Miksi miehet eivät lähesty?
Olen nelikymppinen nainen. Nuorempana minua kehuttiin usein kauniiksi ja sain paljon huomiota miehiltä. Ikä on tieysti vaikuttanut ulkonäkööni jonkin verran, mutta olen edelleen hoikka, ja pidän itsestäni kohtuudella huolta (tällääjätyyppiä en ole koskaan ollut, mutta kevyesti meikkaan, hiukset on siistit jne.). Mielestäni olen ikäisekseni ihan nätti. Luonteeltani olen kiltti, empaattinen, syvällinen, nauravainen., puheliaskin, jos toinen ei ole.
Olen sinkku, ollut koko ikäni. Lyhyitä tapailuja on kyllä ollut paljonkin. Nyt aloin miettiä, miksi miehet eivät oikeastaan koskaan ole lähestyneet minua. Huomiota olen saanut paljonkin katseiden muodossa, mutta en juurikaan muista, että miehet olisivat oma~aloitteisesti tehneet tuttavuutta (itse olen aina ollut se, joka menee lopulta juttelemaan). Mielestäni en ole vaikeasti lähestyttävä, mutta ilmeisesti sitten olen.
Miehet, mikä voi estää teitä lähestymästä naista, vaikka hän silmäänne miellyttäisikin?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Et miellytä miesten silmää yhtä paljon kuin nuorempana.
Vanhempina miehet tulevat lähes poikkeuksetta rohkeammiksi lähestymään.
Ehkäpä en, mutta ei se lähestyminen ole mielestäni ollut tähänkään asti ulkonäöstä kiinni, joitakin ihan tavallisen näköisiä naisia lähestytään jatkuvasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä en, mutta ei se lähestyminen ole mielestäni ollut tähänkään asti ulkonäöstä kiinni, joitakin ihan tavallisen näköisiä naisia lähestytään jatkuvasti.
Ap
Pidätkö itseäsi tavallisen näköisenä, vai kauniimpana kuin nämä mainitsemasi naiset?
Suomalainen nainen osaa olla varsinkin humalassa helvetin ilkeä, töykeä ja suorastaan vittumainen silloin kun häntä lähestyy joku mies josta nainen ei ole lainkaan kiinnostunut ja eritoten jos naisella on paljon ystäviä mukana, hän nolaa miehen täysin ja jokainen voi itse miettiä kuinka se kenties vaikuttaa miehen seuraavaan flirttailuun tai tekeekö hän sitä enäön ikinä?
Suomalaisessa sosiaalisessa kulttuurissa ei ole hyväksyttävää lähestyä naisia kuin vahvassa k*nnissä jolloin voi laittaa kaiken alkoholin syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, olen kyllä itse lähestynyt miehiä ja voin varmaan lähestyä vastakin. Ihmetyttää vain, miksi joitain naisia (ei mitään huippumalleja, ihan tavis naisia) miehet suunnilleen jahtaa ja minua ei lähesy ollenkaan.
Ap
Oletko varma että tiedät mikä naisen ulkonäössä miellyttää miehiä? Monet naiset eivät tajua miten paljon ikä vaikuttaa. Esimerkiksi parikymppinen ja hoikka on täysin eri asia kuin nelikymppinen ja hoikka.
Tuosta helposta lähestyttävyydestä kommentoisin että kaikki suhteesi ovat jääneet lyhyiksi. Ettet vain antaisi negatiivisia signaaleja taviksille ja positiivisia hyvin komeille miehille joita sait nuorena hetkeksi aikaa, mutta et omaksi?
Hyvännäköiseksi naiseksi on kehuttu hiljattain. Mutta ei se tässä ole olennaista, totesin vain, että ihan normaalin näköinen ihminen olen, joten ei sekään voi selittää lähestymisen puutetta. Se voi kyllä pitää hyvinkin paikkansa, että olen antanut positiivisia signaaleja vääränlaisille miehille. En niinkään ulkonäöllisin perustein, vaan monet ovat olleet etäisiä tai kohdelleet minua huonosti. Palstatermein jännämiehiä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, olen kyllä itse lähestynyt miehiä ja voin varmaan lähestyä vastakin. Ihmetyttää vain, miksi joitain naisia (ei mitään huippumalleja, ihan tavis naisia) miehet suunnilleen jahtaa ja minua ei lähesy ollenkaan.
Ap
Oletko varma että tiedät mikä naisen ulkonäössä miellyttää miehiä? Monet naiset eivät tajua miten paljon ikä vaikuttaa. Esimerkiksi parikymppinen ja hoikka on täysin eri asia kuin nelikymppinen ja hoikka.
Tuosta helposta lähestyttävyydestä kommentoisin että kaikki suhteesi ovat jääneet lyhyiksi. Ettet vain antaisi negatiivisia signaaleja taviksille ja positiivisia hyvin komeille miehille joita sait nuorena hetkeksi aikaa, mutta et omaksi?
Hyvännäköiseksi naiseksi on kehuttu hiljattain. Mutta ei se tässä ole olennaista, totesin vain, että ihan normaalin näköinen ihminen olen, joten ei sekään voi selittää lähestymisen puutetta. Se voi kyllä pitää hyvinkin paikkansa, että olen antanut positiivisia signaaleja vääränlaisille miehille. En niinkään ulkonäöllisin perustein, vaan monet ovat olleet etäisiä tai kohdelleet minua huonosti. Palstatermein jännämiehiä?
Ap
Miksi etsit miestä jos kerran ihastut vääränlaisin miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pidätkö itseäsi tavallisen näköisenä, vai kauniimpana kuin nämä mainitsemasi naiset?
Keskivertoa kauniimpana pidän, lähinnä siksi, että olen siitä niin paljon kuullut. Itse en ulkonäköäni korosta.
Ap
Huono itseluottamus estää minulla lähestymisen; olen etukäteen varma, että lähestymiseni on vain häiriöksi. Pitäisi saada lisää itseluottamusta jotenkin. Aika usein tälläkin palstalla naiset korostavat, etteivät halua lähestymisiä tuntemattomilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä estää lähestymästä, no vaikka se että mies ajattelee ettei hänellä itsellään ole noin kauniiseen naiseen mitään saumaa?
Tai, kun oli taannoin se metoo-hässäkkä niin moni mies voi sen jälkeen suhtautua naisiin hieman erilailla kuin ennen, niin hyvässä kuin pahassa, paha on väärä sana mutta tarkoitan sitä että jotkut miehet ovat jättäneet flirttailun tyystin ettei vahingossakaan tule sanomista.
Nämä voivat olla syitä vaikka naurettavilta saattavat kuulostaakin?
Ja sitten on tietysti kaikki ne pienet yksityiskohdat joita on meidän kaikkien ihmisten ilmeissä, käytöksessä, ulkonäössä, puhetyylissä jne., jotka joko kutsuvat luokseen tai työntävät pois, eli itsellään ei olekaan ns. haku päällä vaikka niin kuvitteleekin?
Vaikea kysymys mutta toivottavasti pian seuraa löydät.
Älä nyt viitsi. Ei yksikään mies ota mitään metoo-paskaa tosissaan.
Kyllä ottavat. Ei kukaan hyvässä asemassa oleva mies halua ottaa riskiä. Laitapuolen kulkijoilla, someräppäreillä ja muilla vastaavilla ei ole mitään hävittävää, joten heihin metoo ei vaikuta. Heille ap taitaa vain olla liian vanha.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Huono itseluottamus estää minulla lähestymisen; olen etukäteen varma, että lähestymiseni on vain häiriöksi. Pitäisi saada lisää itseluottamusta jotenkin. Aika usein tälläkin palstalla naiset korostavat, etteivät halua lähestymisiä tuntemattomilta miehiltä.
Kuulostat mukavalta mieheltä. Toivottavasti löydät mukavan naisen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiitos
Suomalaiset miehet ei lähesty, ellei ole 30v vanhempia tai liian kännissä. Ulkomaalaiset miehet sen sijaan lähestyy aina. Onko tämä joku miesten itsetuntojuttu?
Vierailija kirjoitti:
Nainen kokee tulevansa imarrelluksi kun komea mies lähestyy, mutta jos olet tavis tai luotaantyöntävän näköinen niin lähestyminen koetaan häiriöksi ja kaikki tämä pelkän ulkonäön takia. Naiset toisaalta nauttivat huomiosta ja onhan APkin ollut hyvin tarkka siitä ja osaa hyvin kertoa miten on aikaisemmin miehiltä huomiota saanut sekä lyhyitä juttuja ollut. Olisi ollut vain APkin parempi silloin ollut takoa kun rauta oli kuumaa ja omat mahdollisuudet paremmat. Ikävä kyllä se voi olla että Universumin mukaan olet jo saanut tarpeeksesi sekä ikäsi tekee tehtävänäsä. Vaikka en tosin siihenkään usko ja esim 40v kaunis nainen kyllä tekee kauppansa esim tanssi paikoilla. Oletko käynyt lavatansseissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiitos <3 Samaa toivon sinulle!
Kiitos
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ei lähesty, ellei ole 30v vanhempia tai liian kännissä. Ulkomaalaiset miehet sen sijaan lähestyy aina. Onko tämä joku miesten itsetuntojuttu?
Suomalaiset pitää ulkomaalaisten lähestymistä positiivisena juttuna ja tykkää tummista ja komeista ulkomaalaisista. Suomimies verkkareissaan on luotaantyöntävä eikä kiinnosta. Se eksotiikka puhuu näissäkin asioissa ja fantasia mikä noissa ulkomaanmiehissä lumoaa, mutta totuus semmoisen kanssa olemisesta ei välttämättä vedä vertoja tavis suomimiehellekään.
Ulkomaalaiset miehet eivät ole yhtä herkkiä ja tunteellisia kuin suomimiehet ja ovat sen takia vahvempia ja kovanahkaisempia kestämään naisten pakkeja. Suomimies taas pakit saatuaan menee baariin itkemään ja vetämään kännit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kokee tulevansa imarrelluksi kun komea mies lähestyy, mutta jos olet tavis tai luotaantyöntävän näköinen niin lähestyminen koetaan häiriöksi ja kaikki tämä pelkän ulkonäön takia. Naiset toisaalta nauttivat huomiosta ja onhan APkin ollut hyvin tarkka siitä ja osaa hyvin kertoa miten on aikaisemmin miehiltä huomiota saanut sekä lyhyitä juttuja ollut. Olisi ollut vain APkin parempi silloin ollut takoa kun rauta oli kuumaa ja omat mahdollisuudet paremmat. Ikävä kyllä se voi olla että Universumin mukaan olet jo saanut tarpeeksesi sekä ikäsi tekee tehtävänäsä. Vaikka en tosin siihenkään usko ja esim 40v kaunis nainen kyllä tekee kauppansa esim tanssi paikoilla. Oletko käynyt lavatansseissa?
Universumijuttuun ja jonkinlaiseen säännöstelyyn en usko. Lavatansseissa en ole piiiitkiiiin aikoihin käynyt. Tykkään kyllä tanssimisesta.
Ap
Kuka hullu nyt nykypäivänä enää uskaltaisi mennä tuntemattomille juttelemaan. Olen ennemmin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Universumijuttuun ja jonkinlaiseen säännöstelyyn en usko. Lavatansseissa en ole piiiitkiiiin aikoihin käynyt. Tykkään kyllä tanssimisesta.
Ap
Kyllä tuo universumi juttu voi joltain osin olla tottakin ja joskus voi olla että ihminen on oman onnensa jo saanut ja käyttänyt tältä luomakunnalta. Kyllähän karmakin joltain osin on totta ja pitää paikkansa. Lavatansseissa voi tavata justiinsa sinun ikäluokan miehiäkin ja moni asuu maaseudulla omakoti taloissa jaon työssäkäyviä. Onhan hesan lähelläkin Pavi joka kuulemma tosi suosittu ja moni löytänyt tansseista kumppanuuksia. Siinä samalla on luontevaa tarjota esim drinkki ja jutustella ja tutustua, jos sopivan tanssipartnerin löytää.