Tapasin unelmieni naisen mutta en vaan voi mitenkään käsittää naisen harrastusta!
Tämä ei ole provo! Se täytyy heti sanoa. Kaikki asiat naisessa ovat sellaisia jotka olen halunnut unelmieni naisella olevan MUTTA naisen harrastusta en voi mitenkään hyväksyä. En sitten millään, sillä nainen kertoi harrastavansa metsästystä. Ymmärrän, että nainen ei huvikseen mene metsään ampumaan eläimiä vaan vähentääkseen kantaa ja syödäkseen lihaa. Minun on vain erittäin vaikea hyväksyä naista pyssy kädessä. :( Naisellinen nainen muuttui yhtäkkiä miehiseksi karjuksi. Estääkään en voi, en kieltääkään, mutta mutta metsälle minua ei saa pyssy kourassa. Mikä saa naiset harrastamaan jotain noin miehistä? Asiallista keskustelua pyydän. M35
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä metsästysharrastusta, en miehillä enkä naisilla. Ja kyllä ne menevät ihan huvikseen sitä tekemään, ei siinä mitään jaloa ajatusta ole takana.
Itse en taas ymmärrä, että miten paska tämä valtio voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies ja harrastan ratsastusta. Voin kertoa että on todella monelle naiselle kynnyskysymys. Ap hyväksyt tai et hyväksy. Jos nainen epäröi harrastukseni takia, mä jätän sen heti, koska en halua ahdasmielistä naista.
Ratsastaminen hevosella on hieno harrastus sukupuolesta riippumatta. Metsästys on aivan eri asia ja nainen pyssy kädessä on ehdoton ei. En halua miehistä karjua vaan naisellisen ja pehmeän naisen. M35
Miten se nainen muuttui miehiseksi karjuksi vasta sitten kun kuulit tästä harrastuksesta? Sitä ennen pidit häntä naisellisena ja pehmeänä.
Nainen oli aluksi naisellinen ja pehmeä, juuri unelmieni nainen mutta kun kertoi harrastavansa metsästystä ja kantavansa asetta on se minulle ehdoton ei. Tuon kun kuulin niin kuvani naisesta muuttui heti ja ei nainen huvikseen eläimiä ammu mutta liika on liikaa. Parempi päästää menemään ja jatkaa paremman naisen etsintää kun 10 nainen laski 7 naiseksi. M35
Vierailija kirjoitti:
Koiraharrastus miehellä? Okei. Ja nainen ei saa metsästää. Mutta sä saat sipsutella rotupuudelin kanssa näyttelyssä. Jep. Ymmärrän miksi tuo nainen uhkaa sinun maskuliinisuuttasi.
Minun maskulinisuus ei sinulle kuulu ja toisekseen naisen metsästys ei häiritse maksuliinisuuttani. Miksi et ymmärrä etten halua naiseni kantavan asetta saati ampuvan yhtään mitään. Olisin ikionnellinen jos metsästyksen sijaan nainen harrastaisi purjehtimista tai golfia niin voisimme harrastaa niitä yhdessä. En halua naisekseni ja tulevaksi vaimokseni pyssyä kantavaa äijämäistä karjua. :( M35
Päästä menemään. Metsästysporukoissa suurin osa on miehiä, ja siellä ne tulilla yhdessä istuu naises kanssa. Jahtipäivät tulee menemään kaiken muun elämän edelle.
N36 joka ei metsästä (tuleva ex-mies metsästää)
Vierailija kirjoitti:
Yhyyyy!!
Se on vaan parempi ettei kaltaisellesi kakaralle ikinä myönnetä aseenkantolupaa. Antaa miesten hoitaa metsästäminen.
Ei huonot setit. Itsekkin käyn metsällä. Mutta en oikein tykkää niistä linnuista. Kyyhkynen ja sorsa saavat minun puolestani lentää mihin tykkäävät. Tykkään myös mestästää yksin. Rauhoittumishetki se on mulle ja joku seura pilaisi sen kokonaan. Hirveä siis saa aika harvoin kun on pelkkää seuratoimintaa. Mies 32v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn, mitä ap itse harrastaa?
T. Nainen, joka makaa just nyt sohvalla katsomassa Top Gearia ja miettii hakisko jääkaapista kaljan itse vai käskiskö miestä hakemaan.
Harrastan monenlaista mm. lenkkeilyä, salia, jalkapalloa ja golfia sekä näyttelyjä koirani kanssa ja autoja. M35
Naisellisesti sipsuttelet puudelisi kanssa kehää ympäri pylly pystyssä, molemmilla pinkit rusetit?
Eikö tunnu mukavalta kun vedetään harrastuksen perusteella olemuksestasi johtopäätös?
T. Metsästävä nätti nuori nainen, vyötärölle ylettyvät blondi tukka, rakennekynnet ja meikkaan.Ei. En ole homo vaan heteromies. Tapailemani nainen metsästää mutta hänellä ei sentään ole noin ilkeä ja ahdasmielinen asenne kuin sinulla. En vain pidä ajatuksesta, että nainen metsästää ja kantaa asetta. En etenkään nyt kun uutisissa on ollut aseiden kanssa syntyneitä tapaturmia. :( M35
Uutisissa on paljon enemmän uutisia kuolonkolareista. Myös niistä, joissa on aiheutettu viattomien sivullisten loukkaantuminen tai menehtyminen. Samalla logiikalla sinun autoharrastus on kestämätön.
Herkät ja kiltit naiset saattavat kompensoida luonnettaan rajulla miehisellä harrastuksella tai ottamalla tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jos sinä haluat naisellisen naisen, voi olla että tämä nainenkin haluaa miehisen miehen. Sinä et ole mies vaan säälittävä pikkupoika. Parempi kun eroatte.
Aloittaja on selkeä esimerkki säälittävästä pojasta, jolle naisen harrastus on uhka hänen haavoittuvalle egolleen ja maskuliinisuudelleen.
Telaketjufeministin voimaantuminen.
No selitähän, miksi niin kiinnostavasta naisesta tuli yhtäkkiä harrastuksen takia epäkiinnostava? Aloittaja hokee haluavansa naisellisen ja pehmeän naisen, eikö nainen voi olla näitä asioita harrastuksensa ulkopuolella? Tuskin hän sinne metsälle pakottaa mukaan tai nukkuu ase vierellään.
Tässä on kyse samasta ilmiöstä, josta itsellä on kokemusta. Aloittaja ei vaikuta miltään ubermaskuliiniselta äijältä harrastuksineen ja viininlipittelyineen, joten pienikin asia koetaan uhkana miehisyydelle. Toisaalta machot ne vasta surkeita mielensäpahoittajia ovatkin, huonoa itsetuntoa täytyy nääs kompensoida. Naisella korkeampi koulutus ja palkka sekä taidot kodin korjaushommissa saavat jotkut pikkupojat vinkumaan falsetissa kuin eunukit, kun eivät olekaan suhteessa sitä, mitä kuvittelivat että miehen pitää olla.
Feminismistä tiedän sen, että intersektionaalinen feminismi on hulluus, jolle ei pidä antaa lisää tilaa enkä ko. liikettä edusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen, joka makaa just nyt sohvalla katsomassa Top Gearia ja miettii hakisko jääkaapista kaljan itse vai käskiskö miestä hakemaan.
Harrastan monenlaista mm. lenkkeilyä, salia, jalkapalloa ja golfia sekä näyttelyjä koirani kanssa ja autoja. M35
Naisellisesti sipsuttelet puudelisi kanssa kehää ympäri pylly pystyssä, molemmilla pinkit rusetit?
Eikö tunnu mukavalta kun vedetään harrastuksen perusteella olemuksestasi johtopäätös?
T. Metsästävä nätti nuori nainen, vyötärölle ylettyvät blondi tukka, rakennekynnet ja meikkaan.Ei yhdelläkään meidän metsästysporukassa ole rakennekynsiä, että et taida kestää kritiikkiä kun noin piti korostaa omaa typeryyttään. Kyllä aito metsästäjä metsästää ilman ehosteita ja muoveja. -Metsästävä vanhempi nainen
En ole se jota lainasit, mutta ehkä tuon kirjoittaja yritti tuoda esille sitä kontrastia. Eli voi harrastaa metsästystä ja samalla olla ns. naisellinen, eli pitää pitkistä hiuksista, rakennekynsistä ja meikkaamisesta. Tuskin sinne metsälle nyt pitää meikata, eihän siinä mitään järkeä olisi ja rakennekynnet kuuluvat joidenkin elämäntapaan eikä niitä saa irti napsuteltua itse noin vaan tarvittaessa.
Ei ole mitään joko tai vaan se on joko metsästys tai ei muuta. Rakennekynsibimboja ei ole tehty metsään. -Metsästävä vanhempi nainen
Leimaat ihmisiä bimboiksi kynsien takia. Se on yhtä järkevää, kuin tässä ketjussa jotkut ovat sanoneet metsästävien naisten olevan juntteja ja äijämäisiä tanttoja.
Tekokynsiä käyttävä bimbo ei pysty pienimään lihoja eikä toimimaan metsästyksen jälkeen teurastajana. Tekokynsissä on lisäksi bakteereja. Etkö tajua? Pitkät hiukset voi laittaa kiinni mutta kuten sanoit tekokynsiä ei noin vain revitä irti. -Metsästävä vanhempi nainen
Vierailija kirjoitti:
Herkät ja kiltit naiset saattavat kompensoida luonnettaan rajulla miehisellä harrastuksella tai ottamalla tatuointeja.
Aidosti herkällä ja kiltillä naisella ei ole tarvetta esittää mitään eikä tarvetta ottaa ihoonsa rumia leimoja puhumattakaan miesmäisistä harrastuksista.
Ymmärrän ap:ta siltä kantilta, että itsestäkin tuntuisi vähän ikävältä, jos mies metsästäisi - eli tappaisi vapaaehtoisesti. Toki tiedän mistä liha tulee, mutta on eri asia haluta hakeutua siihen toimintaan omaksi iloksi.
Puolison harrastuksia tai persoonaa ei kuitenkaan ole järkeä koittaa muuttaa, eikä se ole edes kunnioittavaa tai oikein millään tasolla - tuskin itsekään haluaisit, että nainen kieltää sulta sun jonkun harrastuksen?
Eli vaikuttaa siltä, että nainen ei ole sinun unelmiesi nainen.
En usko myöskään, että olet hänen unelmiensa mies, koska nainen varmasti menettäisi kiinnostuksen, jos tietäisi sun oikean mielipiteet. Sä olet kuka olet, ja jos haluat perinteisemmän naisen, tai naisen joka ei harrasta aseiden parissa, niin sitten se on joku muu henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Metsästävä nätti nuori nainen, vyötärölle ylettyvät blondi tukka, rakennekynnet ja meikkaan.Ei yhdelläkään meidän metsästysporukassa ole rakennekynsiä, että et taida kestää kritiikkiä kun noin piti korostaa omaa typeryyttään. Kyllä aito metsästäjä metsästää ilman ehosteita ja muoveja. -Metsästävä vanhempi nainen
En ole se jota lainasit, mutta ehkä tuon kirjoittaja yritti tuoda esille sitä kontrastia. Eli voi harrastaa metsästystä ja samalla olla ns. naisellinen, eli pitää pitkistä hiuksista, rakennekynsistä ja meikkaamisesta. Tuskin sinne metsälle nyt pitää meikata, eihän siinä mitään järkeä olisi ja rakennekynnet kuuluvat joidenkin elämäntapaan eikä niitä saa irti napsuteltua itse noin vaan tarvittaessa.
Ei ole mitään joko tai vaan se on joko metsästys tai ei muuta. Rakennekynsibimboja ei ole tehty metsään. -Metsästävä vanhempi nainen
Leimaat ihmisiä bimboiksi kynsien takia. Se on yhtä järkevää, kuin tässä ketjussa jotkut ovat sanoneet metsästävien naisten olevan juntteja ja äijämäisiä tanttoja.
Tekokynsiä käyttävä bimbo ei pysty pienimään lihoja eikä toimimaan metsästyksen jälkeen teurastajana. Tekokynsissä on lisäksi bakteereja. Etkö tajua? Pitkät hiukset voi laittaa kiinni mutta kuten sanoit tekokynsiä ei noin vain revitä irti. -Metsästävä vanhempi nainen
No en tajua ihmisen leimaamista bimboksi jonkin ulkoisen asian takia. Tekokynsissä on enemmän bakteereja, kuin luonnonkynsissä, olet oikeassa. Niin on myös sormuksissa, rannekoruissa ja kelloissa. Jos ne kynnet nyt eivät ole monen sentin raateluvälineet, niin voihan laittaa käsiin vinyyli, lateksi tai nitriilihanskat ruhoon tai lihaan koskiessaan.
Minulle on 13-vuotiaasta lähtien ollut päivänselvää, että nainenkin voi harrastaa metsästystä. Silloin naispuolinen opettajani toi ampumansa fasaanin biologian tunnille ja näytti meille oppilaille, mitä sen sisältä löytyi. Hän ei ollut mitenkään erityisen maskuliininen: hän ei esimerkiksi pitänyt teknisestä työstä yhtään.
Parikymmentä vuotta myöhemmin hän selitti minulle, että hän aloitti metsästysharrastuksen, koska hän piti koirista ja hänen miehensä metsästyksestä. Niinpä yhdistivät harrastuksensa ja rupesivat metsästämään koirien kanssa.
Mielestäni metsästys ei ole mitenkään erityisen maskuliinininen harrastus, sillä esimerkiksi äitini on kalastanut, eikä kalastus eroa kovin paljoa metsästyksestä. Sitäpaitsi haulikolla ampuminen ei vaadi erityisen maskuliinisia taitoja.
Miksi Ap ei tykkää siitä, että nainen harrastaa metsästystä? Onko metsästys erityisen maskuliininen harrastus vai eikö naisilla saisi olla maskuliinisia harrastuksia? Onko lemmikkien hoitaminen ainoa naiselle sopiva suhde eläimiin. Kyllä minäkin tykkään katsoa, kun esim. Eunji Pyoapple hoitaa koiraansa, mutta jos paljastuisi että hän harrastaa metsästystä, se ei olisi mkään järkytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyssy? Armeija taisi jäädä väliin, kun sanat kivääri ja haulikko ovat tuntemattomia.
Olen käynyt kahden vuoden armeijan ulkomailla enkä halua olla missään tekemisissä aseiden kanssa. En halua naisenikaan koskevan aseisiin. M35
No mut sittenhän tämä on selvä, tämä nainen ei ole sinun naisesi.
Jankutukseksi menee.
Yksinkertainen ohje. Ap, kerro naiselle, että teidän seurustelunne loppuu ja sano rehellisesti perustelusi.
Muutakin tekisi mieleni sanoa sulle, mutta en sano kuin että onnea sellaisen naisen "metsästykseen", jolla on sinun toivomasi harrastukset.
Itse en ottais noin heikkoa miestä jonka miehisyys kaikkoaa jos nainen tekee "miehisiä" asioita.
Vierailija kirjoitti:
Voispa itsekin metsästää. Olisi hienoa syödä itsepyydettyä lihaa, joka on saanut elää vapaana. Häiritseekö sinua eläimen tappaminen vai ajatus naisesta pyssy kädessä? En nyt ymmärrä. Mielestäni erittäin järkevä ja hieno harrastus verrattuna esim. merkkilaukkujen keräilyyn tai fitnessiin.
N32
Ja sieltä se sisäistetty naisviha paistoikin läpi sitten viimeisessä lauseessa. Hyvin vedit siihen asti.
Hohhoi. En minäkään murhaajan kanssa seurustelisi, mutta se ei kyllä oo kiinni murhaajan sukupuolesta se sen toiminnan hyväksyttävyys.
Telaketjufeministin voimaantuminen.