Tapasin unelmieni naisen mutta en vaan voi mitenkään käsittää naisen harrastusta!
Tämä ei ole provo! Se täytyy heti sanoa. Kaikki asiat naisessa ovat sellaisia jotka olen halunnut unelmieni naisella olevan MUTTA naisen harrastusta en voi mitenkään hyväksyä. En sitten millään, sillä nainen kertoi harrastavansa metsästystä. Ymmärrän, että nainen ei huvikseen mene metsään ampumaan eläimiä vaan vähentääkseen kantaa ja syödäkseen lihaa. Minun on vain erittäin vaikea hyväksyä naista pyssy kädessä. :( Naisellinen nainen muuttui yhtäkkiä miehiseksi karjuksi. Estääkään en voi, en kieltääkään, mutta mutta metsälle minua ei saa pyssy kourassa. Mikä saa naiset harrastamaan jotain noin miehistä? Asiallista keskustelua pyydän. M35
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AHAA! Karjaisetko itse aina miehekkäästi kun esim. isket tuopin pöytään? Toivottavasti myös kaadat kaljat suuhusi niin että puolet menee ohi, koska muuten on kyllä vähän liian siistiä ja neitimäistä käytöstä.
En pidä maskuliinisista naisista ja toisekseen en juo olutta vaan olen viinimiehiä. M35
Mutta olet itse ketjun perusteella kuitenkin varsin feminiininen mies?
Ei kannata huolehtia, koska suhteesi tähän naiseen ei tule kestämään. Toivottavasti hän löytää sitten ihmisen, joka arvostaa häntä sellaisena kuin hän on, eikä toivoisi toisenlaiseksi.
Niinpä. Grinder olisi näille oikea paikka, niin hauras se miehuus on.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että syntyi naiseksi?
Enemmän epäilyttää se onko AP syntynyt mieheksi.
Metsästys pitäisi kieltää kokonaan. Luonto kyllä hoitaa tasapainon. Jos peurat ja hirvet lisääntyvät, silloin myös sudet ja ilvekset lisääntyvät ja syövät niitä enemmän.
Mä ymmärrän sua täysin. Itse joutuisin sanomaan heippa, koska en pystyisi näkemään ihmisessä joka nauttii tappamisesta mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin ihastus harrastaa metsästystä. Yritän ymmärtää. Onhan se tavallaan eettisempää, verrattuna sen jauhelihapaketin ostamiseen. Mutta on se tappamista silti. Itselleni tuo asia ei ole kuitenkaan deal breaker.
No ei ole jos sitä lihaa raahataan sinne kauppaan syötäväksi. Se on tappamisen himo joka ihmisiä sinne ajaa. Ja itse miettisin haluanko viettää aikaa ihmisen kanssa joka on valmis tappamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn, mitä ap itse harrastaa?
T. Nainen, joka makaa just nyt sohvalla katsomassa Top Gearia ja miettii hakisko jääkaapista kaljan itse vai käskiskö miestä hakemaan.
Harrastan monenlaista mm. lenkkeilyä, salia, jalkapalloa ja golfia sekä näyttelyjä koirani kanssa ja autoja. M35
Naisellisesti sipsuttelet puudelisi kanssa kehää ympäri pylly pystyssä, molemmilla pinkit rusetit?
Eikö tunnu mukavalta kun vedetään harrastuksen perusteella olemuksestasi johtopäätös?
T. Metsästävä nätti nuori nainen, vyötärölle ylettyvät blondi tukka, rakennekynnet ja meikkaan.
Mistä keksit tämän nätin? Olet melko lehmä ja rakenne kynnet vielä. Kuule kaikki kauneus katoaa, kun ihmisestä kuoriutuu elämän halveksija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyssy? Armeija taisi jäädä väliin, kun sanat kivääri ja haulikko ovat tuntemattomia.
Olen käynyt kahden vuoden armeijan ulkomailla enkä halua olla missään tekemisissä aseiden kanssa. En halua naisenikaan koskevan aseisiin. M35
Sinulla saattaa olla osittain väärä käsitys metsästävästä naisesta. Ehkä samastat metsästäjän sotilaaseen tunteen tasolla: metsästäja ja sotilaat ovat usein miehiä, kulkevat metsässä pitkäpiippuinen ase kädessä ja maastopuku päällä sekä ampuvat tappaakseen.
Tämän vuoksi sinun kannattaa tutustusta naisesi metsästysharrastukseen, ennen kuin päätät, jätätkö hänet. Voisit esimerkiksi kysyä häneltä, miten hän huolehtii turvallisuudestaan.
Metsästyksessä on paljon eroja sodankäyntiin verrattuna. Ensinnäkin metsästys on vapaaehtoista: siihen ruvetaan, kun siihen on aikaa ja kun se on täysin turvallista. Toiseksi sotilaat ampuva käskystä mahdollisimman paljon vihollissotilaita puolustaakseen maataan, metsästäjät eläimiä vain sen verran kuin jaksavat kuljettaa mukanaan. (Sitäpaitsi metsästäjän ei tarvitse ampua mitään eläintä: monet metsästäjät nauttivat pelkästä metsässä kävelystä.) Kolmanneksi on aivan eri asia ampua haulikolla kuin sotilasaseella. Neljänneksi metsästäjän täytyy lopettaa kärsivä eläin mahdollisiman pian. Viidennneksi metsästäjän täytyy ensin olla varma lajista ennen ampumista.
Milloinkohan loppuu tää miesten genitaalien kommentointi näin julkealla tavalla? Miksi nainen saa loukata miestä näin seksistisellä tavalla ja moni tämän hyväksyy? Tätäkö haluatte omille pojille? Ette te anna heidän h-ritella naisia ja tyttöjä. Lopettakaa tämä toksinen käytös itsekin, kun kehtaatte samalla itkeä naisvihaa ja suoltaa tällaista törkyä.
Kolmen äiti