Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 36v mies vaatia kumppaniehdokkaalta että tällä ei ole lapsia ennestään?

Vierailija
06.03.2022 |

Tarkoitus on perustaa ydinperhe

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kolosta nämä yli-ikäiset perheenperustajamiehet oikein kömpivät? Deittipalstoillakin on yli nelikymppisiä sinkkuja hakemassa lapsilleen äitiä. Haloo, juna meni jo.

Vierailija
62/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa miten jotkin miehet ajattelevat, että naiset joilla on lapsia ovat "puhkinussittuja". Sen lisäksi että harrastetun seksin määrä ei mitenkään vaikuta fyysisesti naiseen, tunnen paljon enemmän lapsettomia naisia joilla on +50 seksikumppania kuin niitä, joilla on lapsia.

En myöskään ymmärrä miksi yh-äitejä karsastetaan noin paljon. Joko he ovat tietoisesti hankkiutuneet yksinhuoltajiksi, koska ovat halunneet lapsen vaikka sen mukana ei tulisikaan perhettä (=super lapsirakas, varmasti motivoitunut vanhempi ja hyvinkin potentiaalinen äiti) tai sitten he ovat jääneet yksinhuoltajiksi tai yhteishuoltajuuteen vasten tahtoaan, kun lapsen isästä on tullut ero. Voiko kummastakaan syyttää?

Minä ymmärrän kyllä sinänsä halun löytää lapseton elämänkumppani. Itselläni oli 36-vuotiaana 11-vuotias lapsi ja olin yh. Seurustelin yh-isän kanssa, mutta tein sen heti alkuun selväksi, että yhteenmuutto ei tulisi kysymykseen niin pitkään kuin kummallakaan on kotona asuvia lapsia. Se suhde päättyi sittemmin ja kun olin 43, oma lapseni oli aikuinen ja muutti pois kotoa. Siinä kohtaa en olisi voinut kuvitellakaan aloittavani parisuhdetta miehen kanssa, jolla on vielä alaikäiset lapset. Tai suhteen, kyllä, mutta samanlaisen kuin tuo edellä mainittu eli kahden aikuisen yhteistä aikaa viikonloppuina ja lomilla, mutta ei mitään sen syvällisempää.

Tuo tapa ilmaista asia, voiko vaatia kumppaniehdokkaalta lapsettomuutta, on kuitenkin outo. Tottakai saa etsiä lapsetonta. Miksi aikuinen ihminen edes kysyy lupaa siihen? Ja tottakai se tulee olemaan haastavaa, koska ison ikäeron suhteet ovat Suomessa harvinaisia ja yleensä nämä selvästi itseään nuoremman naisen kanssa pariutuvat ovat toisella kierroksella olevia (lähde: oma tuttavapiirini, jossa tuntemani 40+ miehet, jotka ovat pariutuneet 30+ naisten kanssa, ovat kaikki vähintään toisella kierroksella ja muutenkin sosiaalisia, meneviä miehiä, jotka tapaavat paljon naisia sekä työn puolesta että vapaa-ajallaan). Saman ikäisissä naisissa lapsettomien määrä puolestaan vähenee vuosi vuodelta. Ja jäljelle jäävät eivät ehkä lapsia koskaan edes halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa!

Vierailija
64/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää, että maailmassa on ongelmaksi asti YH-äitejä, jotka yrittävät painostaa ja huijata ap:n suhteeseen kanssaan.

Ei välttämättä ole kyse tästä. Esim. itse olen yhdelle pitkään sinkkuna olleelle melkein 40-vuotiaalle kaverimiehelle sanonut, että hänen kannattaisi katsella myös näitä toisella kierroksella olevia sinkkuäitejä. En siis itse tästä mitään hyötyisi :)

Mies kärsii sinkkuudestaan, aina puhuu kuinka haluaisi naisen ja deittailee, muttei natsaa kenenkään kanssa. Hän on hyvä lasten kanssa, on oman lapseni kummi ja haluaisi omia lapsia. Olen sitä mieltä, että hänelle sopivat naiset on niitä, jotka teki lapset jo alle 35v. Jos hän unohtaisi ydinperheunelman ja kelpuuttaisi lapselliset naiset, voisi löytääkin jonkun, jonka kanssa ajatusmaailmat natsaisivat hyvin yhteen.

Vierailija
65/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea saada naista joka ei olisi jo muiden miesten siittämä.

Minä en toisten miesten lapsia ala kaitsemaan ja elättämään.

Olisit ollut ajoissa liikenteessä. Mikset etsinyt tyttöystävää jo lukioikäisenä?

Piti etsiä itseä ja selvittää mistä tykkään ja mitä oikeasti haluan.

Vierailija
66/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ”saa” vaatia, ja koska naiset eivät ole ollenkaan niin nirsoja kuin miehet, niin mies saa kyllä aina jonkun perusnätin nuoremman naisen, ja nuoremmissa niitä lapsettomia on enemmän.

Naisista moni kun kelpuuttaa esim. 5-10 vuotta vanhemman, itseään rumemman jne. joten pääsääntöisesti miehillä ei ole huolta tällaisesta.

Sitten tietty voi muodostua ongelmaksi, jos havittelee niitä halutuimpia nuorempia naisia, eikä itse ole tavista kummempi. Mut naiset ei ole niin nirsoja miehen iän kanssa, eivätkä miehet (nuoren) naisen ulkonäön kanssa, eli hyvin voi natsata.

Vierailija
67/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset kelvottomat puhkinusditut yyhoot yrittää aina näissä langoissa puhua omaan pussiinsa ja tehdä itsestä haluttavan ja kelvollisen kumppaniehdokkaan.

Tosiasiassa, jos miehellä ei ole lapsia, niin ei niitä lapsia tarvi naiseltakaan sietää ja haluta. Mitäs on yyhoot nuoruuden kiimoissaan valikoineet kumppaninsa huonosti ja lapsia tehnyt ja eroillut. Ihan omaa syytä...

Unohdat nyt tyhmyyttäsi sen, että suurimmalle osalle äitejä lapset ovat ensisijainen valinta ennen mitään parisuhdetta. Parisuhde ei ole edes tavoitteena top 10 - listalla. Edelle menee lapset, lemmikit, asuinpaikka, työ, ystävät... Joku tuntematon mies vaatimuksineen herättää vain hilpeyttä.

Vierailija
68/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin ap saisi naisen, ylipäätään.

Vierailija
69/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni yh-äiti etsii lapsilleen isää, joka osallistuu ”yhteisiin” kuluihin.

Vierailija
70/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen ja kaveriporukkaani kuuluu ikäiseni sinkkumies. Tällä sinkkumiehellä on jo vuosien ajan ollut toiveena perustaa perhe ja nimenomaan "ydinperhe", niin ettei naisella ole entisestä suhteesta lapsia, tai "painolastia", kuten hän sen tympeästi ilmaisee. Näin sivusta seuranneena, alkaa näyttää yhä epätodennäköisemmältä, että tuo kaveri koskaan löytää lapsetonta naista. Sinänsä harmi, että hän on niin tiukasti juuttunut ajatukseen, että yh-äidit tai vaikka yhteishuolto-äiditkään eivät kelpaa. 

Elämä on. Ei tämä ole sen ihmeellisempi asia kuin se, että moni nainen haluaa ydinperheen eikä pidä siitä, että miehellä on lapsia jo entuudestaan. Kaikkea saa haluta, mutta harvempi haluamaansa saa.

Vierailija
71/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juurikin tuo 36 vuotias nainen ja minulla on kolme lasta. Olen kuitenkin korkeasti koulutettu, useampi tutkinto ja hyvännäköinen. Joten ei kai noi lapset haittaa? Ovat kuitenkin viikonloput ja lomat aina isien luona. Saataisiin siis olla paljon myös kahdestaan.

Niinhän aina etukäteen sanotaan mutta kun arki alkaa niin nainen vaatii uutta miestä huolehtimaan ja elättämään myös edellisen miehen lapsia.

Vierailija
72/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juurikin tuo 36 vuotias nainen ja minulla on kolme lasta. Olen kuitenkin korkeasti koulutettu, useampi tutkinto ja hyvännäköinen. Joten ei kai noi lapset haittaa? Ovat kuitenkin viikonloput ja lomat aina isien luona. Saataisiin siis olla paljon myös kahdestaan.

Niinhän aina etukäteen sanotaan mutta kun arki alkaa niin nainen vaatii uutta miestä huolehtimaan ja elättämään myös edellisen miehen lapsia.

Monenko naisen kokemuksella puhut?

Vierailija
73/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiset kelvottomat puhkinusditut yyhoot yrittää aina näissä langoissa puhua omaan pussiinsa ja tehdä itsestä haluttavan ja kelvollisen kumppaniehdokkaan.

Tosiasiassa, jos miehellä ei ole lapsia, niin ei niitä lapsia tarvi naiseltakaan sietää ja haluta. Mitäs on yyhoot nuoruuden kiimoissaan valikoineet kumppaninsa huonosti ja lapsia tehnyt ja eroillut. Ihan omaa syytä...

Unohdat nyt tyhmyyttäsi sen, että suurimmalle osalle äitejä lapset ovat ensisijainen valinta ennen mitään parisuhdetta. Parisuhde ei ole edes tavoitteena top 10 - listalla. Edelle menee lapset, lemmikit, asuinpaikka, työ, ystävät... Joku tuntematon mies vaatimuksineen herättää vain hilpeyttä.

Tuo on se syy minkä takia saamme lukea kitinöitä että nainen jolla on lapsia ei miehille kelpaa kun ei siinä yhtälössä miehellä ei ole mitään arvoa.

Vierailija
74/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluaisit ap:n kaltaisen miehen?

Se luultavasti olisi mulkero niille sun lapsille kun ei niitä alunalkaenkaan halunnut ja tekisi selvän eron niiden ja yhteisten lastenne välillä.

Hieman omanarvontuntoa nyt naiset

Vierailija
75/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten miksi ihmeessä miehen pitäisi mennä parisuhteeseen tuollaisen naisen kanssa?

Vierailija
76/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä ihan perus perunakin on nätti, kunhan on nuori.

Ja perus perunoita ei haittaa, jos mies on jopa kymmenenkin vuotta vanhempi, kunhan se on turvallinen yms.

Eli ei ongelmaa, voitte lopettaa u l i nat ja jos ei siltikään natsaa, niin Aasiaan tai Etelä-Amerikkaan sitten vaan.

Itse asiassa suosittelisin menemään suorilta noihin, niin lapsista tulee paremman näköisiä kuin kahden heikkolaatuisen suomiperunan jälkeläisistä.

Vierailija
77/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö varmuudella, että edes voit saada lapsia? Entä jos löydät tuollaisen naisen, mutta lääkäri toteaa, että lapsettomuus johtuu sinusta?

Et voi saada ydinperhettä vain sillä keinolla, että löydät lapsettoman naisen. 

Vierailija
78/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi valita kumppaniaan lapsettomista? Ei valitettavasti jaksa kiinnostaa muiden lapset…

Tottakai saa! Ja pitääkin, jos muiden lapset eivät kiinnosta. Voi vaan tarjonta jäädä aika suppeaksi tai pahimmassa tapauksessa jäät kumppania vaille.

Vierailija
79/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppaniehdokkaiden keskeiset odotukset toistensa suhteen eivät täyty, niin sitten ei.

Jos sinulla on lapsia ja kumppaniehdokas ei halua sitä kuuluisaa koko pakettia, niin ette ole toistenne kumppaniehdokkaita.

Vierailija
80/148 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä aloitusta. Ei ole kenenkää velvollisuus elättää toisten lapsia ja sitten tästä vedetään herneet nekkuun. Elämä on täynnä valintoja, jokaisella oikeus valita omansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän