Miksi miehet eivät lähesty?
Olen nelikymppinen nainen. Nuorempana minua kehuttiin usein kauniiksi ja sain paljon huomiota miehiltä. Ikä on tieysti vaikuttanut ulkonäkööni jonkin verran, mutta olen edelleen hoikka, ja pidän itsestäni kohtuudella huolta (tällääjätyyppiä en ole koskaan ollut, mutta kevyesti meikkaan, hiukset on siistit jne.). Mielestäni olen ikäisekseni ihan nätti. Luonteeltani olen kiltti, empaattinen, syvällinen, nauravainen., puheliaskin, jos toinen ei ole.
Olen sinkku, ollut koko ikäni. Lyhyitä tapailuja on kyllä ollut paljonkin. Nyt aloin miettiä, miksi miehet eivät oikeastaan koskaan ole lähestyneet minua. Huomiota olen saanut paljonkin katseiden muodossa, mutta en juurikaan muista, että miehet olisivat oma~aloitteisesti tehneet tuttavuutta (itse olen aina ollut se, joka menee lopulta juttelemaan). Mielestäni en ole vaikeasti lähestyttävä, mutta ilmeisesti sitten olen.
Miehet, mikä voi estää teitä lähestymästä naista, vaikka hän silmäänne miellyttäisikin?
Kommentit (159)
Miten naisia pitäisi lähestyä? Ei tätä ainakaan koulussa koskaan opetettu eikä myöhemmin töissäkään.
M34, ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Miten naisia pitäisi lähestyä? Ei tätä ainakaan koulussa koskaan opetettu eikä myöhemmin töissäkään.
M34, ikisinkku
Suurimmalla osalla miehistä hormonit ajavat oravan puuhun ja sian kotiin roudasta. Sulla on ehkä testot pullamössötasolla.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, olen kyllä itse lähestynyt miehiä ja voin varmaan lähestyä vastakin. Ihmetyttää vain, miksi joitain naisia (ei mitään huippumalleja, ihan tavis naisia) miehet suunnilleen jahtaa ja minua ei lähesy ollenkaan.
Ap
Itse pelkään nolatuksi tulemista niin paljon, etten lähesty naisia. Vaikutat sympaattiselta, toivottavasti joku joskus lähestyy.
Eipä tuo pariutuminen enää tässä iässä niin paljoa kiinnosta, enemmän arvostaa omaa aikaa ja harrastuksia.
M38
Eivät kunnolliset miehet lähesty enää. Aika on ajanut ohi.
Ai mikä estää lähestymästä, no vaikka se että mies ajattelee ettei hänellä itsellään ole noin kauniiseen naiseen mitään saumaa?
Tai, kun oli taannoin se metoo-hässäkkä niin moni mies voi sen jälkeen suhtautua naisiin hieman erilailla kuin ennen, niin hyvässä kuin pahassa, paha on väärä sana mutta tarkoitan sitä että jotkut miehet ovat jättäneet flirttailun tyystin ettei vahingossakaan tule sanomista.
Nämä voivat olla syitä vaikka naurettavilta saattavat kuulostaakin?
Ja sitten on tietysti kaikki ne pienet yksityiskohdat joita on meidän kaikkien ihmisten ilmeissä, käytöksessä, ulkonäössä, puhetyylissä jne., jotka joko kutsuvat luokseen tai työntävät pois, eli itsellään ei olekaan ns. haku päällä vaikka niin kuvitteleekin?
Vaikea kysymys mutta toivottavasti pian seuraa löydät.
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä estää lähestymästä, no vaikka se että mies ajattelee ettei hänellä itsellään ole noin kauniiseen naiseen mitään saumaa?
Tai, kun oli taannoin se metoo-hässäkkä niin moni mies voi sen jälkeen suhtautua naisiin hieman erilailla kuin ennen, niin hyvässä kuin pahassa, paha on väärä sana mutta tarkoitan sitä että jotkut miehet ovat jättäneet flirttailun tyystin ettei vahingossakaan tule sanomista.
Ja sitten on tietysti kaikki ne pienet yksityiskohdat joita on meidän kaikkien ihmisten ilmeissä, käytöksessä, ulkonäössä, puhetyylissä jne., jotka joko kutsuvat luokseen tai työntävät pois, eli itsellään ei olekaan ns. haku päällä vaikka niin kuvitteleekin?
Älä nyt viitsi. Ei yksikään mies ota mitään metoo-paskaa tosissaan.
Suomessa ei miehet lähesty ketään ja se on hyvä. Ehkä jotkut juntit ja jos nainen pukeutuu tosi provosoivasti. Siskonikin on jumalaisen kaunis ja saa olla rauhassa miesten lähestymisiltä
Mies olettaa, että olet varattu ja muutenkaan ei olisi mahdollisuuksia, jos ei kuulu top 5% komeimpiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, olen kyllä itse lähestynyt miehiä ja voin varmaan lähestyä vastakin. Ihmetyttää vain, miksi joitain naisia (ei mitään huippumalleja, ihan tavis naisia) miehet suunnilleen jahtaa ja minua ei lähesy ollenkaan.
Ap
Itse pelkään nolatuksi tulemista niin paljon, etten lähesty naisia. Vaikutat sympaattiselta, toivottavasti joku joskus lähestyy.
Kiitos 😊 Sinäkin vaikutat lämpimältä ihmiseltä 😊
Ymmärrän nolatuksi tulemisen pelon, siksi en varmaan itsekään uskalla hymyllä osoittaa kiinnostusta. Jos minua lähestyttäisiin, olisin kyllä ystävällinen ja halukas tutustumaan toiseen, en todellakaan nolaisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nyt on aivan varma asia että heitä ikävä kyllä löytyy ja eritoten heidän keskuudesta joilla jo entuudestaan on vaikeuksia löytää naisseuraa vaikka ujoutensa ja arkuutensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama ja sama vastaus: miksi et itse lähesty miehiä?
Mulla sama ongelma kuin ap:lla ja kaikki 6 suhdettani olen saanut vain olemalla itse aktiivinen. Sitten nämäkin miehet lähtevät kävelemään viimeistään parin kuukauden jälkeen.
Ei ole ollut tapana lähestyä naisia ensinäkemältä tai ensikohtaamiselta, paitsi nuorempana baareissa ja yökerhoissa. Sitten jos olen nähnyt useamman kerran, voi käydä niin ettei kuitenkaan tule tilaisuuta oikeaan aikaan.
Kyllähän noita syitä jättää lähestymättä on enemmänkin, varsinkin tällä palstalla useat naiset ovat toivoneet ettei lähestytä ollenkaan, niin kyllähän sitä toivoisi selvää merkkiä naiselta, että saa lähestyä. Joku sinkkukori kaupoissa ei ole vielä tarpeeksi, koska vaikka sinkkuus olisikin yhdistävä tekijä, todennäköisesti erottavia tekijöitä olisi kuitenkin enemmän. Ei kai minullekaan ihan kuka tahansa kelpaa.
Suomessa naiset yleisesti ovat vaikeasti lähestyttävissä sillä ovat liian pinnallisia ja ankaria miesten haukkujia. Monella miehellä ei ole rohkeutta altistaa itseään pakeille näitten naispetojen edessä. Ja suomalaisesta naisesta ei ikinä tiedä millä päällä se on ja joskus suominainen harjoittaa flirttailuakin vaan omaksi huvikseen eikä siitä syystä että miestä kaipaisi ja näitä "vääriä" vihreitä valoja on vaikea ymmärtää.
Voipi johtua siitäkin että suominainen ei osaa flirttailla tarpeeksi selkeästi suomimiehelle, joka yleensä on tarvinnut melko suoraa kontaktia jotta ymmärtää naisen aikeet.
Ja suomessakin on huomattu parisuhteen perustamisen yhteydessä olevan tämän "naisen valinta". Eli miehet kilpailee ja tekee itteänsä naisille tykö ja naiset sitten valkkaa valintansa mukaan. Moni ymmärtää oman tasottomuutensa tässä rajussa kilpailussa ja ettei ole ihan priima tavaraa top-miehiin verrattuna eikä viitsi edes yrittää. Lisäksi jo muutamat saadut pakit lannistaa miehen eikä yritystä ole odotettavissa kuin kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nyt on aivan varma asia että heitä ikävä kyllä löytyy ja eritoten heidän keskuudesta joilla jo entuudestaan on vaikeuksia löytää naisseuraa vaikka ujoutensa ja arkuutensa vuoksi.
Eikä ole. Kyse on vain kätevästä tekosyystä. Koska itse on kädetön ja kykenemätön vellihousu niin se on hyvä, että omasta saamattomuudestaan voi syyttää jotain muuta. #metoo pilasi naiset!
Kiitos paljon vastauksistanne tähän asti, olen saanut paljonkin ajattelun aihetta.
Ap
Et miellytä miesten silmää yhtä paljon kuin nuorempana.
Vanhempina miehet tulevat lähes poikkeuksetta rohkeammiksi lähestymään.
Ap