Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuodeosatoilla viruu syöpäpotilaita jotka huutaa tuskasta

Vierailija
18.07.2025 |

Omaiset kieltäneet hoitamisen 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kieltää. 

Vierailija
2/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Miten omaiset ovat kieltäneet hoitamisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tälläisiä vuodeosastoja joissa omaiset päättää hoidosta?

Vierailija
4/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja pistetään välittömästi valheestaan ruoskintapaaluun torille.

Vierailija
5/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölynpölyä. 

Vierailija
6/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat on pistelleet kipulääkkeet parempiin suihin.

Tuossa vaiheessa lääkä kuuluisi olla kipupumpussa eikä annostella suun kautta.

Vierailija
7/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen liha ei aiheuta syöpää, pelkkää propagandaa. Prosessoitu liha on sitten aivan eri asia ja kypsennystapa. Akryyliamidia muodostuu korkeissa lämpötiloissa paistaessa.

Vierailija
8/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tälläisiä vuodeosastoja joissa omaiset päättää hoidosta?

Ei ainakaan Pohjoismaissa. Psyk.sh.

Vierailija
9/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäkivut ja etenkin luutuumorit on siitä paskoja, ettei ihan loppuvaiheessa niihin tehoa mikään hengityksen kululle turvallinen lääkemäärä. Ja eutanasiaa ei tässä maassa saa järjissään ollessaan pyytää, eikä lääkärit saa antaa kuolinapua toivottomissakaan tapauksissa.

Vierailija
10/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat on pistelleet kipulääkkeet parempiin suihin.

Nykyään käytetään kipupumppuja !

Vierailija
11/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaiset eivät voi kieltää hoitamasta.

Vierailija
12/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on voi voi, mitäs ovat syöpänsä alkoholilla, tupakalla, auringolla, punaisella lihalla hankkineet.

- vuodeosastotyöntekijä.

En juo alkoholia, tupakkaa en ole edes maistanut, aurinkorasvaa olen aikuisiän käyttänyt (lapsuudesta en muista), olen kasvis+kalansyöjä. Syöpätutkimukset kesken. Kun nähdään osastolla, ethän syyllistä. Vähän liikaa tämän kaiken päälle.

Vierailija
13/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpäkivut ja etenkin luutuumorit on siitä paskoja, ettei ihan loppuvaiheessa niihin tehoa mikään hengityksen kululle turvallinen lääkemäärä. Ja eutanasiaa ei tässä maassa saa järjissään ollessaan pyytää, eikä lääkärit saa antaa kuolinapua toivottomissakaan tapauksissa.

Saattohoidossa sedatoidaan taitavasti.

Vierailija
14/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä, jos sen luunpalan eli tuumorin kohdan pystyy leikkaamaan pois, katoaako kipu silloin? Kysyn tosissani, kun en tiedä. 

Vierailija
15/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punainen liha ei aiheuta syöpää, pelkkää propagandaa. Prosessoitu liha on sitten aivan eri asia ja kypsennystapa. Akryyliamidia muodostuu korkeissa lämpötiloissa paistaessa.

Sinä olet aivan oikeassa tästä. Ja syy on proteiinista ja monesti sen liikasaannissa joka aktivoi karsinogeenejä. Prossesoitu liha on se suurin syy, mutta tosiaan myös se liiallinen proteiini käyttö on yhdistetty joihinkin syöpiin . 

Liha ei ole karsinogeeni eikä myöskään proteiini. Valmistapa ja kaikki lisäaineet ja savuarmomit sun muut lisää riskiä. 

Lihaa isompia syöpää aiheuttavia asioita on olemassa  . alkoholi ja tupakka , kemikaalit mm. 

Kaikki ei syöpää saa. Itse en saa siitä olen 100% varma koska suvussa ei syöpää ole kenelläkään. Se on sukurasite

Vierailija
16/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolevan oloa voi helpottaa myös anestesian keinoin. Isälläni oli viimeiset tunnit aika tuskallisia, vaikkei syöpää sairastanutkaan ja hänet sitten sedatoitiin, jonka aikana kuoli nukkuessaan

Vierailija
17/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on voi voi, mitäs ovat syöpänsä alkoholilla, tupakalla, auringolla, punaisella lihalla hankkineet.

- vuodeosastotyöntekijä.

Ne  syöpään sairastuneet lapsetkin ovat elämäntavoillaan aiheuttaneet syöpänsä? Ei kukaan sairaalassa työskentelevä oikeasti ajattelee näin.

Vierailija
18/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet aivan oikeassa tästä. Ja syy on proteiinista ja monesti sen liikasaannissa joka aktivoi karsinogeenejä. Prossesoitu liha on se suurin syy, mutta tosiaan myös se liiallinen proteiini käyttö on yhdistetty joihinkin syöpiin . 

Liha ei ole karsinogeeni eikä myöskään proteiini. Valmistapa ja kaikki lisäaineet ja savuarmomit sun muut lisää riskiä. 

Lihaa isompia syöpää aiheuttavia asioita on olemassa  . alkoholi ja tupakka , kemikaalit mm. 

Kaikki ei syöpää saa. Itse en saa siitä olen 100% varma koska suvussa ei syöpää ole kenelläkään. Se on sukurasite

Liha ei ole proteiini? Vanhuksille suositellaan runsasta proteiinin syömistä. Minulla on syöpä, vaikka olen aina elänyt terveellisesti eikä suvussani ole koskaan kenelläkään ollut syöpää. 

Vierailija
19/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, että jotkut levittää kirkkain silmin valheellista tietoa. Punainen liha itsessään sisältää hemirautaa, joka suolessa ollessaan tuhoaa suolen nukkaa, kun nukka on kokonaan poissa, on suolen seinämä altis tulehduksille, ja näin ollen myös syöville. Se, ettei suvussa ole syöpää ei ole mikään todenne mistään. Syöpä voi yhtä hyvin tulla sekä perinnöllisestä alttiudesta taikka ympäristötekijöistä.

Vierailija
20/29 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sedaatio?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi