Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät lähesty?

Vierailija
26.03.2022 |

Olen nelikymppinen nainen. Nuorempana minua kehuttiin usein kauniiksi ja sain paljon huomiota miehiltä. Ikä on tieysti vaikuttanut ulkonäkööni jonkin verran, mutta olen edelleen hoikka, ja pidän itsestäni kohtuudella huolta (tällääjätyyppiä en ole koskaan ollut, mutta kevyesti meikkaan, hiukset on siistit jne.). Mielestäni olen ikäisekseni ihan nätti. Luonteeltani olen kiltti, empaattinen, syvällinen, nauravainen., puheliaskin, jos toinen ei ole.

Olen sinkku, ollut koko ikäni. Lyhyitä tapailuja on kyllä ollut paljonkin. Nyt aloin miettiä, miksi miehet eivät oikeastaan koskaan ole lähestyneet minua. Huomiota olen saanut paljonkin katseiden muodossa, mutta en juurikaan muista, että miehet olisivat oma~aloitteisesti tehneet tuttavuutta (itse olen aina ollut se, joka menee lopulta juttelemaan). Mielestäni en ole vaikeasti lähestyttävä, mutta ilmeisesti sitten olen.

Miehet, mikä voi estää teitä lähestymästä naista, vaikka hän silmäänne miellyttäisikin?

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen sama tilanne kyllä. Tai siis olen muutamaan otteeseen seurustellutkin, mutta silti tämä.

Vierailija
2/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#MeToo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö onko kehuneet sua sängyssä

Vierailija
4/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni eivät ainakaan parisuhteet kiinnosta, tykkään olla yksin. M32

Vierailija
5/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen häirintä...

Vierailija
6/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vain yksi 7v suhde takana. Muuten vaan treffaillu mut ei muita. Myös nelikymppinen.

Vierailija
7/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama! Vilkuilua kyllä, lähestymisyrityksiä nolla.

Vierailija
8/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista kuulla, etten ole ainoa!

Mielellään kuulisin lisää kommentteja miehiltä.

Ap

Vierailija
9/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestäni tuntuu niin kuin multa puuttuisi jokin taito, mikä muilla naisilla on.

Vierailija
10/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tilanne. Jos kiinnostusta olikin lähestymisen verran, se liittyi vaan seksiin. Kukaan ei ollut halukas tutustumaan enemmän, suhteeseen asti.

Vierailija
11/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestäni tuntuu niin kuin multa puuttuisi jokin taito, mikä muilla naisilla on.

Olen miettinyt, näkyykö minusta ulospäin jotain, mitä en itse tunnista, mutta joka pelästyttää miehet. Tietääkseni olen ihan ok tyyppi ja minulla on pitkäaikaisia ystävyyssuhteita, myös miesten kanssa.

Vierailija
12/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen häirintä...

Hä, mitä sä meinaat. Ei nainen voi syyllistyä seksuaaliseen häirintään.

Vierailija
13/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö jotenkin miehille selväksi, että saa lähestyä? Esim. hymyllä ja katseella? Itse en edes harkitse naisen lähestymistä ilman näitä. Olen aika arka, joten se estää minua lähestymästä.

Vierailija
14/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, näkyykö minusta ulospäin jotain, mitä en itse tunnista, mutta joka pelästyttää miehet. Tietääkseni olen ihan ok tyyppi ja minulla on pitkäaikaisia ystävyyssuhteita, myös miesten kanssa.

Tämä siis Ap.

Vierailija
15/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua vain omasta puolestani mut ikä tekee tehtävänsä. Enää ei jaksa nähdä vaivaa naisten eteen mut ilahdun jos nainen tulee juttelemaan.

M37

Vierailija
16/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa itse lähestymään.

Vierailija
17/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama ja sama vastaus: miksi et itse lähesty miehiä?

Vierailija
18/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö jotenkin miehille selväksi, että saa lähestyä? Esim. hymyllä ja katseella? Itse en edes harkitse naisen lähestymistä ilman näitä. Olen aika arka, joten se estää minua lähestymästä.

En ole ap mutta täytyy myöntää, että mulla usein kestää ihan liian kauan tajuta miehen kiinnostus. Ehkä sen vuoksi ei sitten tule annettua niitä signaaleja mitkä tekisivät lähestymisestä helpompaa. Ja tämä siitä huolimatta, että olen äo-käyrän oikeassa laidassa.

Vierailija
19/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä katson, sen verran, että uskon miehen ymmärtävän kiinnostukseni. Hymyillä en varmaan uskalla, olen itsekin pohjimmiltani ujo.

Ap

Vierailija
20/159 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä sama ja sama vastaus: miksi et itse lähesty miehiä?

Sivusta: koska miehet eivät arvosta mitään, minkä eteen he eivät ole joutuneet näkemään vaivaa. Biseksuaalina osaan kyllä lähestyä ja olen lähestymällä päässyt naisten kanssa suhteeseen. Miehiin se ei vain toimi, ainakaan pidemmän päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän