Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Alli ja Muilu kotiin kasvamaan, ovat täysiä kakaroita vielä.
Jes, ne taltutti sen pyssymiehen.
Ihanaa naiset, olette ihania <3 <3 <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Aleksi tai Reeo lähtee huomenna, miehiä on enää 3 talossa. Talosta tulee naisten talo.
Miksi tätä pitää ajatella jonain mies-naiskilpailuna. Tai pohtia monta miestä ja monta naista.
Hyvät saa jäädä ja huonot ulos.
Ainahan tätä on kauhisteltu, kun tilanne on ollut toisin päin. Asukkaat nimeää - asukkaat häätää -toiminta on myös johtanut siihen, että hyviä on joutunut ulos ja huonoja jäänyt.
Niin, mutta miksi pitää niin tehdä? Miksi pitää ajatella, että niin ja niin paljon miehiä/naisia. Jos tylsimmät asukkaat ovat naisia niin ulos vaan ja sama toisinpäin. Sukupuolella ei pitäisi olla merkitystä vaan ihmisen persoonalla ja viihdyttävyydellä.
Olen samaa mieltä, inhoan aina kun joku keksii jonkun naiset vs. miehet jutun. Mutta sallin nyt myös naismäärän kauhistelun, kun aina on miesmäärää haukuttu.
Vierailija kirjoitti:
Feikkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon ja kaikkitietävän miikkan helppo ja varma tie finaaliin jatkuu! Kiitos 2022! Tällä saralla ei jännitystä enää ole. Reeon ja miikkan big brother talo, muut vieraana.
Päivästä toiseen trollausviesti samana. Kannattaisi jo lopettaa . Ei mene läpi.
Onkohan ne miehiä vihaavat lesbot asialla? Vihoviimeistä, että sellaiset transun ihailijat ovat kommentoimassa talon asukkaista!!
😡SOFIA ON IHANA NAINEN,
Sofia ei ole Sofia. Sofia ei ole ihana. Sofia ei ole nainen.
On Sofia ihana nainen! Yritä joskus ajatella jotain muuta kuin niitä pakkomielteitä jotka jäytävät aivoissasi.
Geneettisesti on mies, joka ilmeisesti haluaisi olla nainen. Millään plastiikkakirurgialla, meikeillä, vaatteilla, nimenmuutoksilla ym. tämä fakta ei muutu miksikään.
Tässä lisäsyy ruutu+ irtisanomiseen.
Lähes aina Sofia (jopa yksin siivoamassa tai tupakkakopissa, yksin ulkona) jommassa kummassa kamerassa vaikka talossa 10 muuta!
Ja toisessa Allu ja Millu kuiskimassa.
Kolmas vaihtoehto tsukuplatta altså.
Älkää maksako ...skasta, irti ruutu+, niin taso nousee viimeistään vuoden päästä. Henkilökunta bb:ssä vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa Reeo ja Miikka sympatiaa katsojalta tuosta eilisestä. Reeo tokaisi, että eipä kukaan tullut puhumaan ja tsemppaamaan heitä hyllylle laiton johdosta. Miikalle tuo oli varmasti kovempi paikka, kun on hyvät mahdollisuudet noissa päällikkökisoissa.
Tietäisivätkin vaan kaiken!Miksi olisivat arvostelleet kun isoveli tarjosi otatko ruokarahaa ja 2 hyllylle kisa ajaksi ja saatte avun suunnistustehtävän sanojen muodosteluun. 2 valita. Ne 2 olisi olleet jokatapauksessa joidenkin katsojien suosikki. Aina joku valittaisi. Samassa tilanteessa Reeo tai Miikka olisivat valinneet ne 2 joiden seurassa vähiten viihtyvät tai jotka mahdollisesti heitä nimeää. Loogista.
Iso ja todella rohkea peliliike Lauralta. Totta kai Reeo ja Miikka alkoi heti tätä haukkumaan kun heille tuli selvästi pupu pöksyyn ja puntti tutisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä Heidi, Reeo ja Milena kehuivat maita missä matkustelleet. Täytyy ihmetellä miten Heidillä varaa matkustella kymmenissä maissa. Asuu äitinsä kanssa. Asuuko ilmaiseksi äitinsä ruuilla. Missä töissä Heidi on?
Ymmärsin, että Heidi on töissä Prismassa Turussa siellä moottoritien Prismassa. Turussa on kolme Prismaa.
Mikä Prisma on moottoritien vieressä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaisen naisen ja ulkomaalaisen miehen lapselle ei vaan voi antaa sitä äidin sukunimeä varsinkin jos lapsi asuu äidin kanssa Suomessa ja isä hylkää lapsen? Tuli nyt tuosta Milenan äsken kertomasta mieleen.
Milena eli, asui äitinsä äidin kanssa. Isällään uusi perhe, lapsi. Isänsä äiti vaikutusvaltainen nainen Mauritiuksella.
Kuronen sanoi eilisessä lähetyksessä että tänään talossa tapahtuu jotain jännittävää, onko se jokin jo tapahtunut? Vai pelkkää siivousta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä Heidi, Reeo ja Milena kehuivat maita missä matkustelleet. Täytyy ihmetellä miten Heidillä varaa matkustella kymmenissä maissa. Asuu äitinsä kanssa. Asuuko ilmaiseksi äitinsä ruuilla. Missä töissä Heidi on?
Ymmärsin, että Heidi on töissä Prismassa Turussa siellä moottoritien Prismassa. Turussa on kolme Prismaa.
Ei Prisman työläisenä niin iso palkka ole että matkustellaan ympäri maailman jatkuvasti. Onkohan vanhempansa rikkaita.
ja ikä oli 21v. Eli siis on vanhempiensa kans kiertänyt lomalla. ihan normi juttu. #kateus
Ovatko vaihtaneet lakanat? Vieläkö joutuvat kokovalkoisia lakanoita käyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura asetti itsensä typerästi maalitauluksi poistamalla Reeon ja Miikan nimeämiskisasta. Ei olisi kannattanut noin avoimesti paljastaa ketä vastaan on. Nyt Rooman rippeet tietävät kenen puolella Laura pelaa.
Ja Rooman pojat muistavat tämän. Laura istuu sohvalla tästä lähtien joka kerta kunnes putoaa.
Ja voi pudota jo ekalla kerralla. Lauralta huono pelimuuvi, mutta huonosti pelaa muutenkin.En tiedä muutenkaan mikä Reeo pitää saada nyt ulos -pakkomielle Lauralla ja Mervellä on. Koituuko kotoa saatu oljenkorsilappu hänen kohtalokseen kun yrittää vieläkin pelata sen mukaan, vaikka tilanteet ovat jo muuttuneet.
Lauralta fiksu peliliike. Toivottavasti muutkin asukkaat tämän näkee
Ihan idioottimainen peliliikehän tuo oli. Taas. Laura paljasti kaikki pelikorttinsa ja asetti itsensä tulilinjalle. Avoin sodanjulistus Roomalle nousta näin vahvasti heitä vastaan. Sieltä sit tulee takaisin, eikä Lauran pelitaidot riitä Reeoa ja Miikkaa vastaan.
Reeo ja Miikka ovat saattaneet pitää Laura-Merve-makkariporukkaa ihan harmittomina ja ehkä vielä jotenkin puolellaan olevina ok tyyppeinä ja sellaisena Lauran olisi se kannattanut pitää. Mutta ei, täysillä junaa päin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä Heidi, Reeo ja Milena kehuivat maita missä matkustelleet. Täytyy ihmetellä miten Heidillä varaa matkustella kymmenissä maissa. Asuu äitinsä kanssa. Asuuko ilmaiseksi äitinsä ruuilla. Missä töissä Heidi on?
Tai jos sillä on vaikkapa rikkaat vanhemmat? Mitä ihmettä se sinulle kuuluu millä rahalla kukakin matkustelee 😂 kateellinenko olet?
En todellakaan. Mutta voittoa ei ansaitse hän joka ei kanna vastuuta.
Tuo Lauran peliliike ollut mitään muuta kuin iso vitsi, nyt Reeo ja Miikka tietää Lauran ja gaiffareidensa liikkeistä.
BB voisi näyttää vähän videopätkiä telkkarista tai vaikkapa nimeämisiä tms. että saataisiin oikeasti kunnon vipinää taloon.
Vierailija kirjoitti:
Kuronen sanoi eilisessä lähetyksessä että tänään talossa tapahtuu jotain jännittävää, onko se jokin jo tapahtunut? Vai pelkkää siivousta?
Onhan se jännää miten päin se lakana sängylle levittyy ja tuliko peili puhtaaksi.
Kaksi saisi lähteä huomenna kuten Milena ja Millu. Ei vaan jaksa näitä. Millukin on niin vastenmielisen oloinen isoine silmäpusseineen ja aina samat " pieruverkkarit" jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä Heidi, Reeo ja Milena kehuivat maita missä matkustelleet. Täytyy ihmetellä miten Heidillä varaa matkustella kymmenissä maissa. Asuu äitinsä kanssa. Asuuko ilmaiseksi äitinsä ruuilla. Missä töissä Heidi on?
Tai jos sillä on vaikkapa rikkaat vanhemmat? Mitä ihmettä se sinulle kuuluu millä rahalla kukakin matkustelee 😂 kateellinenko olet?
En todellakaan. Mutta voittoa ei ansaitse hän joka ei kanna vastuuta.
Vastuuta M I S T Ä? 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuronen sanoi eilisessä lähetyksessä että tänään talossa tapahtuu jotain jännittävää, onko se jokin jo tapahtunut? Vai pelkkää siivousta?
No tänään on Perjantai ja nyt on ne kukkon bileet. Wanhojen hyvien kausien malliin nääs ! Nyt lähtee nyt ei nynnyillä ja nysvätä !!
Ei matkusteluun tarvitse mitään hirmuisoja budjetteja, jos ei ihan kaikista kalliimpiin mestoihin mene. Jos vaikka joka kuukausi säästää jo parisataa euroakin niin se matkakassa on parissa hassussa kuukaudessa jo kasassa.