Miten jollekin voi olla nykypäivänä ongelma ettei mies maksanut treffeillä?
Jos mies käy useilla treffeillä niin se tekee aikamoisen loven rahapussiin.
Ja mistä sitä tietää että panostus kannattaa?
Ekoilla treffeillä kukin maksakoot omat safkansa.
Kommentit (1374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se maksaa, joka kutsuu.
Tuo on feministin näkemys asiasta. Nainen, joka ei ole feministi, olettaa miehen maksavan aina.
Feminismihän ajaa tasa-arvoa, joten toki tuo on feministinen eli tasa-arvoinen periaate. Jostain syystä palstamiehet vihaavat tasa-arvoa kannattavia naisia ja ihailevat perinteistä mallia, mutta silti sitten itkevät täällä kun ovat löytäneet perinteisen mallin naisia. Mitä tämä kertoo noiden miesten älynlahjoista?
Tehdään nyt selväksi ettei feminismi aja tasa-arvoa, vaan naisten oikeuksia. Tasa-arvo ajaa tasa-arvoa. Ennen kuin puhut älynlahjoista, ota asioista selvää. Jos olet eri mieltä, niin suomentaisitko feministien käyttämää sanastoa, esim feminism ja toxic masculinity.
Tämä kaveri, jonka mukaan 2-3 euron kahvikupillisen tarjoaminen eri naisille 100 kertaa maksaa hänelle 400-600 euroa, hämmentää.
Eikös se kahvikuppi sittenkään ollut se mahtava hyöty itsessään, johon nainen katsoo sukupuolensa perusteella olevansa oikeutettu..? Eikö siis miehelle tällä miehen itse nauttimalla kupillisella olekaan mitään erityistä arvoa, sekin menee jotenkin hukkaan tai jopa naisen hyödyksi? Vaikka nainen on ihan pelkästään ilmaisen kahvin takia valmis tulemaan treffeille?
Olen treffaillut viimeksi 12 vuotta sitten. Tapasin monta kivaa miestä ja sitten ihastuin nyk. aviomieheeni. En muista kuka milloinkin maksoi kahvit eikä kyllä ollut mitään väliäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaveri, jonka mukaan 2-3 euron kahvikupillisen tarjoaminen eri naisille 100 kertaa maksaa hänelle 400-600 euroa, hämmentää.
Eikös se kahvikuppi sittenkään ollut se mahtava hyöty itsessään, johon nainen katsoo sukupuolensa perusteella olevansa oikeutettu..? Eikö siis miehelle tällä miehen itse nauttimalla kupillisella olekaan mitään erityistä arvoa, sekin menee jotenkin hukkaan tai jopa naisen hyödyksi? Vaikka nainen on ihan pelkästään ilmaisen kahvin takia valmis tulemaan treffeille?
Olen treffaillut viimeksi 12 vuotta sitten. Tapasin monta kivaa miestä ja sitten ihastuin nyk. aviomieheeni. En muista kuka milloinkin maksoi kahvit eikä kyllä ollut mitään väliäkään.
Ainahan yhteen kertaan jääneet keskustelutreffit ovat hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa.
Mun kokemuksien mukaan on tosi harvinaista, että mies tarjoaa naisen ruuat kahvilassa tai ravintolassa. Olen viimeisten 15 kk aikana käynyt ensitreffeillä 18 eri miehen kanssa ja vain kerran mies tarjoutui maksamaan minun 30€ arvoisen päivällisen. Ja kerran toisilla treffeillä mies tarjosi 4€ arvoisen juoman kahvilassa. Ja eräs toinen mies tarjosi 10€ arvoisen lounaan 3. Treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se maksaa joka pyytää.
Jos nainen pyytää miehen treffeille, olettaa nainen kuitenkin miehen maksavan.
Kenestä naisesta nyt puhutaan?
Kenestä tahansa naisesta, joka pyytää miestä treffeille.
Sitten sinulla on varmaan antaa joku lähde, joka osoittaa, että tuo pitää tilastollisesti paikkansa. Muutenhan täällä voi väittää ihan mitä haluaa.
Minua on nainen pyytänyt treffeille ja jouduin silti maksamaan naisenkin tuopit ravintolassa.
Oikein monikossa, tuopit? Aseellako hän uhkasi vai kiristikö jollain? Moni muu mies olisi ymmärtänyt sen ensimmäisen tarjottuaan, ettei nainen aio tarjota vuorostaan, joten ilta oli tässä.
Naisella ei ollut rahaa. Hän oli ansiosidonnaisella ja eli tyyppillisen naisen tapaan yli varojensa. Nainen oli kyllä kaunis.
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000008574425.html
Huom. Läheisen, ei miehen.
Christiiina kirjoitti:
Mun kokemuksien mukaan on tosi harvinaista, että mies tarjoaa naisen ruuat kahvilassa tai ravintolassa. Olen viimeisten 15 kk aikana käynyt ensitreffeillä 18 eri miehen kanssa ja vain kerran mies tarjoutui maksamaan minun 30€ arvoisen päivällisen. Ja kerran toisilla treffeillä mies tarjosi 4€ arvoisen juoman kahvilassa. Ja eräs toinen mies tarjosi 10€ arvoisen lounaan 3. Treffeillä.
Ja vieläkään et ole saanut rahamiestä satimeen?
C-C kirjoitti:
Mäkin aina eka tapaamisella käyn kävelyllä miehen kanssa.
Onko se kivaa? Esim. talvellakin on kun on jotain -20 astetta pakkasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kesällä on kaupungeissa paljon ilmaistapahtumia, jonne voi mennä. Kirjasto toimii ympäri vuoden, sinne ei ole pääsymaksuja.
Vai että treffeille kirjastoon?
Minä en koskaan käy kirjastossa vain hengaamassa, kyllä minä menen sinne asioimaan yleensä laina-asioilla.
En halua vähätellä kenenkään taloudellista tilannetta, mutta ei kai talous sentään kaadu johonkin 5€ hintaiseen chai latteen? Ja jos haluaa mennä ihan ravintolaan, niin esim. Pancho villassa maksaa burger+limu alle 20€.
Kun joku täällä kirjoitti, että maksamalla myös naisen ostokset esim, kahvilassa, osoittaa mies olevansa kiinnostunut naisesta ja haluavansa tehdä tähän vaikutuksen. Mutta toisaalta, yleensä kahvilassa mennään ensin suoraan tiskille maksamaan/tilaamaan ruuat ja juomat, joten eihän siinä vaiheessa vielä mies voi tietää, että onko hän kiinnostunut tapaamaan naista uudelleen, koska juurihan he ovat minuutti sitten tavanneet. Eri asia sitten, jos ollaan ihan ala carte -ravintolassa syömässä ja lopuksi tilataan lasku, niin siinä vaiheessa ollaan jo 1-2h ehditty jutella ja on saanut käsityksen, että onko mahdollisesti kiinnostunut tapaamaan uudelleen.
Kun minä kerran kävin toisilla treffeillä miehen kanssa, mentiin kahvilaan ja sanoin sinne mennessä, että minulla on Cityshoppari -sovelluksissa kuponki, jolla saa kaksi salaattia yhden hinnalla, että minä voin tarjota hänelle. En saanut edes kiitosta tästä. Sen jälkeen ei enää tavattu, kun kumpikaan ei ollut kiinnostunut .
Mites jos suomalainen 27-vuotias mies menisi treffeille 24-vuotiaan Suomessa opiskelevan venäläisnaisen kanssa ravintolaan ja lopuksi mies pyytäisi erilliset laskut, mitäköhän se venäläisnainen ajattelisi?
Kuka nykyajan moderni suomalainen nainen olettaa miehen maksavan ensitreffeillä?