Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37981/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millusta ruleemwlko topakka tyttö kun vielä kasvaa

tuon ikäinen ja löllykkää on jo vyötäröstä alaspäin..

vai onko se yli 20🤭

Onneks kauneusihanteet on muuttuneet ja naisen ei tarvitse enää omata alle 50kg lapsivartaloa. Ja opettele kirjoittamaan.

Vierailija
37982/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millusta ruleemwlko topakka tyttö kun vielä kasvaa

tuon ikäinen ja löllykkää on jo vyötäröstä alaspäin..

vai onko se yli 20🤭

sii melko

Älä enää kommentoi kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37983/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allulle hame päälle

Siellä se poika poloinen taas naisten  meikkejä nuuhkii.

Vierailija
37984/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millusta ruleemwlko topakka tyttö kun vielä kasvaa

tuon ikäinen ja löllykkää on jo vyötäröstä alaspäin..

vai onko se yli 20🤭

Onneks kauneusihanteet on muuttuneet ja naisen ei tarvitse enää omata alle 50kg lapsivartaloa. Ja opettele kirjoittamaan.

Ei tarvitse olla 50kg mutta ei ole sopivaa haukkua heitäkään jotka ovat luonnostaan hentoja läpi elämänsä. Tunnen kaksikin tällaista hyvin hoikkaa naista. Äitejä vieläpä molemmat.

Vierailija
37985/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi äänestys kuka saa kilon spläshejä ja voittajaksi joku muu kuin Merve.

Vierailija
37986/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Reeo häädössä sunnuntaina, kai me pelastetaan se?

Kyllä reeo pelastetaan turvaan.

Minä ainakin melko isolla summalla äänestän.

Eurokin on tärkeä. Yrittäkää äänestää reeoa jos sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37987/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameeeraaa 2 kirjoitti:

Hauskat lätinät on "Roomalla" nyt. Loistavaa itseironiaa ja myös formaatista

Jep, lähes ainoita juttuja talossa jotka oikeasti naurattaa :D

Vierailija
37988/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervellä ei taida edes olla urheiluliivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37989/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään viatonta ole Millun ja Aleksin touhu peiton alla.

Pelleilevät, pitihän taloon saada "lemmempari" ja nämä höntöt alkoivat esittämään. Tuossa iässä viisi vuotta vaikuttaa paljon, pojat kehittyvät hitaammin ja tämä poika kehittynyt erityisen hitaasti. Tuskin Milli viitsii alkaa ihan kädestä pitäen Aleksia opastamaan.

Mietin kyllä kans miten toi Aleksi voi olla vielä noin lapsellinen. Oon siis häntä vaan vuoden vanhempi nainen ja ei kyllä mun tuntemat omanikäset miehet oo noin kakaroita. Jäänyt ihan 15-vuotiaan tasolle. Millusta puhumattakaan.

Samaa mietin, ei edes 15-vuotiaat ole noin lapsellisia. Sääli, ihan mukavan näköinen poikalapsi, mikähän häntä vaivaa. Eilen ihan vakavalla naamalla kysyi Sofialta, hei oonko mä sitä ja tätä, en muista tarkalleen, mutta aivan älyvapaata. Toinen älykkö, Sofia alkoi kahua pikkukyselijää maasta taivaaseen, paha kuunnella. Millu ei olisi saanut alkaa pelleilemään tämän häiriintyneen lapsen kanssa.

Vierailija
37990/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.

Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.

Kylläpä sinä nyt mielesi pahoitit Reeon puolesta. Meillä työssäkäyvillä ihmisillä on muutakin tekemistä päivisin kuin pommittaa joitakin studiovieraita somessa. Sinulla ilmeisesti ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37991/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia sentään käy testeissä.

Vierailija
37992/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuotannolla olisi yhtään pelisilmää, päästäisivät Mian ja Aleksin salahuoneeseen kahdestaan.

Mutta ei tietenkään, perjantaipäivä ja tämä tuotanto järjestää jumppatunnin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37993/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu on hyvin yksinkertainen nainen.

Vierailija
37994/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään viatonta ole Millun ja Aleksin touhu peiton alla.

Pelleilevät, pitihän taloon saada "lemmempari" ja nämä höntöt alkoivat esittämään. Tuossa iässä viisi vuotta vaikuttaa paljon, pojat kehittyvät hitaammin ja tämä poika kehittynyt erityisen hitaasti. Tuskin Milli viitsii alkaa ihan kädestä pitäen Aleksia opastamaan.

Mietin kyllä kans miten toi Aleksi voi olla vielä noin lapsellinen. Oon siis häntä vaan vuoden vanhempi nainen ja ei kyllä mun tuntemat omanikäset miehet oo noin kakaroita. Jäänyt ihan 15-vuotiaan tasolle. Millusta puhumattakaan.

Samaa mietin, ei edes 15-vuotiaat ole noin lapsellisia. Sääli, ihan mukavan näköinen poikalapsi, mikähän häntä vaivaa. Eilen ihan vakavalla naamalla kysyi Sofialta, hei oonko mä sitä ja tätä, en muista tarkalleen, mutta aivan älyvapaata. Toinen älykkö, Sofia alkoi kahua pikkukyselijää maasta taivaaseen, paha kuunnella. Millu ei olisi saanut alkaa pelleilemään tämän häiriintyneen lapsen kanssa.

Nyt keksin mikä minua hämää tuossa Aleksissa. Aikanaan kun menimme kotona käymään, 5-7 vuotiaat pikkusiskot halusivat tulla nuuhkimaan meidän isompien siskojen hajuvesia, meikkejä ja koruja, olivat aina ihastuksissaan. Oikein pyysivät, että saammeko taas nuuskutella.  Olivat siis 5-7v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37995/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia näyttää taas joltain yli-ikäiseltä teinipissikseltä.

Vierailija
37996/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tiktok-twinssi ei kyllä tule jaksamaan kovin pitkään noin enää, jos erillään nukkuminen on noin vaikeaa.

Mia 26 v ja joku kertoi että Mia odottaa Joku. Tuskin.

Mia on henkiseltä tasoltaan 12-vuotias. Piereminen ja röyhtäily ja lapsellinen kiekuminen maittavat.

Vierailija
37997/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuotannolla olisi yhtään pelisilmää, päästäisivät Mian ja Aleksin salahuoneeseen kahdestaan.

Mutta ei tietenkään, perjantaipäivä ja tämä tuotanto järjestää jumppatunnin!

Miksi ihmeessä?

Vierailija
37998/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu on hyvin yksinkertainen nainen.

Kuinka niin?

Vierailija
37999/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merve oli kyllä outo valinta tuohon kuntoiluun ja tuo paita on ihan liian pieni ja tiukka Mervelle.

Mun mielestä just hyvä kuitti ahmivalle sohvahylkeelle!

Hyvä että Merve saatiin pois sohvalta loikoilemasta. Ja kyllä Tuulaltakin hymy hyytyy kun koko viikon jumppaa.

Vierailija
38000/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuotannolla olisi yhtään pelisilmää, päästäisivät Mian ja Aleksin salahuoneeseen kahdestaan.

Mutta ei tietenkään, perjantaipäivä ja tämä tuotanto järjestää jumppatunnin!

Ja mitä hauskaa viihdettä tässä olisi?

Ketju on lukittu.