Voiko 36v mies vaatia kumppaniehdokkaalta että tällä ei ole lapsia ennestään?
Kommentit (148)
Kristiina xx kirjoitti:
Minä ihmettelen sitä, että millainen vässykkämies alkaa seurustella sellaisen yh-mutsin kanssa, jolla on pikkulapset, esim. 1-3-vuotiaat. Sama voisi olla myös toisinpäin, että miksi kukaan nainen ryhtyy ilmaiseksi lapsenvahdiksi miehen pikkulapselle?
Ikähaarukka voi nostaa vähintään 13 vuoteen asti.
Kristiina xx kirjoitti:
Todellakin voi, en minäkään, 34-vuotias nainen halua alkaa seurustella miehen kanssa, jolla on alle teini-ikäisiä lapsia. Tosin minä en aio perustaa perhettä ollenkaan.
Mutta toisaalta, jos sinä ap olet ajatellut, että haluaisit kuitenkin omia lapsia, ja jos sinä oikeasti olet lapsirakas ihminen ja pidät lapsista, niin miksi sinulle on niin iso ongelma se, jos naisella on lapsi ex-miehen kanssa ?
Oma lapsi ja jonkun toisen lapsi ei ole yhtään sama asia. Lapsipuolet on isä-/äitipuolilleen yleensä vielä erityisen vittumaisia ja exä vielä säätämässä. EI KIITOS!
Kristiina xx kirjoitti:
Minä ihmettelen sitä, että millainen vässykkämies alkaa seurustella sellaisen yh-mutsin kanssa, jolla on pikkulapset, esim. 1-3-vuotiaat. Sama voisi olla myös toisinpäin, että miksi kukaan nainen ryhtyy ilmaiseksi lapsenvahdiksi miehen pikkulapselle?
Mulla on pieniä lapsia, mut mulla on myös hyväpalkkainen työ, varallisuutta, päiväkoti ja muutkin palvelut kodin vieressä ja arki toimii tosi hyvin. Lapset on päiväkodissa n. 9h päivässä ja minä teen joustavasti töitä n. 7,5h päivässä, joten päiväkotipäivän aikana pystyn työn lisäksi hoitamaan asiani ja harrastamaankin. Illat ja joka toisen viikonlopun vietän lasten kanssa. Joka toinen viikonloppu mulla on lapsivapaa. En mä tartte mitään lastenhoitajaa tai rahoittajaa mun ja lasten kuvioihin.
Ottaisin miehen tähän vain siinä tapauksessa, että hän aidosti lisäisi hyvää tunnelmaa ja onnellisuutta mun/meidän elämään. Negatiivista valittajaa tai vaatimusten esittäjää en todellakaan ottaisi, puhumattakaan jostain riidanhaastajasta (johan siitä exästäni pääsin eroon). Oikeasti mieheltä kaipaisin vain seksiä, läheisyyttä ja laadukasta aikuista seuraa (jälkimmäiseen käy kyllä mun ystävätkin). Nyt olen ilman, enkä ole edes haku päällä, kun hirvee homma Tinderissä rankata ulos tollasia ap:n kaltaisia 36-vuotiaita "en ole saanut edes parisuhdetta, enkä ole tähän ikään mennessä onnistunut lisääntymään, vaikka haluaisin, mutta luulen olevani paljon parempi kuin sinä" -tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Kävin viikonloppuna treffeillä 37 - vuotiaan lapsettoman miehen kanssa. Olen itse 34-vuotias lapseton nainen. Treffeillä mies sanoi, että hän haluaa joskus lapsen. Minä vastasin, että minä olen päättänyt, etten halua ollenkaan hankkia omia lapsia. Tähän mies oli aivan äimän käkenä ja sanoi : "mä luulin, että kaikki naiset haluavat lapsia".
Naurattaa nämä kyllä. Siis minuakin, vaikka mulla onkin lapsia. Tässä hauskaa on myös se, että 37v haluaa lapsia "sitten joskus". Meinasivat vissiin osallistua vain siihen siittämisosuuteen, ja sitten ehkä joihinkin mukaviin perheen lomamatkoihin tms., vai ihanko tosissaan joku 43v mies, joka on siihen asti saanut elää elämäänsä sinkkuna ihan niin kuin huvittaa, olisi valmis venymään kuukausitolkulla jatkuviin yövalvomisiin, hirveeseen säätämiseen jonkun taaperon kanssa, kun et tiskikonettakaan saa täytettyä, kun homma keskeytyy 10 kertaa (milloin taapero kiipesi pöydälle, milloin kaatoi kukat, milloin kakkasi housuun..). En usko hetkeäkään, että ikisinkku 43v oikeasti jaksaisi enää vauva- ja taaperoarkea.
Voihan se toki tulla aikamoisena yllätyksenä kokemattomalle, mutta ei silti kannata yleistää.
On kuitenkin ihan eri asiaa jaksaa tuo raskas vaihe n. 20-35-vuotiaana, milloin suurin osa sen käy läpi, kuin sitten n. 40-vuotiaana. Ja kun ei ne monet lapsia halunneet 30-vuotiaatkaan miehet jaksa osallistua, niin saati sitten jos on jo 20 vuotta elänyt aikuisena aika vapaasti, niin voi todella tulla yllätyksenä lasten sitovuus.
Mutta nää tyypit varmasti luottaa siihen, että nainen mukisematta hoitaa, ja sitten kun ei hoidakaan, vaan ottaa eron hyödyttömästä miehestä, niin vieläkö ovat sitä mieltä, ettei ne, joilla on lapsia, ole potentiaalisia kumppaneita parisuhteeseen? ;)
Minulla oli kyllä vähän päinvastoin, lapsi syntyi kun olin 33 mutta hyvä kun olin silloinkaan vielä henkisesti valmis siihen mitä se oli. Nyt päälle nelikymppisenä sitä ei enää niuhota pikkuasioista mutta toki sitten tulee enemmän fyysinen jaksaminen peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus ei ole mitään muuta kuin yritys saada yh-äitejä provosoitumaan, aika hyvin on onnistunutkin. En kyllä ymmärrä miksi haksahdatte näihin?
Mitä provoamista se on, että moni mies ei halua seurustella yh-äidin kanssa? Aivan yleistä tietoa ja myös moni lapseton nainen on sanonut, ettei mies+lapset kelpaa.
Lähinnä kai kysymyksiä herättää, että miksi se pitää kertoa. Minä voisin tehdä lukuisia avauksista siitä, millaiset miehet eivät olisi minulle kelvanneet, mutta miksi ihmeessä tekisin? Mitä hyötyä niistä avauksista olisi ja kenelle? Ja mikä olisi reaktio, jos naiset alkaisivat päivittäin tehtailla avauksia tyyliin "Olen 25-vuotias nainen ja vaadin miestä, jolla on tuuheat hiukset", "Olen 28-vuotias nainen enkä huolisi lyhyttä miestä", "Olen 23-vuotias nainen enkä huolisi matalasti koulutettua miestä". Tuollaisia kommentteja näkyy jo, osa trollaa, osa on niin väsyneitä että ei enää itsekään halua keskustella asiallisesti, mutta mitä iloa tuollaisista avauksista olisi ja kenelle? Eikö ihminen yleensä kiinnitä huomiota siihen, mitä haluaa, eikä siihen, mitä ei halua?
No jos se nyt semantiikasta on kiinni, niin saman asian voi sanoa niin päin että haluaa lapsettoman naisen jonka kanssa perustaa perhe. Tämä on kuitenkin niin iso asia, että eiköhän jokaisella ole oikeus rajata etsimistään sen mukaan.
Tottakai on. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että pitää etsiä kunnes löytää juuri sellaisen kuin haluaa. Sitä en edelleenkään tiedä, mitä tuonkaan asian kertominen tällä palstalla edistää.
No niin, koko aloitus on vähän turha kysymys mutta kun kerran ketju polkaistiin käyntiin niin mennään sitten.