Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Nyt Miikalla raksuttaa aika lujaa. Noi Reeon peliliikkeet ovat aikamoisia. Miikka tajuaa, että Reeo on valmis heittämään luiskaan ihan kenet tahansa milloin tahansa, myös Miikan. Napas pitää itseään jo voittajana. Miikka varmaan tulee ehdottamaan että nyt Napas soffalle.
Nämä kolme tulee taistelemaan voitosta kaikin keinoin. Napas voi oikeesti jopa voittaakin jo ei ole pika pikaa häädössä.
Miksi ihmeessä Reeo lähtis tarkoituksella heittään sohvalle lähimpiä liittolaisia? Sitten on asia erikseen jos jostain tuntemattomasta syystä joutuvat vastakkain, niim tottakai siinä oma pylly painaa enemmän kuin kilpailijan.
Se että Rusu ja Marko lähti ei missään tapauksessa ollut Reeon halusta tapahtuvaa vaikka näennäisesti siinä olikin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Miikalla raksuttaa aika lujaa. Noi Reeon peliliikkeet ovat aikamoisia. Miikka tajuaa, että Reeo on valmis heittämään luiskaan ihan kenet tahansa milloin tahansa, myös Miikan. Napas pitää itseään jo voittajana. Miikka varmaan tulee ehdottamaan että nyt Napas soffalle.
Nämä kolme tulee taistelemaan voitosta kaikin keinoin. Napas voi oikeesti jopa voittaakin jo ei ole pika pikaa häädössä.
Nabaz on Reeon ja Miikan miehiä. Ei Reeolla ja Miikalla ole tarvetta äänestää ulos heidän puolellaan olevia.
Ja hups, kun joku äsken puskista paljasti, ettei ole Reeon ja Miikan puolella vaan totaalisesti vastaan, niin tässä Lauran makkarityttöporukassa on ensin vähän kiireellisempää pois siivottavaa.
Hauskat lätinät on "Roomalla" nyt. Loistavaa itseironiaa ja myös formaatista
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään viatonta ole Millun ja Aleksin touhu peiton alla.
Pelleilevät, pitihän taloon saada "lemmempari" ja nämä höntöt alkoivat esittämään. Tuossa iässä viisi vuotta vaikuttaa paljon, pojat kehittyvät hitaammin ja tämä poika kehittynyt erityisen hitaasti. Tuskin Milli viitsii alkaa ihan kädestä pitäen Aleksia opastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura asetti itsensä typerästi maalitauluksi poistamalla Reeon ja Miikan nimeämiskisasta. Ei olisi kannattanut noin avoimesti paljastaa ketä vastaan on. Nyt Rooman rippeet tietävät kenen puolella Laura pelaa.
Ja Rooman pojat muistavat tämän. Laura istuu sohvalla tästä lähtien joka kerta kunnes putoaa.
Ja voi pudota jo ekalla kerralla. Lauralta huono pelimuuvi, mutta huonosti pelaa muutenkin.En tiedä muutenkaan mikä Reeo pitää saada nyt ulos -pakkomielle Lauralla ja Mervellä on. Koituuko kotoa saatu oljenkorsilappu hänen kohtalokseen kun yrittää vieläkin pelata sen mukaan, vaikka tilanteet ovat jo muuttuneet.
Lauralta fiksu peliliike. Toivottavasti muutkin asukkaat tämän näkee
Okei, nyt olen varmaan vähän yksinkertainen kun en näe mikä tässä oli fiksua?
Laura nimenomaan mokasi. Reeolla ja Miikalla ei ollut hajuakaan siitä mitä mieltä Laura on oikeasti Reeosta ja nyt paljasti itsensä ja on saletisti häädössä ensi viikolla ellei joku pelasta/ole päällikkönä/voita nimeäm.kisaa.
Tuo kivikasvon Reeo viha on saanut älyttömät mittasuhteet. No jos Reeo on äänestyksessä ei varmaan lähde, se on saketti.
Vähän tuntuu, että Laura on jäänyt nyt kiinni tähän Reeo ulos-hinnalla millä hyvänsä taktiikkaansa.
Reeo ja Miikka taas vaihtelevat pelitaktiikkansa joustavasti joka äänestykseen tapahtumien mukaan.
Ihmeellinen liike Lauralta. Ei ollut missään pakkoraossa paljastaa pelisiunnitelmiaan eikä hyötynyt tästä mitenkään. Samalla veti Merven (ja Milenan) mukaan.
Käsittämättömän huono pelaaja. Toinen moka jo. Ensin Lauran porukka äänesti Reeon häätöön ja seuraavassa hetkessä Laura lähettää Miikan neukkariin poistamaan Reeon häädöstä. Niinku mitä? Ajatteleeko tuo pelistä yhtään mitään?
Olipa tosiaan "hyvä" peliliike Lauralta puolivälissä peliä paljastaa korttinsa. Lääkäriltä hakemaan pillereitä psykoosiinsa!
Jos Reeo häädössä sunnuntaina, kai me pelastetaan se?
Kyllähän nuorilla kiima kasvaa halaillessa, joten Aleksi ja Mia saattavat ihan hyvin vielä naida talossa. Ja ehkä useastikin, kunhan pääsevät alkuun.
Merve oli kyllä outo valinta tuohon kuntoiluun ja tuo paita on ihan liian pieni ja tiukka Mervelle.
Vierailija kirjoitti:
Merve oli kyllä outo valinta tuohon kuntoiluun ja tuo paita on ihan liian pieni ja tiukka Mervelle.
Mun mielestä just hyvä kuitti ahmivalle sohvahylkeelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura asetti itsensä typerästi maalitauluksi poistamalla Reeon ja Miikan nimeämiskisasta. Ei olisi kannattanut noin avoimesti paljastaa ketä vastaan on. Nyt Rooman rippeet tietävät kenen puolella Laura pelaa.
Ja Rooman pojat muistavat tämän. Laura istuu sohvalla tästä lähtien joka kerta kunnes putoaa.
Ja voi pudota jo ekalla kerralla. Lauralta huono pelimuuvi, mutta huonosti pelaa muutenkin.En tiedä muutenkaan mikä Reeo pitää saada nyt ulos -pakkomielle Lauralla ja Mervellä on. Koituuko kotoa saatu oljenkorsilappu hänen kohtalokseen kun yrittää vieläkin pelata sen mukaan, vaikka tilanteet ovat jo muuttuneet.
Lauralta fiksu peliliike. Toivottavasti muutkin asukkaat tämän näkee
Okei, nyt olen varmaan vähän yksinkertainen kun en näe mikä tässä oli fiksua?
Laura nimenomaan mokasi. Reeolla ja Miikalla ei ollut hajuakaan siitä mitä mieltä Laura on oikeasti Reeosta ja nyt paljasti itsensä ja on saletisti häädössä ensi viikolla ellei joku pelasta/ole päällikkönä/voita nimeäm.kisaa.
Tuo kivikasvon Reeo viha on saanut älyttömät mittasuhteet. No jos Reeo on äänestyksessä ei varmaan lähde, se on saketti.
Vähän tuntuu, että Laura on jäänyt nyt kiinni tähän Reeo ulos-hinnalla millä hyvänsä taktiikkaansa.
Reeo ja Miikka taas vaihtelevat pelitaktiikkansa joustavasti joka äänestykseen tapahtumien mukaan.
Ihmeellinen liike Lauralta. Ei ollut missään pakkoraossa paljastaa pelisiunnitelmiaan eikä hyötynyt tästä mitenkään. Samalla veti Merven (ja Milenan) mukaan.
Käsittämättömän huono pelaaja. Toinen moka jo. Ensin Lauran porukka äänesti Reeon häätöön ja seuraavassa hetkessä Laura lähettää Miikan neukkariin poistamaan Reeon häädöstä. Niinku mitä? Ajatteleeko tuo pelistä yhtään mitään?
Mervehän on itse ollut siinä takapiruna. Laura uskoo kaiken mitä se Reeo vihassaan valehtelee. Samanlaisia ilkeilijöitä ja pashanpuhujia molemmat.
Millusta ruleemwlko topakka tyttö kun vielä kasvaa
tuon ikäinen ja löllykkää on jo vyötäröstä alaspäin..
vai onko se yli 20🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Lauran peliliike ollut mitään muuta kuin iso vitsi, nyt Reeo ja Miikka tietää Lauran ja gaiffareidensa liikkeistä.
BB voisi näyttää vähän videopätkiä telkkarista tai vaikkapa nimeämisiä tms. että saataisiin oikeasti kunnon vipinää taloon.
Laura on niin varma, että Reeo lähtee jos se vaan joutuu häätöön, tuo ylimielinen pelaaminen katsojien suhteen tulee kosahtamaan omille nilkoille. Sä et voi koskaan tietää mitä katsojat ajattelee sillä hetkellä. Samaan ylimielisyyteen kaatui Kirsinkin peli.
Mun mielestä Reeossa ja Miikassa on se ero, että vaikka talon sisällä pelaavat ehkä ylimielisesti ja sapelit kalisten, ei he silti aliarvio katsojia. Reeokin arveli, että hän voi olla todennäköisin kotiinlähtijä jos on esim. Allun ja Millun kans kolmestaan häädössä.
Lauran pelisuunnitelma on tehty vain siihen asti, että Reeon joutuu häätöön ja sitten homma olis hoidettu.
Suunnitelmaa hänellä ei ole sen suhteen, että Reeo/Miikka ei joudukaan häätöön/putoa. Laura ei ole vissiin miettinyt miten aikoo selviytyä talossa jos (kun) Reeo ja Miikka jatkavat pelissä.
Siinäpä hänelle selviytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Millusta ruleemwlko topakka tyttö kun vielä kasvaa
tuon ikäinen ja löllykkää on jo vyötäröstä alaspäin..
vai onko se yli 20🤭
sii melko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään viatonta ole Millun ja Aleksin touhu peiton alla.
Pelleilevät, pitihän taloon saada "lemmempari" ja nämä höntöt alkoivat esittämään. Tuossa iässä viisi vuotta vaikuttaa paljon, pojat kehittyvät hitaammin ja tämä poika kehittynyt erityisen hitaasti. Tuskin Milli viitsii alkaa ihan kädestä pitäen Aleksia opastamaan.
Mietin kyllä kans miten toi Aleksi voi olla vielä noin lapsellinen. Oon siis häntä vaan vuoden vanhempi nainen ja ei kyllä mun tuntemat omanikäset miehet oo noin kakaroita. Jäänyt ihan 15-vuotiaan tasolle. Millusta puhumattakaan.
Kyllä kansa tietää Tuula luulee olevansa kansan suosikki
Merve kyllä tajus.
Vierailija kirjoitti:
Ei Heidi ollut häädössä. Millu halusi pelastaa Aleksin ja Heidi Reeon.
Todennäköisesti Heidi oli häädössä. Viimeisimmät puheet oli että Aleksi, Millu ja Sofia antavat 2 pistettä ja Merve 1.
Myös Millu ehkä häädössä jos Salla ja Milla antoi hänelle pisteitä. Salla ei ainakaan tykkää Millusta. Reeo, Miikka, Tuula ja Nabaz on keskenään antanut ääniä Millulle, Aleksille ja Milenalle.
Luulen että viisi eniten häätöpisteitä saanet on Aleksi, Millu, Reeo, Heidi ja Milena.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nuorilla kiima kasvaa halaillessa, joten Aleksi ja Mia saattavat ihan hyvin vielä naida talossa. Ja ehkä useastikin, kunhan pääsevät alkuun.
Toivottavasti säästymme tältä.
Vähän tuntuu, että Laura on jäänyt nyt kiinni tähän Reeo ulos-hinnalla millä hyvänsä taktiikkaansa.
Reeo ja Miikka taas vaihtelevat pelitaktiikkansa joustavasti joka äänestykseen tapahtumien mukaan.