaapi ollannii tai suattaappi olla olemattannii... sori en osaa savoa.

Ihan selkeähän toi on. On vain ystävä, ei muuta, vaikka moni luuleekin.

Vierailija
18051/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on nyt joillakin hätä housussa.

Vierailija
18052/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kyllä enää selkeämmin asiaa ilmaista, kuin miten Käärijä sen sanoi, että kyse on pelkästä ystävyydestä toisin kuin moni luulee. Turha siis asiaa muuksi yrittää vääntää.

Tämä. En ymmärrä, miksi tätä nyt pitää niin kovasti yrittää selittää muuksi. Tosielämänhän ei pitäisi vaikuttaa shippaamiseen mitenkään.

No jos tämä on niin selkeetä niin mitä helvettiä sä tuhlaat aikaasi täällä selittelemällä Kärtsän sanomisia auki? Mene muualle ja jätä shippipalstat rauhaan.

Vierailija
18053/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tuosta on tapella. Selvää se oli, että jompikumpi syöksyy loman jälkeen friendzonettamaan. Niin se aina on mennyt. Tai kutsutaan lopuksi veljeksi.

Haastatteluissa tämä tulee jatkumaan vaikka käyttäydytään muuten kuin olisi muuta lopuksi tulee aina veli tai ystävä.

Katsokaa vaan. Käytös vaan vaikuttaa muulta ja puheet noin muuten ja näkemisten välit vaan lyhenee oletan. 

En minä mihinkään suhteeseen usko, mutta vieraan silmään tuo näyttää siltä kuin kiinnostusta olisi muuhunkin. Se on eri asia käykö niin ikinä. Oletan että ei. 

Ellei sitten vuosien päästä jos elämäntilanne sallii sen. 

Ystäväpuhe on turvallista. Ei kukaan syytä siitä jos myöhemmin onkin jotain muuta. 

"Vaikka joku luulee muuta"? Syyttää asiaa seuraavia luulijo

Ei käsitelty mitä luuloja hän tuossa tarkoitti. Niitä jotka puhuu syvemmistä tunteista vai niitä markkinointi ja hyväksikäyttöjuttuja joita on some täynnä

Vierailija
18054/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyproksen lomasta kertovia ficcejä odotellessa :D

Vierailija
18055/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut useammankin kerran elämässäni tilanteessa (ja olen tälläkin hetkellä), että on ollut läheinen ystävä ja toisin- tai molemminpuolisia tunteita, ja meiltä on kysytty asiasta, että oletteko yhdessä tai vastaavaa. Muille kuin läheisimmille ihmisille olen vastannut, että ollaan ystäviä. Koska se on ollut ihan totta, ystäviä on oltu silloin, ei ole ollut suhdetta, enkä alkaisi selittää jollekin puolitutulle ihastuksista, koska ei se heille kuulu.

Vierailija
18056/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edelleekään (huoh) tiedä, mikä näiden kahden suhteen laatu on, mutta tässä kohtaa 1,5 vuoden jälkeen lienee turvallista sanoa, että JOTAIN erityistä ja muuta kuin ihan perinteistä kaveruutta siinä on, kun joka tapaamisen jälkeen käydään samat keskustelut, eikä kukaan vieläkään varmasti voi sanoa suuntaan tai toiseen 😅. Mutta nyt hei he sentään tosiaan olivat lomalla yhdessä, ja pääsivät yhdessä suomalaiseen mainokseen, Boitsu pikku pöksyissään 😂😍

Vierailija
18057/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta tajusin tuon toisenkin näkökulman (siis että ystävyys ei olisi aitoa vaan markkinointikikka) tuohon moni luulee jotain muuta 😅

Se äänenpaino siinä Moni luulee jotain muuta ei todellakaan viittaa siihen, että moni luulee, että he ei ois edes ystäviä 😁

Vierailija
18058/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jänskä kun naiset näkee noiden kahden suhteessa jotain seksuaalista. Homotuttavalla Kärtsäfetissi ja kummastelee shippaamista. (Tai sitten mustis)

Omat homoystävät luuli näitä pariksi jo ajat sitten. Ihan vaan kun olivat näh

Mun tuttavien oletus myös oli, että Blla ja Kllä on suhde, koska olivat yhdessä lomalla. On se jotenkin harvinaista , että kaksi miestä lähtee yhteiselle lomalle kaksistaan. Tytöt kyllä, mutta jätkät lähtee yleensä isommalla porukalla.

Vierailija
18059/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten ensimmäinen suomalainen mainos missä Boitsu on ollut, Oddlygood never forget😂

Vierailija
18060/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sanonut että ovat vain ystäviä tai vain kavereita. Sanoi rakas ystävä jotkut ajattelee jotain muuta. Ei kieltänyt mitään tai myöntänyt. Jos olisi sanonut vain rakas ystävä se

Jos oikein saivarrellaan niin sanoi moni luulee muuta ja jätti avoimeksi mitä muut luulee. Ihan samalla lailla voisin nyt väittää, että viittasi niihin, jotka näkee heidän ystävyytensä vain markkinointitemppuna.

Mutta tässä etsitäänkin nyt totuutta. 

Ketju on lukittu.