Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38021/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Reeo häädössä sunnuntaina, kai me pelastetaan se?

Todellakin! 🔥

No tottakai. Tuolla on monta, joiden pitää lähteä ensin (kuten Milla, Salla, Milena, Sofia ja Tuula).

Vierailija
38022/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi on kyllä aikuinen mut käytös kuin pikkupojalla. Veljeni on monta vuotta nuorempi mutta aikuismaisempi.Olis kiva tietää milloin Aleksi on tehny pahaa eläimille. Oliko kakara silloin vaiko ihan aikuisiässä. Kertoo paljon ihmisestä jos tekee pahaa pienemmälleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38023/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä On MUUT ASUKKAAT

Allu ja Millu toisessa jauhamassa samaa p.../

Ja

Toisessa mummo kuntosalilla

Vierailija
38024/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vaivaannuttavaa katsoa yöllä kameraa missä näkyy Mia ja Aleksi. Lässyttävät jonninjoutavia ja salasanoilka. Mm pavuista, suklaakakuista ym. Saako salakieltä käyttää jota katsoja ei ymmärrä. En pysty enää katsomaan yöllä bigbrotheria. Mian ja Aleksin takia ja toisessa kamerassa Reeo yrittää olla vitsikäs hepuleineen. Aikuiset ihmiset eivät osaa nukkua omissa sängyissään. Yöllä Mia peitteli Aleksin kuin lapsen sänkyynsä. Ennen sitä kävi Aleksin peiton alla suutelemassa, pussailivat. Mikin ääni paljasti

Onkohan Mia jotenkin jäänyt kehityksessään jälkeen?

Siltä kyllä pahasti vaikuttaa. En ymmärrä miten voi toimia sosiaalityöntekijänä kun on samalla tasolla kuin 10-vuotias pikkukakara.

Vierailija
38025/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin. 

Ehkä tuotanto on älynnyt Reeon olevan niin ylivertainen kisaaja, että häntä pitää vetää alas näillä studiovierailla, joille laitetaan sanat suuhun.

Onko se niin vaikeaa ymmärtää, ettei känisevä syylänaama vain ole puoleensavetäjä?

Reeo on heittämällä taloin kuumin mies.

6/10 silti, ei tonne ruutiluolaan hakeuduta.

Vierailija
38026/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks jo kerrottu häädössä olevat????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38027/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttu puhui Allulle: porukka saa juhlat jos Allu pysyy vähintään 1 m päässä Millusta siihen asti kun toisin ilmoittetaan, sen täytyy paeta jos Millu lähestyy :D

Vierailija
38028/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks jo kerrottu häädössä olevat????

Veikkaan: Reeo, Aleksi, Milena ja Tuula

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38029/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe kuin koosteet ja eilen siel kyl näytettiin liikaa tätä kutuparia.

Vierailija
38030/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on asiallinen haaste tontulla Aleksille: onko tämän ketjun toive kuultu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38031/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi tai Millu ulos! Ei jaksa kumpaaakin, ehkä jompaa kumpaa, ehkä!

Vierailija
38032/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuorilla kiima kasvaa halaillessa, joten Aleksi ja Mia saattavat ihan hyvin vielä naida talossa. Ja ehkä useastikin, kunhan pääsevät alkuun.

   kyllä kai teillä nuorena on ollut 22 v poikkis ja tuli viisiitille kanki jäykkänä. Siinä yritti puhua ettei vielä sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38033/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuotannolla olisi yhtään pelisilmää, päästäisivät Mian ja Aleksin salahuoneeseen kahdestaan.

Mutta ei tietenkään, perjantaipäivä ja tämä tuotanto järjestää jumppatunnin!

Painu parittaja helv.

Just tuollaisille namutädeille ja -sedille nää feikkiromanssit on tähdättykin. Illu ja Yrpä! Sviittiin vaan tuottamaan kontenttia yhdelle pienelle porukalle ja sinne män sitten yksi striimi.

Vierailija
38034/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappesia 38 vee ja ei kyllä uskoisi kun sen verran lapsettaa tuolla. Antaa nuorten ilakoida ja hassutella, BB talo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38035/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Reeo häädössä sunnuntaina, kai me pelastetaan se?

Todellakin! 🔥

No tottakai. Tuolla on monta, joiden pitää lähteä ensin (kuten Milla, Salla, Milena, Sofia ja Tuula).

Merve ja Laura.

Vierailija
38036/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään viatonta ole Millun ja Aleksin touhu peiton alla.

Pelleilevät, pitihän taloon saada "lemmempari" ja nämä höntöt alkoivat esittämään. Tuossa iässä viisi vuotta vaikuttaa paljon, pojat kehittyvät hitaammin ja tämä poika kehittynyt erityisen hitaasti. Tuskin Milli viitsii alkaa ihan kädestä pitäen Aleksia opastamaan.

Mietin kyllä kans miten toi Aleksi voi olla vielä noin lapsellinen. Oon siis häntä vaan vuoden vanhempi nainen ja ei kyllä mun tuntemat omanikäset miehet oo noin kakaroita. Jäänyt ihan 15-vuotiaan tasolle. Millusta puhumattakaan.

  tuo on BB talo ja formaatti on viihdeohjelma, älä vertaa normielämään. Itsekin olin nuorena aika tiukka ja suvaitsematon. Nyt vanhempana huumori kukkki ja osaa nauraa itselleenkin ja tulee jopa hassuteltua. Suvaitsevaisuus kasvanut ja oon sitä mieltä että Sofia voittakoot. 

Vierailija
38037/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noilla on noi roolitukset ajateltuna, niin henkisesti ja käytökseltään

- Aleksi on n. 7 vuotias, äidin lellikki

- Millu on n. 13 vuotias, uhmaikäinen

- Tuula on n. 15 vuotias, minä, minä ja loukkaantuu pienestäkin, kostaa helposti, lapsellinen

- Napas on n. 17 vuotias, minä, minä - raivostuu pienestäkin, outo lintu, lapsellinen

Siksi nämä parit ovat löytäneet toisensa, samanhenkisiä - eivät näe tarvetta kasvaa aikuiseksi

Vierailija
38038/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisurkea 24/7 kirjoitti:

Tässä lisäsyy ruutu+ irtisanomiseen.

Lähes aina Sofia (jopa yksin siivoamassa tai tupakkakopissa, yksin ulkona) jommassa kummassa kamerassa vaikka talossa 10 muuta!

Ja toisessa Allu ja Millu kuiskimassa.

Kolmas vaihtoehto tsukuplatta altså.

Älkää maksako ...skasta, irti ruutu+, niin taso nousee viimeistään vuoden päästä. Henkilökunta bb:ssä vaihtoon.

  en varmaan peru 24/7 vaan kyttään ja mielenkiintoista kun katsoo miten käyttäytyy, ilmeet, eleet, tunteet jne. Hyvin mielenkiintoista. 

Vierailija
38039/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Lauran peliliike ollut mitään muuta kuin iso vitsi, nyt Reeo ja Miikka tietää Lauran ja gaiffareidensa liikkeistä.

BB voisi näyttää vähän videopätkiä telkkarista tai vaikkapa nimeämisiä tms. että saataisiin oikeasti kunnon vipinää taloon.

Laura on niin varma, että Reeo lähtee jos se vaan joutuu häätöön, tuo ylimielinen pelaaminen katsojien suhteen tulee kosahtamaan omille nilkoille. Sä et voi koskaan tietää mitä katsojat ajattelee sillä hetkellä. Samaan ylimielisyyteen kaatui Kirsinkin peli.

Mun mielestä Reeossa ja Miikassa on se ero, että vaikka talon sisällä pelaavat ehkä ylimielisesti ja sapelit kalisten, ei he silti aliarvio katsojia. Reeokin arveli, että hän voi olla todennäköisin kotiinlähtijä jos on esim. Allun ja Millun kans kolmestaan häädössä.

Lauran pelisuunnitelma on tehty vain siihen asti, että Reeon joutuu häätöön ja sitten homma olis hoidettu.

Suunnitelmaa hänellä ei ole sen suhteen, että Reeo/Miikka ei joudukaan häätöön/putoa. Laura ei ole vissiin miettinyt miten aikoo selviytyä talossa jos (kun) Reeo ja Miikka jatkavat pelissä.

Siinäpä hänelle selviytymistä.

Kyllä Laura on 24/7:ssä useaan otteeseen spekuloinut tilannetta, jos Reeo ei häädössä /selviää häädöstä.

Vierailija
38040/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt vaan mutta toi Tuula on kyllä aika mummo.

On käyny salilla ja treenannu pt:n kanssa mutta nyt ei tunnu noi ihan perusliikkeet

olevan hallussa ja ohjeet ei mee perille. Miten voi olla alle 60 vuotias noin kujalla ?

Ketju on lukittu.