Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullinen näky, kaksi noin 10vuotiasta osti lIdlistä paistopisteen herkkuja ja energiajuomaa

Vierailija
01.11.2022 |

Teki mieli kysyä eikö äiti keittänyt kaurapuuroa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tuu koskaan surullinen olo, jos nään lapsia kaupassa.

Vierailija
2/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi nimenomaan keittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit's surullista siin' on, kun lapset ostaa syötävää? Surullisempaa se olis, kun jotuis olemaan nälässä

Vierailija
4/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luulen että äiti nimenomaan tyrkytti sitä kaurapuuroa :D

Hakivat sitten parempaa aamupalaa.

Vierailija
5/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tuossa mättää  ENERGIAJUOMA LAPSELLA. 

Vierailija
6/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi nimenomaan keittää

Nimenomaan. Minulle tulee aina järjetön nälkä todella äkkiä, jos syön aamiaiseksi kaurapuuroa. En tajua sen hehkutusta.

Vierailija
7/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuomaa 10 vuotiaana? Oma 9 v ei ole edes muistanut cokista... muualla maailmassa jopa Ruotsissa on yleistä että juodaan kofeiinitonta cokista alle 15 v

Vierailija
8/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, parasta lapsena oli kun sai hakea omalla rahalla itse herkkuja kaupasta. Sitten kotona piti esittää, että kauhea nälkä kun äiti oli tehnyt jotain överiterveellistä ruokaa isolla vaivalla.

Vierailija
9/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet kaupat on tehneet linjauksen ettei alle 15-vuotiaille myydä energiajuomia. Vai oliko alle 16. Lidl voisi tehdä saman

Vierailija
10/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä näin yhtenä aamuna hemmetin pullukan  pikkutytön jolla oli napatoppi avoimen hupparin alla ja maha roikkui sieltä, lyllersi paisto-pisteen luo ja otti kolme kinkkucroisanttia. Myöhemmin ajoin saman tytön ohi liikennevaloissa ja joi limsaa maha hyllyen. Mietin tietävätkö vanhemmat mitä lapsi tekee koulumatkoilla?Vai ovatko itse samanlaisia lylleröitä?

Vierailija
11/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne muksut sai ostettua sitä energiajuomaa? Vai onko ostoikärajaa laskettu?

Vierailija
12/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kivaa, että lapsilla on rahaa ostaa herkkuja. Me käytiin pentuna kavereitten kanssa pöllimässä herkkuja, kun meillä ei ollut rahaa.

Vierailija
13/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistopisteellä voisi olla ihan hyvin terveellisempiä vaihtoehtoja, jostain syystä sinne työnnetään rasvaisemmat, ei kai se lasten vika ole. Energiajuoman sijaan olisi mahdollista ottaa maitokaakao, mehu tai pieni kola, kolassa silti kofeiinia varmaan enemmän.

Vierailija
14/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne muksut sai ostettua sitä energiajuomaa? Vai onko ostoikärajaa laskettu?

Aika  harva myyjä kieltäytyy myymästä,ikävä kyllä.

Vierailija
15/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessa ei ollut Lidliä mutta hain Siwasta munkkipossun ja pillimehun. Matkaa oli noin 5km  eikä Viiliksestä (ne makuviilit) tullut vatsa täyteen.  Tikunlaiha lapsi tosin olin, kuten kaikki muutkin 80luvulla.

Vierailija
16/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon napostelevat nuoret alta 18 vee herkkuja ja paistopistetuotteita. Kerään roskia ja näitä karkkipapereita ja paistopistepusseja ja kolmioleipärasioita ilmestyy päivittäin erääseen kohtaan josta nuoret ohi kulkevat. 

Roskiin asti niiden pakkausten jne. saaminen tuntuu heiltä ylitsepääsemättömän vaikealta.

Vierailija
17/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi nimenomaan keittää

Nimenomaan. Minulle tulee aina järjetön nälkä todella äkkiä, jos syön aamiaiseksi kaurapuuroa. En tajua sen hehkutusta.

Kaurapuuron syöminen aamulla on ruokatuottajien propagandaa, joka on ajettu huolellisesti sisään kaikkiin ravintosuosituksiin, että leviäisi mahdollisimman laajalle.

On tuottajien kannalta kätevää kun ihminen on heti uudestaan nälkäinen, riippumatta siitä tarvitseeko hän lisää kaloreita vai ei. Näin saadaan ihmiset ylensyömään ja tuottajien kassa kilahtelemaan.

Vierailija
18/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistopisteellä voisi olla ihan hyvin terveellisempiä vaihtoehtoja, jostain syystä sinne työnnetään rasvaisemmat, ei kai se lasten vika ole. Energiajuoman sijaan olisi mahdollista ottaa maitokaakao, mehu tai pieni kola, kolassa silti kofeiinia varmaan enemmän.

Niin ja kolassahan ei ole sokeria vai kuinka?

Vierailija
19/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta surullisempi näky on aikuinen, ylipainoinen, limaista yskää yskivä ihminen joka ostaa paistopisteeltä suklaacroisantteja vaikka viereisessä hyllyssä on valmissalaatteja ja pyytää vielä kassalta tupakka-askin.

Vierailija
20/45 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi nimenomaan keittää

Parempi sitten vaan hörppiä kahvia aamupalaksi.