Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuoliso tuli kotiin juhannusreissulta fritsu kaulassa

Vierailija
22.06.2015 |

Väittää, että kavereiden kanssa (miehiä) imivät kännissä toisilleen fritsuja. Olivat kaveriporukalla mökkeilemässä ja minä itse kotona, koska oli töitä. Enpä oikein tiedä jaksanko uskoa. Pyysin, että joku hänen kavereistaan saa lähettää kuvan jossa hänelläkin on fritsu kaulassa, mutta olen kuulema vainoharhainen eikä hän kehtaa pyytää sellaista kuvaa.

Aika paska olo tällä hetkellä.

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä se miehesi enää selittää kun on JO valehdellut!

On se nainut sitä eukkoa ja eukko veti tahallaan sen fritsun kaulaan "merkkasi ukkosi" niinkuin teinit tekee.

Ei tässä nyt enää mitään epäselvää ole. Nyt vaan mietit jatkatko pettäjän ja valehtelijan kanssa. Se on aina jatkossa kiva miettiä missä se ukko luuhaa kun itse olet töissä...

Vierailija
162/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tilanne. Paljo riippuu siitä kuinka paljo mies susta välittää. Jos oikeasti rakastaa tai edes kunnioittaa ja välittää, tunnustaa kännisekoilut ja on aidosti pahoillaan. Jos taas olet hänelle yhdentekevä (mutta kuitenkin "hyödyllinen") niin käyttäytyy niinkuin tähän asti, hyökkää ja alkaa syyttelemään sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi anteeksi ikinä mutta en eroaisi heti niin se toinen eukko saisi jatkaa yksinäistä elämäänsä munan puutteessa.

Ja jonain kauniina päivänä kuin mies luulisi että kaikki ok niin nussisin antaumuksella toista miestä ja sanoisin heipat...juu olen kostonhimoinen ihminen!

Vierailija
164/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:06"]En antaisi anteeksi ikinä mutta en eroaisi heti niin se toinen eukko saisi jatkaa yksinäistä elämäänsä munan puutteessa.

Ja jonain kauniina päivänä kuin mies luulisi että kaikki ok niin nussisin antaumuksella toista miestä ja sanoisin heipat...juu olen kostonhimoinen ihminen!
[/quote]

Kyllä siinä pettämisessä jotakin särkyy suhteessa, vaikka anteeksi yrittäisi antaakin. Tulee juurikin tuollainen olo, kun ylläolevassa.

Vierailija
165/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:n on syytä varautua että mies hyökkää, syyttää ja maalaa mustan valkoiseksi sellaisella voimalla että ap alkaa epäillä omaa järkeään. Nämä kaikki on syyllisen petturin tunnusmerkkejä.

Vierailija
166/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miehelläni oli kerran huulipunaa kasvoissa (huulenjälkiä), kuulemma miespuolinen ystävä oli vähän innostunut. Uskoin miestäni ja oli miten oli, ei joku pusuttelu vielä maailmaa kaada. Ei se ole oikein, mutta ei myöskään ylitsepääsemättömän paha asia.

Vierailija
167/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:03"]Näin miehenä on pakko sanoa että ei kuullosta uskottavalta, en oo mokomasta ikinä kuullutkaan. Voi toki olla tottakin Toi oli muuten hyvä veto kysyä kuvaa. [/quote] Mulla on kyllä kavereita, joiden mielestä tuollainen on haskakin jäynä. Joo ja ole jo keski-iköinen mies.

[/quote]

Mutta noi kaverit varmaan kyllä voi tarvittaessa sen jäynänsä todistaa avokille. Vai haluaako ne tosiaan pilata kaverin parisuhteen ihan vaan läppänä? Siinähän menee samalla ystäävyyskin, sillä tuskin kukaan mies enää ton jälkeen on jäynäilijöiden kanssa missään tekemisisssä. Eli jos ap:n mies olis jäynän kohteeksi joutunut niin johan ne kaverit olis sen kertoneet. Nyt kavereilta ei saa kysyä mitään. 

Vierailija
168/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se sika pihalle!

Vierailija
169/171 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin tätä just omalle ukolle ja se sanoi ihan samaa :''D Ikää hällä yli 30v ja joskus 17-vuotiaana kavereidensa tehnyt tuota.

Vierailija
170/171 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutka voi olla vaikka ei juuri enää pettäisikään, se on ansiosta myönnetty arvonimi, jota myöhemmät hairahdukset eivät voi viedä pois.

Vierailija
171/171 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisä tietoa ei kai tule, ja palstalla pitäisi vain uskoa. Ap ja samat trollit on palstan pilanneet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi