Avopuoliso tuli kotiin juhannusreissulta fritsu kaulassa
Väittää, että kavereiden kanssa (miehiä) imivät kännissä toisilleen fritsuja. Olivat kaveriporukalla mökkeilemässä ja minä itse kotona, koska oli töitä. Enpä oikein tiedä jaksanko uskoa. Pyysin, että joku hänen kavereistaan saa lähettää kuvan jossa hänelläkin on fritsu kaulassa, mutta olen kuulema vainoharhainen eikä hän kehtaa pyytää sellaista kuvaa.
Aika paska olo tällä hetkellä.
Kommentit (171)
Hyvin meni totta se mies puhui, miespuolinen kaveri oli sen frisun tehnyt. Oman miehen laitoin jo jussin jälkeen toen päälle ja vietän nyt laatuaikaa tämän ftitsumiehen kanssa on nimittäin ms kielimiehoä,uuh kun ihanaa.
Kaikki on nyt sovittu en ollut pyllyä antanut niin haki luonnollisesti herkkua muualta.
Siis 166 ja 167 ovat oikein nähneet vaivaa ja kaivaneet vanhan ketjun esiin, jotta voisivat laittaa ketjuun typeriä trollauskommentteja. Hankkikaa elämä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:40"]Mä en katselis hetkeäkään. Älä anna edes anteeksi,löydät paremman.En ole koskaan ymmärtänyt miksi jotku voi antaa anteeksi pettämisen. Ylpeys ei itsella antaisi periksi. Samat kädet jotka minuun koski on koskenut toista,samat huulet suudelleet toista ja se että mies pannut vielä toista. Ei,ei ja ei. En koskaan voisi katsoa miestä enää silmiin enkä luottaa,en pystyisi siihenkään että mies enää koskaan koskisi minua.
Minulle on kerran käynyt niin että mies jäi kiinni pettämisestä. Kaksi vuotta hän vinkui perääni ja halusi puhua,pyytää anteeksi,seurasi minua ja itki. Kerran petti niin minulla ei ollut enää mitään sanottavaa. Muutuin kylmäksi ja minut valtasi niin iso viha että en kestänyt nähdä miestä sen jälkeen enkä puhua yhtään mitään. Se oli heti siinä ja minä en suostunut puhumaan mitään tuon tiedon saatuani. (mies petti minua puoli vuotta ja kahden eri naisen kanssa,toinen näistä oli paras ystäväni). He myönsivät kyllä tekonsa.Kummankaan kanssa en ole tähän päivään asti ollut missään tekemisissä. Pois silmistä,pois mielestä. Tästä on 3vuotta aikaa enkä ole heitä nähnyt enkä suostu puhumaan. Tiedän että toinen naisista pyörii täällä palstalla.
Miehes nauraa kavereidensa kanssa selkäsi takana ja mieti sitä nöyryytyksen määrää kuinka moni tietää miehes sua pettäneen ja sinisilmäisenä uskoisit.. Voimia ap <3
[/quote]
Pakko sanoa, että kaltaisiasi naisia pitäisi olla enemmän!:) en tarkoita petettyjä, vaan noin vahvoja kuin sinä! Voimia elämään! Selviät mistä vain tuolla asenteella!:)
Heinäkuu lehtijutut on kesätoimittajien kopioimaa paskaa joku Olli saatiin ruokojärven tiikeriksi tännekin ja hienot provot vaan uoppavat siis syvemlle, luonnollista kai on tää
ap:n mies on siis joko petturi tai homo ja petturi.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:40"]
Mä en katselis hetkeäkään. Älä anna edes anteeksi,löydät paremman.En ole koskaan ymmärtänyt miksi jotku voi antaa anteeksi pettämisen. Ylpeys ei itsella antaisi periksi. Samat kädet jotka minuun koski on koskenut toista,samat huulet suudelleet toista ja se että mies pannut vielä toista. Ei,ei ja ei. En koskaan voisi katsoa miestä enää silmiin enkä luottaa,en pystyisi siihenkään että mies enää koskaan koskisi minua.
Minulle on kerran käynyt niin että mies jäi kiinni pettämisestä. Kaksi vuotta hän vinkui perääni ja halusi puhua,pyytää anteeksi,seurasi minua ja itki. Kerran petti niin minulla ei ollut enää mitään sanottavaa. Muutuin kylmäksi ja minut valtasi niin iso viha että en kestänyt nähdä miestä sen jälkeen enkä puhua yhtään mitään. Se oli heti siinä ja minä en suostunut puhumaan mitään tuon tiedon saatuani. (mies petti minua puoli vuotta ja kahden eri naisen kanssa,toinen näistä oli paras ystäväni). He myönsivät kyllä tekonsa.Kummankaan kanssa en ole tähän päivään asti ollut missään tekemisissä. Pois silmistä,pois mielestä. Tästä on 3vuotta aikaa enkä ole heitä nähnyt enkä suostu puhumaan. Tiedän että toinen naisista pyörii täällä palstalla.
Miehes nauraa kavereidensa kanssa selkäsi takana ja mieti sitä nöyryytyksen määrää kuinka moni tietää miehes sua pettäneen ja sinisilmäisenä uskoisit.. Voimia ap <3
[/quote]
Paras ystäväsi? Ai kamala, oon tosi pahoillani! :( Musta tuntuu jo se tosi pahalta, että joku fritsun imijä olisi edes mun tuttava. Kaikki kyllä siellä mökillä olleista tietää että mies on varattu. Suht tiivis kaveriproukka kuitenkin kyseessä. Mä taas liikun enemmän omassa kaveriporukassa, mutta olen kyllä heidänkin jutuissaan ollut mukana. Ap
Kysyin mieheltäni tekeekö miehet fritsuja kännissä toisilleen edes pilailumielessä ja vastaus oli tuhahdus ja kuulemma jos miljoona maksetaan niin voi harkita joten tuskin on totta ap:nkaan tapauksessa
Voi voi, tulit ihan tänne kertomaan. Väsyneitä nää pettämis ilmeilyt.
Ei jatkoon! Mulle on ihan sama, kuka miestäni olis imutellut, mies vai nainen. Ei menis mulle läpi moiset selittelyt. Lähteminen on vielä helppoa, kun ette ole naimisissa. Sitten kun papin aamen on sanottu ja on lapsia, ei voi häipyä noin vaan. Mutta avoliittoon en jäisi moisen teini- imuttelijan kanssa.
Ukko tuli töistä. Taidan mennä riitelemään vähän lisää ja jos ei ihan oikeasti pitävää todistetta löydy siitä, että ei ole pettänyt niin lähden vittuun täältä kämpästä. Illan jatkot! Ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 20:59"]
Kuka äijä imee toisen äijän kaulaa. Niinpä, ei kukaan
[/quote]
Olen todistanut tällaisen tapauksen, mutta oltiin 17 vuotiaita ja imemiseen käytettiin putkea. Ja se jota imettiin kaulaan, oli sammunut kännissä.
Onhan ne voinut olla homostelupileet, mutta onko se edes lieventävä asianhaara?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:14"]hmm, mä harrastin yhden yön jutun yhden miehen kans jussina festareilla, ja jätin kiihkeästä yöstä fritsun muistoksi. Olikohan sun siippasi..? Mies ei ainakaan kertonut olevansa varattu. [/quote] Noloa, noi on teinien juttuja noi fritsut. Eli ap miehesi on saanut teiniltä pimpulaa
[/quote]
Onhan se juu teiniä mutta ajatteleppa, että sen ansiosta ap ehkä sai tietää ukkonsa pettämisestä.
N25
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:06"]
Ukko tuli töistä. Taidan mennä riitelemään vähän lisää ja jos ei ihan oikeasti pitävää todistetta löydy siitä, että ei ole pettänyt niin lähden vittuun täältä kämpästä. Illan jatkot! Ap
[/quote]
Tee ukolle tarkastus. Katso ovatko jätkät myös läpällä raapineet toistensa selkiä ja pakaroita tms.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:14"]hmm, mä harrastin yhden yön jutun yhden miehen kans jussina festareilla, ja jätin kiihkeästä yöstä fritsun muistoksi. Olikohan sun siippasi..? Mies ei ainakaan kertonut olevansa varattu. [/quote] Noloa, noi on teinien juttuja noi fritsut. Eli ap miehesi on saanut teiniltä pimpulaa
[/quote]
Onhan se juu teiniä mutta ajatteleppa, että sen ansiosta ap ehkä sai tietää ukkonsa pettämisestä.
N25
[/quote]
Eli pantavana on ollut joku narttu joka haluaa jakaa pahaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:22"]Huvittavaa. Jos miehesi siis pystyy todistamaan homoilleensa niin sekö olisi sitten ihan ok?
[/quote]
Mun kaveripiirissä on sellasia hetero jätkiä jotka kännissä tykkää tolleen pelleillä kavereittensa kanssa. Onhan se vähän omituista mutta on sitä kummempaakin nähty. Ja kyllähän jotkut hetero muijatkin tykkää kännissä suudella toisiaan.
Tule Ap raportoimaan miten kävi!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:40"]
Mä en katselis hetkeäkään. Älä anna edes anteeksi,löydät paremman.En ole koskaan ymmärtänyt miksi jotku voi antaa anteeksi pettämisen. Ylpeys ei itsella antaisi periksi. Samat kädet jotka minuun koski on koskenut toista,samat huulet suudelleet toista ja se että mies pannut vielä toista. Ei,ei ja ei. En koskaan voisi katsoa miestä enää silmiin enkä luottaa,en pystyisi siihenkään että mies enää koskaan koskisi minua.
[/quote]
Paras ystäväsi? Ai kamala, oon tosi pahoillani! :( Musta tuntuu jo se tosi pahalta, että joku fritsun imijä olisi edes mun tuttava. Kaikki kyllä siellä mökillä olleista tietää että mies on varattu. Suht tiivis kaveriproukka kuitenkin kyseessä. Mä taas liikun enemmän omassa kaveriporukassa, mutta olen kyllä heidänkin jutuissaan ollut mukana. Ap
[/quote]
Kyllä paras ystäväni jonka kanssa silloin olin päivittäin tekemisissä. Ihmettelinkin sitä miksi hän tiedustelee välillä missä olen ynmt. He olivat meidän autossa panemassa...
Toivon että saat totuuden tänään selville. Tee viisaita päätöksiä,älä ole sinisilmäinen. Itsellä uutta suhdetta nyt kaksi vuotta takana ja hyvin menee uuden miehen kanssa. Vuosi tuon jälkeen meni lähes shokissa eikä juurikaan muistikuvia ajasta.
AP VASTAA