Voiko 36v mies vaatia kumppaniehdokkaalta että tällä ei ole lapsia ennestään?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää, että maailmassa on ongelmaksi asti YH-äitejä, jotka yrittävät painostaa ja huijata ap:n suhteeseen kanssaan.
Ei välttämättä ole kyse tästä. Esim. itse olen yhdelle pitkään sinkkuna olleelle melkein 40-vuotiaalle kaverimiehelle sanonut, että hänen kannattaisi katsella myös näitä toisella kierroksella olevia sinkkuäitejä. En siis itse tästä mitään hyötyisi :)
Mies kärsii sinkkuudestaan, aina puhuu kuinka haluaisi naisen ja deittailee, muttei natsaa kenenkään kanssa. Hän on hyvä lasten kanssa, on oman lapseni kummi ja haluaisi omia lapsia. Olen sitä mieltä, että hänelle sopivat naiset on niitä, jotka teki lapset jo alle 35v. Jos hän unohtaisi ydinperheunelman ja kelpuuttaisi lapselliset naiset, voisi löytääkin jonkun, jonka kanssa ajatusmaailmat natsaisivat hyvin yhteen.
Koitapas antaa sama neuvo kolmekymppiselle naiselle, joka etsii miestä jonka kanssa tehdä lapsia. Että ei niiden lapsien tarvitse omia olla. Paljon enemmän on valinnan varaa ja kiirekin poistuu kun kelpuuttaa muiden lapset.
Ihme kysymyksiä.
36v mies saa vaatia ihan mitä haluaa. Vaikka 20v lapsettoman instamuijan 60cm vyötäröllä ja gasellisäärillä, joka opiskelee lääkäriksi samalla kun pelastaa merisaukkoja Norjassa.
Mutta ei pidä sitten it keä ja pettyä jos ei saa haluamaansa.
Yhä useammin ne exät eli se lasten äiti tai isä pyörii kuvioissa mukana ja tämä on yhä useammin täyttä painajaista ja kostotoimien kohteeksi joutuu myös uusi kumppani.
Miehet voivat tosiaan ratkaista ongelman ottamalla nuoren naisen, jolla ei vielä ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosalla lapsia haluavalla on tuossa iässä jo lapsia, joten todennäköisyys löytää ydinperheen haluava lapseton nainen on pieni.
Älä sekoita sitä miehen ikää naisen ikään, 36 mies ottaa noin 17-23 vuotiaan ja näin se lasten hankintakin osuu molemmille sopivaan aikaan, eli noin 2-5 vuoden kuluessa.
Naisenkaan ei siis kannta tehdä lasta paljoa alle 40v miehen kanssa, koska ero on täysin varma, se on nähny, poikkeuksia hyvin vähän.
Itse en kyllä parikymppisenä olisi todellakaan kelpuuttanut mitään melkein 40v, kaljuuntuvaa setämiestä. Se, että tämä onnistuu joltain Mikko Leppilammelta (joka on tosi hyvännäkönen, superhyvässä kunnossa, ainakin telkkarissa mukavan oloinen, hyvä ulosanti, kuuluisa, varakas..), ei tarkoita, että onnistuisi vähääkään heikompitasoiselta mieheltä.
Tottakai voi vaatia mitä vaan. 36-vuotias voi hyvin löytää 26-vuotiaan naisen, joilla nykyään harvoin on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset kelvottomat puhkinusditut yyhoot yrittää aina näissä langoissa puhua omaan pussiinsa ja tehdä itsestä haluttavan ja kelvollisen kumppaniehdokkaan.
Tosiasiassa, jos miehellä ei ole lapsia, niin ei niitä lapsia tarvi naiseltakaan sietää ja haluta. Mitäs on yyhoot nuoruuden kiimoissaan valikoineet kumppaninsa huonosti ja lapsia tehnyt ja eroillut. Ihan omaa syytä...
Unohdat nyt tyhmyyttäsi sen, että suurimmalle osalle äitejä lapset ovat ensisijainen valinta ennen mitään parisuhdetta. Parisuhde ei ole edes tavoitteena top 10 - listalla. Edelle menee lapset, lemmikit, asuinpaikka, työ, ystävät... Joku tuntematon mies vaatimuksineen herättää vain hilpeyttä.
Tuo on se syy minkä takia saamme lukea kitinöitä että nainen jolla on lapsia ei miehille kelpaa kun ei siinä yhtälössä miehellä ei ole mitään arvoa.
No kerro nyt sitten omin sanoin mitä lisäarvoa sinulla on tuotavana siihen parisuhteeseen! Minkä takia itse haluat parisuhteen? Mistä olet valmis luopumaan parisuhteen takia? Muuttaisitko asuinpaikkaa, työpaikkaa, kaverisuhteita, harrastuksia, luopuisitko lemmikistä? En ollenkaan usko että lapsettomuus on ainoa kriteeri yhdellekään miehelle vaan niitä vaatimuksia kumpuaa lisää heti kun tietynlainen mies luulee naisen olevan koukussa. Onhan näitä nähty ja pikainen loppu tullut.
En tajua jankutusta että lähes kaikilla tuonikäisillä naisilla olisi lapsia. Ei ole. Useimmilla pitkässä vakaassa parisuhteessa olevilla ja lapsia haluavilla naisilla on 36-v ikään mennessä lapsia. Mutta Ap ei varmaan etsi pitkässä vakaassa suhteessa olevaa naista vaan sinkkua. Ja esim. 30-36 v sinkuista on vielä merkittävä osa lapsettomia.
Sen sijaan Ap:n tulisi mielestäni huomioida se, että ellei hän itse ole tuohon ikään mennessä kelvannut, niin saumat niihin kaikkein vetävimpiin naisiin on huonot. Kun se tuppaa menemään niin, että ne naiset pariutuvat niiden kaikkein vetävimpien miesten kanssa. Ja ne taas eivät kysele vauvapalstalla pariutumisjuttuja tuossa iässä. Eli jostain pitää tehdä kompromissi. Jos se ei ole lapsiasia, niin sitten se voi olla vaikkapa ulkonäkö. Toisin sanoen tavismiehellä saattaa olla saumoja paremmannäköisiin yh-naisiin kuin sinkkuihin. Koska hyvännäköiset lapsettomat saa paremman miehen. Oletko Ap valmis tekemään tällainen kompromissin? Vai onko lähtövaatimuksena hoikka, hyvännäköinen, mukava ja tasapainoinen, nuori lapseton nainen? Koska se juna taisi kyllä jo mennä.
Vierailija kirjoitti:
Olen juurikin tuo 36 vuotias nainen ja minulla on kolme lasta. Olen kuitenkin korkeasti koulutettu, useampi tutkinto ja hyvännäköinen. Joten ei kai noi lapset haittaa? Ovat kuitenkin viikonloput ja lomat aina isien luona. Saataisiin siis olla paljon myös kahdestaan.
🤔 Isien? Saattaa olla aika hiljaista miesrintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juurikin tuo 36 vuotias nainen ja minulla on kolme lasta. Olen kuitenkin korkeasti koulutettu, useampi tutkinto ja hyvännäköinen. Joten ei kai noi lapset haittaa? Ovat kuitenkin viikonloput ja lomat aina isien luona. Saataisiin siis olla paljon myös kahdestaan.
Just meni matalasti koulutettu, tuttu kolmikymppinen kolmen lapsen äiti (kaikilla eri isät) naimisiin jonkun ihan ok näköisen, omaa ikäluokkaa olevan suomenruotsalaisen maasturimiehen kanssa.
Hänellä on aina riittänyt miehiä, jatkuvasti ollut joku poikaystävä ja lyhyet sinkkukaudet eli aina löytynyt miehiä vakavaan suhteeseen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää, että maailmassa on ongelmaksi asti YH-äitejä, jotka yrittävät painostaa ja huijata ap:n suhteeseen kanssaan.
Ei välttämättä ole kyse tästä. Esim. itse olen yhdelle pitkään sinkkuna olleelle melkein 40-vuotiaalle kaverimiehelle sanonut, että hänen kannattaisi katsella myös näitä toisella kierroksella olevia sinkkuäitejä. En siis itse tästä mitään hyötyisi :)
Mies kärsii sinkkuudestaan, aina puhuu kuinka haluaisi naisen ja deittailee, muttei natsaa kenenkään kanssa. Hän on hyvä lasten kanssa, on oman lapseni kummi ja haluaisi omia lapsia. Olen sitä mieltä, että hänelle sopivat naiset on niitä, jotka teki lapset jo alle 35v. Jos hän unohtaisi ydinperheunelman ja kelpuuttaisi lapselliset naiset, voisi löytääkin jonkun, jonka kanssa ajatusmaailmat natsaisivat hyvin yhteen.
Koitapas antaa sama neuvo kolmekymppiselle naiselle, joka etsii miestä jonka kanssa tehdä lapsia. Että ei niiden lapsien tarvitse omia olla. Paljon enemmän on valinnan varaa ja kiirekin poistuu kun kelpuuttaa muiden lapset.
Kyllähän tuossa voi vielä tulla yhteisiäkin lapsia lisäksi, jos mies olisi nyt vaikka sen 40v ja nainen vaikka 37v (ja vielä jokunen vuosi sitten ollut todistetusti hedelmällinen, niin ei ne munasolut nyt sekunnissa happane), niin voivat hyvin harjoitella yhteiseloa pari vuotta ja kun nainen on 39v tehdä vielä yhteisen lapsen. Ja kyllä minä tunnen äitipuolenroolissa olevia omaakin lasta haluavia hyvätasoisia naisia.
Yhdelläkin lapsettomalla naisella vain on se ongelma, että aina tulee keskenmeno, kun yrittävät yhteistä lasta. Että ei ole mikään lapsentekoautomaatti se lapseton nainen välttämättä...
Ainakin sillä yh:lla on todiste että on ainakin ollut hedelmällinen. Jos ne omat lapset on tärkeitä siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsin sarkasmiksi. - Kuuluu sinne "tää ei kai haittaa" -ketjuun.
Ilmaisu "isien" viittaa myös uuden kosiomiehen tulevaisuuteen...
Voihan vaatia vaikka painovoiman kumoamista, mutta ei se kovin terveestä ajattelusta kerro.
Yleensäkin ajatus "vaatimuksista" ja "kriteereistä" ja "tasoista" indikoi niin vakavaa älyn, tunne-elämän ja persoonan häiriötä, että ne tunnistaa jo kaukaa ja niitä varoo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne haittaa
Voi vaatia vaikka miljoonaomaisuutta ja ponitallia, lapsettomuuden lisäksi.
Naisen edellisten miesten kanssa tekemät lapset ovat 100% varmasti rasite uuden miehen näkökulmasta.
Se on sitten toinen juttu, että kuinka suuri rasite se uudelle miehelle on...Joillekin niin iso, että eivät aloita suhdetta. Toiset taas pystyvät hyväksymään tuon rasitteen, ja etsivät niitä hyviä puolia. He saattavat suhteen aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan vaatia vaikka painovoiman kumoamista, mutta ei se kovin terveestä ajattelusta kerro.
Yleensäkin ajatus "vaatimuksista" ja "kriteereistä" ja "tasoista" indikoi niin vakavaa älyn, tunne-elämän ja persoonan häiriötä, että ne tunnistaa jo kaukaa ja niitä varoo.
Kaikilla on kriteerit kumppanin suhteen, tuskin lastenraiskaaja kovin monelle naiselle kelpaisi.
Yh-äidit nyt ei vaan ole erityisen haluttuja naisia, koska lapset tekevät seurustelusta todella hankalaa. On paljon helpompi aloittaa ns puhtaalta pöydältä.
Vierailija kirjoitti:
Yhä useammin ne exät eli se lasten äiti tai isä pyörii kuvioissa mukana ja tämä on yhä useammin täyttä painajaista ja kostotoimien kohteeksi joutuu myös uusi kumppani.
Miehet voivat tosiaan ratkaista ongelman ottamalla nuoren naisen, jolla ei vielä ole lapsia.
Mulle kävi näin 10 vuotta sitten. Olin parisuhteessa miehen kanssa jolla entuudestaan 2 lasta. No oltiin 3 vuotta yhdessä kunnes tällä miehellä alkoi vahnha suola janottamaan ja alkoi lähetellä seksiviestejä ex-rouvalla. Ja tästähän ex-rouva tykkäsi, ja alkoi sabotoida meidän parisuhdetta. Minusta yritettiin tehdä raha-automaattia ja minun olisi pitänyt maksaa näiden kersojen elämiset kun samaan aikaan mieheni petti minua selkäni takana. Sain kaiken selville ja ero tuli. Asuttiin yhdessä ja oltiin kihloissa mutta ei onneksi naimisissa eikä yhteisiä lapsia. Minua ei petetä eikä minusta tehdä pankkia, hoitakoon jokainen itse omat kersansa. Ei enään koskaan uusioperheitä koska kaupanpäälle tulee ex-rouva. Mielummin olen sinkkuna lopun elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Mies, jota aiemmat lapset haittaavat, on itse lapsen tasoinen. Älkää huoliko mieslasta. Ne ovat mustasukkaisia omillekin jälkeläisilleen. Ei niistä ole kenenkään isäksi. Ne vihaavat myös lemmikkieläimiä. Luonnevikaisia ovat. Empatiakyky puuttuu.
Joo, ja naisetkin on niille vain jotain lapsentekoautomaatteja. Eivät siis osaa ollenkaan painottaa hyvää ja onnellista parisuhdetta, vaan ainoastaan on väliä sillä, että mies pääsee siittämään omia jälkeläisiä. Mites sitten, kun löytyy se lapseton nainen, mutta lasta ei vaan yrityksestä huolimatta tule? Laitetaanko se nainen sitten vaihtoon vai kuinka? Vai olisiko kuitenkin tärkeämpi keskittyä siihen hyvän parisuhteen löytämiseen ja lapset on sitten kiva plussa, jos niitä sattuu siunaantumaan (tässä tapauksessa varmaan mies ymmärtää, että hyvä parisuhde voi tulla myös sellaisen kanssa, jolla on lapsia jo entuudestaan, koska tuo omien geenien jatkaminen ei ole parisuhteen päätavoite)?
Miten tämän vaatiminen tapahtuu käytännössä? Kumppania hakiessa haet mieleistäsi ja ohitat ei-mieleiset. Mitä tiukemmat kriteerit sinulla on sitä pienemmästä porukasta pitäisi löytyä se henkilö, johon tunnet aidosti vetoa ja joka tuntee sinuun vetoa. Pelkkä kriteerien täyttäminen ei useimmille riitä syyksi parisuhteeseen.