Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 36v mies vaatia kumppaniehdokkaalta että tällä ei ole lapsia ennestään?

Vierailija
06.03.2022 |

Tarkoitus on perustaa ydinperhe

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan vaatia vaikka painovoiman kumoamista, mutta ei se kovin terveestä ajattelusta kerro.

Yleensäkin ajatus "vaatimuksista" ja "kriteereistä" ja "tasoista" indikoi niin vakavaa älyn, tunne-elämän ja persoonan häiriötä, että ne tunnistaa jo kaukaa ja niitä varoo.

Kaikilla on kriteerit kumppanin suhteen, tuskin lastenraiskaaja kovin monelle naiselle kelpaisi.

Yh-äidit nyt ei vaan ole erityisen haluttuja naisia, koska lapset tekevät seurustelusta todella hankalaa. On paljon helpompi aloittaa ns puhtaalta pöydältä.

Näinpä! Ja vieläpä jos ne lapset on useammalle miehelle.

Vierailija
102/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan vaatia vaikka painovoiman kumoamista, mutta ei se kovin terveestä ajattelusta kerro.

Yleensäkin ajatus "vaatimuksista" ja "kriteereistä" ja "tasoista" indikoi niin vakavaa älyn, tunne-elämän ja persoonan häiriötä, että ne tunnistaa jo kaukaa ja niitä varoo.

Kaikilla on kriteerit kumppanin suhteen, tuskin lastenraiskaaja kovin monelle naiselle kelpaisi.

Yh-äidit nyt ei vaan ole erityisen haluttuja naisia, koska lapset tekevät seurustelusta todella hankalaa. On paljon helpompi aloittaa ns puhtaalta pöydältä.

Ilman yleistämistä kommenttisi olisi ollut ok. Olen ollut yh-äiti ja on ollut vientiä. Ei olisi tarvinnut olla yksin. Voit omalta osaltasi todeta, että "Yh-äidit eivät itselleni ole erityisen haluttuja" mutta fakta on, että joka päivä yh:t kohtaavat miehiä, jotka rakastuvat heihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosalla lapsia haluavalla on tuossa iässä jo lapsia, joten todennäköisyys löytää ydinperheen haluava lapseton nainen on pieni.

Älä sekoita sitä miehen ikää naisen ikään, 36 mies ottaa noin 17-23 vuotiaan ja näin se lasten hankintakin osuu molemmille sopivaan aikaan, eli noin 2-5 vuoden kuluessa.

Naisenkaan ei siis kannta tehdä lasta paljoa alle 40v miehen kanssa, koska ero on täysin varma, se on nähny, poikkeuksia hyvin vähän.

No ei näytä "ottavan" kun palstalla rutisee.

Vierailija
104/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaa alusta loppuun tämä ketju. Mieslapsi yrittää väittää, että naisen täytyy jäädä huonoon suhteeseen, koska muuten "arvo alenee".

Täsmälleen sitä fasistista ideologiaa, jota Putin harrastaa: Perheväkivallan normalisointia, naisen oikeuksien kiistämistä.

Vierailija
105/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ei ole mitään muuta kuin yritys saada yh-äitejä provosoitumaan, aika hyvin on onnistunutkin. En kyllä ymmärrä miksi haksahdatte näihin?

Vierailija
106/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää melkein olen sen kannalla että nainen olisi jo kuitannut nää lisääntymis touhut, kun itselle ei meinaa olla kiinnostusta, oletan että naisella on kuviot sovittuna ja hakee vain itselleen seuraa vapaille viikoille.

Vierailija
107/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai t. Lapseton N34

Vierailija
108/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman yleistämistä kommenttisi olisi ollut ok. Olen ollut yh-äiti ja on ollut vientiä. Ei olisi tarvinnut olla yksin. Voit omalta osaltasi todeta, että "Yh-äidit eivät itselleni ole erityisen haluttuja" mutta fakta on, että joka päivä yh:t kohtaavat miehiä, jotka rakastuvat heihin.

Parisuhteiden ulkopuolelle jääneet eivät oikein tajua, että eronneet, joilla on lapsia, pariutuvat yleensä keskenään ja toiseltakin kierrokselta jäävät ulos ne samat, jo ensimmäisellä kierroksella kelpaamattomat tyypit.

Vierailija
109/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus ei ole mitään muuta kuin yritys saada yh-äitejä provosoitumaan, aika hyvin on onnistunutkin. En kyllä ymmärrä miksi haksahdatte näihin?

Mitä provoamista se on, että moni mies ei halua seurustella yh-äidin kanssa? Aivan yleistä tietoa ja myös moni lapseton nainen on sanonut, ettei mies+lapset kelpaa.

Vierailija
110/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. En minäkään haluaisi toisten mukuloita.

Vierailija
111/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuunnellut miesten vaatimuksia. Jos sana, vaatimus, oksettaa.

Multa ei tulla ikinä vaatimaan mitään.

Vierailija
112/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset kelvottomat puhkinusditut yyhoot yrittää aina näissä langoissa puhua omaan pussiinsa ja tehdä itsestä haluttavan ja kelvollisen kumppaniehdokkaan.

Tosiasiassa, jos miehellä ei ole lapsia, niin ei niitä lapsia tarvi naiseltakaan sietää ja haluta. Mitäs on yyhoot nuoruuden kiimoissaan valikoineet kumppaninsa huonosti ja lapsia tehnyt ja eroillut. Ihan omaa syytä...

Unohdat nyt tyhmyyttäsi sen, että suurimmalle osalle äitejä lapset ovat ensisijainen valinta ennen mitään parisuhdetta. Parisuhde ei ole edes tavoitteena top 10 - listalla. Edelle menee lapset, lemmikit, asuinpaikka, työ, ystävät... Joku tuntematon mies vaatimuksineen herättää vain hilpeyttä.

Tuo on se syy minkä takia saamme lukea kitinöitä että nainen jolla on lapsia ei miehille kelpaa kun ei siinä yhtälössä miehellä ei ole mitään arvoa.

Hyvin harvalla miehellä on missään yhtälössä mitään arvoa. Tämä on teidän mulkeroiden ja luusereiden oma vika. Teitä tarvitaan pelkästään tykinruuaksi.

Olipa kivasti sanottu tänä aikana, jolloin keskustellaan vakavasti sodan uhasta myös Suomen kohdalla.

Ukrainassa on jo nähty, että tykin uhreiksi joutuvat ihan kaikki, iästä ja sukupuolesta riippumatta.

No mene sinne niin pääsemme sinusta. Et vissiin inttiin kelpaa kun asemoidut siviiliksi.

No, en kelpaa, kun olen seitsemänkymppinen isoäiti.

Poikani (ja muutaman vuoden päästä jo pojanpojatkin) valitettavasti kelpaisivat, mutta toivon syvästi, ettemme siihen tilanteeseen joudu.

Vierailija
113/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuunnellut miesten vaatimuksia. Jos sana, vaatimus, oksettaa.

Multa ei tulla ikinä vaatimaan mitään.

Tällä palstalla tuntuu olevan paljon teitä yhteen sanaan takertujia.

Ette ikinä osaa mennä sisälle itse asiaan, vaan jäätte vänkäämään yhdestä sanasta, vaikka varmasti ymmärrätte mitä aloituksessa todellisuudessa tarkoitetaan.

Noh, jokainen keskustelee ja argumentoi omien taitojensa mukaan.

Vierailija
114/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

36- vuotias mies vaatii että nainen on lapseton ja perustaa perheen hänen kanssaan. Apua.

Enpä usko että löydät, paitsi jos olet miljonääri.

Vierailija
115/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä provoamista se on, että moni mies ei halua seurustella yh-äidin kanssa? Aivan yleistä tietoa ja myös moni lapseton nainen on sanonut, ettei mies+lapset kelpaa.

Lähinnä kai kysymyksiä herättää, että miksi se pitää kertoa. Minä voisin tehdä lukuisia avauksista siitä, millaiset miehet eivät olisi minulle kelvanneet, mutta miksi ihmeessä tekisin? Mitä hyötyä niistä avauksista olisi ja kenelle? Ja mikä olisi reaktio, jos naiset alkaisivat päivittäin tehtailla avauksia tyyliin "Olen 25-vuotias nainen ja vaadin miestä, jolla on tuuheat hiukset", "Olen 28-vuotias nainen enkä huolisi lyhyttä miestä", "Olen 23-vuotias nainen enkä huolisi matalasti koulutettua miestä". Tuollaisia kommentteja näkyy jo, osa trollaa, osa on niin väsyneitä että ei enää itsekään halua keskustella asiallisesti, mutta mitä iloa tuollaisista avauksista olisi ja kenelle? Eikö ihminen yleensä kiinnitä huomiota siihen, mitä haluaa, eikä siihen, mitä ei halua?

Vierailija
116/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maz kirjoitti:

Mää melkein olen sen kannalla että nainen olisi jo kuitannut nää lisääntymis touhut, kun itselle ei meinaa olla kiinnostusta, oletan että naisella on kuviot sovittuna ja hakee vain itselleen seuraa vapaille viikoille.

Itse olen tosiaankin kelpuuttanut eron jälkeen miesystävät vain lapsivapaille viikoille. Kaikille miehille se on lopulta ollut ylitsepääsemätöntä, yhteenmuuttoa on manguttu, vaikka eivät ole edes lapsiani tavanneet.

Vaikeaa löytää järkevää miestä kahden aikuisen nauttimissuhteeseen.

Vierailija
117/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset kelvottomat puhkinusditut yyhoot yrittää aina näissä langoissa puhua omaan pussiinsa ja tehdä itsestä haluttavan ja kelvollisen kumppaniehdokkaan.

Kaikenlaiset kelvottomat, suhderintamalla kokemattomat, tylsämieliset ja vaatimuksia latelevat setämiehet yrittää aina näissä langoissa puhua omaan pussiinsa ja tehdä itsestä haluttavan ja kelvollisen kumppaniehdokkaan. 

118/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viikonloppuna treffeillä 37 - vuotiaan lapsettoman miehen kanssa. Olen itse 34-vuotias lapseton nainen. Treffeillä mies sanoi, että hän haluaa joskus lapsen. Minä vastasin, että minä olen päättänyt, etten halua ollenkaan hankkia omia lapsia. Tähän mies oli aivan äimän käkenä ja sanoi : "mä luulin, että kaikki naiset haluavat lapsia".

Vierailija
119/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Kävin viikonloppuna treffeillä 37 - vuotiaan lapsettoman miehen kanssa. Olen itse 34-vuotias lapseton nainen. Treffeillä mies sanoi, että hän haluaa joskus lapsen. Minä vastasin, että minä olen päättänyt, etten halua ollenkaan hankkia omia lapsia. Tähän mies oli aivan äimän käkenä ja sanoi : "mä luulin, että kaikki naiset haluavat lapsia".

Naurattaa nämä kyllä. Siis minuakin, vaikka mulla onkin lapsia. Tässä hauskaa on myös se, että 37v haluaa lapsia "sitten joskus". Meinasivat vissiin osallistua vain siihen siittämisosuuteen, ja sitten ehkä joihinkin mukaviin perheen lomamatkoihin tms., vai ihanko tosissaan joku 43v mies, joka on siihen asti saanut elää elämäänsä sinkkuna ihan niin kuin huvittaa, olisi valmis venymään kuukausitolkulla jatkuviin yövalvomisiin, hirveeseen säätämiseen jonkun taaperon kanssa, kun et tiskikonettakaan saa täytettyä, kun homma keskeytyy 10 kertaa (milloin taapero kiipesi pöydälle, milloin kaatoi kukat, milloin kakkasi housuun..). En usko hetkeäkään, että ikisinkku 43v oikeasti jaksaisi enää vauva- ja taaperoarkea.

Vierailija
120/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä kai kysymyksiä herättää, että miksi se pitää kertoa. Minä voisin tehdä lukuisia avauksista siitä, millaiset miehet eivät olisi minulle kelvanneet, mutta miksi ihmeessä tekisin? Mitä hyötyä niistä avauksista olisi ja kenelle? Ja mikä olisi reaktio, jos naiset alkaisivat päivittäin tehtailla avauksia tyyliin "Olen 25-vuotias nainen ja vaadin miestä, jolla on tuuheat hiukset", "Olen 28-vuotias nainen enkä huolisi lyhyttä miestä", "Olen 23-vuotias nainen enkä huolisi matalasti koulutettua miestä". Tuollaisia kommentteja näkyy jo, osa trollaa, osa on niin väsyneitä että ei enää itsekään halua keskustella asiallisesti, mutta mitä iloa tuollaisista avauksista olisi ja kenelle? Eikö ihminen yleensä kiinnitä huomiota siihen, mitä haluaa, eikä siihen, mitä ei halua?

No jos se nyt semantiikasta on kiinni, niin saman asian voi sanoa niin päin että haluaa lapsettoman naisen jonka kanssa perustaa perhe. Tämä on kuitenkin niin iso asia, että eiköhän jokaisella ole oikeus rajata etsimistään sen mukaan.