Avopuoliso tuli kotiin juhannusreissulta fritsu kaulassa
Väittää, että kavereiden kanssa (miehiä) imivät kännissä toisilleen fritsuja. Olivat kaveriporukalla mökkeilemässä ja minä itse kotona, koska oli töitä. Enpä oikein tiedä jaksanko uskoa. Pyysin, että joku hänen kavereistaan saa lähettää kuvan jossa hänelläkin on fritsu kaulassa, mutta olen kuulema vainoharhainen eikä hän kehtaa pyytää sellaista kuvaa.
Aika paska olo tällä hetkellä.
Kommentit (171)
Tuohan on vakioselitys, kun on pettänyt puolisoaan ja jäänyt em. jälkiä. Poikien kans värjättiin tai pojat teki kun sammuin.. Niin aina.
Tosi uskottavaa. No, koskapa ne pettäjät totuutta kertois.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:27"]Kuule kysäsepä niiltä kavereilta, jos ne kuitenkin hyvin tunnet!
[/quote]
Valitettavan usein kavereiden on käsketty pysyä juonessa ja hehän pysyvät. Been there..
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:15"]Eli teidänkään mielestä en ylireagoi? Mies vain jaksoi inttää, että olen vainoharhainen ja skitsoan ihan liikaa pienestä kännifritsusta. Voisin ottaa vähän tavaroita ja lähteä jonnekin kaverille. :(
[/quote]
Joo mäkin olin tossa pari viikkoa vaikka kuinka vainoharhainen ja kaikkea. Mies kehtasi vielä potkaista meikkipöytääni sen takia kun olin muka niin vainoharhainen. Oli liian raju reaktio kyllä siihen etteikö mitään olisi tapahtunut, aivan kuten tässä sinunkin tapauksessa.
No omat "kaverini" levittelivät pettämispuheita, kun juhannuksen vietossa vuosi sitten poltin suoristusraudalla kaulaani fritsun näköisen jäljen ja oma mies oli toisella puolella Suomea.
Aina ei tarvitse epäillä pahinta. Miksi seurustella ylipäätään, jos ei voi edes omaan kumppaniin luottaa???
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:49"]No omat "kaverini" levittelivät pettämispuheita, kun juhannuksen vietossa vuosi sitten poltin suoristusraudalla kaulaani fritsun näköisen jäljen ja oma mies oli toisella puolella Suomea.
Aina ei tarvitse epäillä pahinta. Miksi seurustella ylipäätään, jos ei voi edes omaan kumppaniin luottaa???
[/quote]
Hmm mies tuskin suoristi hiuksiaan.
nää on näitä selityksiä. ihan uskomattomia selityksiä eksältä aina reissujen jälkeen. kun lopulta en enää juttuja uskonut, alkoi mun syyllistäminen. miksei vaan vois olla rehellinen....
Jos ap päättää jatkaa miehensä kanssa toistaiseksi, kannattaa tehdä miehelle selväksi että myös ap:llä on nyt oikeus hassun hauskaan imuttelu viikonloppuun ilman miestään. Ja muistuttaa että se mitä tämän imutteluviikonlopun aikana tapahtuu, ei kuulu ap:n miehelle tai imuttelukaverin/kavereiden kumppaneille. Kun eihän tällaisella käyttäytymisellä mitään pahaa tarkoiteta, niin kaipa se koskee myös ap:ta eikä vain tämän miestä.
Tein aika kusiset. Valehtelin avokille, että voimme jatkaa yhdessä mikäli hän lähettää Facessa naisen ukolle viestiä mitä siellä mökillä tapahtui. Oikeasti aloin etsimään uutta asuntoa. Valitettavasti tämä mies ei kuulu mun miehen kavereihin Facessa joten voi kulua aikaa ennen kuin huomaa viestin muut -kansiosta. En tiedä pitäisikö lähettää kaverpyyntö samalla... Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:15"]
Tein aika kusiset. Valehtelin avokille, että voimme jatkaa yhdessä mikäli hän lähettää Facessa naisen ukolle viestiä mitä siellä mökillä tapahtui. Oikeasti aloin etsimään uutta asuntoa. Valitettavasti tämä mies ei kuulu mun miehen kavereihin Facessa joten voi kulua aikaa ennen kuin huomaa viestin muut -kansiosta. En tiedä pitäisikö lähettää kaverpyyntö samalla... Ap
[/quote]
Hienosti toimittu! Sitä saa mitä tilaa, sanoo wanha sananlasku :D
AP on kostonussimassa mun kanssa. Mies katsoo toimitusta vieressä.
Tää on aika hyvä juttu. Luulen, että ei ole pettänyt, vaan ihan normaaleissa telakoitumishommissa jollain lähtenyt vähän keulimaan.