Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin unelmieni naisen mutta en vaan voi mitenkään käsittää naisen harrastusta!

Vierailija
03.11.2022 |

Tämä ei ole provo! Se täytyy heti sanoa. Kaikki asiat naisessa ovat sellaisia jotka olen halunnut unelmieni naisella olevan MUTTA naisen harrastusta en voi mitenkään hyväksyä. En sitten millään, sillä nainen kertoi harrastavansa metsästystä. Ymmärrän, että nainen ei huvikseen mene metsään ampumaan eläimiä vaan vähentääkseen kantaa ja syödäkseen lihaa. Minun on vain erittäin vaikea hyväksyä naista pyssy kädessä. :( Naisellinen nainen muuttui yhtäkkiä miehiseksi karjuksi. Estääkään en voi, en kieltääkään, mutta mutta metsälle minua ei saa pyssy kourassa. Mikä saa naiset harrastamaan jotain noin miehistä? Asiallista keskustelua pyydän. M35

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi juuri metsästys tekisi naisesta juuri miehekkään oloisen. Eihän se mitenkään muuta niitä muita naisellisia ominaisuuksia, joita hänellä on :D Itse olen kasvissyöjä, mutta mielestäni on hienoa että metsästää itse lihaa eikä hae vaan tehotuotettua kaupasta, lisäksi harrastuksessa yhdistyy luonto ja liikkuminen. Eikö sinusta olisi mukavaa jos naisen harrastuksen kautta kotona on usein hirvenlihaa tms?

Vierailija
62/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästävät akat on todella todella äijämäisiä ja jutut on sen mukaisia. Kumma ettei akka ole löytänyt miestä metsästysporukasta? Outoa. Aapeen kannattaa päästää metsästävä äijäakka menemään, kun meitä kauniita ja naisellisiakin naisia on olemassa.

Yleensä miehet näissä porukoissa ovat joko varattuja tai vanhoja ukkoja, joten ei ihme ettei aloittajan nainen ole löytänyt metsästävää kumppania. Ehkä naisen kannattaisi laittaa seuranhakuilmoitus, jossa kertoo suoraan etsivänsä metsästäjää. Problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sitten ole sun unelmien nainen. Uutta putkeen.

Vierailija
64/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi juuri metsästys tekisi naisesta juuri miehekkään oloisen. Eihän se mitenkään muuta niitä muita naisellisia ominaisuuksia, joita hänellä on :D Itse olen kasvissyöjä, mutta mielestäni on hienoa että metsästää itse lihaa eikä hae vaan tehotuotettua kaupasta, lisäksi harrastuksessa yhdistyy luonto ja liikkuminen. Eikö sinusta olisi mukavaa jos naisen harrastuksen kautta kotona on usein hirvenlihaa tms?

Ei. En pidä hirvenlihasta. Nainen ase kädessä on vain niin hirveä näky etten voi sietää niin maskuliinista naista. :( M35

Vierailija
65/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki metsästäjät ole missään metsästysporukoissa. Eihän kaikki neulojatkaan ole marttakerhoissa.

Meillä perheessä kaikki muut on aina linnustaneet paitsi minä. En pysty tappamaan niitä eläimiä mitenkään.

Silti olen usein vaikka enon mukana "kulkemassa". Tiedä muista sitten mutta meillä on aina puhuttu "kulkemisesta".

Se tarkoittaa että aamulla pakataan eväät reppuun, pukeudutaan sään mukaan. Huolletaan haulikko ja lähdetään tuttuun metsään hissuksiin käppäilemään. Tutut maamerkit käydään tarkistamassa eli kulkemassa. Joskus tulee metsoa ja teertä vastaan, joskus ei. Joskus lintuja koitetaan pyytää, joskus ei.

Kerran nähtiin kaukaa karhu. Pari kertaa sarvipäitä. Joskus käydään samalla reissulla metsälammella ongella ja saadaan mustia ahvenia (niitäkään en voi tappaa, nössö kun olen).

Jäniksiä, kettuja, korppeja, lumikko. Pöllöjä ja kyyhysiä.

Enemmän siellä kartoitetaan maastoa, rentoudutaan, nautitaan eväistä ja aistitaan ympäristöä. Kuljetaan ikivanhoja polkuja. Hämärän tultua mennään kotiin yleensä mukana jokunen sieni.

Sellaisen päivän päätteeksi on mukava lämmittää ulkosaunaa ja avata olut.

Jotkut hullut toki ajaa verikoirineen hirviä henkihieveriin ja sitten päissään ampuukin passissa ollutta kaveria vasempaan kivekseen.

Semmoset hirviporukat minua vähän iljettää.

Mutta semmoinen ei olekaan kulkemista se.

Terkuin kaupunkilaisnainen31

Miksi et vain voi kävellä metsässä niin kuin normaalit ihmiset?

Vierailija
66/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä sitten voisi vaikka laittaa naisen metsästämistä eläimistä ruokaa, kun nainen hankkii ruuan pöytään? 

Vierailija
67/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% varmasti panee niitä metsästäjäukkoja reissuillaan. Run and don't look back!

Vierailija
68/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja harrastan ratsastusta. Voin kertoa että on todella monelle naiselle kynnyskysymys. Ap hyväksyt tai et hyväksy. Jos nainen epäröi harrastukseni takia, mä jätän sen heti, koska en halua ahdasmielistä naista.

Ratsastaminen hevosella on hieno harrastus sukupuolesta riippumatta. Metsästys on aivan eri asia ja nainen pyssy kädessä on ehdoton ei. En halua miehistä karjua vaan naisellisen ja pehmeän naisen. M35

Vierailija
69/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja harrastan ratsastusta. Voin kertoa että on todella monelle naiselle kynnyskysymys. Ap hyväksyt tai et hyväksy. Jos nainen epäröi harrastukseni takia, mä jätän sen heti, koska en halua ahdasmielistä naista.

Kas kun et meditointia.

Vierailija
70/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. En pidä hirvenlihasta. Nainen ase kädessä on vain niin hirveä näky etten voi sietää niin maskuliinista naista. :( M35

Koskeeko tämä vain ruutiaseita vai onko jousella metsästävä nainen myös liian maskuliininen, vaikka hänellä olisi takapuoleen ulottuvat hiukset, käyttäisi päivittäin mekkoa ja olisi muuten naisellinen?

Vierailija
71/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki metsästäjät ole missään metsästysporukoissa. Eihän kaikki neulojatkaan ole marttakerhoissa.

Meillä perheessä kaikki muut on aina linnustaneet paitsi minä. En pysty tappamaan niitä eläimiä mitenkään.

Silti olen usein vaikka enon mukana "kulkemassa". Tiedä muista sitten mutta meillä on aina puhuttu "kulkemisesta".

Se tarkoittaa että aamulla pakataan eväät reppuun, pukeudutaan sään mukaan. Huolletaan haulikko ja lähdetään tuttuun metsään hissuksiin käppäilemään. Tutut maamerkit käydään tarkistamassa eli kulkemassa. Joskus tulee metsoa ja teertä vastaan, joskus ei. Joskus lintuja koitetaan pyytää, joskus ei.

Kerran nähtiin kaukaa karhu. Pari kertaa sarvipäitä. Joskus käydään samalla reissulla metsälammella ongella ja saadaan mustia ahvenia (niitäkään en voi tappaa, nössö kun olen).

Jäniksiä, kettuja, korppeja, lumikko. Pöllöjä ja kyyhysiä.

Enemmän siellä kartoitetaan maastoa, rentoudutaan, nautitaan eväistä ja aistitaan ympäristöä. Kuljetaan ikivanhoja polkuja. Hämärän tultua mennään kotiin yleensä mukana jokunen sieni.

Sellaisen päivän päätteeksi on mukava lämmittää ulkosaunaa ja avata olut.

Jotkut hullut toki ajaa verikoirineen hirviä henkihieveriin ja sitten päissään ampuukin passissa ollutta kaveria vasempaan kivekseen.

Semmoset hirviporukat minua vähän iljettää.

Mutta semmoinen ei olekaan kulkemista se.

Terkuin kaupunkilaisnainen31

Miksi et vain voi kävellä metsässä niin kuin normaalit ihmiset?

Ei se osaa kun on tuollainen äijämäinen karhu akaksi ja on suhteessa pyssynsä kanssa. :D :D Terv. Vegaani

Vierailija
72/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn, mitä ap itse harrastaa?

T. Nainen, joka makaa just nyt sohvalla katsomassa Top Gearia ja miettii hakisko jääkaapista kaljan itse vai käskiskö miestä hakemaan.

Harrastan monenlaista mm. lenkkeilyä, salia, jalkapalloa ja golfia sekä näyttelyjä koirani kanssa ja autoja. M35

Naisellisesti sipsuttelet puudelisi kanssa kehää ympäri pylly pystyssä, molemmilla pinkit rusetit?

Eikö tunnu mukavalta kun vedetään harrastuksen perusteella olemuksestasi johtopäätös?

T. Metsästävä nätti nuori nainen, vyötärölle ylettyvät blondi tukka, rakennekynnet ja meikkaan.

Ei yhdelläkään meidän metsästysporukassa ole rakennekynsiä, että et taida kestää kritiikkiä kun noin piti korostaa omaa typeryyttään. Kyllä aito metsästäjä metsästää ilman ehosteita ja muoveja.  -Metsästävä vanhempi nainen

En ole se jota lainasit, mutta ehkä tuon kirjoittaja yritti tuoda esille sitä kontrastia. Eli voi harrastaa metsästystä ja samalla olla ns. naisellinen, eli pitää pitkistä hiuksista, rakennekynsistä ja meikkaamisesta. Tuskin sinne metsälle nyt pitää meikata, eihän siinä mitään järkeä olisi ja rakennekynnet kuuluvat joidenkin elämäntapaan eikä niitä saa irti napsuteltua itse noin vaan tarvittaessa.

Vierailija
73/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh kun on ennakkoluuloinen ketju taas. Harrastan metsästystä vaikka yhtään eläintä en ole toistaiseksi kaatanut ja mitä tulee joogaaviin miehiin niin mulle ne on taas täysiä turn offeja.

Vierailija
74/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratsastaminen hevosella on hieno harrastus sukupuolesta riippumatta. Metsästys on aivan eri asia ja nainen pyssy kädessä on ehdoton ei. En halua miehistä karjua vaan naisellisen ja pehmeän naisen. M35

Ohis, mutta onko sinusta kuitenkin naisellinen nainen esim sellainen joka nostelee rautaa salilla? Tai onkos siinä vaikka joku kilomäärä mitä voi nostaa ennen kuin muuttuu liian miehiseksi? Pitäisikö vaan piukoissa trikoissa käydä tekemässä loitontajat ja keikistellä peilin edessä? Kysyn siis tosissani. Itse näen jotenkin nuo salihirmut miehisempinä kuin metsästävät naiset.

N 40

Vierailija
75/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että syntyi naiseksi?

Vierailija
76/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen, joka makaa just nyt sohvalla katsomassa Top Gearia ja miettii hakisko jääkaapista kaljan itse vai käskiskö miestä hakemaan.

Harrastan monenlaista mm. lenkkeilyä, salia, jalkapalloa ja golfia sekä näyttelyjä koirani kanssa ja autoja. M35

Naisellisesti sipsuttelet puudelisi kanssa kehää ympäri pylly pystyssä, molemmilla pinkit rusetit?

Eikö tunnu mukavalta kun vedetään harrastuksen perusteella olemuksestasi johtopäätös?

T. Metsästävä nätti nuori nainen, vyötärölle ylettyvät blondi tukka, rakennekynnet ja meikkaan.

Ei yhdelläkään meidän metsästysporukassa ole rakennekynsiä, että et taida kestää kritiikkiä kun noin piti korostaa omaa typeryyttään. Kyllä aito metsästäjä metsästää ilman ehosteita ja muoveja.  -Metsästävä vanhempi nainen

En ole se jota lainasit, mutta ehkä tuon kirjoittaja yritti tuoda esille sitä kontrastia. Eli voi harrastaa metsästystä ja samalla olla ns. naisellinen, eli pitää pitkistä hiuksista, rakennekynsistä ja meikkaamisesta. Tuskin sinne metsälle nyt pitää meikata, eihän siinä mitään järkeä olisi ja rakennekynnet kuuluvat joidenkin elämäntapaan eikä niitä saa irti napsuteltua itse noin vaan tarvittaessa.

Ei ole mitään joko tai vaan se on joko metsästys tai ei muuta. Rakennekynsibimboja ei ole tehty metsään. -Metsästävä vanhempi nainen

Vierailija
77/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se nainen muuttui miehiseksi karjuksi vasta sitten kun kuulit tästä harrastuksesta? Sitä ennen pidit häntä naisellisena ja pehmeänä.

Vierailija
78/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä video tiivistäköön ajatukseni miksi nainen ja ase eivät sovi yhteen.

https://www.riemurasia.net/video/Nainen-ja-ase/178716

Toinen ei metsästävä ja naisellisista naisista pitävä mies.

Vierailija
79/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään joko tai vaan se on joko metsästys tai ei muuta. Rakennekynsibimboja ei ole tehty metsään. -Metsästävä vanhempi nainen

Leimaat ihmisiä bimboiksi kynsien takia. Se on yhtä järkevää, kuin tässä ketjussa jotkut ovat sanoneet metsästävien naisten olevan juntteja ja äijämäisiä tanttoja.

Vierailija
80/129 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHAA! Karjaisetko itse aina miehekkäästi kun esim. isket tuopin pöytään? Toivottavasti myös kaadat kaljat suuhusi niin että puolet menee ohi, koska muuten on kyllä vähän liian siistiä ja neitimäistä käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän