Avopuoliso tuli kotiin juhannusreissulta fritsu kaulassa
Väittää, että kavereiden kanssa (miehiä) imivät kännissä toisilleen fritsuja. Olivat kaveriporukalla mökkeilemässä ja minä itse kotona, koska oli töitä. Enpä oikein tiedä jaksanko uskoa. Pyysin, että joku hänen kavereistaan saa lähettää kuvan jossa hänelläkin on fritsu kaulassa, mutta olen kuulema vainoharhainen eikä hän kehtaa pyytää sellaista kuvaa.
Aika paska olo tällä hetkellä.
Kommentit (171)
En nyt kyllä taas tiedä mitä pitäisi ajatella yhtään mistään. Juttelin miehen kanssa ja nyt pitää lähteä taas rauhoittumaan. Just nyt en jaksa katsella sen naamaa ollenkaan.
Mies sanoi valehdelleensa aluksi, koska arvasi mun suuttuvan enemmän siitä, että fritsun imijä on nainen. Mä jopa aloin leppymään miehelle, mutta sitten kävi ilmi, että fritsun imijällä on myös miesystävä, melko tuore tapaus. Ei ollut mökillä mukana. Minä sitten kysyin, että tietääkö tuo miesystävä touhuista ja mies sanoi ettei asia kuulu meille. Jotain siinä sitten keskusteltiin ja avokki alkoi siinä sitten puolustelemaan tätä naista, että tämä nyt on luonteeltaan vähän flirtti ja ilmeisesti vaan tykkää joskus viattomasti leikitellä miesten kanssa, mutta kuulema ihan puhtaat jauhot pussissa eikä tarkoita pahaa. Suutuin todella paljon! Jumalauta miten ukko kehtaa puolustautua noin?! Sekö on ihan ok ja viatonta flirttiä että imee toisen kaulaa ja mun avokki kehtaa antaa toisen tehdä noin?! Nyt mukamas vasta tajuaa kuinka väärin se oli! NIIN VARMAAN! Ihan varmasti ymmärsi kyllä mitä oli tekemässä!
Tekisi mieli laittaa sen naisen miehelle viestiä! Ap
Rauhoitu. Ja jätä tuo mies. Kuvottaa tuollainen valehtelu, mitenhän tarina vielä muuttuukaan. Ilkeää mies vielä laittaa naisen syyksi, että on sellainen flirttaaja kyseessä. Missä miehen oma vastuu? Kaikkiaan aika intiimiä kanssakäymistä on, jos kaulaa nuuhkitaan jäljet jättäen. Kuka tuon uskoo.
Minä laittaisin, en ehkä muuten mutta sen muijan laittaman viestin takia. Toki miehesi saattaa siitä saada aikamoisen paskamyrskyn aikaiseksi mutta muutenkin huonolta kuulostaa jos noin pahasti on tämän imuttelijan puolella!
Itse kyllä valitettavasti uskon että jonkinlaista sutinaa siellä taustalla on. Jos jatkatte yhdessä niin miten tällaiset reissut jatkossa ja muutenkin sen luottamuksen tila?
Kamala tilanne sulla :( jos mun miehellä olis fritsu kaulassa,en uskoisi että se on ainoa asia mitä on tehty,ainoa mistä jäi jälki,kylläkin.
Itse jos oon fritsuja tehnyt tai saanut,on siihen joka kerta kuulunut myös vähintään halailua,suutelua,kaulan suutelua ja muuta hyväilyä.
Eikö oo vähän outoa jos on vaan kerran purastu kaulaan?
Niin ja miten tämä juttu muuttuu miehellä koko ajan, ensin vain hupailtu kavereiden kesken ja nyt on sitten jo flirttailija messissä...?? Tajuaako se ap:n ukko miten epätoivoselta noi selittelyt kuulostaa. On ihan eri asia tehdä kännijäynää porukalla (ääliömäistä kyllä, mutta ei pettämistä kuitenkaan), kuin imutella jonkun flirttailijan kanssa, jonka "fiilikset" ap on nyt pilannut... voi luoja. Olis edes miehellä munaa tunnustaa suoraan.
Moi taas pitkästä aikaa. En ole käynyt palstalla pitkään aikaan, koska ollut niin paska fiilis. Ei ole hirveästi ollut energiaa tulla kertomaan miten menee.
Mutta tosiaan naisen miehelle kerrottiin mitä mökillä tapahtui. Tämä kiitti tiedosta ja sen enempää en heidän kohtalostaan tiedä. Minä löysin asunnon johon muutan elokuun alussa. Mies vittuuntui ja majailee jonkun kaverinsa luona.
laittoi mulle vielä viestiä, että hyvä että kävi näin, että nyt saa rauhassa lämmitellä tätä naista joka imi fritsun kaulaan.
Ap
Mäkin haluan tietää miten siellä menee ap! :0 oon se joka on tonne aikasemmin jo kirjotellu että meni tunteisiin tämä juttu.
Olin puutteessa ja soitin miehelle kävi tänään muutaman tunnin ja teki hyvää pitkästä aikaa. Harmittaa kun ennen parisuhdetta pidin itseäni timmissä kunnossa ja nyt kun mies löysi paremman näköinen ja pitäisi uudestaan lähteä parisuhdemarkkinoille niin olen lösähtänyt pshasti ihan parissa vuodessa. En oikeastaan ihmettele että mies lähti, ihmettelen sitä miten tällä kropalla vois edes uuden miehen saada.
Minä laittaisin muikkelin miehelle viestiä asiasta. Muuten varmaan antaisin olla, mutta se muijan aloittajalle laittama syyttelyviesti oli kyllä sellainen pohjanoteeraus, että en varmaan pystyisi hillitsemään itseäni. Sitä paitsi, jos se akka luuli fiilistensä olleen pilalla aiemmin, ehkä sen sietäisi huomata miltä se tuntuu, kun oikein tosissaan menee fiilikset pilalle...
Kuka äijä imee toisen äijän kaulaa. Niinpä, ei kukaan
Kaikki miehet on pohjimmiltaan homoja. Joten voi olla tottakin.
No nyt on kyllä niin keksitty juttu että oksat pois. Älä luota.
Epäilyttävää. Totuus taitaa olla toinen.
Näin miehenä on pakko sanoa että ei kuullosta uskottavalta, en oo mokomasta ikinä kuullutkaan.
Voi toki olla tottakin Toi oli muuten hyvä veto kysyä kuvaa.
tälläkin hetkellä selaan Facebookia ja yritän miettiä kuka naisista sen fritsun imi vai olivatko lähteneet mökiltä baariin, kun sellainen ei kovin kaukana siltä mökiltä tietääkseni ole. Tapeltiin koko aamupäivä aiheesta ja mies läksi vittuuntuneena töihin. Ap
Miten kävi? ?