Miksi miehet eivät lähesty?
Olen nelikymppinen nainen. Nuorempana minua kehuttiin usein kauniiksi ja sain paljon huomiota miehiltä. Ikä on tieysti vaikuttanut ulkonäkööni jonkin verran, mutta olen edelleen hoikka, ja pidän itsestäni kohtuudella huolta (tällääjätyyppiä en ole koskaan ollut, mutta kevyesti meikkaan, hiukset on siistit jne.). Mielestäni olen ikäisekseni ihan nätti. Luonteeltani olen kiltti, empaattinen, syvällinen, nauravainen., puheliaskin, jos toinen ei ole.
Olen sinkku, ollut koko ikäni. Lyhyitä tapailuja on kyllä ollut paljonkin. Nyt aloin miettiä, miksi miehet eivät oikeastaan koskaan ole lähestyneet minua. Huomiota olen saanut paljonkin katseiden muodossa, mutta en juurikaan muista, että miehet olisivat oma~aloitteisesti tehneet tuttavuutta (itse olen aina ollut se, joka menee lopulta juttelemaan). Mielestäni en ole vaikeasti lähestyttävä, mutta ilmeisesti sitten olen.
Miehet, mikä voi estää teitä lähestymästä naista, vaikka hän silmäänne miellyttäisikin?
Kommentit (159)
Tuota ikää ja ulkonäköä mietin vielä. Tottahan se on, että ulkonäkö muuttuu iän myötä kaikilla, niin minulla kuin nelikymppisillä miehilläkin. Noin lähtökohtaisesti etsin ikäistäni miestä, joten ”samantasoisia” oltaisiin siinä mielessä 😁
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisessa sosiaalisessa kulttuurissa ei ole hyväksyttävää lähestyä naisia kuin vahvassa k*nnissä jolloin voi laittaa kaiken alkoholin syyksi.
Minusta on AINA kiva, kun joku mies kysyy kaupassa tiedänkö missä on joku tuote, tai vaikka vastaantulija suuntimia. Tehkää miehet tuommoista vaikka siitä ei luultavasti yhtä matkaa lähdetäkään, koskaan ei voi tietää missä uudelleen törmää jne.
Näinä aikoina ihan pienikin tikusta asiaa-juttelu ventovieraiden kanssa on arvostettavaa, kun motiivi on ystävällisyys. Naiset ovat heikkoina aidosti ystävällisiin miehiin ilman pelailua. Ja villi veikkaus, eiköhän sama päde myös toiseen suuntaan. Tuosta se juttu voi kuitenkin lähteä luistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuota ikää ja ulkonäköä mietin vielä. Tottahan se on, että ulkonäkö muuttuu iän myötä kaikilla, niin minulla kuin nelikymppisillä miehilläkin. Noin lähtökohtaisesti etsin ikäistäni miestä, joten ”samantasoisia” oltaisiin siinä mielessä 😁
Ap
Ainoastaan vaa sinulla on niitä monia lyhyitä juttuja? Oot tainnut olla vähän liian kevyt kenkänenkin ja harrastanut arvatenkin seksiäkin melko villisti monien kanssa. Tää ei oo yleensä miesten suosioossa tämmöiset naiset. Ja en minäkään ottaisi naista joka on puoli kylää n u s s i n u t.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisessa sosiaalisessa kulttuurissa ei ole hyväksyttävää lähestyä naisia kuin vahvassa k*nnissä jolloin voi laittaa kaiken alkoholin syyksi.
Minusta on AINA kiva, kun joku mies kysyy kaupassa tiedänkö missä on joku tuote, tai vaikka vastaantulija suuntimia. Tehkää miehet tuommoista vaikka siitä ei luultavasti yhtä matkaa lähdetäkään, koskaan ei voi tietää missä uudelleen törmää jne.
Näinä aikoina ihan pienikin tikusta asiaa-juttelu ventovieraiden kanssa on arvostettavaa, kun motiivi on ystävällisyys. Naiset ovat heikkoina aidosti ystävällisiin miehiin ilman pelailua. Ja villi veikkaus, eiköhän sama päde myös toiseen suuntaan. Tuosta se juttu voi kuitenkin lähteä luistamaan.
Moni mies kokee tämmöisen teerenpelin melko turhaksi, varsinkin jos tosiasiallinen tarkoitus on löytyy naimakumppani eikä lampimäkseen jutella. Tokihan naisia voi vain kiinnostaa taas jutella ja elätellä romanttisia kuvitelmia, olen vaan pistänyt merkille. Näitä ikusinkku naisia on liiankin paljon johon miehen ei kannata tuhlata aikaansa. Ja yleensäkin, taitaa olla vähän liian noloa monilla yrittää alkaa jossain kaupassa jotain keskustelua aikaan saada. Parempi olisi jokin treffipalvelu, missä ei tarvi arvailla keskustelu kumppanin aikeita. Vaan siitähän moni nainen onkin saanut risuja, kun eivät osaa käyttäytyä treffi palveluissa ja ghostaavat, ja seurustelevat monien kanssa samaan aikaan ja harjoittavat hypergamiaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset yleisesti ovat vaikeasti lähestyttävissä sillä ovat liian pinnallisia ja ankaria miesten haukkujia. Monella miehellä ei ole rohkeutta altistaa itseään pakeille näitten naispetojen edessä. Ja suomalaisesta naisesta ei ikinä tiedä millä päällä se on ja joskus suominainen harjoittaa flirttailuakin vaan omaksi huvikseen eikä siitä syystä että miestä kaipaisi ja näitä "vääriä" vihreitä valoja on vaikea ymmärtää.
Voipi johtua siitäkin että suominainen ei osaa flirttailla tarpeeksi selkeästi suomimiehelle, joka yleensä on tarvinnut melko suoraa kontaktia jotta ymmärtää naisen aikeet.
Ja suomessakin on huomattu parisuhteen perustamisen yhteydessä olevan tämän "naisen valinta". Eli miehet kilpailee ja tekee itteänsä naisille tykö ja naiset sitten valkkaa valintansa mukaan. Moni ymmärtää oman tasottomuutensa tässä rajussa kilpailussa ja ettei ole ihan priima tavaraa top-miehiin verrattuna eikä viitsi edes yrittää. Lisäksi jo muutamat saadut pakit lannistaa miehen eikä yritystä ole odotettavissa kuin kännissä.
Suominainen ei ole pinnalinen hyvä tavaton!
Ei sitä uskalla mennä naisten juttusille, kun saa pakit. Varsinkin jos on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset yleisesti ovat vaikeasti lähestyttävissä sillä ovat liian pinnallisia ja ankaria miesten haukkujia. Monella miehellä ei ole rohkeutta altistaa itseään pakeille näitten naispetojen edessä. Ja suomalaisesta naisesta ei ikinä tiedä millä päällä se on ja joskus suominainen harjoittaa flirttailuakin vaan omaksi huvikseen eikä siitä syystä että miestä kaipaisi ja näitä "vääriä" vihreitä valoja on vaikea ymmärtää.
Voipi johtua siitäkin että suominainen ei osaa flirttailla tarpeeksi selkeästi suomimiehelle, joka yleensä on tarvinnut melko suoraa kontaktia jotta ymmärtää naisen aikeet.
Ja suomessakin on huomattu parisuhteen perustamisen yhteydessä olevan tämän "naisen valinta". Eli miehet kilpailee ja tekee itteänsä naisille tykö ja naiset sitten valkkaa valintansa mukaan. Moni ymmärtää oman tasottomuutensa tässä rajussa kilpailussa ja ettei ole ihan priima tavaraa top-miehiin verrattuna eikä viitsi edes yrittää. Lisäksi jo muutamat saadut pakit lannistaa miehen eikä yritystä ole odotettavissa kuin kännissä.
Suominainen ei ole pinnalinen hyvä tavaton!
Et oo tainnut tavata miten naiset arvostelee miehiä ja sieltä on huomattavissa se suuri pinnallisuuden määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mielenkiintoista tietää, onko yleistäkin että naiset toivovat lähestymisiä miehiltä. Itse olen siinä luulossa, ettei valtaosa sinkkunaisista toivo random miesten lähestymistä.
Kiinnostaville miehille annetaan sanaton lupa lähestyä.
Miehiä jotka tuon luvan saa ei vain useinkaan kiinnosta.
Koska nämä miehet saavat sen luvan kaikilta muiltakin naisilta. On varaa valita.
Niin no... minua on pokattu baarissa useinkin. Se on naisille järkytys kun ei lähde kenen tahansa matkaan. Nätit naiset varsinkin ottivat pakit kovin raskaasti.
Syy etten kiinnostunut oli lähinnä siinä, etten kokenut naisten tarjoavan mitään mielenkiintoista elämääni. Nyt kun olen naimisissa niin valitettavasti olin oikeassa, nainen on lähinnä rajoittava tekijä ja ilman puolisoani olisin nähnyt maailmaa ja kokenut muutenkin huomattavasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naiset ovat vain käveleviä someprofiileja.
Matkustus, viini, trendikkyys eli rumat muotivaatteet. Pinnallinen elämä. Yritetään olla jotain. Hirveästi kiinnostaa lähestyä. Ne poikkeukset on jo sitten suhteissa.
No missä ihmeessä näet tuollaisia naisia? Et ainakaan missään reaalielämässä vaan siellä netin ihmemaailmassa. Miksi olet fiksautunut netin naisiin ja luulet että naiset ovat oikeasti sellaisia? Emme me naisetkaan usko että kaikilla miehillä on vähintään 20cm.
Mutta niin, eihän ne aivan tavalliset tavallista elämää elävät naiset ole naisia ollenkaan. Te miehet olette pinnallisia, ei naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mielenkiintoista tietää, onko yleistäkin että naiset toivovat lähestymisiä miehiltä. Itse olen siinä luulossa, ettei valtaosa sinkkunaisista toivo random miesten lähestymistä.
Koska nämä miehet saavat sen luvan kaikilta muiltakin naisilta. On varaa valita.
Niin no... minua on pokattu baarissa useinkin. Se on naisille järkytys kun ei lähde kenen tahansa matkaan. Nätit naiset varsinkin ottivat pakit kovin raskaasti.
Syy etten kiinnostunut oli lähinnä siinä, etten kokenut naisten tarjoavan mitään mielenkiintoista elämääni. Nyt kun olen naimisissa niin valitettavasti olin oikeassa, nainen on lähinnä rajoittava tekijä ja ilman puolisoani olisin nähnyt maailmaa ja kokenut muutenkin huomattavasti enemmän.
Vaimosi ajattelee varmasti samoin sinusta. Olet nimittäin järkyttävän avuton ihminen. Et osaa edes erota vaikka valitat naisen rajoittavan sinua.
Ja nähdä maailmaa ja kokea kaikenlaista? Eikös se ole juuri se asia mikä miehillä vapaissa naisissa ärsyttää ja sylettää? S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies kokee tämmöisen teerenpelin melko turhaksi, varsinkin jos tosiasiallinen tarkoitus on löytyy naimakumppani eikä lampimäkseen jutella. Tokihan naisia voi vain kiinnostaa taas jutella ja elätellä romanttisia kuvitelmia, olen vaan pistänyt merkille. Näitä ikusinkku naisia on liiankin paljon johon miehen ei kannata tuhlata aikaansa. Ja yleensäkin, taitaa olla vähän liian noloa monilla yrittää alkaa jossain kaupassa jotain keskustelua aikaan saada. Parempi olisi jokin treffipalvelu, missä ei tarvi arvailla keskustelu kumppanin aikeita. Vaan siitähän moni nainen onkin saanut risuja, kun eivät osaa käyttäytyä treffi palveluissa ja ghostaavat, ja seurustelevat monien kanssa samaan aikaan ja harjoittavat hypergamiaa.
Mies kokee teerenpelin turhaksi? Mihin nyt katosi se miehen kuuluisa biologia? Sehän ohjaa miesten mukaan miehiä niin hyvässä kuin pahassa.
Se teerenpelihän on nimenomaan se juttu mikä miehen pitää osata ja suorittaa, se kuuluu pariutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla turha sulle tätä asiaa selittää. No, ei se mitään. Moni kyllä tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ainoastaan vaa sinulla on niitä monia lyhyitä juttuja? Oot tainnut olla vähän liian kevyt kenkänenkin ja harrastanut arvatenkin seksiäkin melko villisti monien kanssa. Tää ei oo yleensä miesten suosioossa tämmöiset naiset. Ja en minäkään ottaisi naista joka on puoli kylää n u s s i n u t.
Juttujen lyhyys on johtunut sitoutumiskammostani. Tai sitten en ole löytänyt oikeasti turvallista ja kilttiä miestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla turha sulle tätä asiaa selittää. No, ei se mitään. Moni kyllä tajuaa.
Minulle näistä "lämpimikseen juttelevista" miehistä on jäänyt lohdullinen kuva. Ihan sama vaikka olisivat tukevasti naimisissa. Nähdyksi tuleminen on ihmisen perustarpeita eikä sillä ole sen kummempia tarkoitusperiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, olen kyllä itse lähestynyt miehiä ja voin varmaan lähestyä vastakin. Ihmetyttää vain, miksi joitain naisia (ei mitään huippumalleja, ihan tavis naisia) miehet suunnilleen jahtaa ja minua ei lähesy ollenkaan.
Ap
Oletko varma että tiedät mikä naisen ulkonäössä miellyttää miehiä? Monet naiset eivät tajua miten paljon ikä vaikuttaa. Esimerkiksi parikymppinen ja hoikka on täysin eri asia kuin nelikymppinen ja hoikka.
Tuosta helposta lähestyttävyydestä kommentoisin että kaikki suhteesi ovat jääneet lyhyiksi. Ettet vain antaisi negatiivisia signaaleja taviksille ja positiivisia hyvin komeille miehille joita sait nuorena hetkeksi aikaa, mutta et omaksi?
Et sitten ole huomannut että ihmiset on eri ikäisiä, myös miehet? Ja että kyllä naisen silmääkin miellyttää enemmän nuorempi mies kuin vanhempi ihan sama minkä ikäinen nainen itse on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi ajattelee varmasti samoin sinusta. Olet nimittäin järkyttävän avuton ihminen. Et osaa edes erota vaikka valitat naisen rajoittavan sinua.
Ja nähdä maailmaa ja kokea kaikenlaista? Eikös se ole juuri se asia mikä miehillä vapaissa naisissa ärsyttää ja sylettää? S
Kuljetko haukkumassa miehistään palstalla valittavia naisia avuttomaksi? Mikäli et, harrastat miesv ihaa.
Mitä tarkoitat "Eikös se ole juuri se asia mikä miehillä vapaissa naisissa ärsyttää ja sylettää"
Miehillä vapaissa naisissa??
Jos tarkoitat että miehiä ärsyttää tuollainen niin minulla on sinulle uutinen: ihmiset ovat yksilöitä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kokee teerenpelin turhaksi? Mihin nyt katosi se miehen kuuluisa biologia? Sehän ohjaa miesten mukaan miehiä niin hyvässä kuin pahassa.
Se teerenpelihän on nimenomaan se juttu mikä miehen pitää osata ja suorittaa, se kuuluu pariutumiseen.
Muuttuneen naisen kanssa? Ei tarvitse. Pariutukaa naiset keskenänne.
Tästäkin saatu taas tappelu aikaan. :)) Vielä huvittavampaa on kun varatut ihmiset tulee näihin kommentoimaan.
Ettet vaan olisi nais viha mielinen kus pää?
Etpä tietenkään..