Lemmikärry, Hämeenlinna
Yksikertainen kysymys.
Onko jossain Hämeenlinnan ruokakaupassa käytössä lemmikkikärryt koiralle?
En kaipaa nyt mielipiteitä kärryjen käytöstä, juupas eipäs kommentointia,
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.
Nämä on varmaan niitä sekopäitä ”koiraäitejä” joiden koirat nukkuvat ihmisten sängyissä, syövät jotain helvetin kallista gourmettia ja ovat maman kanssa kuin paita ja perse kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.
Helteillä ei koiria autoon jätetä, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.
Helteillä ei koiria autoon jätetä, ääliö.
Vietitkö kauankin aikaa ilman happea kun äitisi synnytti? Missä kohtaa tuossa sanottiin että koira jätetään helteellä autoon? Suomessa ei ole helteitä suurimman osan aikaa vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.
Helteillä ei koiria autoon jätetä, ääliö.
Ei **ttu mitä muumeja täällä pyörii
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.
En kyllä kesällä jätä autoon, jos on vähänkin hellettä ja ollaan reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.
Nämä on varmaan niitä sekopäitä ”koiraäitejä” joiden koirat nukkuvat ihmisten sängyissä, syövät jotain helvetin kallista gourmettia ja ovat maman kanssa kuin paita ja perse kaikkialla.
Ei sun persettäsi luulisi kutittavan missä kenenkin koirat nukkuvat.
Luulin lemmikärryä Penttilän bangbussiksi.
Koska tästä nyt tietenkin tuli mileipideasia, eikä vastata kysymykseen, niin selitän.
Joudun pakosta matkustamaan yksin koirana kanssa autossa paikasta x kohteeseen y.
Hämeenlinna on järkevin vaihtoehto pysähtyä kesähelteessä kaupassa, jotta tavarat pysyvät ok kylmälaukussa kohteeseen asti.
Koiraa ei voi jättää autoon, tietenkään ja en jätä sitä ulos naruun, koska ihmiset ovat arvaamattomia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.
Ollaan koiran kanssa lenkillä ja tulomatkalla tullaan kaupan kautta. Kauppias on toivottanut koirani tervetulleeksi kauppaan. Koiria on ollut 23 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Hämeenlinnassa koirakärryt ovat käytössä K-Market Visamäessä ja K-Market Käikälässä.
Hämeenlinnassa koirakärryt ovat käytössä K-Market Visamäessä ja K-Market Käikälässä.
Suurkiitos vaatauksesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.
Helteillä ei koiria autoon jätetä, ääliö.
Ei **ttu mitä muumeja täällä pyörii
Etkö osaa kommentoida asiallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämeenlinnassa koirakärryt ovat käytössä K-Market Visamäessä ja K-Market Käikälässä.
Hämeenlinnassa koirakärryt ovat käytössä K-Market Visamäessä ja K-Market Käikälässä.
Suurkiitos vaatauksesta.
Ap
Ollos hyvä :)
Minkä ihmeen takia sen rekun pitää päästä ruokakauppaan? Meillä ollut koiria 25 vuoden ajan ja hyvin ovat pärjänneet kotona tai autossa kauppareissujen ajan.