Shakira näyttää nuorelta, Madonna näyttää nuorelta... Miksi sitten suomalaiset naisartistit lihottavat itsensä vanhan näköisiksi? 😢😢😢😢
Ihan kuin 30 vuotta täytettyään suomalaisilla naisartisteilla on joku pakko lihottaa itsensä monta kymmentä kiloa vanhemman näköiseksi.
Lisäksi itsensä lihottaneilla naisartisteilla ääni muuttuu matalaksi kuin miehillä.
En edes ala luettelemaan näitä suomalaisia naisartisteja.
Kommentit (27)
Madonna ei näytä nuorelta. Lähinnä epämiellyttävältä, mt-ongelmaiselta kääkältä.
Shakiralla ja Madonnalla ei oo stressiä tai hormoneja.
Madonna ei minustakaan näytä nuorelta.
Itse asiaan vastaus: Maailmalla plastiikkakirurgia on paljon yleisempää.
Vierailija kirjoitti:
Madonna ei näytä nuorelta. Lähinnä epämiellyttävältä, mt-ongelmaiselta kääkältä.
Älä selitä. Kyllä madonna näyttää paremmalta kuin 30v suomalainen nainen.
Mikä ihme tuo nuorennäköisyyspakkomielle edes on? Miksi pitäisi näyttää nuorelta, kun ei ole nuori? Itse en ole koskaan sellaista halunnut, vaan olen ollut täysin ok sen kanssa, että näytän siltä miltä luonnostani näytän. Myös näin viisikymppisenä.
Eikä nuo maailmantähdet nuorilta näytä esim. terveiden elämäntapojen takia, vaan rankan plastiikkakirurgian. Ei mitenkään järin ihannoitavaa, käydä leikkelyttämässä ja täytättämässä itseään vain yrittääkseen näyttää nuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä selitä. Kyllä madonna näyttää paremmalta kuin 30v suomalainen nainen.
Älä itse selitä. Madonna näyttää nykyään kauhealta. Ei ikänsä vuoksi vaan koska on leikellyt itsensä pilalle.
Madonna näyttää enemmän kun ikäiseltään kaikesta botoxista huolimatta, ihan järkyn näköinen.
Ap voisi tutustua Madonnan filtterittömiin kuviin :D Shakira on kyllä kova täti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tuo nuorennäköisyyspakkomielle edes on? Miksi pitäisi näyttää nuorelta, kun ei ole nuori? Itse en ole koskaan sellaista halunnut, vaan olen ollut täysin ok sen kanssa, että näytän siltä miltä luonnostani näytän. Myös näin viisikymppisenä.
Eikä nuo maailmantähdet nuorilta näytä esim. terveiden elämäntapojen takia, vaan rankan plastiikkakirurgian. Ei mitenkään järin ihannoitavaa, käydä leikkelyttämässä ja täytättämässä itseään vain yrittääkseen näyttää nuorelta.
Näin on. Lopputuloksena ei edes ole mikään ikinuoren näköinen, vaan ikääntynyt ihminen, joka epätoivoisesti yrittää näyttää nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Madonna näyttää enemmän kun ikäiseltään kaikesta botoxista huolimatta, ihan järkyn näköinen.
Madonna näyttää karsealta hyvin pitkälti botoxin vuoksi. Rehellisesti vanheneva näyttää aina paremmalta kuin se, joka turmelee kehoaan yrittäessään (turhaan) pysäyttää vanhenemista.
Tuleeko sulla ihan kyynel kaikien lihavien suomalaisten naisartistien puolesta😢
Shakira ja Kaija Koo. Kuin kaksi marjaa.
Farkkuprinsessa Merja Tammi, Meiju Suvas ja Kaija Kokkola ovat lihottaneet itsensä kolminkertaisiksi entisestä tiukkapyllyhabituksestaan.
Madonnalle on tehty plastiikkakirurgisia toimenpiteitä, kasvojenkohotuksia ja viimeisenä BBL.
Ap ei halua luetella suomalaisartisteja, jotka olisivat lihottaneet itsensä Madonnaa rumemmiksi, koska sellaisia ei ole. Hänellä on vain joku pakkomielle julkkisnaisten ulkonäköön ja lapsellinen kuvitelma, että naisen on oltava ikuisesti nuori, kaunis ja hoikka. Artisti, joka ei yritä keinotekoisesti pysäyttää ikääntymistä, on siis ap:lle kauhistus, kun taas maallisen tomumajansa turmellut Madonna on alfanaaras, koska elättelee kuvitelmaa, ettei tulisi lisää ikää.
Onneksi Neumann, Danny ja Hector ovat nuoruutensa mitoissa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Neumann, Danny ja Hector ovat nuoruutensa mitoissa.
Naiset voisivat ottaa suomalaisista miesartisteista mallia.
Vierailija kirjoitti:
Farkkuprinsessa Merja Tammi, Meiju Suvas ja Kaija Kokkola ovat lihottaneet itsensä kolminkertaisiksi entisestä tiukkapyllyhabituksestaan.
Ensinnäkin, nyt on aika paljon liioittelua, toiseksi, he ovat jo aika paljon vanhempia kuin tiukkapyllyaikoinaan. Kukaan ei pysy ikuisesti hehkeänä, vaan aika tekee tehtävänsä. Tuliko yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Frederik on ryppykasa, jolla ei ääni kulje eikä jalka nouse entiseen tahtiin eikä se maha ihan litteä hänelläkään enää ole. Juice oli loppuaikoinaan melkoinen pallomaha, samoin Loiri ehti turvota 150-kiloiseksi ennen lihavuusleikkausta. Mikset valita miesartistien lihomisesta/ikääntymisestä?
Olisiko alkoholilla jotain tekemistä asian kanssa?