Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jollekin voi olla nykypäivänä ongelma ettei mies maksanut treffeillä?

Vierailija
01.11.2022 |

Jos mies käy useilla treffeillä niin se tekee aikamoisen loven rahapussiin.

Ja mistä sitä tietää että panostus kannattaa?

Ekoilla treffeillä kukin maksakoot omat safkansa.

Kommentit (1374)

Vierailija
1141/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan käynyt ns. treffeillä. Silloin nuorena, kun vielä tapailin poikia, hengattiin ensin jossain porukassa ja sitten pikkuhiljaa alettiin hengata kahdestaan.

Nyt olen ollut parisuhteessa jo vuosia, eikä me miehen kanssa koskaan käydä millään treffeillä. Yhdessä syömässä kyllä, ja muutenkin ulkona, mutta nykyään on yhteiset rahat niin ei ole ongelmaa siitä, kuka maksaa. Yhteiseltä taloustililtä menee.

Vierailija
1142/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävely ja noutokahvit. Ei tule kalliiksi, tarjosi kumpi tahansa. Mun mielestä nuo kalliimmat ravintolasyömiset tulee kuvaan vasta kun seurustellaan.

Parempi ottaa kotoa vesi- tai limsapullo mukaan kävelylle. Tulee vieläkin halvemmaksi.

Mies, joka haluaa naisen halvalla ei ansaitse minkäänlaista naista.

Miehen on pakko joko valikoida naiset treffeille todella tarkkaan ja maksaa treffeillä tai sitten jatkaa treffaamista matalalla kynnyksellä, mutta kieltäytyä maksamasta mitään treffeillä. Muuten naiset vie miehen rahat.

Sellainenkin vaihtoehto on olemassa, että ei kutsu naisia treffeille. Se ei ole mikään kansalaisvelvollisuus.

Tässä ketjussa ei nyt ole kyse miehistä (tai naisista) jotka eivät halua treffeille tai etsi seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävely ja noutokahvit. Ei tule kalliiksi, tarjosi kumpi tahansa. Mun mielestä nuo kalliimmat ravintolasyömiset tulee kuvaan vasta kun seurustellaan.

Parempi ottaa kotoa vesi- tai limsapullo mukaan kävelylle. Tulee vieläkin halvemmaksi.

Miehen on pakko joko valikoida naiset treffeille todella tarkkaan ja maksaa treffeillä tai sitten jatkaa treffaamista matalalla kynnyksellä, mutta kieltäytyä maksamasta mitään treffeillä. Muuten naiset vie miehen rahat.

Sellainenkin vaihtoehto on olemassa, että ei kutsu naisia treffeille. Se ei ole mikään kansalaisvelvollisuus.

Tässä ketjussa ei nyt ole kyse miehistä (tai naisista) jotka eivät halua treffeille tai etsi seuraa.

No ihan selvästi on, eihän tuon muuten luulisi olevan noin äärettömän vastentahtoista ja hankalaa.

Vierailija
1144/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voi odottaa, että se toinen kutsuu. Silloin voi hyvillä mielin odottaa, että välttyy maksamasta edes sitä omaa kahvikupillistaan.

Vierailija
1145/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan käynyt ns. treffeillä. Silloin nuorena, kun vielä tapailin poikia, hengattiin ensin jossain porukassa ja sitten pikkuhiljaa alettiin hengata kahdestaan.

Nyt olen ollut parisuhteessa jo vuosia, eikä me miehen kanssa koskaan käydä millään treffeillä. Yhdessä syömässä kyllä, ja muutenkin ulkona, mutta nykyään on yhteiset rahat niin ei ole ongelmaa siitä, kuka maksaa. Yhteiseltä taloustililtä menee.

Täytyy tunnustaa, että en minäkään. Ihan huuli pyöreenä olen lukenut näistä tuskaisista treffailuongelmista. Miksi ihmeessä se ventovieras ihminen pitää kuskata jonnekin syömään tai kahville? Eikö kukaan muu enää tapaa ihmisiä livenä, normaalissa elämässä?

Vierailija
1146/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voi odottaa, että se toinen kutsuu. Silloin voi hyvillä mielin odottaa, että välttyy maksamasta edes sitä omaa kahvikupillistaan.

Ei kai sinne kahvilaan ole pakko mennä? Kävelee vain kahvilan ohi.

Vierailija
1147/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä odotan, että treffimies tarjoaa minulle kahvit/ruoan. Miksi löhtisin edes treffeille, jos ei kiinnostunut mies edes tätä viitsi tehdä?

Vierailija
1148/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun osallistuneilta miehitä on tullut vain kolme vaihtoehtoa: 1) illallinen, 2) kahvi ja vitriinin kallein pulla, 3) miehen kotiin. Muita vaihtoehtoja eivät ole suostuneet näkemään.

Vierailija
1149/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä odotan, että treffimies tarjoaa minulle kahvit/ruoan. Miksi löhtisin edes treffeille, jos ei kiinnostunut mies edes tätä viitsi tehdä?

Pääasia pitäisi olla se, että tapaat sen miehen.

Vierailija
1150/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle itsestään selvää että itse maksan omat syömiset ja juomiset, 

Vierailija
1151/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun osallistuneilta miehitä on tullut vain kolme vaihtoehtoa: 1) illallinen, 2) kahvi ja vitriinin kallein pulla, 3) miehen kotiin. Muita vaihtoehtoja eivät ole suostuneet näkemään.

Onko sinulla ideoita miten muuten voisi treffailla?

Vierailija
1152/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten taktiikkana on valikoidan ne miehet treffeille todella tarkkaan ja niihin kriteereihin kuuluu se, että tavataan vain herrasmiehiä, joille raha ei ole ongelma.

Vierailija
1153/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin on jäänyt vanha hyvä käynti kaljalla? Treffit kivaan pubiin ja tuopin verran jutustelua. Jos ei natsaa, voi lähteä.

Vierailija
1154/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen hyvän näköinen, tarjoan hänelle jo ekoilla treffeillä. Mikäli suostuu ottamaan tarjoilun vastaan, oletan että illan päätteeksi pannaan.

-M47-

Vierailija
1155/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin on jäänyt vanha hyvä käynti kaljalla? Treffit kivaan pubiin ja tuopin verran jutustelua. Jos ei natsaa, voi lähteä.

Se tulee paljon kalliimmaksi kuin kahvilassa käynti.

Vierailija
1156/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue ketjua muutama sivu taaksepäin, niin saat ison määrän ilmaisia treffivaihtoehtoja. Ei niitä jaksa kymmeniä kertoja kirjoittaa uudestaan.

Vierailija
1157/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.

Sama. Joskus olin pihin kumppanin kanssa ja voi jestas kuinka tylsäksi elämä kävi. Mitään mihin meni rahaa ei voinut tehdä. Mies vaan säästi ja säästi pahan päivän varalle ja minun olisi pitänyt maksaa hänen osuus kaikesta. Onneksi nakkasin mäkeen tuon pihtarin. Nyt olen kumppanin kanssa, jonka kanssa ajatellaan rahasta samalla tavalla. Tienataan, säästetään ja kulutetaan yhdessä ja ollaan hyvä tiimi.

Jos mies on haluton maksamaan ensitreffeillä, se ei ole piheyttä vaan mies haluaa suojautua taloudelliselta hyväksikäytöltä. Se on aivan eri asia kuin ostaa omalle naiselle lahjoja myöhemmin.

Ok. Itse en olisi halunnut miestä, joka treffeillä pelkää taloudellista hyväksikäyttöä niin paljon, ettei tarjoa teekupillistani. Mutta kuten sanottu, jokaisen onkin tärkeä löytää oma vastinparinsa.

Oletko ajatellut kuinka paljon siitä laskua miehelle pitkällä aikavälillä? Nykyisin niin harvat ensitreffit johtavat sen pidemmälle. Silloin se alkaa tuntua taloudelliselta hyväksikäytöltä. Muutamat hutitreffit vielä kestää.

En. Ensinnäkin se teekupillinen maksaa 2-3 euroa nykyhinnoilla. Jos sellainen hinta tuntuu jossain, meillä on aivan liian erilainen suhtautuminen rahaan. (Älä, please, kysy että "no miksi et itse sitten tarjoa", kun en jaksaisi pyöräyttää levyä enää yhtään useampaan kertaan uusiksi - minun kohdallani kyse on etiketistä.)

Toiseksi, jos hän todellakin juoksee niin paljon ensitreffeillä, että niistä teekupillisista kertyy tuhansien eurojen summa, niin silloin on jotain muutakin vikaa.

Kuinka moni nainen tyytyy yhteen teekuppiin? Aika moni nainen tilaa samalla kalleimman leivoksen, koska mies maksaa.

Ja piti vielä kysyä:

Kuinka usein sinulle näin käy? Kuinka usein käyt treffeillä? Kuinka usein nainen on tilannut kalleimman leivoksen? Onko hän ensin kysynyt, tarjoatko sinä, vai miten te olette tilauksen hoitaneet?

En käy ollenkaan tuollaisilla treffeillä ellei nainen ole todella kaunis, muutenkin sopiva ja vaikuttaa innokaalta. Silloin teen poikkeuksen. Muussa tapauksessa tutustun ensin naiseen ja sovin treffit jomman kumman kotona tai sitten kävelytreffit jossain yleisellä paikalla. Sillä tavalla suojaudun taloudelliselta hyväksikäytöltä.

Kuinka monta kertaa suomalainen nainen on tullut ensitreffeille sinun kotiisi tai kutsunut sinut luokseen?

Jos nainen ei suostu tulemaan miehen kotiin, silloin tietää naisen olevan vain rahan perään. Joskus kuitenkin pitää tulla toisen kotiin jos aikoo seurustella.

Eli ei kertaakaan, MOT.

Nuorempana muutaman kerran. En ole 15 vuoteen edes yrittänyt treffailla suomalaisen naisen kanssa. Ulkomaalaisten naisten kanssa käyttämäni menetelmä ainakin toimii.

Nyt on kyllä ihan pettämätöntä logiikkaa tuon miehen puheissa. Suomalainen nainen, joka toivoo miehen maksavan 2-3 euron teekupillisen, on lokki, mutta ulkomaalainen nainen, joka majoittuu ilmaiseksi miehen kotiin, koska ei halua maksaa satoja euroja hotellista, ei ole.

Jos nainen suostuu tulemaan miehen kotiin, silloin jo tietää naisen pitävän miehestä. Tutustumisvaihe on hoidettu somessa. Kahvilaan lähdetään tapaamaan neutraalista asetelmista (aika usein myös jää siihen). Digitaalisaatiota kannattaa hyödyntää myös treffimaailmassa. Somessa tutustuminen säästää rahaa ja aikaa.

Somessa voi teeskennellä olevan joku muu kuin oikeasti on. En minä ainakaan halua mennä kenenkään kotiin ennen kuin olen tavannut hänet muualla. Mieti nyt vaikka jotain kättelyä. Ilman oikeaa kättelyä ei voi tietää, kätteleekö toinen puristamalla luut kasaan vai ohentamalla velton käden. Tai halausta, tunkeeko toinen liian liki vai jäykistyykö patsaaksi.

Aika vaikeaa on teeskennellä videokeskustelussa. Kahvilatapaaminen voi mennä pieleen jännityksen vuoksi.

Ahaa, eli naisen pitäisi tulla ensitapaamisella kotiin, koska kahvilatapaaminen jännittää. Miksi se kotitapaaminen ei jännitä?

Koska tutustuminen on tapahtunut jo videopuhelujen välillä. Sitten kun tapaa livenä, on olo sellainen kuin olisi tuntenut toisen jo pitkään.

Miksei se sama tunne sitten tule kahvilassa?

Aluksi siinä kirjoitellaan ja siitä siirrytään videokeskusteluihin. Siinä oppii tuntemaan toisen. Kahvilaan mennään ei ilman mitään tietoa toisesta. Yhdellä tapaamisella kahvilassa ei välttämättä tule oikeaa kuvaa toisesta. Sarjadeittailijalla on etua tässä, koska he ovat hioneet käytöstä yritysten ja erehdysten kautta. Mutta se on kuitenkin enemmän näyttelemistä kuin oman itsenä olemista.

Siis mitä ihmettä! Miten se kahvilaan meno poissulkee ne videokeskustelut?

Kun oppii tuntemaan toisen somessa, jää yksi turha vaihe välistä eli kahvilla käynti = säästää aikaa ja rahaa. Ellei sitten naiselle ole se kahvilla käynti päätarkoitus.

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Siis etkö sinä jatkossakaan kävisi naisen kanssa kahvilla? Ulkona syömässä? Harrastamassa? Matkustelisi? Mitä ihmettä?! Kerro nyt jo, miten nuo kotitreffisi ovat sujuneet ja onko niistä kehittynyt parisuhdetta. Jos on, niin miten siinä olette viettäneet aikaa yhdessä, mitä tehneet?

Syödään yhdessä, käydään kaupungilla vierailemassa kiinnostavissa paikoissa, käydään kaupassa ostamassa elintarvikkeita ym. Venäläiset naiset pitävät suomalaisista elintarvikkeista. Venäjällä on tapana myös kokoontua jonkun kotiin ja laitetaan pöytä täyteen erilaisia ruokia. Itsekin pidän tällaisesta enemmän kuin kahvilassa istumisesta. Tietysti ollaan myös intiimisti. Yleensä nainen tulee viikonlopuksi. Joskus ollaan oltu hieman pidempään.

"Tietysti ollaan intiimisti". Sinä tapailet maksullisia naisia.

Nainen joka odottaa, että mies tarjoaa ekoilla treffeillä hänelle illallisen, on maksullinen nainen.

Mies, joka tarjoaa naiselle ilmaisen majoittumisen koko viikonlopuksi ruokineen, on mies, joka vaatii maksua maksulliselta naiselta. Nainen ei ole maksullinen, jos hän kieltäytyy intiimistä tekemisestä. Mutta kuka maksaa ruuat ja tekee ne? Jos mies, niin nainenhan on maksullinen, jos syö.

Naisen majoittuminen miehen luokse viikonlopuksi ei maksa miehelle mitään ylimääräistä ja ruoan tekeminen kahdelle hengelle yhden sijaan ei kovin paljon enempää maksa.

Yhden vieraan ruokkiminen koko viikonlopun ajan kyllä maksaa, kun hänelle pitää tehdä aamupalat, vähintään yksi lämmin ruoka päivässä ja iltapalat, usein enemmänkin. Vai miten ankeat tarjoilut sinulla on vieraille?

Vierailija
1158/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.

Sama. Joskus olin pihin kumppanin kanssa ja voi jestas kuinka tylsäksi elämä kävi. Mitään mihin meni rahaa ei voinut tehdä. Mies vaan säästi ja säästi pahan päivän varalle ja minun olisi pitänyt maksaa hänen osuus kaikesta. Onneksi nakkasin mäkeen tuon pihtarin. Nyt olen kumppanin kanssa, jonka kanssa ajatellaan rahasta samalla tavalla. Tienataan, säästetään ja kulutetaan yhdessä ja ollaan hyvä tiimi.

Jos mies on haluton maksamaan ensitreffeillä, se ei ole piheyttä vaan mies haluaa suojautua taloudelliselta hyväksikäytöltä. Se on aivan eri asia kuin ostaa omalle naiselle lahjoja myöhemmin.

Ok. Itse en olisi halunnut miestä, joka treffeillä pelkää taloudellista hyväksikäyttöä niin paljon, ettei tarjoa teekupillistani. Mutta kuten sanottu, jokaisen onkin tärkeä löytää oma vastinparinsa.

Oletko ajatellut kuinka paljon siitä laskua miehelle pitkällä aikavälillä? Nykyisin niin harvat ensitreffit johtavat sen pidemmälle. Silloin se alkaa tuntua taloudelliselta hyväksikäytöltä. Muutamat hutitreffit vielä kestää.

En. Ensinnäkin se teekupillinen maksaa 2-3 euroa nykyhinnoilla. Jos sellainen hinta tuntuu jossain, meillä on aivan liian erilainen suhtautuminen rahaan. (Älä, please, kysy että "no miksi et itse sitten tarjoa", kun en jaksaisi pyöräyttää levyä enää yhtään useampaan kertaan uusiksi - minun kohdallani kyse on etiketistä.)

Toiseksi, jos hän todellakin juoksee niin paljon ensitreffeillä, että niistä teekupillisista kertyy tuhansien eurojen summa, niin silloin on jotain muutakin vikaa.

Kuinka moni nainen tyytyy yhteen teekuppiin? Aika moni nainen tilaa samalla kalleimman leivoksen, koska mies maksaa.

Ja piti vielä kysyä:

Kuinka usein sinulle näin käy? Kuinka usein käyt treffeillä? Kuinka usein nainen on tilannut kalleimman leivoksen? Onko hän ensin kysynyt, tarjoatko sinä, vai miten te olette tilauksen hoitaneet?

En käy ollenkaan tuollaisilla treffeillä ellei nainen ole todella kaunis, muutenkin sopiva ja vaikuttaa innokaalta. Silloin teen poikkeuksen. Muussa tapauksessa tutustun ensin naiseen ja sovin treffit jomman kumman kotona tai sitten kävelytreffit jossain yleisellä paikalla. Sillä tavalla suojaudun taloudelliselta hyväksikäytöltä.

Kuinka monta kertaa suomalainen nainen on tullut ensitreffeille sinun kotiisi tai kutsunut sinut luokseen?

Jos nainen ei suostu tulemaan miehen kotiin, silloin tietää naisen olevan vain rahan perään. Joskus kuitenkin pitää tulla toisen kotiin jos aikoo seurustella.

Eli ei kertaakaan, MOT.

Nuorempana muutaman kerran. En ole 15 vuoteen edes yrittänyt treffailla suomalaisen naisen kanssa. Ulkomaalaisten naisten kanssa käyttämäni menetelmä ainakin toimii.

Nyt on kyllä ihan pettämätöntä logiikkaa tuon miehen puheissa. Suomalainen nainen, joka toivoo miehen maksavan 2-3 euron teekupillisen, on lokki, mutta ulkomaalainen nainen, joka majoittuu ilmaiseksi miehen kotiin, koska ei halua maksaa satoja euroja hotellista, ei ole.

Jos nainen suostuu tulemaan miehen kotiin, silloin jo tietää naisen pitävän miehestä. Tutustumisvaihe on hoidettu somessa. Kahvilaan lähdetään tapaamaan neutraalista asetelmista (aika usein myös jää siihen). Digitaalisaatiota kannattaa hyödyntää myös treffimaailmassa. Somessa tutustuminen säästää rahaa ja aikaa.

Somessa voi teeskennellä olevan joku muu kuin oikeasti on. En minä ainakaan halua mennä kenenkään kotiin ennen kuin olen tavannut hänet muualla. Mieti nyt vaikka jotain kättelyä. Ilman oikeaa kättelyä ei voi tietää, kätteleekö toinen puristamalla luut kasaan vai ohentamalla velton käden. Tai halausta, tunkeeko toinen liian liki vai jäykistyykö patsaaksi.

Aika vaikeaa on teeskennellä videokeskustelussa. Kahvilatapaaminen voi mennä pieleen jännityksen vuoksi.

Ahaa, eli naisen pitäisi tulla ensitapaamisella kotiin, koska kahvilatapaaminen jännittää. Miksi se kotitapaaminen ei jännitä?

Koska tutustuminen on tapahtunut jo videopuhelujen välillä. Sitten kun tapaa livenä, on olo sellainen kuin olisi tuntenut toisen jo pitkään.

Miksei se sama tunne sitten tule kahvilassa?

Aluksi siinä kirjoitellaan ja siitä siirrytään videokeskusteluihin. Siinä oppii tuntemaan toisen. Kahvilaan mennään ei ilman mitään tietoa toisesta. Yhdellä tapaamisella kahvilassa ei välttämättä tule oikeaa kuvaa toisesta. Sarjadeittailijalla on etua tässä, koska he ovat hioneet käytöstä yritysten ja erehdysten kautta. Mutta se on kuitenkin enemmän näyttelemistä kuin oman itsenä olemista.

Siis mitä ihmettä! Miten se kahvilaan meno poissulkee ne videokeskustelut?

Kun oppii tuntemaan toisen somessa, jää yksi turha vaihe välistä eli kahvilla käynti = säästää aikaa ja rahaa. Ellei sitten naiselle ole se kahvilla käynti päätarkoitus.

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Siis etkö sinä jatkossakaan kävisi naisen kanssa kahvilla? Ulkona syömässä? Harrastamassa? Matkustelisi? Mitä ihmettä?! Kerro nyt jo, miten nuo kotitreffisi ovat sujuneet ja onko niistä kehittynyt parisuhdetta. Jos on, niin miten siinä olette viettäneet aikaa yhdessä, mitä tehneet?

Syödään yhdessä, käydään kaupungilla vierailemassa kiinnostavissa paikoissa, käydään kaupassa ostamassa elintarvikkeita ym. Venäläiset naiset pitävät suomalaisista elintarvikkeista. Venäjällä on tapana myös kokoontua jonkun kotiin ja laitetaan pöytä täyteen erilaisia ruokia. Itsekin pidän tällaisesta enemmän kuin kahvilassa istumisesta. Tietysti ollaan myös intiimisti. Yleensä nainen tulee viikonlopuksi. Joskus ollaan oltu hieman pidempään.

"Tietysti ollaan intiimisti". Sinä tapailet maksullisia naisia.

Nainen joka odottaa, että mies tarjoaa ekoilla treffeillä hänelle illallisen, on maksullinen nainen.

Mies, joka tarjoaa naiselle ilmaisen majoittumisen koko viikonlopuksi ruokineen, on mies, joka vaatii maksua maksulliselta naiselta. Nainen ei ole maksullinen, jos hän kieltäytyy intiimistä tekemisestä. Mutta kuka maksaa ruuat ja tekee ne? Jos mies, niin nainenhan on maksullinen, jos syö.

Naisen majoittuminen miehen luokse viikonlopuksi ei maksa miehelle mitään ylimääräistä ja ruoan tekeminen kahdelle hengelle yhden sijaan ei kovin paljon enempää maksa.

Yhden vieraan ruokkiminen koko viikonlopun ajan kyllä maksaa, kun hänelle pitää tehdä aamupalat, vähintään yksi lämmin ruoka päivässä ja iltapalat, usein enemmänkin. Vai miten ankeat tarjoilut sinulla on vieraille?

Ei se nyt niin hirveästi enemmän maksa, koska joka tapauksessa joutuu tehdä ruoat itselle. Nainen syö paljon pienempiä annoksia kuin mies.

1159/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä niin moni on sitä mieltä, että kävely on hyvä aktiviteetti ensitreffeille. Mietin vaan, että eikö se tunnu epämiellyttävältä ja epäromanttiselta jossain - 15-20 asteen pakkasilla? Minä esimerkiksi noilla pakkasilla liikun ulkona mahdollisimman vähän, kun en yhtään tykkää palella. Ja en tunne oloani kovin viehättäväksi, jos pukeudun kuin Michelin-ukko toppatakkiin ja -housuihin ja räkä valuu nenästä ja hytisen kylmästä. Että kyllä minä mieluumin menen kahvilaan tai ravintolaan istumaan ensitreffeille.

Vierailija
1160/1374 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tästä jauhetaan? Asian on loppuunkäsitelty: nainen haluaa maksattaa miehellä menonsa ja treffit on testi. Koska naiset eivät halua, että heitä kutsutaan lokeiksi, niin on keksitty kiertoilmaisuja kuten etiketti, herrasmies, kohtelias, yms yms.

Ei tämä sen vaikeampi asia ole. Jos kahvista ei tarvitsisi maksaa, vaan sen juomisesta maksettaisiin kahvilassa, niin arvatkaa olisiko tämä sitten mikään ongelma naisille (retorinen kysymys)/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi