Vierailija

voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Sivut

Kommentit (305)

Vierailija

Kuka voisi nyt todella auttaa minua ja tehdä minulle munsalan kansallispuvun,olisi mukava jos tekijä asuisi vantaalla tai helsingissä.

Voisiko joku auttaa ja tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Vierailija

Voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun minulle,toivoisin,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissä.Olen vuoden etsinyt munsalan kansallispukua,koska harrastan kansantanssia ja en halua vuokrata kansantanssipukua vaan oman,niin voisiko joku ystävällinen ihminen tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Olen todella kiitollinen jos joku voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun.

Vierailija

Ensin haluan löytää tekijän joka tekee munsalan kansallispuvun ja sitten puhumme rahasta.Voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Harrastan kansantanssia ja en halua vuokrata pukua,vaan oman puvun haluan,niin voiko joku ystävällinen ihminen tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

olen vuoden ajan etsinyt munsalan kansallispukua ja ei löydy mistään sopivaa kokoa,niin nyt sitten toivoisin löytäväni ystävällisen ihmisen joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja tekijän olisi asuttava vantaalla tai helsingissä.

Vierailija

voiko joku tehdä munsalan kansallispuvun

Ensin haluan löytää tekijän joka tekee munsalan kansallispuvun ja sitten puhumme rahasta.Voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Harrastan kansantanssia ja en halua vuokrata pukua,vaan oman puvun haluan,niin voiko joku ystävällinen ihminen tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

olen vuoden ajan etsinyt munsalan kansallispukua ja ei löydy mistään sopivaa kokoa,niin nyt sitten toivoisin löytäväni ystävällisen ihmisen joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja tekijän olisi asuttava vantaalla tai helsingissä.

Vierailija

hei.

raha ei ole ongelma,vaan pitäisi löytyä ihminen tekemään minulle munsalan kansallispuku.

voisitko ystävällisesti laittaa yhteystietosi tänne,niin otan yhteyttä.munsalan puvun tekijän pitäisi asua helsingissä tai vantaalla.

Vierailija

kuka tekisi minulle munsalan kansallispuvun?

jos löytyy joku tekemään joka asuu helsingissä tai vantaalla,niin jätä yhteystietosi,niin otan yhteyttä.

Vierailija

Lainaus:

hei.

raha ei ole ongelma,vaan pitäisi löytyä ihminen tekemään minulle munsalan kansallispuku.

voisitko ystävällisesti laittaa yhteystietosi tänne,niin otan yhteyttä.munsalan puvun tekijän pitäisi asua helsingissä tai vantaalla.

Mistä mistä mistä? Oletko ap hiukan yksinkertainen? Ota kuule kansanopiston ompelukurssiin yhteyttä tai etsi ammattioppilaitoksen pukuompelulinjan kautta tekijä! Monet koulut teettää oppilastöinä vastaavia proggiksia (maksusta) mm. käsi- ja taideteollisuusoppilaitokset tai amk:t. Tai soita kuule ompelimoja läpi.

Tarvi täällä sataan kertaan huudella.

Vierailija

Lainaus:

maksaisin kyllä kankaat, ja tekopalkkaa myöskin n. 100 e.

Kuule siinä on VALTAVA työ tehdä kansallispuku. Mene sinne Munsalaan kuule ostamaan vaan valmis. Tuntipalkka ompelijoilla on vähintään 12€ ja työmäärä on 80-100 tuntia. Laske kuule siitä + työeläkemaksut päälle. Sanompa vaan, että tonnin tekopalkka vastaa työmäärää. Kuka tekee huvikseen ventovieraalle ompelutöitä? Kuka? Ei kukaan!

Vierailija

voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Vierailija

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat