Ottaako kaikki naiset suihin parisuhteessa?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ota.
Niille suihinotto on kai naisen alistamista. Tai ovat vielä kaapissaan.
Oma kokemus aika isosta määrästä parisuhteita välillä 6kk - 12v. Suurin osa ottaa kyllä suihin, puolet ottaa lähes laukeamiseen asti, ja vajaa neljännes ihan loppuun asti. Ei kovin yllättävää, että naiset (parisuhteessa), jotka ottavat mielellään suihin, ovat myös niitä jotka itse nauttivat tulla nuolluikisi orgasmiin asti. Irtosuhteissa on taas huomattavasti enemmän naisia jotka ottavat suihin, mutta eivät halua tulla nuolluiksi.
Meillä ei oo suuseksiä. Kerta vuodessa hätäinen turha 2min. Miestä ei kiinnosta. En ala yksipuolisesti tekemään. Kumpikaan ei oo siis osannut. Olen harvakseltaan harjoitellut muualla miehen kans kuka tykkää naista nuolla.
Vaimo oli nuorena hyvä ja innokas suihinottaja jo ennen meidän tapaamistamme, olen kuullut. Nykyään valitettavasti innostus on hiipunut vaikka minä usein nuolen hänen pilluaan välillä orgasmiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus aika isosta määrästä parisuhteita välillä 6kk - 12v. Suurin osa ottaa kyllä suihin, puolet ottaa lähes laukeamiseen asti, ja vajaa neljännes ihan loppuun asti. Ei kovin yllättävää, että naiset (parisuhteessa), jotka ottavat mielellään suihin, ovat myös niitä jotka itse nauttivat tulla nuolluikisi orgasmiin asti. Irtosuhteissa on taas huomattavasti enemmän naisia jotka ottavat suihin, mutta eivät halua tulla nuolluiksi.
Mulla ei ole kovin monesta suhteesta kokemusta, mutta kaikissa aiemmissa on otettu loppuun asti. Kuvittelin että se olisi yleisempää. Nykyinen nainen ottaa melkein loppuun, mutta viimeistely sitten käsin. Kieltämättä välillä harmittaa.
Yli 30v yhdessä ja voin yhden käden sormilla laskea ne kerrat kun vaimo on ottanut suihin. Inhoaa koko hommaa kun suuhun vou tulla jotain
Alussa ottaa halukkaasti, usein ja perusteellisesti.
Vuosien vieriessä harvenee ja lopulta huomaat että edellisestä kerrasta on monta monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Alussa ottaa halukkaasti, usein ja perusteellisesti.
Vuosien vieriessä harvenee ja lopulta huomaat että edellisestä kerrasta on monta monta vuotta.
Riippuu siitä kuinka tyytyväinen nainen on miehestään ja miehen antamista orgasmeista. Vaimo otti viimeksi viime viikolla lopppuun asti, kun leikki ensin kullillani ja alkoi panettamaan niin pirusti. Tätä jatkunut nyt yli 48v ilman taukoja.
En ole 30 vuoden liiton aikana saanut suihinottoa, enkä itse asiassa koko elämäni aikana. Joskus alkuaikoina vaimo saattoi ehkä 10 sekuntia pitää kärkeä suussa, nykyään ehkä voi kerran kuussa kielenkärjellä lipaista, jos kullin oikein naaman eteen tuon vaappumaan. No, hänellä on operoidut, helposti rasittuvat leuat, ja tuntuuhan se WC-rullan hylsy omassakin suussa yllättävän suurelta, joten pätevä syy on
Eipä sillä, en silti usko että ilman fyysisiä rajoitteitakaan olisin saanut juuri sen enempää suuseksiä. Hänelle spermakin vaikuttaa olevan epämiellyttävää, joten mitään loppuun asti annettuja ei ainakaan olisi varmasti tullut.
Tässä kohtaahan joku tulee sitten kehoittamaan eron harkintaa. Ihan vaan valmiiksi vastauksena, että suuseksi on aika pieni osa koko pakettia kuitenkin. Seksitön ei ole koko suhde, ja jos pelkästään siitä puhutaan, niin mulle kyllä on merkinnyt aika paljon se, että seksiä on aina riittänyt, eikä mun halukkuuttani ole koskaan pidetty inhottavana tai epätoivottavana. Se merkitsee aika paljon 30 vuoden aikana, mitä nyt palstan yleisimmistä puheenaiheista voi päätellä.
Antaisin mielelläni vaimolleni suuseksiä,mutta karvat haittaa ja kutittaa nenää niin ettei oikein pysty.Kyllä karvoitus haittaa sanovat jotkut mitä hyvänsä.
Kerran on 25 vuoden liiton aikana ottanut suihin kun oli ottanut skumppaa sopivasti. Ja tsiisus että teki hyvää.
Jälkeen päin kysyin uusinta mahdollisuutta mutta tuli kuin sanko kylmää vettä. " ei tule toistumaan" ja sanoi katuvansa sitä että otti suihin :(
Minä olisin kyllä innokas nuolemaan jos annettaisiin.
M52
Omasta puolestani (15 vuotta naimisissa) voin sanoa, että otan ja nielenkin viimeksi viimeviikolla. Eniten pidän nuolemisesta. Mutta syvälle ottaminen ei tunnu hyvältä, joten suihin kyllä kurkkuun ei. Mieheni ei vaadi minua onneksi leikkimään suväkurkkua ja tajuaa itse käydä pesulla, kun haluaa suihinoton. Muista naisista en tiedä, ihan riippuu siitä naisesta. Toki toimii toisinkinpäin. Kannattaa selvittää nämä asiat ennen suhteen syvenemistä, jos tuo on itselle tärkeä asia.
Kohta jo 20v naimisissa. Taitaa olla 5 vuotta kun viimeksi on vähän huulillaan koskenut, ei ikinä yli 10 sekuntia.
itse tykkään nuolla ja orkku tulee kieli/sormi yhdistelmällä alle 5 min. Onnistuu myös pelkästään kielellä/suulla
Kaikkien puolesta en pysty vastaamaan, mutta itse otan. Ja kun mies on aina puhdas, niin mikäpä on ottaessa.
Edellinen kumppanini ei halunnut suihinottoa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei oo suuseksiä. Kerta vuodessa hätäinen turha 2min. Miestä ei kiinnosta. En ala yksipuolisesti tekemään. Kumpikaan ei oo siis osannut. Olen harvakseltaan harjoitellut muualla miehen kans kuka tykkää naista nuolla.
Saatko vieraan kanssa nautinnollisia orgasmeja suuseksiä vastaanottaessasi ?
Moni ottaa luvattomasti. Pyrkivät myös huisuineen miesten ja poikien tiloihin.
Ei varmasti ota kaikki naiset ja mitä pidempi liitto niin sitä vähemmän kunnes loppuu kokonaan, ellei ole itse siitä kovin innostunut. Itse tätä tyyppiä ja nykyinen mies saa suihinottoa ja kaikenlaista imemistä (plus samalla pyllyn sormetusta) niin paljon ja usein kun haluaa mutta aikaisemmassa pitkässä suhteessa tämä kyllä korreloi vahvasti tunteiden hiipumisen ja parisuhdeongelmien kanssa. Kun alettiin etääntyä ja ongelmia tuli vuosien varrella niin että liitto viileni niin loppui tällainenkin. Mulla vaatii sen et olen rakastunut mieheen jolta suihin otan ja se toteutuu kyllä hyvin nykyisessä. Mikäs sillon sen kivempaa
N46
Kaikki ei osaa.