Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ootte Mannisten/Ritaki tavasta kasvattaa lastaan? Esim nyrkkeilyvideo

Vierailija
22.06.2026 |

En tiedä miksi ärsyttävät minua. Ehkä tuo huonojen tapojen opettaminen. Usein huonoa käytöstä kuvaavat. Kiroilua, läiskii äitiään tai potkii toista päin. Koiran retuuttaminen. Jotenkin sellasta moukkamaista käytöstä. Lisäksi vanhanaikaiseen rooliin yritetään istuttaa. Puhutaan jatkuvasti poikaystävistä ton ikäiselle. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja

Vierailija
2/2 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy tuota tyttöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi