Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin unelmieni naisen mutta en vaan voi mitenkään käsittää naisen harrastusta!

Vierailija
03.11.2022 |

Tämä ei ole provo! Se täytyy heti sanoa. Kaikki asiat naisessa ovat sellaisia jotka olen halunnut unelmieni naisella olevan MUTTA naisen harrastusta en voi mitenkään hyväksyä. En sitten millään, sillä nainen kertoi harrastavansa metsästystä. Ymmärrän, että nainen ei huvikseen mene metsään ampumaan eläimiä vaan vähentääkseen kantaa ja syödäkseen lihaa. Minun on vain erittäin vaikea hyväksyä naista pyssy kädessä. :( Naisellinen nainen muuttui yhtäkkiä miehiseksi karjuksi. Estääkään en voi, en kieltääkään, mutta mutta metsälle minua ei saa pyssy kourassa. Mikä saa naiset harrastamaan jotain noin miehistä? Asiallista keskustelua pyydän. M35

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mä olen 34v kasvissyöjänainen pk-seudulta ja edes mulla ei ole noin ahdasmielinen maailmankatsomus.1

Vierailija
2/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun täytyy sitten varmaan jättää se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voispa itsekin metsästää. Olisi hienoa syödä itsepyydettyä lihaa, joka on saanut elää vapaana. Häiritseekö sinua eläimen tappaminen vai ajatus naisesta pyssy kädessä? En nyt ymmärrä. Mielestäni erittäin järkevä ja hieno harrastus verrattuna esim. merkkilaukkujen keräilyyn tai fitnessiin.

N32

Vierailija
4/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmahöttö haihtuikin savuna ilmaan. Piipun suusta näkyi liekit ja yötaivaalle kohoava savuvana.

Vierailija
5/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia ongelmia aikuisella miehellä. Oletkohan jonkun "unelmamies"?

Vierailija
6/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ihastus harrastaa metsästystä. Yritän ymmärtää. Onhan se tavallaan eettisempää, verrattuna sen jauhelihapaketin ostamiseen. Mutta on se tappamista silti. Itselleni tuo asia ei ole kuitenkaan deal breaker.

Vierailija
7/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on niin läpinäkyvää parin päivän takaisien lehtiartikkelin lypsyä, että en tiedä kuka apukoululainen näitä aloituksia väsää. Toivottavasti ei ainakaan palkollisena keskustelunvirittäjänä.

Vierailija
8/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sua ei häiritse metsästys vaan se että naisella on sun mielestä liian miehinen harrastus? Hitto oot nolo. Munan koko varmaan aika pieni koska tuollainen alemmuuskompleksi.

Vierailija
9/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka tykkää mehtästää.

Vierailija
10/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun unelmieni naisen on transnainen. On superkaunis, isorintainen, fiksu ja filmaattinen. Mutta sen hyväksyminen että sillä on isompi kuin minulla, ja että naisella ylipäätään on muna...

Well.. kaikkeen tottuu. Joskus täytyy hieman joustaa joistain omista mielipiteistään.

Vierailija
11/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun ihannenaisesi, ap.

Jos olisi, hyväksyisit hänet pupunkarvoineen, tupsuhäntineen.

Metsästys on monin verroin humaanimpi tapa hankkia liharuokaa kuin ostaa tehotuotettua sikaa kaupan tiskiltä.

T. toinen kasvissyöjä

Vierailija
12/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sua ei häiritse metsästys vaan se että naisella on sun mielestä liian miehinen harrastus? Hitto oot nolo. Munan koko varmaan aika pieni koska tuollainen alemmuuskompleksi.

En millään voi hyväksyä miehistä naista. :( M35

Vierailija
13/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan halua tukea lihan tehotuotantoa enkä raukkamaisesti ulkoistaa sitä eläimen tappamista teurastajalle. Mun mielestä kaikkien lihansyöjien pitäisi pystyä itse tappamaan ja käsittelemään se ruuaksi tuleva eläin. Ihan turha ainakaan mulle tulla kauhistelemaan metsästystä jos itse kuitenkin syö lihaa. Ja sitäpaitsi, metsästys on ihan mukava harrastus siinä mielessä että tulee liikuttua todella paljon luonnossa ihan ilman asettakin. En mä ainakaan nää siinä mitään erityisen miehistä. Onko ruokaa laittavat miehet sit sun mielestä jotenkin erityisen naisellisia?

Vierailija
14/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on niin läpinäkyvää parin päivän takaisien lehtiartikkelin lypsyä, että en tiedä kuka apukoululainen näitä aloituksia väsää. Toivottavasti ei ainakaan palkollisena keskustelunvirittäjänä.

En lypsä enkä ole kuullutkaan uutisesta ennen kuin mainitsit sen. En vaan pidä miehisestä naisesta. :( M35

Vierailija
15/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja harrastan ratsastusta. Voin kertoa että on todella monelle naiselle kynnyskysymys. Ap hyväksyt tai et hyväksy. Jos nainen epäröi harrastukseni takia, mä jätän sen heti, koska en halua ahdasmielistä naista.

Vierailija
16/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen, että itse et halua alkaa harrastamaan metsästystä. Ei pariskunnilla tarvitse olla pelkästään yhteisiä harrastuksia, kummallakin saa olla omia myös. Outoa, että liität ampumisen johonkin karjuiluun. Ei aseen käyttö hillittömiä voimia vaadi. Eläinten ruhojen käsittely taas vaatii tietynlaisen ei-niin- herkän luonteen. Ei ole olemassa vain naisille tai miehille sopivia harrastuksia tai ammatteja, ehkä tässä on tilaisuus avartaa maailmankuvaasi, joka on juuttunut kankeisiin sukupuolirooleihin.

Vierailija
17/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kasvissyöjä, syö vegelihaa.

Vierailija
18/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sun täytyy sitten varmaan jättää se.

Niin kait ei auta muu, koska en pääse tästä asiasta ylitse. En vaan voi olla pyssyn kanssa metsään laukkaavan naisen kanssa. Se on niin äijämäistä etten kestä! :( M35

Vierailija
19/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kasvissyöjä, syö vegelihaa.

Mitä jos se syökin hedelmälihaa ja juo päälle kookosmaitoa?

Vierailija
20/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuuko kännissä maastopyöräilijöitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme