Miksi miehet eivät lähesty?
Olen nelikymppinen nainen. Nuorempana minua kehuttiin usein kauniiksi ja sain paljon huomiota miehiltä. Ikä on tieysti vaikuttanut ulkonäkööni jonkin verran, mutta olen edelleen hoikka, ja pidän itsestäni kohtuudella huolta (tällääjätyyppiä en ole koskaan ollut, mutta kevyesti meikkaan, hiukset on siistit jne.). Mielestäni olen ikäisekseni ihan nätti. Luonteeltani olen kiltti, empaattinen, syvällinen, nauravainen., puheliaskin, jos toinen ei ole.
Olen sinkku, ollut koko ikäni. Lyhyitä tapailuja on kyllä ollut paljonkin. Nyt aloin miettiä, miksi miehet eivät oikeastaan koskaan ole lähestyneet minua. Huomiota olen saanut paljonkin katseiden muodossa, mutta en juurikaan muista, että miehet olisivat oma~aloitteisesti tehneet tuttavuutta (itse olen aina ollut se, joka menee lopulta juttelemaan). Mielestäni en ole vaikeasti lähestyttävä, mutta ilmeisesti sitten olen.
Miehet, mikä voi estää teitä lähestymästä naista, vaikka hän silmäänne miellyttäisikin?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ei lähesty, ellei ole 30v vanhempia tai liian kännissä. Ulkomaalaiset miehet sen sijaan lähestyy aina. Onko tämä joku miesten itsetuntojuttu?
Itse uskon enemmän kulttuurieroihin.
Lulen miehet eivät halua mitään vaki suhde.Akaa vaatimaan ja räksytää viereen.Elämä on rennompaa ja helpompaa kun asuu yksin ja voi tehdä itsenäiset päätökset.Ainakaan minä en halua enää vaki suhdetta naisena.Mitä koko lehmällä tekee? Kun litra maitoa riitää silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, olen kyllä itse lähestynyt miehiä ja voin varmaan lähestyä vastakin. Ihmetyttää vain, miksi joitain naisia (ei mitään huippumalleja, ihan tavis naisia) miehet suunnilleen jahtaa ja minua ei lähesy ollenkaan.
Ap
Oletko varma että tiedät mikä naisen ulkonäössä miellyttää miehiä? Monet naiset eivät tajua miten paljon ikä vaikuttaa. Esimerkiksi parikymppinen ja hoikka on täysin eri asia kuin nelikymppinen ja hoikka.
Tuosta helposta lähestyttävyydestä kommentoisin että kaikki suhteesi ovat jääneet lyhyiksi. Ettet vain antaisi negatiivisia signaaleja taviksille ja positiivisia hyvin komeille miehille joita sait nuorena hetkeksi aikaa, mutta et omaksi?
Hyvännäköiseksi naiseksi on kehuttu hiljattain. Mutta ei se tässä ole olennaista, totesin vain, että ihan normaalin näköinen ihminen olen, joten ei sekään voi selittää lähestymisen puutetta. Se voi kyllä pitää hyvinkin paikkansa, että olen antanut positiivisia signaaleja vääränlaisille miehille. En niinkään ulkonäöllisin perustein, vaan monet ovat olleet etäisiä tai kohdelleet minua huonosti. Palstatermein jännämiehiä?
Ap
Liika kauneus voi olla myös haitta, miehet kyllä kehuvat kauniiksi mutta jotakin puuttuu, jokin tarttumapinta, särmä, en tiedä?
Muistan kun kerran netissä juttelin kuvattoman naisen kanssa ja kyselin hänen ulkonäköään jne. Hän kommentoi, että saa todella paljon katseita ja miehet tuijottaa pitkään. No en sitten pyytänyt kuvaa, vaan aattelin, että kaiketi ihan katseenkestävä tapaus. No treffit tuli ja näin naisen ensimmäistä kertaa ja vaikka en itse ole mitenkään ankara ulkonäön suhteen, niin hän oli rehellisesti sanottuna rumin nainen, mitä olen koskaan elämäni aikana nähnyt. Ja mun mittaasteikolla rumia ihmisiä on hyvin vähän.
Miehillä ei ole velvollisuutta lähestyä naista.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun kerran netissä juttelin kuvattoman naisen kanssa ja kyselin hänen ulkonäköään jne. Hän kommentoi, että saa todella paljon katseita ja miehet tuijottaa pitkään. No en sitten pyytänyt kuvaa, vaan aattelin, että kaiketi ihan katseenkestävä tapaus. No treffit tuli ja näin naisen ensimmäistä kertaa ja vaikka en itse ole mitenkään ankara ulkonäön suhteen, niin hän oli rehellisesti sanottuna rumin nainen, mitä olen koskaan elämäni aikana nähnyt. Ja mun mittaasteikolla rumia ihmisiä on hyvin vähän.
Mulla vähän samanlaisia kokemuksia tosin sillä erolla että kaikki kuvattomat=ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ei lähesty, ellei ole 30v vanhempia tai liian kännissä. Ulkomaalaiset miehet sen sijaan lähestyy aina. Onko tämä joku miesten itsetuntojuttu?
Itse uskon enemmän kulttuurieroihin.
Näinpä. Täällä miehet ovat oppineet ettei naisille vislailla ja lyöttäydytä seuraan (ei kaikki, mutta suurin osa) niin eikös naiset siitäkin valita.
Minulla on naisten kanssa sanaton sopimus; minä en lähesty heitä, eivätkä he minua. On toiminut jo aikuisiän 24 vuotta.
Nykyään naiset ovat vain käveleviä someprofiileja.
Matkustus, viini, trendikkyys eli rumat muotivaatteet. Pinnallinen elämä. Yritetään olla jotain. Hirveästi kiinnostaa lähestyä. Ne poikkeukset on jo sitten suhteissa.
Oli mielenkiintoista tietää, onko yleistäkin että naiset toivovat lähestymisiä miehiltä. Itse olen siinä luulossa, ettei valtaosa sinkkunaisista toivo random miesten lähestymistä.
Vierailija kirjoitti:
Oli mielenkiintoista tietää, onko yleistäkin että naiset toivovat lähestymisiä miehiltä. Itse olen siinä luulossa, ettei valtaosa sinkkunaisista toivo random miesten lähestymistä.
Kiinnostaville miehille annetaan sanaton lupa lähestyä.
Miehiä jotka tuon luvan saa ei vain useinkaan kiinnosta.
Läheppä kapakkaan niin pitåisi käydä flaksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen osaa olla varsinkin humalassa helvetin ilkeä, töykeä ja suorastaan vittumainen silloin kun häntä lähestyy joku mies josta nainen ei ole lainkaan kiinnostunut ja eritoten jos naisella on paljon ystäviä mukana, hän nolaa miehen täysin ja jokainen voi itse miettiä kuinka se kenties vaikuttaa miehen seuraavaan flirttailuun tai tekeekö hän sitä enäön ikinä?
Sellaset emakot servataan siihen paikkaan jos ilkeäksi heittäytyy.
Siis miesten toivotaan aktivoituvan. Näköjään se myös kannattaisi, joten eikö nyt kannattais ryhtyä toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Oman maan naisia on vaikeampi lähestyä. Itsellekin on helpompi lähestyä esimerkiksi venäläisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaville miehille annetaan sanaton lupa lähestyä.
Miehiä jotka tuon luvan saa ei vain useinkaan kiinnosta.
Koska nämä miehet saavat sen luvan kaikilta muiltakin naisilta. On varaa valita.
En lähesty koska olen oppinut tältä palstalta että lenkkipolulla tai ruokakaupassa ei saa seurata, lähestyä tai sanoa mitään. Muutenkin yleinen MeToo - mentaliteetti on nykyään valloillaan.
Siis toisin sanoen, toimin kuten nykyään yhteiskunnassa odotetaan. Tuijottaminen ja vilkuilukin on rumaa käytöstä joka voi ahdistaa toista. Joten, antaa olla. Olenkin itseasiassa vähän ihmeissäni ap:n aloituksesta, nytkö pitäisi jahdata, lähestyä, vislailla? lieneekö trolli kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
En lähesty koska olen oppinut tältä palstalta että lenkkipolulla tai ruokakaupassa ei saa seurata, lähestyä tai sanoa mitään. Muutenkin yleinen MeToo - mentaliteetti on nykyään valloillaan.
Siis toisin sanoen, toimin kuten nykyään yhteiskunnassa odotetaan. Tuijottaminen ja vilkuilukin on rumaa käytöstä joka voi ahdistaa toista. Joten, antaa olla. Olenkin itseasiassa vähän ihmeissäni ap:n aloituksesta, nytkö pitäisi jahdata, lähestyä, vislailla? lieneekö trolli kyseessä.
Tällä palstalla muutamat (kymmeniä/satoja?) naisia on ollut kuin myrkkymuratit myrkyttämässä ihmisten ja miesten mieliä ihmis vihallaan ja niitä ei pitäisi ottaa liian tosissaan. Fiksuja naisia saa lähestyä ja jotkut oikein toivovatkin sosiaalisuutta ja eihän siitä mitään haittaakaan pitäisi olla. Mutta hyvä on yrittää ainakin, niin kauan kunnes onnistaa. Tokihan tämänkään ei tarvitse olla hakuammuntaa ja monesti nämä ihmisten puhumat tasto on olemassa, ja jos yrittää liian tasokasta seuraa saada niin eipä aina onnistu. Mutta laitetaan se naisten hypergamian piikkiin, joka näyttäytyy juuri näissä tasoteorioissakin. mm kaunisnainen haluaa tasokkaampaa seuraa kuin ruma, jonk atäytyy laskea rimaa jotta kelpaa.
Naiset on yrittänyt kiistää tasoteoriat mutta itse olen huomannut tasoteorian pitävän paikkansa. Ja ei ole mitään palstanaisten valhetta se mitä minä näen joka päivä käytännön totuudeksi ja julkisuudessakin toteutuvan.
Milloin olette huomannut että korkean statuksen raha miehellä olisi ruma kumppani? Niin, en minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään vislailla eikä kirjaimellisesti jahdata 😅 En ole kuullutkaan, että nykyään miehet eivät saisi lähestyä naisia. Minua ainakin saa.
Ap
Voi tulla käsilaukkuefekti.