Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Kunnon bibikset pystyyyn ja vähän äkkiä!!!
onko milenna Maori ?? ainakin se on lihava kunto-ohjaaja..
Tuotanto suosii nappea ja santeria.
Ällöttävä lumikristalli ja ne laurat studiossa huutaa ei ei reeo heti pois.
Reeo on paras koko talossa. Jos joutuu sohvalle äänestän häntä turvaan.
Samoin miikka turvaan.
Lumikristalli saa aina naurut peräänsä. Kukaan hänestä ei pidä. Vaikka itse niin luulee. Suosittu olevansa.
Isommat rangaistukset siitä, etteivät pidä mikkiä aina kaulassa!!!
Tarpeeksi monta rikettä, niin suoraan häätöön vaan. Ei siitä ole maksettu, etteivät pidä mikkiä tai kuiskivat. Samoin salakieli pitäisi olla kielletty, mitä Millu ja Aleksi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.
Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.
Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...
Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.
BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee.
Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.
Tuotanto taitaa luulla, että mikä tahansa lemmenpari tuo kontenttia ohjelmaan. Itse en jaksa enää seurata kuin koosteet, koska en jaksa tätä typerää teinixparia enkä sössöttävää kielipuolta, jonka puheesta ei saa selvää. Nabaz ulos ensimmäisenä, sitten jompi kumpi teineistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa Reeo ja Miikka sympatiaa katsojalta tuosta eilisestä. Reeo tokaisi, että eipä kukaan tullut puhumaan ja tsemppaamaan heitä hyllylle laiton johdosta. Miikalle tuo oli varmasti kovempi paikka, kun on hyvät mahdollisuudet noissa päällikkökisoissa.
Tietäisivätkin vaan kaiken!Miksi olisivat arvostelleet kun isoveli tarjosi otatko ruokarahaa ja 2 hyllylle kisa ajaksi ja saatte avun suunnistustehtävän sanojen muodosteluun. 2 valita. Ne 2 olisi olleet jokatapauksessa joidenkin katsojien suosikki. Aina joku valittaisi. Samassa tilanteessa Reeo tai Miikka olisivat valinneet ne 2 joiden seurassa vähiten viihtyvät tai jotka mahdollisesti heitä nimeää. Loogista.
Iso ja todella rohkea peliliike Lauralta. Totta kai Reeo ja Miikka alkoi heti tätä haukkumaan kun heille tuli selvästi pupu pöksyyn ja puntti tutisee.
Eihän haukkunut Lauraa, molemmat arvosti peliliikettä. Ja Reeo vielä oikein mehusteli, et on oottanu et tulee tällasia peliliikkeitä.
Se että, sanovat esim. "tietää et kuka istuu sohvalla ensi viikolla", on juuri sitä peliä mihin on mukaan lähdetty.
Öykkäri-nabaz kirjoitti:
onko milenna Maori ?? ainakin se on lihava kunto-ohjaaja..
Tunnen todella tukevan tehohoitsunkin, joka tekee aivan priimatyötä vaikka on todella ylipainoinen/isokokoinen. Milena häneen vrt. vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friman on erittäin aktiivinen instassa, eli hänelle kannattaa laittaa sitä kautta viestiä ja korjata noita koosteiden synnyttämiä vääriä käsityksiä Reeosta ja kumppaneista. 24/7:n katsojat voisivat hieman valottaa Frimania ketkä talossa todellisuudessa juonii ja pelaa aivan tauotta. Ja muistuttaa journalisti-Lauraa medianlukutaidoista: koosteissa asukkaista voidaan luoda katsojille aivan vääristynyt kuva, mikä noudattaa tuotannon käsikirjoitusta. Kannattaisi Frimanin seurata edes pari tuntia 24/7 niin näkisi millaisia asukkaat oikeasti on, ketkä luovat hyvää ilmapiiriä ja ketkä eivät.
Minusta on silkkaa laiskuutta seurata pelkkiä koosteita, jos on valittu pysyvään kommentaattorin pestiin. Haimila ja Friman voisivat skarpata ja syventyä aineistoon paremmin.
Reeo ja kumppanit harrastaa muiden asukkaisen manipulointia, kiusaamista ja pelottelutekniikalla kontrollointia. Onhan sekin juonittelua...
Missä tällaista tapahtuu tai minkä koet tällaiseksi? Esimerkkejä? Itse kun en ole kuullut tai nähnyt mitään tuollaista.
BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee.
Odottelen edelleen niitä esimerkkejä. Itsekin kun katson 24/7 eikä multa ole mennyt mitään ohi. Toki herkemmät ihmiset kokee kiusaamista pelkästään siitä kun sanoo kenet haluaa ulos ja miksi.
Täällä jos jossakin osataan kyllä hyvin vääristää asukkaiden sanomisia ja tekemisiä. Ja ne jotka roikkuu pelkkien koosteiden varassa eivät tiedä puoliakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa Reeo ja Miikka sympatiaa katsojalta tuosta eilisestä. Reeo tokaisi, että eipä kukaan tullut puhumaan ja tsemppaamaan heitä hyllylle laiton johdosta. Miikalle tuo oli varmasti kovempi paikka, kun on hyvät mahdollisuudet noissa päällikkökisoissa.
Tietäisivätkin vaan kaiken!Miksi olisivat arvostelleet kun isoveli tarjosi otatko ruokarahaa ja 2 hyllylle kisa ajaksi ja saatte avun suunnistustehtävän sanojen muodosteluun. 2 valita. Ne 2 olisi olleet jokatapauksessa joidenkin katsojien suosikki. Aina joku valittaisi. Samassa tilanteessa Reeo tai Miikka olisivat valinneet ne 2 joiden seurassa vähiten viihtyvät tai jotka mahdollisesti heitä nimeää. Loogista.
Iso ja todella rohkea peliliike Lauralta. Totta kai Reeo ja Miikka alkoi heti tätä haukkumaan kun heille tuli selvästi pupu pöksyyn ja puntti tutisee.
Rohkeaa kyllä. Mutta mikä tässä oli se järki? Kun en sitä löydä.
Isoa ja uhkarohkeaa, mutta miten Laura ja kumppanit tästä hyötyivät? Hinta oli kuitenkin kova kun paljastivat itsensä. Laurasta tuli kohde.
Mä inhoon Mervee, talon ällöttävin ja ilkein, katkera juoruämmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa Reeo ja Miikka sympatiaa katsojalta tuosta eilisestä. Reeo tokaisi, että eipä kukaan tullut puhumaan ja tsemppaamaan heitä hyllylle laiton johdosta. Miikalle tuo oli varmasti kovempi paikka, kun on hyvät mahdollisuudet noissa päällikkökisoissa.
Tietäisivätkin vaan kaiken!Miksi olisivat arvostelleet kun isoveli tarjosi otatko ruokarahaa ja 2 hyllylle kisa ajaksi ja saatte avun suunnistustehtävän sanojen muodosteluun. 2 valita. Ne 2 olisi olleet jokatapauksessa joidenkin katsojien suosikki. Aina joku valittaisi. Samassa tilanteessa Reeo tai Miikka olisivat valinneet ne 2 joiden seurassa vähiten viihtyvät tai jotka mahdollisesti heitä nimeää. Loogista.
Iso ja todella rohkea peliliike Lauralta. Totta kai Reeo ja Miikka alkoi heti tätä haukkumaan kun heille tuli selvästi pupu pöksyyn ja puntti tutisee.
Eihän haukkunut Lauraa, molemmat arvosti peliliikettä. Ja Reeo vielä oikein mehusteli, et on oottanu et tulee tällasia peliliikkeitä.
Se että, sanovat esim. "tietää et kuka istuu sohvalla ensi viikolla", on juuri sitä peliä mihin on mukaan lähdetty.
No nimenomaan. Laura pelasi oman pelinsä tyhmästi suoraan Reeon lapaan. Nyt Reeo tietää mistä pisteitä tulee ja mihin iskeä.
Ne kenen mielestä tämä oli Lauralta loistopeliliike, niin kertokaa miten ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura asetti itsensä typerästi maalitauluksi poistamalla Reeon ja Miikan nimeämiskisasta. Ei olisi kannattanut noin avoimesti paljastaa ketä vastaan on. Nyt Rooman rippeet tietävät kenen puolella Laura pelaa.
Ja Rooman pojat muistavat tämän. Laura istuu sohvalla tästä lähtien joka kerta kunnes putoaa.
Ja voi pudota jo ekalla kerralla. Lauralta huono pelimuuvi, mutta huonosti pelaa muutenkin.En tiedä muutenkaan mikä Reeo pitää saada nyt ulos -pakkomielle Lauralla ja Mervellä on. Koituuko kotoa saatu oljenkorsilappu hänen kohtalokseen kun yrittää vieläkin pelata sen mukaan, vaikka tilanteet ovat jo muuttuneet.
Lauralta fiksu peliliike. Toivottavasti muutkin asukkaat tämän näkee
Okei, nyt olen varmaan vähän yksinkertainen kun en näe mikä tässä oli fiksua?
Laura nimenomaan mokasi. Reeolla ja Miikalla ei ollut hajuakaan siitä mitä mieltä Laura on oikeasti Reeosta ja nyt paljasti itsensä ja on saletisti häädössä ensi viikolla ellei joku pelasta/ole päällikkönä/voita nimeäm.kisaa.
Mikä ihmeen joukkopsykoosi tuolla talossa ja täällä palstalla oikein on liittyen Reeoon ja Miikkaan? Ne on ihan tavallisia paskaperseitä niinkuin kaikki muutkin asukkaat. Ei ne yksin päätä ketä istuu sohvalla kuten ei muutkaan asukkaat vaan se on aina myös onnenkauppaa miten ne asukkaat siihen häätöön joutuu. Ja loppujen lopuksi me katsojat päätetään kuka kuspää sieltä talosta seuraavaksi lentää vidduun. Eikö tämä nyt viimein jo alkaisi selvitä kaikille täällä palstalla sekä talossa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Lauran peliliike ollut mitään muuta kuin iso vitsi, nyt Reeo ja Miikka tietää Lauran ja gaiffareidensa liikkeistä.
BB voisi näyttää vähän videopätkiä telkkarista tai vaikkapa nimeämisiä tms. että saataisiin oikeasti kunnon vipinää taloon.
Laura on niin varma, että Reeo lähtee jos se vaan joutuu häätöön, tuo ylimielinen pelaaminen katsojien suhteen tulee kosahtamaan omille nilkoille. Sä et voi koskaan tietää mitä katsojat ajattelee sillä hetkellä. Samaan ylimielisyyteen kaatui Kirsinkin peli.
Mun mielestä Reeossa ja Miikassa on se ero, että vaikka talon sisällä pelaavat ehkä ylimielisesti ja sapelit kalisten, ei he silti aliarvio katsojia. Reeokin arveli, että hän voi olla todennäköisin kotiinlähtijä jos on esim. Allun ja Millun kans kolmestaan häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon Mervee, talon ällöttävin ja ilkein, katkera juoruämmä.
Eiköhän Merve pääse kohta kanssa sohvalle kun Reeo&Miikka tajuavat, etteivät makkaritytöt ole mistään kynsilakoista puhuneet.
Nabasilla oli tuhannen taalan paikka oppia suomea tuolla, mutta eipä ole tarttunut kieli, muille asukeille kyllä toi sen tapa puhua. Tylsaaaaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura asetti itsensä typerästi maalitauluksi poistamalla Reeon ja Miikan nimeämiskisasta. Ei olisi kannattanut noin avoimesti paljastaa ketä vastaan on. Nyt Rooman rippeet tietävät kenen puolella Laura pelaa.
Ja Rooman pojat muistavat tämän. Laura istuu sohvalla tästä lähtien joka kerta kunnes putoaa.
Ja voi pudota jo ekalla kerralla. Lauralta huono pelimuuvi, mutta huonosti pelaa muutenkin.En tiedä muutenkaan mikä Reeo pitää saada nyt ulos -pakkomielle Lauralla ja Mervellä on. Koituuko kotoa saatu oljenkorsilappu hänen kohtalokseen kun yrittää vieläkin pelata sen mukaan, vaikka tilanteet ovat jo muuttuneet.
Lauralta fiksu peliliike. Toivottavasti muutkin asukkaat tämän näkee
Okei, nyt olen varmaan vähän yksinkertainen kun en näe mikä tässä oli fiksua?
Laura nimenomaan mokasi. Reeolla ja Miikalla ei ollut hajuakaan siitä mitä mieltä Laura on oikeasti Reeosta ja nyt paljasti itsensä ja on saletisti häädössä ensi viikolla ellei joku pelasta/ole päällikkönä/voita nimeäm.kisaa.
Tuo kivikasvon Reeo viha on saanut älyttömät mittasuhteet. No jos Reeo on äänestyksessä ei varmaan lähde, se on saketti.
Nyt Miikalla raksuttaa aika lujaa. Noi Reeon peliliikkeet ovat aikamoisia. Miikka tajuaa, että Reeo on valmis heittämään luiskaan ihan kenet tahansa milloin tahansa, myös Miikan. Napas pitää itseään jo voittajana. Miikka varmaan tulee ehdottamaan että nyt Napas soffalle.
Nämä kolme tulee taistelemaan voitosta kaikin keinoin. Napas voi oikeesti jopa voittaakin jo ei ole pika pikaa häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko vaihtaneet lakanat? Vieläkö joutuvat kokovalkoisia lakanoita käyttämään?
Mielenkiintoista, onhan tämä BB talossa se tärkein juttu ;)
BB-talossa tätä tapahtuu ja 24/7 näkee.