Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37901/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feikkiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja kaikkitietävän miikkan helppo ja varma tie finaaliin jatkuu! Kiitos 2022! Tällä saralla ei jännitystä enää ole. Reeon ja miikkan big brother talo, muut vieraana.

Päivästä toiseen trollausviesti samana. Kannattaisi jo lopettaa . Ei mene läpi.

Onkohan ne miehiä vihaavat lesbot asialla? Vihoviimeistä, että sellaiset transun ihailijat ovat kommentoimassa talon asukkaista!!

😡

SOFIA ON IHANA NAINEN,

Sofia ei ole Sofia. Sofia ei ole ihana. Sofia ei ole nainen.

On Sofia ihana nainen! Yritä joskus ajatella jotain muuta kuin niitä pakkomielteitä jotka jäytävät aivoissasi. 

Sinuna katsoisin sivun 622 ja miettisin uudelleen. Pelkkä naisellinen ulkonäkö ei tee naiseksi.

Vierailija
37902/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin. 

Ehkä tuotanto on älynnyt Reeon olevan niin ylivertainen kisaaja, että häntä pitää vetää alas näillä studiovierailla, joille laitetaan sanat suuhun.

Reeo ei todellakaan ole ylivoimainen pelaaja ja nyt muutkin asukkaat ovat tajunneet sen ja hienosti nyt  Lauran johdolla alkavat laittamaan stoppia Reeon kontrolloinnille ja uhkailuille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37903/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tilanne näkyi jo ehkä viikko sitten ja oli hyvin nopea. Kamera zoomasi kondomia oikein. Käyttämätön pakkauksessa oleva kondomi oli Aleksin vieressä ja Millu oli vieressä.

Viikko sitten, miksei tästä sitten keskusteltu jo viikko sitten kun asioita muutenkin raportoidaan lähes reaaliajassa? Niin moni katsoo 247, että varmasti moni muukin tarkkasilmäinen olisi asian huomannut ja asiasta olisi kohuttu jo viikko.

Nabbe kävi heittämässä kondimipakkauksen heille makkarissa kun Allu ja Millu olivat siellä juttelemassa. Tämä näytettiin koosteessakin.

Niin Nabbe, mutta eihän tuollainen Naben kortsujen viskely mitään Allun ja Millun nu*****saikeita todista.

Vierailija
37904/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aleksi.ted.bundy kirjoitti:

Tuo aleksi (ted bundy) ja mia tulee erottaa mitä pikimmin. Toinen noista heti ulos. Ei tuota jaksa katsella..

  Miia ei taida olla edes häädössä. Meinaatko että Miia olisi luovuttanut Heidille noin vaan jotta Heidi ei joutuisi häätöön. Heidi poisti tietenkin itsensä ja ottivat tialle joko Tuulan tai Napakaskarin ja siellä on Aleksi, Milena ja Reeo. 

Ois ottanu Miikkan tilalle.

Vierailija
37905/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kausi jo pitkällä ja ei vieläkään yhtään suosikkia talossa. Kaikissa on jotain ärsyttävää.

On mulla suosikki ollut lähes alusta asti.  Reeo on ollut suosikkini. Reeo on perheellinen normi mies 

ja juuri sen kaltaisista  ihmisistä tykkään. Eikä siinä kaikki, Reeo on rauhallinen, järkevä,  

ei puhu pahaa toisista.  Voittaja ainesta. 

Kerro miten trollaat sanomatta, että trollaat :D

Vierailija
37906/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä Heidi, Reeo ja Milena kehuivat maita missä matkustelleet. Täytyy ihmetellä miten Heidillä varaa matkustella kymmenissä maissa. Asuu äitinsä kanssa. Asuuko ilmaiseksi äitinsä ruuilla. Missä töissä Heidi on?

Tai jos sillä on vaikkapa rikkaat vanhemmat? Mitä ihmettä se sinulle kuuluu millä rahalla kukakin matkustelee 😂 kateellinenko olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37907/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura asetti itsensä typerästi maalitauluksi poistamalla Reeon ja Miikan nimeämiskisasta. Ei olisi kannattanut noin avoimesti paljastaa ketä vastaan on. Nyt Rooman rippeet tietävät kenen puolella Laura pelaa.

Ja Rooman pojat muistavat tämän. Laura istuu sohvalla tästä lähtien joka kerta kunnes putoaa.

Ja voi pudota jo ekalla kerralla. Lauralta huono pelimuuvi, mutta huonosti pelaa muutenkin.

En tiedä muutenkaan mikä Reeo pitää saada nyt ulos -pakkomielle Lauralla ja Mervellä on. Koituuko kotoa saatu oljenkorsilappu hänen kohtalokseen kun yrittää vieläkin pelata sen mukaan, vaikka tilanteet ovat jo muuttuneet.

Lauralta fiksu peliliike. Toivottavasti muutkin asukkaat tämän näkee

Okei, nyt olen varmaan vähän yksinkertainen kun en näe mikä tässä oli fiksua?

Vierailija
37908/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lpeta se virun ryystäminen tai saat puukon kurkkuusi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37909/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä Heidi, Reeo ja Milena kehuivat maita missä matkustelleet. Täytyy ihmetellä miten Heidillä varaa matkustella kymmenissä maissa. Asuu äitinsä kanssa. Asuuko ilmaiseksi äitinsä ruuilla. Missä töissä Heidi on?

Ymmärsin, että Heidi on töissä Prismassa Turussa siellä moottoritien Prismassa. Turussa on kolme Prismaa.

Vierailija
37910/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli tekee pahaa katsoa 247 niin menkää töihin.

Kyllä töiden lomassakin kerkeää vilkaisemaan bb-juttuja, on meillä sentään taukoja :-) t. työläinen[/quot

Onneksi on etätyötä kotona ja taustalla isolta teeveeltä 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37911/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsojilla on käytössä kaksi kameraa joista yhtä voi katsoa vain kerrallaan .Lisäksi aika harva voi seurata tilanteita koko ajan . Paljon jää näkemättä jolloin jotkut kommentit ovat putkimaisesta katsannosta .

Jos oikein perusteellisesti kytätä haluaa, vaihtaa vaan kameraa ja "reverse". Tietenkään ei noinkaan kaikkea näe, koska kaikki asukkaat eivät ole koko aikaa kamerassa, mutta uskallan kokemuksesta väittää, että ilman kelailujakin saa huomattavasti paremman kokonaiskuvan kuin koosteista. Minusta studiolähetykset ovat nyt olleet pohjanoteerauksia. Juontajiin olen kyllä ollut tyytyväinen eli tykkään, mutta koosteiden leikkaus ja etenkin turhat, liikaa lähetysaikaa vievät vieraat subjektiivisine ja mahdollisesti manipuloivine mielipiteineen (jopa hyvin huonolla ohjelman seuraamisella) ovat pilanneet koosteet. Jos vieraita pakko olla, entiset BB-asukkaat toki voivat tuoda näkökulmaa, mutta lyhyemmäksi voisi spekulointi jäädä. Ihmettelenkin, miten joku viitsii ottaa kantaa tapahtumiin, saati äänestää, jos vain seuraa koosteita. Studiolähetyksistä saa hyvinkin vääristyneen kuvan, Kirsi erinomainen esimerkki, samoin Sofia.

Vierailija
37912/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feikkiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja kaikkitietävän miikkan helppo ja varma tie finaaliin jatkuu! Kiitos 2022! Tällä saralla ei jännitystä enää ole. Reeon ja miikkan big brother talo, muut vieraana.

Päivästä toiseen trollausviesti samana. Kannattaisi jo lopettaa . Ei mene läpi.

Onkohan ne miehiä vihaavat lesbot asialla? Vihoviimeistä, että sellaiset transun ihailijat ovat kommentoimassa talon asukkaista!!

😡

SOFIA ON IHANA NAINEN,

Sofia ei ole Sofia. Sofia ei ole ihana. Sofia ei ole nainen.

On Sofia ihana nainen! Yritä joskus ajatella jotain muuta kuin niitä pakkomielteitä jotka jäytävät aivoissasi. 

Pakko tähän väliin huikata että Sofia (liittyen ehkä eiliseen kumipallojensa esittelyyn) mainitsi että ei koe silikonejaan miksikään, ovat vain pallot tms. Eli ehkä liittyen myös naisellisuuteen, en jaksanut kuunnella kuin "sivukorvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37913/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on peliliike tuo sekstailu Allun ja Millun välillä. Luuleevat että katsojat ei äänestä niitä kun haluavat kytätä. Ennenki on seksikorttia käytetty.

Vierailija
37914/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllä Heidi, Reeo ja Milena kehuivat maita missä matkustelleet. Täytyy ihmetellä miten Heidillä varaa matkustella kymmenissä maissa. Asuu äitinsä kanssa. Asuuko ilmaiseksi äitinsä ruuilla. Missä töissä Heidi on?

Ymmärsin, että Heidi on töissä Prismassa Turussa siellä moottoritien Prismassa. Turussa on kolme Prismaa.

Ei Prisman työläisenä niin iso palkka ole että matkustellaan ympäri maailman jatkuvasti. Onkohan vanhempansa rikkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37915/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura asetti itsensä typerästi maalitauluksi poistamalla Reeon ja Miikan nimeämiskisasta. Ei olisi kannattanut noin avoimesti paljastaa ketä vastaan on. Nyt Rooman rippeet tietävät kenen puolella Laura pelaa.

Ja Rooman pojat muistavat tämän. Laura istuu sohvalla tästä lähtien joka kerta kunnes putoaa.

Ja voi pudota jo ekalla kerralla. Lauralta huono pelimuuvi, mutta huonosti pelaa muutenkin.

En tiedä muutenkaan mikä Reeo pitää saada nyt ulos -pakkomielle Lauralla ja Mervellä on. Koituuko kotoa saatu oljenkorsilappu hänen kohtalokseen kun yrittää vieläkin pelata sen mukaan, vaikka tilanteet ovat jo muuttuneet.

Lauralta fiksu peliliike. Toivottavasti muutkin asukkaat tämän näkee

Okei, nyt olen varmaan vähän yksinkertainen kun en näe mikä tässä oli fiksua?

Laura nimenomaan mokasi. Reeolla ja Miikalla ei ollut hajuakaan siitä mitä mieltä Laura on oikeasti Reeosta ja nyt paljasti itsensä ja on saletisti häädössä ensi viikolla ellei joku pelasta/ole päällikkönä/voita nimeäm.kisaa.

Vierailija
37916/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Aleksi tai Reeo lähtee huomenna, miehiä on enää 3 talossa. Talosta tulee naisten talo.

Miksi tätä pitää ajatella jonain mies-naiskilpailuna. Tai pohtia monta miestä ja monta naista.

Hyvät saa jäädä ja huonot ulos.

Ainahan tätä on kauhisteltu, kun tilanne on ollut toisin päin. Asukkaat nimeää - asukkaat häätää -toiminta on myös johtanut siihen, että hyviä on joutunut ulos ja huonoja jäänyt.

Niin, mutta miksi pitää niin tehdä? Miksi pitää ajatella, että niin ja niin paljon miehiä/naisia. Jos tylsimmät asukkaat ovat naisia niin ulos vaan ja sama toisinpäin. Sukupuolella ei pitäisi olla merkitystä vaan ihmisen persoonalla ja viihdyttävyydellä.

Vierailija
37917/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman saa ampua, kaunista ei

Vierailija
37918/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on PERJANTAI ! Se tarkoittaa että tänään on kaikkien aikojen megabileet ! ja näistä bileistä puhutaan vielä vuosia, sattuu ja tapahtuu meinaan ! (tätä toivon kovasti! )

Vierailija
37919/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaisen naisen ja ulkomaalaisen miehen lapselle ei vaan voi antaa sitä äidin sukunimeä varsinkin jos lapsi asuu äidin kanssa Suomessa ja isä hylkää lapsen? Tuli nyt tuosta Milenan äsken kertomasta mieleen.

Vierailija
37920/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo nyt tuolla tavalla ehostautuvat?

Ketju on lukittu.