Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38001/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin. 

Ehkä tuotanto on älynnyt Reeon olevan niin ylivertainen kisaaja, että häntä pitää vetää alas näillä studiovierailla, joille laitetaan sanat suuhun.

Onko se niin vaikeaa ymmärtää, ettei känisevä syylänaama vain ole puoleensavetäjä?

Vierailija
38002/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi 24/7 enää katsoo jos Repa tippuu 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38003/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näistä Reeon ja Heidin jutskailuista ei koosteessa näytetä varmaan sekuntiakaan. Jännä muutenkin, että studiovieraat järkeään keskittyy vain muutamaan asukkaaseen tällä kaudella, Reeo ja Miika ei tee mitään positiivista talossa, ne vain juonittelee, ovat isoja neroja tms ja sit on Mia+Aleksi ja heidän sisarussuhteen puiminen. Miksi studiossa ei keskustella esim. Lauran ja Merven pelaamisesta, Sallan siivousinnosta tai Naben migreenistä.. Ei tietenkään, kun se ei sovi käsikirjoitukseen..

Miksi vain Reeoa syytetään pelaamisesta. Mitä nuo Laura ja Merve sitten on. Suurempia pelureita ne on, koko ajan ne juonittelee, miten saisi Reeon ulos.

Koska kokki Reeo on täysin turha talossa, keräämässä talossa likaisin keinoin rahaa kahdelle omalle lapselleen ja bonuslapselleen. Menisi oikeisiin töihin.

Vierailija
38004/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ja sokea täytyy olla jos ei näe tuota jännitettä Aleksin ja Mian välillä. Ihastuminen on ihanaa <3

Vierailija
38005/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuotannolla olisi yhtään pelisilmää, päästäisivät Mian ja Aleksin salahuoneeseen kahdestaan.

Mutta ei tietenkään, perjantaipäivä ja tämä tuotanto järjestää jumppatunnin!

Painu parittaja helv.

Vierailija
38006/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ja sokea täytyy olla jos ei näe tuota jännitettä Aleksin ja Mian välillä. Ihastuminen on ihanaa <3

Hehän ovat sanoneet, että ovat kuin sisarukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38007/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millusta ruleemwlko topakka tyttö kun vielä kasvaa

tuon ikäinen ja löllykkää on jo vyötäröstä alaspäin..

vai onko se yli 20🤭

On niin kiire kirjoittaa toisesta rumasti, ettei edes kirjoitusvirheitä ehdi huomata. Oksettavaa.

Vierailija
38008/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonut nyt kipeenä ollessa muutaman päivän tosi paljon 24/7, ja oon tykästynyt Reeon asukkaana tosi paljon. Hauska ja rento tyyppi, joka kuitenkin osaa ottaa pelin pelinä. Pelaa kovaa, mutta osaa olla muutakin. Heittää tosi paljon läppää, mutta välillä tullut tosi hyviä keskustelua pienemmissä porukoissa. Oon huomannut että Reeolla on paljon fiksuja juttuja ja ajatuksia maailma menosta joita tulee ilmi keskusteluissa.

Reeolla ei ole tarve olla kokoajan äänessä, kyselee paljon muilta ja on kiinostunut muiden asioista. Selvästi paljon elämän kokemusta mutta ei silti tyrkytä jatkuvasti omia näkökulmiaan muille.

Ennen kaikkea Reeo vaikuttaa aidolle tyypille, on kokoajan ollut samanlainen, hengailee kaikkien kanssa sujuvasti. Ei yritä olla mitään ihmeellisempää kuin on.

Tämä oli ihan uusi näkökulma minulle Reeosta, aikaisemmin olen katsonut vain satunnaisesti 24/7 ja enemmän koosteita. Nyt Reeosta on tullut jopa ehkä suosikkiasukkaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38009/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuliko Karvan, että BB on nautintoa ja vapaaottelua?

Sofia ainakin luulee, kun koko ajan hakee vapautuksia.

Santeri luistaa lähes joka tehtävästä. Miksi ne ei ole nimenneet sitä. 

Minua niin etoo sen naama, joka on ihan miehen kasvojen näköinen. Mieshän se oikeasti onkin. 

Talossa ovat onnellisia, että saavat nauttia hurmaavaan Sofian seurasta käsittääkseni ilmaiseksi. Kun hurmaava Sofia saapuu peliareenalle, kuuluu huokaus, samoin kun hän meikkaa kaikki kokoontuvat häntä ihailemaan. En tiedä saako hän tuotannolta jotain,  nyt ei ole harmitellut kuinka talossa ollessa menettää tuloja.

Saa varmasti saman summan jonka menettää pornovideoiden tekemättä jäämisten takia. Lisäksi trans on asettanut ehdot, että hänen pitää päästä luistamaan tehtävistä ja nukkua 10 tunnin yöunet.

Vierailija
38010/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ja sokea täytyy olla jos ei näe tuota jännitettä Aleksin ja Mian välillä. Ihastuminen on ihanaa <3

Hehän ovat sanoneet, että ovat kuin sisarukset.

Eilen puhuivat ihastuksestaan kiertoilmaisuilla mutta kuitenkin sekä pussailivat peiton alla. Kannattaisi varmaan katsoa muutakin kuin koosteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38011/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin. 

Ehkä tuotanto on älynnyt Reeon olevan niin ylivertainen kisaaja, että häntä pitää vetää alas näillä studiovierailla, joille laitetaan sanat suuhun.

Onko se niin vaikeaa ymmärtää, ettei känisevä syylänaama vain ole puoleensavetäjä?

Reeo on heittämällä taloin kuumin mies.

Vierailija
38012/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tiktok-twinssi ei kyllä tule jaksamaan kovin pitkään noin enää, jos erillään nukkuminen on noin vaikeaa.

Mia 26 v ja joku kertoi että Mia odottaa Joku. Tuskin.

Mia on henkiseltä tasoltaan 12-vuotias. Piereminen ja röyhtäily ja lapsellinen kiekuminen maittavat.

2-vuotias lapsi saatuaan hampaita tykkää hetken aikaa purra, normaali lapsi luopuu tavastaan aika pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38013/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ja sokea täytyy olla jos ei näe tuota jännitettä Aleksin ja Mian välillä. Ihastuminen on ihanaa <3

Hehän ovat sanoneet, että ovat kuin sisarukset.

Eilen puhuivat ihastuksestaan kiertoilmaisuilla mutta kuitenkin sekä pussailivat peiton alla. Kannattaisi varmaan katsoa muutakin kuin koosteet.

SISARUKSET, ei voi olla totta, siis SISARUKSET.

Vierailija
38014/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Aleksi häädös niin toivottavasti tippuu. Lapsellisen oloinen mutta nuorihan se onkin. Reeo on jotenkin tasainen ja henkilö joka varmaan pohtiipaljon asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38015/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Reeo häädössä sunnuntaina, kai me pelastetaan se?

Todellakin! 🔥

Vierailija
38016/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin BB nyt pelisilmää ja jotain hauskuutta taloon (jumppatunti ei ole sitä). Papukaksosille vaikka palkokasveja laskettavaksi ja ruuanlaittoon kahdestaan. Illalla KUNNON kekkerit alkoholilla.

Vierailija
38017/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ja sokea täytyy olla jos ei näe tuota jännitettä Aleksin ja Mian välillä. Ihastuminen on ihanaa <3

Hehän ovat sanoneet, että ovat kuin sisarukset.

Eilen puhuivat ihastuksestaan kiertoilmaisuilla mutta kuitenkin sekä pussailivat peiton alla. Kannattaisi varmaan katsoa muutakin kuin koosteet.

Miksei koosteessa näytetä totuutta? Ärsyttää tämmöinen.

Vierailija
38018/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vaivaannuttavaa katsoa yöllä kameraa missä näkyy Mia ja Aleksi. Lässyttävät jonninjoutavia ja salasanoilka. Mm pavuista, suklaakakuista ym. Saako salakieltä käyttää jota katsoja ei ymmärrä. En pysty enää katsomaan yöllä bigbrotheria. Mian ja Aleksin takia ja toisessa kamerassa Reeo yrittää olla vitsikäs hepuleineen. Aikuiset ihmiset eivät osaa nukkua omissa sängyissään. Yöllä Mia peitteli Aleksin kuin lapsen sänkyynsä. Ennen sitä kävi Aleksin peiton alla suutelemassa, pussailivat. Mikin ääni paljasti

Onkohan Mia jotenkin jäänyt kehityksessään jälkeen?

Vierailija
38019/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallista tuon liikuntatunnin katsominen. Mervellä liian tiukat ja pienet vaatteet, rinnat ja pylly esillä ja vaikuttaa aika kankealtakin.

Vierailija
38020/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24/7 näkyi makuuhuoneessa Aleksin taskusta oli pudonnut kondomi sängylle. Nopeasti otti sen talteen, kun nousivat sängystä. Näkyi tilanteessa, kun juttelivat monen kanssa sängyllä.

Olin kuulevinani kondomin laiton ääniä eräänäkin yönä. Kaiutin oli täysillä. Peitto nousi ym liikehdintää.

Kyllä minusta selvästi Aleksin pakarat nousivat ja laskivat muutaman minuutin ajan pari yötä sitten. 

Ketju on lukittu.