Voiko 36v mies vaatia kumppaniehdokkaalta että tällä ei ole lapsia ennestään?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Kävin viikonloppuna treffeillä 37 - vuotiaan lapsettoman miehen kanssa. Olen itse 34-vuotias lapseton nainen. Treffeillä mies sanoi, että hän haluaa joskus lapsen. Minä vastasin, että minä olen päättänyt, etten halua ollenkaan hankkia omia lapsia. Tähän mies oli aivan äimän käkenä ja sanoi : "mä luulin, että kaikki naiset haluavat lapsia".
Naurattaa nämä kyllä. Siis minuakin, vaikka mulla onkin lapsia. Tässä hauskaa on myös se, että 37v haluaa lapsia "sitten joskus". Meinasivat vissiin osallistua vain siihen siittämisosuuteen, ja sitten ehkä joihinkin mukaviin perheen lomamatkoihin tms., vai ihanko tosissaan joku 43v mies, joka on siihen asti saanut elää elämäänsä sinkkuna ihan niin kuin huvittaa, olisi valmis venymään kuukausitolkulla jatkuviin yövalvomisiin, hirveeseen säätämiseen jonkun taaperon kanssa, kun et tiskikonettakaan saa täytettyä, kun homma keskeytyy 10 kertaa (milloin taapero kiipesi pöydälle, milloin kaatoi kukat, milloin kakkasi housuun..). En usko hetkeäkään, että ikisinkku 43v oikeasti jaksaisi enää vauva- ja taaperoarkea.
Voihan se toki tulla aikamoisena yllätyksenä kokemattomalle, mutta ei silti kannata yleistää.
On kuitenkin ihan eri asiaa jaksaa tuo raskas vaihe n. 20-35-vuotiaana, milloin suurin osa sen käy läpi, kuin sitten n. 40-vuotiaana. Ja kun ei ne monet lapsia halunneet 30-vuotiaatkaan miehet jaksa osallistua, niin saati sitten jos on jo 20 vuotta elänyt aikuisena aika vapaasti, niin voi todella tulla yllätyksenä lasten sitovuus.
Mutta nää tyypit varmasti luottaa siihen, että nainen mukisematta hoitaa, ja sitten kun ei hoidakaan, vaan ottaa eron hyödyttömästä miehestä, niin vieläkö ovat sitä mieltä, ettei ne, joilla on lapsia, ole potentiaalisia kumppaneita parisuhteeseen? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset kelvottomat puhkinusditut yyhoot yrittää aina näissä langoissa puhua omaan pussiinsa ja tehdä itsestä haluttavan ja kelvollisen kumppaniehdokkaan.
Tosiasiassa, jos miehellä ei ole lapsia, niin ei niitä lapsia tarvi naiseltakaan sietää ja haluta. Mitäs on yyhoot nuoruuden kiimoissaan valikoineet kumppaninsa huonosti ja lapsia tehnyt ja eroillut. Ihan omaa syytä...
Unohdat nyt tyhmyyttäsi sen, että suurimmalle osalle äitejä lapset ovat ensisijainen valinta ennen mitään parisuhdetta. Parisuhde ei ole edes tavoitteena top 10 - listalla. Edelle menee lapset, lemmikit, asuinpaikka, työ, ystävät... Joku tuntematon mies vaatimuksineen herättää vain hilpeyttä.
Joten miksi ihmeessä miehen pitäisi mennä parisuhteeseen tuollaisen naisen kanssa?
No juuri tämä oli se pointti! Parisuhde parisuhteen takia ei ole tavoitteissa! Elämä on hyvää ja nautittavaa, jollaiseksi olen sen yksinhuoltajavanhempana onnistunut tekemään. Mitähän lisäarvoa tähän toisi yksikään mies, joka ei yksin kykene hankkimaan mieleistään elämää vaan keskittyy mollaamaan muiden valintoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus ei ole mitään muuta kuin yritys saada yh-äitejä provosoitumaan, aika hyvin on onnistunutkin. En kyllä ymmärrä miksi haksahdatte näihin?
Mitä provoamista se on, että moni mies ei halua seurustella yh-äidin kanssa? Aivan yleistä tietoa ja myös moni lapseton nainen on sanonut, ettei mies+lapset kelpaa.
Lähinnä kai kysymyksiä herättää, että miksi se pitää kertoa. Minä voisin tehdä lukuisia avauksista siitä, millaiset miehet eivät olisi minulle kelvanneet, mutta miksi ihmeessä tekisin? Mitä hyötyä niistä avauksista olisi ja kenelle? Ja mikä olisi reaktio, jos naiset alkaisivat päivittäin tehtailla avauksia tyyliin "Olen 25-vuotias nainen ja vaadin miestä, jolla on tuuheat hiukset", "Olen 28-vuotias nainen enkä huolisi lyhyttä miestä", "Olen 23-vuotias nainen enkä huolisi matalasti koulutettua miestä". Tuollaisia kommentteja näkyy jo, osa trollaa, osa on niin väsyneitä että ei enää itsekään halua keskustella asiallisesti, mutta mitä iloa tuollaisista avauksista olisi ja kenelle? Eikö ihminen yleensä kiinnitä huomiota siihen, mitä haluaa, eikä siihen, mitä ei halua?
No jos se nyt semantiikasta on kiinni, niin saman asian voi sanoa niin päin että haluaa lapsettoman naisen jonka kanssa perustaa perhe. Tämä on kuitenkin niin iso asia, että eiköhän jokaisella ole oikeus rajata etsimistään sen mukaan.
Tottakai on. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että pitää etsiä kunnes löytää juuri sellaisen kuin haluaa. Sitä en edelleenkään tiedä, mitä tuonkaan asian kertominen tällä palstalla edistää.
Ainahan sitä voi vaatia vaikka mitä, mutta mitä suuremmat kriteerit kumppanille laittaa sitä epätodennäköisempää se sopivan kumppanin löytäminen tulee olemaan. Jos ei halua lapsia, niin kyllä se lapsettomuuden vaatimus kumppaniehdokkaalta on ihan luonnollista, mutta jos lapset joka tapauksessa ovat haaveena niin miksei niitä saisi jo valmiiksi olla?
Ei.
Naiset haluavat, että vain naisilla on kriteerit vastakkaiselle sukupuolelle. Naiset luulevat olevansa lahja miehille ja että miehen täytyy tyytyä aina naiseen, koska muuten mies jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olen juurikin tuo 36 vuotias nainen ja minulla on kolme lasta. Olen kuitenkin korkeasti koulutettu, useampi tutkinto ja hyvännäköinen. Joten ei kai noi lapset haittaa? Ovat kuitenkin viikonloput ja lomat aina isien luona. Saataisiin siis olla paljon myös kahdestaan.
Tämä oli varmaan provo. Eihän kukaan nyt tuollaista pakettia halua jos on mitään muuta tarjolla. Kolme?? Kamalaa. Juu parisuhdeaikaa vain viikonloppuisin ja lomilla ne nekin siis sinun ja exäsi aikataulujen mukaan. Ei tuollaiseen voi lähteä kuin täysi vässykkä.
Nainen, joka on mieluummin yksin kuin eläisi vieraiden lasten ehdoilla
Tietenkin. Onpa hassu kysymys. Mulle ei ikinä puolisoa jolla ois lapsia, kiitos vaan. Oon mielummin itekseni.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä voi vaatia vaikka mitä, mutta mitä suuremmat kriteerit kumppanille laittaa sitä epätodennäköisempää se sopivan kumppanin löytäminen tulee olemaan. Jos ei halua lapsia, niin kyllä se lapsettomuuden vaatimus kumppaniehdokkaalta on ihan luonnollista, mutta jos lapset joka tapauksessa ovat haaveena niin miksei niitä saisi jo valmiiksi olla?
Niin että hypätä sellaiseen puoli mieluiseen uusperhe hässäkkään vaan siksi että saa suhteen. Kauheaa. En ihmettele näitä perhehässäköitä mitä ympärillä tapahtuu.
Minä kehottaisin välttämään suhteita jossa on lapsia valmiina.
Eiköhän se ole selvää, ettei miehet halua alkaa hoitamaan toisten lapsia. Joten on täysin luonnollista, että lapseton haluaa aloittaa perheen toisen lapsettoman kanssa. Jos muuttaa esim yhteen yh:n kanssa, niin nopeasti tulee vaatimuksia, että pitäisi alkaa rahoittamaan toisten lapsia ”omina”.
Jo pelkkä seurustelu yh:n kanssa on todella raskasta, koko ajan pitää sopia aikatauluista ja tehdä kompromisseja, joita toisen lapsettoman kanssa ei tarvitse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Naiset haluavat, että vain naisilla on kriteerit vastakkaiselle sukupuolelle. Naiset luulevat olevansa lahja miehille ja että miehen täytyy tyytyä aina naiseen, koska muuten mies jää yksin.
Eiköhän suurimmalle osalle naisista ole ihan yks hailee jonkun miehen yksinjäämiset. En ainakaan itse ole huomannut sellaista, että naiset olisivat pakottamassa miehiä pariutumaan? Suurempi ongelma siinä pariutumattomuudessa tuntuu olevan miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole selvää, ettei miehet halua alkaa hoitamaan toisten lapsia. Joten on täysin luonnollista, että lapseton haluaa aloittaa perheen toisen lapsettoman kanssa. Jos muuttaa esim yhteen yh:n kanssa, niin nopeasti tulee vaatimuksia, että pitäisi alkaa rahoittamaan toisten lapsia ”omina”.
Jo pelkkä seurustelu yh:n kanssa on todella raskasta, koko ajan pitää sopia aikatauluista ja tehdä kompromisseja, joita toisen lapsettoman kanssa ei tarvitse tehdä.
Voihan se olla, että yh:n omat tulot ovat korkeammat kuin miehen, nykyään on katsos naisissakin hyvätuloisia. Ja varsinkin, jos nyt lasketaan tähän myös ne, joiden lapset on yhteishuollossa, että lasten isäkin rahoittaa lasten elämää. Että tuota rahoitusjuttua en lähtisi yleistämään.
En ole myöskään ihan varma siitä, etteikö ajankäytöllisesti joutuisi sumplaamaan ja tekemään kompromisseja ihan yhtä lailla lapsettomankin kanssa. Vrt. esim. yh, joka työnsä puolesta voi pitää lomat haluamanaan aikana, mutta sopii lasten isällään olon loma-aikana, ja lapseton, jonka työssä lomat on pidettävä tiettynä aikana tai sovittava työkavereiden kesken. Kummassakin tapauksessa pitää sumplata jonkun parisuhteen ulkopuolisen kanssa loma-ajoista.
Lapsettomilla sinkuilla on monesti harrastuksia, ehkä työmatkoja jne., jotka huomioitava tapaamisaikatauluissa, kun taas yh:t ovat todennäköisesti jättäneet harrastukset ja reissutyöt vähemmälle.
Et voi olettaa, että lapsetonkaan olisi aina heti sinulle valmiina, kun sinulle sopii. Jos et pysty sopimaan aikatauluista ja tekemään kompromisseja, et sovi parisuhteeseen kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pakottaako kukaan sinua tai ketään muuta miestä seurustelemaan/ aökamaan parisuhteeseen/ menemään naimisiin yh:n kanasa? Ei oma vapaa valinta.
P. S Naisen EI IKINÄ kannata ottaa kumpoaniksi miestä joka on hylännyt lapsensa ja jättänyt naisen yh:si. Itsekäs mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että yh:n omat tulot ovat korkeammat kuin miehen, nykyään on katsos naisissakin hyvätuloisia. Ja varsinkin, jos nyt lasketaan tähän myös ne, joiden lapset on yhteishuollossa, että lasten isäkin rahoittaa lasten elämää. Että tuota rahoitusjuttua en lähtisi yleistämään.
En ole myöskään ihan varma siitä, etteikö ajankäytöllisesti joutuisi sumplaamaan ja tekemään kompromisseja ihan yhtä lailla lapsettomankin kanssa. Vrt. esim. yh, joka työnsä puolesta voi pitää lomat haluamanaan aikana, mutta sopii lasten isällään olon loma-aikana, ja lapseton, jonka työssä lomat on pidettävä tiettynä aikana tai sovittava työkavereiden kesken. Kummassakin tapauksessa pitää sumplata jonkun parisuhteen ulkopuolisen kanssa loma-ajoista.
Lapsettomilla sinkuilla on monesti harrastuksia, ehkä työmatkoja jne., jotka huomioitava tapaamisaikatauluissa, kun taas yh:t ovat todennäköisesti jättäneet harrastukset ja reissutyöt vähemmälle.
Et voi olettaa, että lapsetonkaan olisi aina heti sinulle valmiina, kun sinulle sopii. Jos et pysty sopimaan aikatauluista ja tekemään kompromisseja, et sovi parisuhteeseen kenenkään kanssa.
Teoriassa kaikki on mahdollista, käytännössä on huomattavasti helpompaa sopia yhteinen aika toisen lapsettoman kanssa. Seurustelin kerran pari kuukautta oikein kivan yh:n kanssa, mutta nopeasti huomasin, että isän rooliin siinä joutuin. Ihan kivoja lapsia, ei siinä mitään. Mutta ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Eiköhän suurimmalle osalle naisista ole ihan yks hailee jonkun miehen yksinjäämiset. En ainakaan itse ole huomannut sellaista, että naiset olisivat pakottamassa miehiä pariutumaan? Suurempi ongelma siinä pariutumattomuudessa tuntuu olevan miehillä.
Suurimmalle osalle naisista se, että saako joku oalstam ülisija naista on EVVK. On ongelma vain noille miehille itselleen, ja heidän äideilleen, jotka eivät enää jaksaisi huoltaa aikuisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoriassa kaikki on mahdollista, käytännössä on huomattavasti helpompaa sopia yhteinen aika toisen lapsettoman kanssa. Seurustelin kerran pari kuukautta oikein kivan yh:n kanssa, mutta nopeasti huomasin, että isän rooliin siinä joutuin. Ihan kivoja lapsia, ei siinä mitään. Mutta ei minun.
Ratkaisu: älä aloita suhdetta yh:n kanssa. Turha valittaa omista valinnoista.
Eihän mies saa vaatia mitään, mutta nainen saa vaatia mitä vain!
Minulle kelpaa vain noin 20-35v väliltä naiset, koska viimeistään 40v naisen tilalle pitää alkaa miettiä nuorempaa. Siksi laitoin tuon 35v maksimiksi, että ehkä jaksaisi sen 5v korkeintaan vanhemmasta päästä jos on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu: älä aloita suhdetta yh:n kanssa. Turha valittaa omista valinnoista.
Yksi kerta riitti.
Huhhuh, mitä Bachelor-pskaa ap:n aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kolosta nämä yli-ikäiset perheenperustajamiehet oikein kömpivät? Deittipalstoillakin on yli nelikymppisiä sinkkuja hakemassa lapsilleen äitiä. Haloo, juna meni jo.
Niin. Mutta kun nämä elävät jossain omassa todellisuudessaan, ja luulevat olevansa kuuminta hottia parisuhdearkkinoilla. Jotain on pahasti vialla miehessä. Tämähän on kestotrolli,mutta kun tommoisia miehiä on oikeastikkin esim juuri deittipalstoilla.
Voihan se toki tulla aikamoisena yllätyksenä kokemattomalle, mutta ei silti kannata yleistää.