Tapasin unelmieni naisen mutta en vaan voi mitenkään käsittää naisen harrastusta!
Tämä ei ole provo! Se täytyy heti sanoa. Kaikki asiat naisessa ovat sellaisia jotka olen halunnut unelmieni naisella olevan MUTTA naisen harrastusta en voi mitenkään hyväksyä. En sitten millään, sillä nainen kertoi harrastavansa metsästystä. Ymmärrän, että nainen ei huvikseen mene metsään ampumaan eläimiä vaan vähentääkseen kantaa ja syödäkseen lihaa. Minun on vain erittäin vaikea hyväksyä naista pyssy kädessä. :( Naisellinen nainen muuttui yhtäkkiä miehiseksi karjuksi. Estääkään en voi, en kieltääkään, mutta mutta metsälle minua ei saa pyssy kourassa. Mikä saa naiset harrastamaan jotain noin miehistä? Asiallista keskustelua pyydän. M35
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Voispa itsekin metsästää. Olisi hienoa syödä itsepyydettyä lihaa, joka on saanut elää vapaana. Häiritseekö sinua eläimen tappaminen vai ajatus naisesta pyssy kädessä? En nyt ymmärrä. Mielestäni erittäin järkevä ja hieno harrastus verrattuna esim. merkkilaukkujen keräilyyn tai fitnessiin.
N32
Ai dissaat joidenkin naisten harrastuksia? Ja pidät metsästystä parempana kun sitä harrastaa yleensä miehet?
Pick me up-girl!
Vierailija kirjoitti:
AHAA! Karjaisetko itse aina miehekkäästi kun esim. isket tuopin pöytään? Toivottavasti myös kaadat kaljat suuhusi niin että puolet menee ohi, koska muuten on kyllä vähän liian siistiä ja neitimäistä käytöstä.
En pidä maskuliinisista naisista ja toisekseen en juo olutta vaan olen viinimiehiä. M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AHAA! Karjaisetko itse aina miehekkäästi kun esim. isket tuopin pöytään? Toivottavasti myös kaadat kaljat suuhusi niin että puolet menee ohi, koska muuten on kyllä vähän liian siistiä ja neitimäistä käytöstä.
En pidä maskuliinisista naisista ja toisekseen en juo olutta vaan olen viinimiehiä. M35
So not the point.
Tähän asti suurin turnoff naisessa on ollu siilitukka, automekaanikon ammatti mut tää metsästys menee kyl kärkeen. Hyhhyh
Vierailija kirjoitti:
Voispa itsekin metsästää. Olisi hienoa syödä itsepyydettyä lihaa, joka on saanut elää vapaana. Häiritseekö sinua eläimen tappaminen vai ajatus naisesta pyssy kädessä? En nyt ymmärrä. Mielestäni erittäin järkevä ja hieno harrastus verrattuna esim. merkkilaukkujen keräilyyn tai fitnessiin.
N32
Itse vaan kalastan, juon kaljaa ja käyn töissä. Jos tulee tiukat ajat, tapan hirven puukolla, mennäänkö naimisiin ? :D
Kaiken lisäksi sinun pitäisi tykätä seksistä myös aivan helvetisti.
M40
Onpas kauas vieraantunut nykyajan nuoret menneisyydestä. Suomi on perinteisesti maa, jossa miehet ja naiset on mm.metsästäneet yhdessä. Ankara maa selviytyä, molempien panosta aina tarvittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyssy? Armeija taisi jäädä väliin, kun sanat kivääri ja haulikko ovat tuntemattomia.
Olen käynyt kahden vuoden armeijan ulkomailla enkä halua olla missään tekemisissä aseiden kanssa. En halua naisenikaan koskevan aseisiin. M35
Sinulla on siis Venäjän passi. Ymmärrän, siellä päin naiset ovatkin naisellisempia ja kauniinpia kuin täällä Suomessa.
T. Siperian junassa @annut
Mitä ihmettä höpötät? Ei ole Venäjän passia enkä ole venäläinen. Unelmieni nainen on vain naisellinen eikä asettava kantava äijämäinen karju. En halua joutua pelkäämään naiseni vahingoittavan itseään. :( M35
Sivusta. Jos aseita osaa käsitellä, ei vahingoita itseään, ellei ole kännissä. Jos metsästystä harrastaa, varmasti tietää aseista ja osaa niitä käyttää. Oikeampi huolenaihe olisi se, että puoliso on se, jonka murhaamaksi todennäköisimmin joutuu.
Jos nainen oli unelmien nainen harrastuksen paljastumiseen saakka, niin hän on varmaankin ollut tutustumisvaiheessa riittävän naisellinen että olet ylipäätään hänestä kiinnostunut.
Ei se sulle anna kumminkaan. Minäkin olen tavannut monia unelmieni naisia. Kannattaa kysyä, antavatko, ennen kuin alat raappahousujasi riisumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olet itse ketjun perusteella kuitenkin varsin feminiininen mies?
Ei kannata huolehtia, koska suhteesi tähän naiseen ei tule kestämään. Toivottavasti hän löytää sitten ihmisen, joka arvostaa häntä sellaisena kuin hän on, eikä toivoisi toisenlaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata huolehtia, koska suhteesi tähän naiseen ei tule kestämään. Toivottavasti hän löytää sitten ihmisen, joka arvostaa häntä sellaisena kuin hän on, eikä toivoisi toisenlaiseksi.
Yksikään nainen ei hyväksy miestä sellaisena kuin se mies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi juuri metsästys tekisi naisesta juuri miehekkään oloisen. Eihän se mitenkään muuta niitä muita naisellisia ominaisuuksia, joita hänellä on :D Itse olen kasvissyöjä, mutta mielestäni on hienoa että metsästää itse lihaa eikä hae vaan tehotuotettua kaupasta, lisäksi harrastuksessa yhdistyy luonto ja liikkuminen. Eikö sinusta olisi mukavaa jos naisen harrastuksen kautta kotona on usein hirvenlihaa tms?
Ei. En pidä hirvenlihasta. Nainen ase kädessä on vain niin hirveä näky etten voi sietää niin maskuliinista naista. :( M35
Koskeeko tämä vain ruutiaseita vai onko jousella metsästävä nainen myös liian maskuliininen, vaikka hänellä olisi takapuoleen ulottuvat hiukset, käyttäisi päivittäin mekkoa ja olisi muuten naisellinen?
Koskee kaikkia aseita. Jousiammunta tauluun harrastuksena on asia erikseen siis sellainen Olympialaistason kilpaileminen jossa ammutaan nuolella ja jousella tauluun. Unelmieni nainen ei harrasta aseita eikä kittaa kaljaa vaan on pehmeä ja naisellinen. M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akka tykkää mehtästää.
Sian sijasta joulupöydässä on akan ittensä metsästämää hirveä, jänistä tai peuraa. :D Hyi helvetti. Olen nainen ja samaa mieltä aloittajan kanssa. En ole vegaani mutten syö sikaa.
Häh, palvattu peuran kinkku pesee jonku limasen syöttöporsaan kinkun mennen tullen niin maussa, koostumuksessa ja eettisyydessäkin.
Mutta ei terveellisyydessä. Samat punaisen lihan ongelmat.
Ap tämä on ihan valintoja. Itse en ottaisi jääkiekkoilijaa enkä metsästävää miestä.
Ei metsästäjiä kantojen määrät kiinnosta.
Kun metsästäjiltä kysytään onko minkä tahansa jännittävän saaliin kuten suurpetojen kanta liian suuri, vastaus on aina kyllä, vaikka susia tai karjuha olisi kaksi jäljillä.
Viimeksi niitä piti ampua koska olivat vaara metsästyskoirille (ei h-vetti mitä ironiaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata huolehtia, koska suhteesi tähän naiseen ei tule kestämään. Toivottavasti hän löytää sitten ihmisen, joka arvostaa häntä sellaisena kuin hän on, eikä toivoisi toisenlaiseksi.Yksikään nainen ei hyväksy miestä sellaisena kuin se mies on.
Ap ei hyväksy naista sellaisena kuin hän on, eli tasapeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on omat juttuni joista pidän ja naisella tämä on juurikin harrastus. Kerroin jo aloituksessa, etten ole missään nimessä muuttamassa naista enkä viemässä pois hänen harrastusta MUTTA en vain siedä maskuliinista karjua (naista) pyssy kädessä. Parempi jatkaa eri suuntiin. M35
Minäkään en ymmärrä metsästysharrastusta, en miehillä enkä naisilla. Ja kyllä ne menevät ihan huvikseen sitä tekemään, ei siinä mitään jaloa ajatusta ole takana.
Koiraharrastus miehellä? Okei. Ja nainen ei saa metsästää. Mutta sä saat sipsutella rotupuudelin kanssa näyttelyssä. Jep. Ymmärrän miksi tuo nainen uhkaa sinun maskuliinisuuttasi.
Mitä ihmettä höpötät? Ei ole Venäjän passia enkä ole venäläinen. Unelmieni nainen on vain naisellinen eikä asettava kantava äijämäinen karju. En halua joutua pelkäämään naiseni vahingoittavan itseään. :( M35