Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tuosta on tapella. Selvää se oli, että jompikumpi syöksyy loman jälkeen friendzonettamaan. Niin se aina on mennyt. Tai kutsutaan lopuksi veljeksi.
Haastatteluissa tämä tulee jatkumaan vaikka käyttäydytään muuten kuin olisi muuta lopuksi tulee aina veli tai ystävä.
Katsokaa vaan. Käytös vaan vaikuttaa muulta ja puheet noin muuten ja näkemisten välit vaan lyhenee oletan.
En minä mihinkään suhteeseen usko, mutta vieraan silmään tuo näyttää siltä kuin kiinnostusta olisi muuhunkin. Se on eri asia käykö niin ikinä. Oletan että ei.
Tää on muuten jännä, että mullakin on vahva tunne siitä, että näkemisten välit lyhenee. En oikein edes tiedä miksi on se tunne ja mitä se sitten tarkoittaa, tuskin mitåän.. Ja olen myös sitä mieltä, että sanoo Kärtsä nyt mitä tahansa tuossa videossa, niin kyl se kuvamaailma tiukoissa uimash
K selittelee vähän sillain niinkuin olisi enemmänkin en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Turha tuosta on tapella. Selvää se oli, että jompikumpi syöksyy loman jälkeen friendzonettamaan. Niin se aina on mennyt. Tai kutsutaan lopuksi veljeksi.
Haastatteluissa tämä tulee jatkumaan vaikka käyttäydytään muuten kuin olisi muuta lopuksi tulee aina veli tai ystävä.
Katsokaa vaan. Käytös vaan vaikuttaa muulta ja puheet noin muuten ja näkemisten välit vaan lyhenee oletan.
En minä mihinkään suhteeseen usko, mutta vieraan silmään tuo näyttää siltä kuin kiinnostusta olisi muuhunkin. Se on eri asia käykö niin ikinä. Oletan että ei.
Jänskä kun naiset näkee noiden kahden suhteessa jotain seksuaalista. Homotuttavalla Kärtsäfetissi ja kummastelee shippaamista. (Tai sitten mustis)
Mä oon myös varma että niillä on jo se Slovenian reissu katsottuna. :D Ja että jatkossakin lomailevat yhdessä. Kärppy ja Kärpyn ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärtti. Se, että Käärijä käyttää ilmaisua "moni luulee jotain muuta", kertoo että todellisuus taustalla on eri kuin se, mitä luullaan.
Niin moni luulee myös että eivät ole edes kavereita vaan markkinointikeino.
Hei tosiaan, missäs on ne huutelijat, joiden mielestä K ja B kaveruus on vain markkinointia ja B käyttää vaan hyväkseen Kärtsää? Saataisiinko vihdoin naula arkkuun näille trolleille, kun K halusi viettää viikon loman rakkaan ystävänsä kanssa kahdestaan?
No trollit väittävät myös sitä etteivät ole kahdestaan, vaikka ovat hotellihuoneessa missä vain yksi makuuhuone ja viereisissä huoneissa perhe ja miespari.
Heille on vaikea uskoa, että voisi olla rakkaan ystävän kanssa kahdestaan lomalla. Varsinkin kun näkevät harvoin niin halusivat viettää vaan kahdestaan aikaa, eli erityinen ystävä, kun muiden ystävien kanssa vietetään aikaa porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka heidän välillään on jotain erityistä ja enkä usko B haluaa liikaa huomiota Balkanille heidän mitä tahansa väleistään niin friendzonaus voi olla välillä hyödyllinen. Olen itse tehnyt , koska mun iskä voi olla vanhoillinen ja itsekkin olen Bi ja olen friendzonannut ja elänyt paljon heteronormatiivisuusdessa
No K ainakin sanoi tuossa ihan suoraan, etteivät ole kuin kavereita. Ootko sä ensin esitellyt sun isille teistä vihjailevia videoita, joiden jälkeen oot sitten sanonut, että olet heille vain kaveri?
Eipä sanonut että ovat vain ystäviä tai vain kavereita. Sanoi rakas ystävä jotkut ajattelee jotain muuta. Ei kieltänyt mitään tai myöntänyt. Jos olisi sanonut vain rakas ystävä se olisi eri juttu.
No m
Tarkoitti, että moni luulee, etteivät ole edes ystäviä, vaan markkinointijuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä miksi edes mainosti kenen kanssa sielä on jos kovasti ärsyttää ja kyllästyttää shippaus? Ei sitä seuralaista olisi tarvinnut edes kertoa eikä mainosvideossa esittää.
Kyllä toi heitto oli meille, jotka olimme ajatelleet vähän aidommin, että heillä ois jotain. Ei shippaajille. Ja siis pakko mainita, etten ole ikinä heille mitään viestejä lähettänyt mistään rakkaussuhteesta tai vastaavasta. Mutta ilmeisesti on lukenut niitä jostain.
Ai se ho...lomailu?
Ei vaan toi "Ystäväni, vaikka joku luulee muuta"
Sanatarkasti sanoi: "Rakkaan ystäväni kanssa, moni luulee jotain muuta". Ei sanonut, että ne muut olisi väärässä, toteaa vain, että moni luulee jotain muuta. Eli suattaapi ollannii tai suattaappi olla olemattannii... sori en osaa savoa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä Bojaniakaan olis kai tarvinut kuvata ees noinkaan paljon tuohon, kun käsittääkseni hänellä ei kuitenkaan ollut mitään tekemistä yhteistyön kanssa 🤷
No mut onhan botitsit oikein hyvää markkinointia, ei niitä malta olla vilauttamatta. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ukkeli 💚
https://www.tumblr.com/tulisydan/763151314237734912/minun-ukkeli?source…
Toi muuten pitää varmasti paikkaansa, että on pyytänyt Bojania olemaan rennosti, kun kuvaa videota. Toi kirjan lukeminen ei näytä niin luonnolliselta 😅
Kukaan ei varmaan pysty päättelee mitä kirjaa lukee? Joku kuva siinä kirjan kannessa näkyy
Etpä taas vähän stalkkaa ja suurentele kuvakaappausta.
Huu, kamalaa stalkkausta jos saisi tietää mitä kirjaa lukee 😅 jotain tosi salaista varmaan 😉
No eipä tullut itselleni miele
No siksi varmaan kysyttiin, että tietääkö mitä B lukee, koska jos on jonkun lempikirja voi tunnistaa sen kannesta. Aika hauska olisi ollut, jos olisi lukenut Paasilinnaa reissussa, kun on kertonut pitävänsä jossain haastattelussa.
Tuleehan joillain mieleen mennä stalkkaamaan lentokentälle, selvittämään kuvauspaikka tai ulkopuoliset ihmiset. Mikä on jo stalkkausta, mutta kirjan selvittämistä nyt en laskisi kamalaksi stalkkaamiseksi. Bojan tietää, että kuvataan niin ei ottaisi rekvisiitaksi kirjaa, jota haluaisi lukea salaa.
Lentokentälle meno ei ole mitään stalkkaamista, vaan ihailun osoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkee muka jossain shippauksessa ilman pienintäkään toivetta että ois pari todellisessakin elämässä? Ei vaan kehdata tunnustaa, että toivotaan tällaista ja etäännytetään shippaaminen joksikin tyyliin samanlaiseksi puuhaksi kuin muumimukien keräily.
Mihin se toive olisi nyt kadonnut?
No K itse sanoi, että vain luulette, että olisivat jotain muuta kuin ystäviä.
Eipä se meille kuulu. Mutta rakkautta tuossa näkyy ja paljon. Läheisyyttä ja luottamusta. Yhteisymmärrystä. Ihanaa niin. Oli sitten ollut läheisyyttä enemmänkin tai ei.
Mutta itse näen tuossa kyllä myös ihan Kärtsän omaa ihanaa huumoria aika paljon. Rakastan tuon tyypin huumoria yli kaiken ja kykyä heittäytyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulo ei ole tiedon väärtti. Se, että Käärijä käyttää ilmaisua "moni luulee jotain muuta", kertoo että todellisuus taustalla on eri kuin se, mitä luullaan.
Hei tosiaan, missäs on ne huutelijat, joiden mielestä K ja B kaveruus on vain markkinointia ja B käyttää vaan hyväkseen Kärtsää? Saataisiinko vihdoin naula arkkuun näille trolleille, kun K halusi viettää viikon loman rakkaan ystävänsä kanssa kahdestaan?
No trollit väittävät myös sitä etteivät ole kahdestaan, vaikka ovat hotellihuoneessa missä vain yksi makuuhuone ja viereisissä huoneissa perhe ja miespari.
Heille on vaikea uskoa, että voisi olla rakkaan ystävän kanssa kahde
Trollien pakkomielle tässä asiassa on kyllä huvittavaa, melkein kuin pelkäisivät mitä se tarkoittaa, jos ovat vain kahdestaan lomalla 🤭 Kun ystävien lomailu kahdestaan on täysin luonnollista ja normaalia.
Nyt vasta tajusin tuon toisenkin näkökulman (siis että ystävyys ei olisi aitoa vaan markkinointikikka) tuohon moni luulee jotain muuta 😅
Oletan että muut Joksut myös lempeästi kuittailevat siitä, että Bojan on nyt uikkarimalli suomalaisessa mainoksessa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon myös varma että niillä on jo se Slovenian reissu katsottuna. :D Ja että jatkossakin lomailevat yhdessä. Kärppy ja Kärpyn ukkeli.
Minun ukkelihan on minun mies, miksi ei sanonut vain kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka heidän välillään on jotain erityistä ja enkä usko B haluaa liikaa huomiota Balkanille heidän mitä tahansa väleistään niin friendzonaus voi olla välillä hyödyllinen. Olen itse tehnyt , koska mun iskä voi olla vanhoillinen ja itsekkin olen Bi ja olen friendzonannut ja elänyt paljon heteronormatiivisuusdessa
No K ainakin sanoi tuossa ihan suoraan, etteivät ole kuin kavereita. Ootko sä ensin esitellyt sun isille teistä vihjailevia videoita, joiden jälkeen oot sitten sanonut, että olet heille vain kaveri?
Eipä sanonut että ovat vain ystäviä tai vain kavereita. Sanoi rakas ystävä jotkut ajattelee jotain muuta. Ei kieltänyt mitään tai myöntänyt. Jos olisi sanonut vain rakas ystävä se olisi eri juttu.
Ei voi kyllä enää selkeämmin asiaa ilmaista, kuin miten Käärijä sen sanoi, että kyse on pelkästä ystävyydestä toisin kuin moni luulee. Turha siis asiaa muuksi yrittää vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heille on vaikea us
No kyllähän jotkut trollit on oikeasti homofobisia, isoin ongelma näyttää olevan tuo m+m suhde. Jotenkin epäilen ettei olisi niin paljon vastustusta, jos täällä shipattaisiin jotain m+n paria, todennäköisesti kukaan ei välittäisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jänskä kun naiset näkee noiden kahden suhteessa jotain seksuaalista. Homotuttavalla Kärtsäfetissi ja kummastelee shippaamista. (Tai sitten mustis)
Homotuttavasi shippaa itseään Kärtsälle, mutta ei ymmärrä shippaajia, jotka shippaa Kärtsää Bojanille?
Viisujen aikaan pinnan alla oli sataprosenttisella varmuudella muutakin kuin pelkkää ystävyyttä eikä ne tunteet kyllä koko aikaa pysyneet piilossa. Muistelkaapa vaan esim turkoosilla matolla crushista kysyttäessä kikattelevaa Kärtsyä tai silmät sydämminä Chachaa laulelevaa Bojania Madridin yössä. Alkuvaiheessa ihastumista on todella vaikeaa kätkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei sitten vuosien päästä jos elämäntilanne sallii sen.
Ystäväpuhe on turvallista. Ei kukaan syytä siitä jos myöhemmin onkin jotain muuta.
"Vaikka joku luulee muuta"? Syyttää asiaa seuraavia luulijoiksi, jos onkin muuta.
Eihän sitä Bojaniakaan olis kai tarvinut kuvata ees noinkaan paljon tuohon, kun käsittääkseni hänellä ei kuitenkaan ollut mitään tekemistä yhteistyön kanssa 🤷