Miehet aliarvioivat kuinka paljon naiset pitävät sinkkuna olemisesta
Luulevat että uhkailu yksinäisestä tulevaisuudesta jotenkin tehoaa. Naiset oikein mielellään matkustelevat, ottavat lemmikin ja tapaavat ystäviään sinkkuina.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuus on aina parempi vaihtoehto kuin huono suhde. Parisuhteen tulee parantaa elämää ei huonontaa sitä.
Siksipä miehet haluaakin naisilta vain seksiä, ei mitään muuta.
25% alle 30-vuotiaista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
25% alle 30-vuotiaista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa.
Sentään haetaan apua, miehet useimmiten valitsevat alkoholin "lääkkeeksi".
No kun eivät oikein osaa asettua toisen asemaan vaan ajattelevat kaiken itsensä kautta, niin ihan looginen lopputulema miehen logiikalla.
Vierailija kirjoitti:
25% alle 30-vuotiaista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa.
Alkon suurin asiakassegmentti on kaupunkilaiset sinkkunaiset, ja viinit eniten myytyjä tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuus on aina parempi vaihtoehto kuin huono suhde. Parisuhteen tulee parantaa elämää ei huonontaa sitä.
Siksipä miehet haluaakin naisilta vain seksiä, ei mitään muuta.
Näin on! Tarvitsen naista vain 5 minuuttia iltaisin, jotta voin hoitaa hommat, ja muutoin haluan täydellisen itsenäisyyden.
Vierailija kirjoitti:
No kun eivät oikein osaa asettua toisen asemaan vaan ajattelevat kaiken itsensä kautta, niin ihan looginen lopputulema miehen logiikalla.
Tässä narsistinaisen copet. Naiset ovat itsekkäitä ja epäempaattisia ja tykkäävät hyökätä omien lapsiensa lisäksi myös miehen, eli ruokkivan käden kimppuun.
Riippuu ihan ihmisestä. Itse olen nainen ja sinkku, ja olen niin yksinäinen ja kosketuksen kaipuinen, että olen jo melkein itsetuhoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25% alle 30-vuotiaista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa.
Sentään haetaan apua, miehet useimmiten valitsevat alkoholin "lääkkeeksi".
Jopa tutkimusten mukaan masennuslääkkeistä on enempi haittaa kuin hyötyä pitkällä aikavälillä. Tosin senkin mokan naiset kääntävät miesten syyksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuus on aina parempi vaihtoehto kuin huono suhde. Parisuhteen tulee parantaa elämää ei huonontaa sitä.
Siksipä miehet haluaakin naisilta vain seksiä, ei mitään muuta.
Näin on! Tarvitsen naista vain 5 minuuttia iltaisin, jotta voin hoitaa hommat, ja muutoin haluan täydellisen itsenäisyyden.
Et saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25% alle 30-vuotiaista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa.
Alkon suurin asiakassegmentti on kaupunkilaiset sinkkunaiset, ja viinit eniten myytyjä tuotteita.
Naiset hakee laatuviinejä Alkosta, miehet raahaa keppanaa lähikaupasta. Toiset arvostaa laatua ja toiset määrää.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan ihmisestä. Itse olen nainen ja sinkku, ja olen niin yksinäinen ja kosketuksen kaipuinen, että olen jo melkein itsetuhoinen.
Ok Petteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25% alle 30-vuotiaista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa.
Sentään haetaan apua, miehet useimmiten valitsevat alkoholin "lääkkeeksi".
Jopa tutkimusten mukaan masennuslääkkeistä on enempi haittaa kuin hyötyä pitkällä aikavälillä. Tosin senkin mokan naiset kääntävät miesten syyksi
Ja millä tavoin tuonkin voi kääntää miesten syyksi jos lääkkeet eivät enää toimi? Kyseessä on vain ihmisestä itsestään ja miten lääke -hänen- kohdallaan toimii, ei siihen ulkopuoliset vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25% alle 30-vuotiaista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa.
Alkon suurin asiakassegmentti on kaupunkilaiset sinkkunaiset, ja viinit eniten myytyjä tuotteita.
Naiset hakee laatuviinejä Alkosta, miehet raahaa keppanaa lähikaupasta. Toiset arvostaa laatua ja toiset määrää.
Aivan perinteistä alkoholistin itsepetosta. Viinissä on kolminkertainen määrä alkoholia verrattuna olueeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25% alle 30-vuotiaista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa.
Alkon suurin asiakassegmentti on kaupunkilaiset sinkkunaiset, ja viinit eniten myytyjä tuotteita.
Naiset hakee laatuviinejä Alkosta, miehet raahaa keppanaa lähikaupasta. Toiset arvostaa laatua ja toiset määrää.
Aivan perinteistä alkoholistin itsepetosta. Viinissä on kolminkertainen määrä alkoholia verrattuna olueeseen.
Oluessa 5,5 ja viinissä 11.
Matikka ei ole miesten vahvuus näemma.
Ihminen joka on sinut tilanteensa kanssa ei "öykkäröi" muille. Heidän ei tarvitse esim tehdä itseään näkyväksi miesten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25% alle 30-vuotiaista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Määrä on tuplaantunut 10 vuodessa.
Alkon suurin asiakassegmentti on kaupunkilaiset sinkkunaiset, ja viinit eniten myytyjä tuotteita.
Naiset hakee laatuviinejä Alkosta, miehet raahaa keppanaa lähikaupasta. Toiset arvostaa laatua ja toiset määrää.
Aivan perinteistä alkoholistin itsepetosta. Viinissä on kolminkertainen määrä alkoholia verrattuna olueeseen.
Oluessa 5,5 ja viinissä 11.
Matikka ei ole miesten vahvuus näemma.
Oluessa 4,5% ja viinissä tyypillisesti 13,5%. Vit tu että oot tyhmä. Servasit itse itsesi.
Sinkkuus on aina parempi vaihtoehto kuin huono suhde. Parisuhteen tulee parantaa elämää ei huonontaa sitä.