Puku miehellä
Millaisista puvuista miehellä tykkäätte? Millaisista ette? Onko yksityiskohdat tärkeitä (niitä ilmeisesti ainakin on miesten ouvuissa paljon että miten vaikka nappien tulisi olla kiinni/auki)Miehelläni ei ole kuin mustat kengät, harmaat ja mustat suorat housut, vaaleansinisiä ja valkoisia kauluspaitoja sekä musta liivi ja musta puvuntakki. Kravatteja on musta ja ruskea-siniraidallinen. Yleensä käyttää henkseleitä.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Pukupellet tiedetään!
Luulen että tiedät todellisesta maailmasta hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukupellet tiedetään!
Kun on tarpeeksi rahaa, ei tarvitse enää pukua.
Tumma puku on paras ja sopii tilaisuuteen kuin tilaisuuteen esim: "Tumman puvun voi pukea jokaiseen tilaisuuteen kellonajasta riippumatta" https://vuodenmies.com/tumma-puku/
"harmaat ja mustat suorat housut, vaaleansinisiä ja valkoisia kauluspaitoja sekä musta liivi ja musta puvuntakki."
Se ei tarkkaan ottaen ole puku, vaikka olisi noista ne mustat housut, liivi ja takki, elleivät ne ole samasta kankaasta. Mikä tahansa housujen, paidan ja pikkutakin yhdistelmä ei ole puku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukupellet tiedetään!
Toistaiseksi raha ei alitettavasti suojaa hautajaisten tarpeelta.
Sama puku kestää rippikoulusta hautaan asti
Moni mies ei edes omista yhtään ns. 'miesten pukua' , ja kravattia käyttävät vielä harvemmat.
Meidän miehellä tulee aina hässäkkää pukumiesten kanssa ravintelissa.
En osaa kravattisolmuakaan...(mutta hyvin olen pärjännyt ilman sitä taitoa ja mitään hiton kravattiakaan riesanani)
m,36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukupellet tiedetään!
Toistaiseksi raha ei alitettavasti suojaa hautajaisten tarpeelta.
Hautajaisasuna mies voi käyttää myös esim.
1.) suoria mustia prässihousuja
2.) mustaa kauluspaitaa
3.) mustia nahkakenkiä
4.) mustaa lyhyttä vetoketjullista nahkajakkua (,tai -takkia)
Yhdessä nämä ovat aivan siisti, arvokas ja tilaisuutta kunnioittava asukokonaisuus.
älkää kysykö hugo bossilta mitä pukuja ne valmisti 1939-1945
Hei jippe taasko sul on baaze ylähuules!
Tumma puku, tumman sininen tai tumman harmaa. Hyvin istuva takki, jossa ei ole olkatoppauksia (napolilaistyylinen). Mustat hyvinhoidetut nahkapohjaiset kengät Goodyear pohjarakenteella.
Vierailija kirjoitti:
Tumma puku, tumman sininen tai tumman harmaa. Hyvin istuva takki, jossa ei ole olkatoppauksia (napolilaistyylinen). Mustat hyvinhoidetut nahkapohjaiset kengät Goodyear pohjarakenteella.
Jos mennään napolilaiseen pukuun niin sitten tarvitaan kevyemmät kengät. Churchit toimivat struktuurisen ja uniformumaisen, klassisen englantilaisen puvun kanssa.
Olipa viesti! Kiitos piristyksestä.
Seuraavaksi sä kai sanot, että lehmät lentää.
Insinöörimiehelläni on kesäjuhlia varten vaalea pellavapuku ja teknillisen opiston kravattineula. Harmaat Pomarfinnin kengät sopii tähän. On ajaton ja tyylikäs kokonaisuus.