Mistä yksinäinen, rikollinen, pitkäaikaistyötön saa töitä?
Mistä yksinäinen, rikollinen, pitkäaikaistyötön saa töitä?
Kommentit (21)
Pitää perustaa työkkärin alihankintaketjulle firma tekemään työvoimakoulutuksia. Varma raha.
Tuttujen kautta, usein raskaalta tai teollisuudesta ja pikkufirmoista.
Vierailija kirjoitti:
Tuttujen kautta, usein raskaalta tai teollisuudesta ja pikkufirmoista.
Ei ole tuttuja. Tutut kiertää ap:n kaukaa. Ei oikein tuo työntekeminen ole enää 2021 jälkeen kiinnostunut edes.
Miksi täytyy mainostaa rikollisuutta? Olet siis juuri ollut vankeusvankina linnassa vai?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyy mainostaa rikollisuutta? Olet siis juuri ollut vankeusvankina linnassa vai?
No ei sentään mitään semmosta. Sakkojuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyy mainostaa rikollisuutta? Olet siis juuri ollut vankeusvankina linnassa vai?
No ei sentään mitään semmosta. Sakkojuttuja.
No mitähän vattua? On minullakin sakkoja muunnossa, mutta en kutsu itseäni rikolliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyy mainostaa rikollisuutta? Olet siis juuri ollut vankeusvankina linnassa vai?
No ei sentään mitään semmosta. Sakkojuttuja.
Noi ei vaikuta mihinkään. En edes mainitsisi asiasta kun töitä haen. Eli hakemuksia nyt töihin mihin koulutus riittää tai missä sitä ei vaadita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyy mainostaa rikollisuutta? Olet siis juuri ollut vankeusvankina linnassa vai?
No ei sentään mitään semmosta. Sakkojuttuja.
Noi ei vaikuta mihinkään. En edes mainitsisi asiasta kun töitä haen. Eli hakemuksia nyt töihin mihin koulutus riittää tai missä sitä ei vaadita..
Nyt ei puhuta ylinopeussakoista vaan oikeuden (kunnianloukkaus)
Esimerkiksi rekisterikilpien tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyy mainostaa rikollisuutta? Olet siis juuri ollut vankeusvankina linnassa vai?
No ei sentään mitään semmosta. Sakkojuttuja.
Noi ei vaikuta mihinkään. En edes mainitsisi asiasta kun töitä haen. Eli hakemuksia nyt töihin mihin koulutus riittää tai missä sitä ei vaadita..
Supo-selvityksessä näkyy. Ei voi tehdä niitä töitä, joita haluaisi. Yksi työpaikka menetettiin. Olisivat muuten palkannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttujen kautta, usein raskaalta tai teollisuudesta ja pikkufirmoista.
Ei ole tuttuja. Tutut kiertää ap:n kaukaa. Ei oikein tuo työntekeminen ole enää 2021 jälkeen kiinnostunut edes.
Jossain työpaikoissa on niin ankea meno, että siihen riittää jo laiskojen ihmisten olemus. Siihen vielä niiden laiskojen mussutus. Ei ole ihme, että ihmiset lähtee yrittäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttujen kautta, usein raskaalta tai teollisuudesta ja pikkufirmoista.
Ei ole tuttuja. Tutut kiertää ap:n kaukaa. Ei oikein tuo työntekeminen ole enää 2021 jälkeen kiinnostunut edes.
Jossain työpaikoissa on niin ankea meno, että siihen riittää jo laiskojen ihmisten olemus. Siihen vielä niiden laiskojen mussutus. Ei ole ihme, että ihmiset lähtee yrittäjäksi.
Yrittäjähenkiset keskittyy työntekemiseen eikä jauha paskaa
Kun vielä on toiminut yrittäjänä niin siinä voi olla rimaa myös muiden tekemistä kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttujen kautta, usein raskaalta tai teollisuudesta ja pikkufirmoista.
Ei ole tuttuja. Tutut kiertää ap:n kaukaa. Ei oikein tuo työntekeminen ole enää 2021 jälkeen kiinnostunut edes.
Sitten ei varmaan syöminenkään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttujen kautta, usein raskaalta tai teollisuudesta ja pikkufirmoista.
Ei ole tuttuja. Tutut kiertää ap:n kaukaa. Ei oikein tuo työntekeminen ole enää 2021 jälkeen kiinnostunut edes.
Sitten ei varmaan syöminenkään kiinnosta.
Nuukana on hyvä elää. Ostettiin uusia vaatteita ensimmäistä kertaa 6 vuoteen. Tosin ulkomailla. Köyhän realismia.