Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin unelmieni naisen mutta en vaan voi mitenkään käsittää naisen harrastusta!

Vierailija
03.11.2022 |

Tämä ei ole provo! Se täytyy heti sanoa. Kaikki asiat naisessa ovat sellaisia jotka olen halunnut unelmieni naisella olevan MUTTA naisen harrastusta en voi mitenkään hyväksyä. En sitten millään, sillä nainen kertoi harrastavansa metsästystä. Ymmärrän, että nainen ei huvikseen mene metsään ampumaan eläimiä vaan vähentääkseen kantaa ja syödäkseen lihaa. Minun on vain erittäin vaikea hyväksyä naista pyssy kädessä. :( Naisellinen nainen muuttui yhtäkkiä miehiseksi karjuksi. Estääkään en voi, en kieltääkään, mutta mutta metsälle minua ei saa pyssy kourassa. Mikä saa naiset harrastamaan jotain noin miehistä? Asiallista keskustelua pyydän. M35

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että ap:n lemmitty harrastaa keppihevostelua. Siinä on oikeasti aikuiselle ihmiselle käsittämätön harrastus.

Tuo olisi helppo kestää. Ei sen lapsellisempaa kuin muumimukien keräily. 

Vierailija
42/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisin ja totuuspohjaisin vastaus tulee tähän kysymykseen naiseltasi. Kysy siis häneltä itseltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että ap:n lemmitty harrastaa keppihevostelua. Siinä on oikeasti aikuiselle ihmiselle käsittämätön harrastus.

Tuo olisi helppo kestää. Ei sen lapsellisempaa kuin muumimukien keräily. 

Yhtään muumimukia en omista, mutta niillä voi olla arvoa. Että sinänsä ei ihan pöljä harrastus.

Vierailija
44/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki metsästäjät ole missään metsästysporukoissa. Eihän kaikki neulojatkaan ole marttakerhoissa.

Meillä perheessä kaikki muut on aina linnustaneet paitsi minä. En pysty tappamaan niitä eläimiä mitenkään.

Silti olen usein vaikka enon mukana "kulkemassa". Tiedä muista sitten mutta meillä on aina puhuttu "kulkemisesta".

Se tarkoittaa että aamulla pakataan eväät reppuun, pukeudutaan sään mukaan. Huolletaan haulikko ja lähdetään tuttuun metsään hissuksiin käppäilemään. Tutut maamerkit käydään tarkistamassa eli kulkemassa. Joskus tulee metsoa ja teertä vastaan, joskus ei. Joskus lintuja koitetaan pyytää, joskus ei.

Kerran nähtiin kaukaa karhu. Pari kertaa sarvipäitä. Joskus käydään samalla reissulla metsälammella ongella ja saadaan mustia ahvenia (niitäkään en voi tappaa, nössö kun olen).

Jäniksiä, kettuja, korppeja, lumikko. Pöllöjä ja kyyhysiä.

Enemmän siellä kartoitetaan maastoa, rentoudutaan, nautitaan eväistä ja aistitaan ympäristöä. Kuljetaan ikivanhoja polkuja. Hämärän tultua mennään kotiin yleensä mukana jokunen sieni.

Sellaisen päivän päätteeksi on mukava lämmittää ulkosaunaa ja avata olut.

Jotkut hullut toki ajaa verikoirineen hirviä henkihieveriin ja sitten päissään ampuukin passissa ollutta kaveria vasempaan kivekseen.

Semmoset hirviporukat minua vähän iljettää.

Mutta semmoinen ei olekaan kulkemista se.

Terkuin kaupunkilaisnainen31

Vierailija
45/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn, mitä ap itse harrastaa?

T. Nainen, joka makaa just nyt sohvalla katsomassa Top Gearia ja miettii hakisko jääkaapista kaljan itse vai käskiskö miestä hakemaan.

Harrastan monenlaista mm. lenkkeilyä, salia, jalkapalloa ja golfia sekä näyttelyjä koirani kanssa ja autoja. M35

Ei siis ihme, että koet metsästävän naisen liian miehekkäänä. En tarkoita tätä millään pahalla, mutta harrastusten perusteella et itse ole mikään karju, vaan enemmän sellainen snobahtava solmiomies. Ehkä kannattaa katsella nainen, joka harrastaa vaikka neulomista ja astangajoogaa.

Vierailija
46/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallisin ja totuuspohjaisin vastaus tulee tähän kysymykseen naiseltasi. Kysy siis häneltä itseltään.

Metsästys on naiselle henkireikä ja ainoa harrastus. En ole kertonut mielipidettäni ja kuten aloituksessa sanoin niin en ole estämässä toista harrastamasta sitä mistä pitää. Se olisi väärin, mutta ei tästä vaan tule mitään. :( M35

Vierailija
47/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse metsästän koska koko perhe ja suku metsästää. Pitäisikö meidän naisten sinun mielestä pysyä siinä lihakeiton teossa eikä osallistua metsästysvaiheeseen lainkaan?

Naisena kommentoin etten metsästä eikä tulisi mieleenikään hankkia aselupaa, vaikka toisen puolen suvussa on metsästäjiä. Metsästävät naiset ovat juurikin äijiä, kun on pakko olla mukana porukassa.

Miten ihmeessä ihmiset vielä nykyäänkin ovat näin ahdasmielisiä ja vanhanaikaisia? Minkä takia ahtaita sukupuolirooleja pitää pönkittää?

Vierailija
48/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
49/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästävät akat on todella todella äijämäisiä ja jutut on sen mukaisia. Kumma ettei akka ole löytänyt miestä metsästysporukasta? Outoa. Aapeen kannattaa päästää metsästävä äijäakka menemään, kun meitä kauniita ja naisellisiakin naisia on olemassa.

Metsästys ei tee naisesta epänaisellista eikä omakehu ketään kaunista.

Vierailija
50/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä sinä ase kädessä pääsisikään metsälle, kun ei ole lupia.

Miksi ihmeessä edes pitäisi harrastaa samaa harrastusta kuin kumppani?

En näe toivoa suhteellanne kun olet noin ahdasmielinen. Toinen täytyy hyväksyä kokonaan, ja sinä et ilmeisesti hyväksy lihan syöntiä, joten olette liian erilaisia.

Jos taas syöt lihaa, olet erittäin tekopyhä jos et ymmärrä että jonkun ne eläimet pitää tappaa. Vapaana kasvanut riista on vielä eettisempää lihaa kuin tuotantoeläinten kasvatus.

Tyttäreni on 14 vuotias ja harrastaa metsästystä. Innostui isänsä harrastukseen mukaan. Tänä syksynä ampui ekat peuransa. Naisellisuuteen asia ei liity mielestäni mitenkään.

Vierailija
51/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsästävät akat on todella todella äijämäisiä ja jutut on sen mukaisia. Kumma ettei akka ole löytänyt miestä metsästysporukasta? Outoa. Aapeen kannattaa päästää metsästävä äijäakka menemään, kun meitä kauniita ja naisellisiakin naisia on olemassa.

Hyvin sanottu. Voihan nainen olla raksalla töissä ja harrastaa tanssia tai lentoemäntä olla innokas moottoripyöräilijä ja pyöränsä tuunaaja. Ihmisissä on paljon erilaisia ominaisuuksia eikä harrastus määrittele heitä tietynlaisiksi ja tiettyyn lokeroon.

Vierailija
52/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen, joka makaa just nyt sohvalla katsomassa Top Gearia ja miettii hakisko jääkaapista kaljan itse vai käskiskö miestä hakemaan.

Harrastan monenlaista mm. lenkkeilyä, salia, jalkapalloa ja golfia sekä näyttelyjä koirani kanssa ja autoja. M35

Naisellisesti sipsuttelet puudelisi kanssa kehää ympäri pylly pystyssä, molemmilla pinkit rusetit?

Eikö tunnu mukavalta kun vedetään harrastuksen perusteella olemuksestasi johtopäätös?

T. Metsästävä nätti nuori nainen, vyötärölle ylettyvät blondi tukka, rakennekynnet ja meikkaan.

Vierailija
53/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyssy? Armeija taisi jäädä väliin, kun sanat kivääri ja haulikko ovat tuntemattomia.

Olen käynyt kahden vuoden armeijan ulkomailla enkä halua olla missään tekemisissä aseiden kanssa. En halua naisenikaan koskevan aseisiin. M35

No sitten vapautat hänet paremmalle, mitä sitä täällä pähkit sen kummemmin.

Kun et hyväksy niin et hyväksy.

Vierailija
54/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras harrastus mitä on.

Vierailija
55/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kokemuksesta voin sanoa oltuani päivän tutustumassa metsästykseen että siellä olleet akat olivat juurikin niin tanttamaisia matameja että huh. Mietin pitkään että mihin olenkaan tullut kun akkojen jutut olivat niin äijämäisiä. Iso metsästysporukka jossa mukana niin naisia kuin miehiä. Metsästys ja aseen kantaminen tekevät akoista maskuliinisia juntteja. Pahimmillaan mukaan metsästykseen ollaan pakottamassa lapsia ja tulevia kumppaneita vain koska koko suku tekee niin, mutta evvvk. Never again.

Vierailija
56/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellisesti sipsuttelet puudelisi kanssa kehää ympäri pylly pystyssä, molemmilla pinkit rusetit?

Eikö tunnu mukavalta kun vedetään harrastuksen perusteella olemuksestasi johtopäätös?

T. Metsästävä nätti nuori nainen, vyötärölle ylettyvät blondi tukka, rakennekynnet ja meikkaan.

Ei yhdelläkään meidän metsästysporukassa ole rakennekynsiä, että et taida kestää kritiikkiä kun noin piti korostaa omaa typeryyttään. Kyllä aito metsästäjä metsästää ilman ehosteita ja muoveja.  -Metsästävä vanhempi nainen

Vierailija
57/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. En ole homo vaan heteromies. Tapailemani nainen metsästää mutta hänellä ei sentään ole noin ilkeä ja ahdasmielinen asenne kuin sinulla. En vain pidä ajatuksesta, että nainen metsästää ja kantaa asetta. En etenkään nyt kun uutisissa on ollut aseiden kanssa syntyneitä tapaturmia. :( M35

Vierailija
58/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja harrastan ratsastusta. Voin kertoa että on todella monelle naiselle kynnyskysymys. Ap hyväksyt tai et hyväksy. Jos nainen epäröi harrastukseni takia, mä jätän sen heti, koska en halua ahdasmielistä naista.

Siis ihan oikeasti? Tai kai nyky-Suomessa ratsastus on enemmän naisten harrastama laji, mutta en mä itse sitä erityisen naiselliseksi harrastukseksi miellä. Mulle tulee miehestä hevosen selässä mieleen joku menneiden vuosisatojen sotilas hienossa sotisovassa tai brittiylimys kettumetsällä. Piti oikein googlata kuvia ratsastavista miehistä ja onnistuin lisäämään cowboyt Kuumat miehet hevosen selässä -listalleni, jonka olemassaolosta en ennen sun kommenttia edes tiennyt.

Vierailija
59/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha meinas mennä iltateet väärään rööriin :) Golfistakin saisi hyvän stereotypian: kultalusikka peessä syntynyt ylimielinen nousukas, joka golfkerholla kehuu uutta autoaan, jonka vaihtaa vuoden välein. Harrastevaatteet pitää hankkia joka kaudelle uudet ja viimeisintä muotia. Jos listalla ei olisi muita urheilulajeja, kyseessä todennäköisesti ylipainoinen, sillä kärryllä kun pääsee kätevästi liikkumaan. Aika surullista, jos kaikista golfaajista ajateltaisiin näin kapeakatseisesti, kuten metsästäjistä.

Vierailija
60/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyssy? Armeija taisi jäädä väliin, kun sanat kivääri ja haulikko ovat tuntemattomia.

Olen käynyt kahden vuoden armeijan ulkomailla enkä halua olla missään tekemisissä aseiden kanssa. En halua naisenikaan koskevan aseisiin. M35

Sinulla on siis Venäjän passi. Ymmärrän, siellä päin naiset ovatkin naisellisempia ja kauniinpia kuin täällä Suomessa.

T. Siperian junassa @annut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi