Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38041/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ja sokea täytyy olla jos ei näe tuota jännitettä Aleksin ja Mian välillä. Ihastuminen on ihanaa <3

Hehän ovat sanoneet, että ovat kuin sisarukset.

Eilen puhuivat ihastuksestaan kiertoilmaisuilla mutta kuitenkin sekä pussailivat peiton alla. Kannattaisi varmaan katsoa muutakin kuin koosteet.

Miksei koosteessa näytetä totuutta? Ärsyttää tämmöinen.

Niinpä. Aleksia voisi näyttää enemmän. Näyttävän näköinen kun on.

Vierailija
38042/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameeeraaa 2 kirjoitti:

Hauskat lätinät on "Roomalla" nyt. Loistavaa itseironiaa ja myös formaatista

Tuotannosta ei saa puhua. Toivottavasti rangaistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38043/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiri käteen kirjoitti:

Nabasilla oli tuhannen taalan paikka oppia suomea tuolla, mutta eipä ole tarttunut kieli, muille asukeille kyllä toi sen tapa puhua. Tylsaaaaaaaaa

Minä oon ajatellu samaa. Luulisi, kun muut puhuvat vain suomea, tarttuisi häneenkin kielitaitoa ja ääntämistä. Tosin Sillanpäälläkin on hyvin vahva aksentti, vaikka kymmeniä vuosia Suomessa asunut.

Vierailija
38044/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa heidi häädössä

Ja Somen voimalla ulos 👊

Vierailija
38045/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu on hyvin yksinkertainen nainen.

...mutta aika ovela pelaaja ja sosiaalisesti erittäin taitava, hän tuntuu nopeasti hiffaavan ihmisistä miten käsitellä heitä. Mukautuu kunkin asukkaan mukaisesti: Tuulan kanssa rempseää maalaisimmeistä, Soffen kanssa trendikästä, kummankaa-klassikkoheittoja viljelevää uranaista, Aleksin kanssa yläasteikäistä, Nabben, Lauran ja Merven kanssa 'syvällisiä' pohdiskelevaa, pelaamisen vaikeudesta uikuttavaa tunneihmistä, Reeon ja Miikan seurassa reteetä oneoftheguys-tyyppiä. Heidiä ei osaa käsitellä. Karvania ja muita uusia kohteli/kohtelee melko kylmästi (Karvan mainitsi mm. että tuolla häkissä ollaan läheisiä ja puhutaan, mutta kun taloon tullaan, niin ei olla edes huomaavinaan). 

Vierailija
38046/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Mia ja Heidi saa vaikuttaa häädössä oleviin niin tulee mielenkiintoinen tilanne.

Mia haluaa Aleksin pois häädöstä ja Heidi haluaa Reeon pois häädöstä.

Jos OLETETAAN, että häädössä ois Aleksi, Reeo, Tuula ja Milena niin tekeekö Mia ja Heidi kompromissin ja pelastaa häädöstä Tuulan ? Ja Milena lähtee kotiin sunnuntaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38047/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, PT haukkui Merveä kun käski välillä juomaan. Tuollainen juuri sitten toisaalta nostaa kynnystä käyttää tuollaisia palveluita kun tietää PT:n haukkuvan lihavia ja huonoja, jotka eivät miellytä PT:n silmää.

Vierailija
38048/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huomaa miten täällä vääristellään kaikkea. Ei ollu Nabazin syy, että Karvan lähti, vaan sillä oli painia ikävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38049/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiri käteen kirjoitti:

Nabasilla oli tuhannen taalan paikka oppia suomea tuolla, mutta eipä ole tarttunut kieli, muille asukeille kyllä toi sen tapa puhua. Tylsaaaaaaaaa

Minä oon ajatellu samaa. Luulisi, kun muut puhuvat vain suomea, tarttuisi häneenkin kielitaitoa ja ääntämistä. Tosin Sillanpäälläkin on hyvin vahva aksentti, vaikka kymmeniä vuosia Suomessa asunut.

Sillanpäällä ei ollut vahvaa aksenttia ennen kuin tuli kaapista ulos. Silloin tuli se naukuva puhetyyli.

Vierailija
38050/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko käyneet BB sivulla kun Miikka kertoo ulosveloista ja peliriippuvuudesta ilm 18 v. Velkaa ollut 20 000 ja maksanut 5 v ja päättynyt n 2 vuotta sitten. UlosOttovelat. Onko Toi Miikka 26 vai mitä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38051/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.

Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.

Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...

Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.

BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee. 

Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.

Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.

Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.

Vierailija
38052/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiri käteen kirjoitti:

Nabasilla oli tuhannen taalan paikka oppia suomea tuolla, mutta eipä ole tarttunut kieli, muille asukeille kyllä toi sen tapa puhua. Tylsaaaaaaaaa

Minä oon ajatellu samaa. Luulisi, kun muut puhuvat vain suomea, tarttuisi häneenkin kielitaitoa ja ääntämistä. Tosin Sillanpäälläkin on hyvin vahva aksentti, vaikka kymmeniä vuosia Suomessa asunut.

Sillanpäällä ei ollut vahvaa aksenttia ennen kuin tuli kaapista ulos. Silloin tuli se naukuva puhetyyli.

Oli selvä aksentti alusta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38053/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko häädössä olevat ilmoitettu? Veikkaan että Aleksi, Reeo, Milena ja Tuula laitettu neljänneksi, ilmeisesti Heidi sai itsensä poistettua. Tuula rouva sai kuntosaliliikuntaa ja Merve, vetelä nuori nainen. 

Vierailija
38054/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks jo kerrottu häädössä olevat????

Toivon Heidi, Milla, Salla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38055/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas huomaa miten täällä vääristellään kaikkea. Ei ollu Nabazin syy, että Karvan lähti, vaan sillä oli painia ikävä

Ison veljen ajatus ei ihan toiminut. Ilmiselvänä ideana Petra Ollin taloon pyytämisessä oli asukkaiden piristäminen puuduttavien viikkojen jälkeen, mutta Karvanilla ajatukset taisivat kääntyä siviilielämään liikaa.

Vierailija
38056/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiri käteen kirjoitti:

Nabasilla oli tuhannen taalan paikka oppia suomea tuolla, mutta eipä ole tarttunut kieli, muille asukeille kyllä toi sen tapa puhua. Tylsaaaaaaaaa

Minä oon ajatellu samaa. Luulisi, kun muut puhuvat vain suomea, tarttuisi häneenkin kielitaitoa ja ääntämistä. Tosin Sillanpäälläkin on hyvin vahva aksentti, vaikka kymmeniä vuosia Suomessa asunut.

Sillanpäällä ei ollut vahvaa aksenttia ennen kuin tuli kaapista ulos. Silloin tuli se naukuva puhetyyli.

Oli selvä aksentti alusta asti.

  ällän lausuu jännästi, ihan ok puhuu kun kerran olin musiikkitalolla konsertissa, veijari. Painoa kertynyt liikaa mutta eikähän ääni oo tallella. 

Vierailija
38057/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko jo lopettaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura asetti itsensä typerästi maalitauluksi poistamalla Reeon ja Miikan nimeämiskisasta. Ei olisi kannattanut noin avoimesti paljastaa ketä vastaan on. Nyt Rooman rippeet tietävät kenen puolella Laura pelaa.

Ja Rooman pojat muistavat tämän. Laura istuu sohvalla tästä lähtien joka kerta kunnes putoaa.

Ja voi pudota jo ekalla kerralla. Lauralta huono pelimuuvi, mutta huonosti pelaa muutenkin.

En tiedä muutenkaan mikä Reeo pitää saada nyt ulos -pakkomielle Lauralla ja Mervellä on. Koituuko kotoa saatu oljenkorsilappu hänen kohtalokseen kun yrittää vieläkin pelata sen mukaan, vaikka tilanteet ovat jo muuttuneet.

Lauralta fiksu peliliike. Toivottavasti muutkin asukkaat tämän näkee

Okei, nyt olen varmaan vähän yksinkertainen kun en näe mikä tässä oli fiksua?

Laura nimenomaan mokasi. Reeolla ja Miikalla ei ollut hajuakaan siitä mitä mieltä Laura on oikeasti Reeosta ja nyt paljasti itsensä ja on saletisti häädössä ensi viikolla ellei joku pelasta/ole päällikkönä/voita nimeäm.kisaa.

Mikä ihmeen joukkopsykoosi tuolla talossa ja täällä palstalla oikein on liittyen Reeoon ja Miikkaan? Ne on ihan tavallisia paskaperseitä niinkuin kaikki muutkin asukkaat. Ei ne yksin päätä ketä istuu sohvalla kuten ei muutkaan asukkaat vaan se on aina myös onnenkauppaa miten ne asukkaat siihen häätöön joutuu. Ja loppujen lopuksi me katsojat päätetään kuka kuspää sieltä talosta seuraavaksi lentää vidduun. Eikö tämä nyt viimein jo alkaisi selvitä kaikille täällä palstalla sekä talossa?

Ainahan Suomessa on jumaloitu rumia rekkamiehiä, jotka möykkäävät ja yksioikoisesti päättävät asiat muiden puolesta, joten miksei bb:n kohdallakin. Asukkaat alistuvat rekkiksen tahtoon, samoin maaseutujen äänestävät suurperheiden mammatkin.

Vierailija
38058/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Reeo häädössä sunnuntaina, kai me pelastetaan se?

Todellakin! 🔥

Ei

Vierailija
38059/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.

Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.

Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...

Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.

BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee. 

Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.

Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.

Eilisen jälkeen kaikki uskottavuus mennyt 24/7 katsovien tulkinnoista tapahtumista.

  kossteet on koosteet, paljon jää näkemättä, 24/7 se olla pitää

Vierailija
38060/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko jo lopettaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura asetti itsensä typerästi maalitauluksi poistamalla Reeon ja Miikan nimeämiskisasta. Ei olisi kannattanut noin avoimesti paljastaa ketä vastaan on. Nyt Rooman rippeet tietävät kenen puolella Laura pelaa.

Ja Rooman pojat muistavat tämän. Laura istuu sohvalla tästä lähtien joka kerta kunnes putoaa.

Ja voi pudota jo ekalla kerralla. Lauralta huono pelimuuvi, mutta huonosti pelaa muutenkin.

En tiedä muutenkaan mikä Reeo pitää saada nyt ulos -pakkomielle Lauralla ja Mervellä on. Koituuko kotoa saatu oljenkorsilappu hänen kohtalokseen kun yrittää vieläkin pelata sen mukaan, vaikka tilanteet ovat jo muuttuneet.

Lauralta fiksu peliliike. Toivottavasti muutkin asukkaat tämän näkee

Okei, nyt olen varmaan vähän yksinkertainen kun en näe mikä tässä oli fiksua?

Laura nimenomaan mokasi. Reeolla ja Miikalla ei ollut hajuakaan siitä mitä mieltä Laura on oikeasti Reeosta ja nyt paljasti itsensä ja on saletisti häädössä ensi viikolla ellei joku pelasta/ole päällikkönä/voita nimeäm.kisaa.

Mikä ihmeen joukkopsykoosi tuolla talossa ja täällä palstalla oikein on liittyen Reeoon ja Miikkaan? Ne on ihan tavallisia paskaperseitä niinkuin kaikki muutkin asukkaat. Ei ne yksin päätä ketä istuu sohvalla kuten ei muutkaan asukkaat vaan se on aina myös onnenkauppaa miten ne asukkaat siihen häätöön joutuu. Ja loppujen lopuksi me katsojat päätetään kuka kuspää sieltä talosta seuraavaksi lentää vidduun. Eikö tämä nyt viimein jo alkaisi selvitä kaikille täällä palstalla sekä talossa?

Ainahan Suomessa on jumaloitu rumia rekkamiehiä, jotka möykkäävät ja yksioikoisesti päättävät asiat muiden puolesta, joten miksei bb:n kohdallakin. Asukkaat alistuvat rekkiksen tahtoon, samoin maaseutujen äänestävät suurperheiden mammatkin.

ei oo mun mies tyyppiä

Ketju on lukittu.