Avopuoliso tuli kotiin juhannusreissulta fritsu kaulassa
Väittää, että kavereiden kanssa (miehiä) imivät kännissä toisilleen fritsuja. Olivat kaveriporukalla mökkeilemässä ja minä itse kotona, koska oli töitä. Enpä oikein tiedä jaksanko uskoa. Pyysin, että joku hänen kavereistaan saa lähettää kuvan jossa hänelläkin on fritsu kaulassa, mutta olen kuulema vainoharhainen eikä hän kehtaa pyytää sellaista kuvaa.
Aika paska olo tällä hetkellä.
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:14"]hmm, mä harrastin yhden yön jutun yhden miehen kans jussina festareilla, ja jätin kiihkeästä yöstä fritsun muistoksi. Olikohan sun siippasi..? Mies ei ainakaan kertonut olevansa varattu. [/quote] Noloa, noi on teinien juttuja noi fritsut. Eli ap miehesi on saanut teiniltä pimpulaa
[/quote]
Onhan se juu teiniä mutta ajatteleppa, että sen ansiosta ap ehkä sai tietää ukkonsa pettämisestä.
N25
[/quote]
Eli pantavana on ollut joku narttu joka haluaa jakaa pahaa mieltä.
[/quote]
Kaksi vapaata ihmistä saa harrastaa seksiä. Jos toinen salaa toiselta, että on suhteessa niin se on sen salailijan synti. Ei kukaan ole selvännäkijä.
Josko ovat telakoituneet ja innostuneet liikaa?
Fritsu syntyy hyvin suurella todennäköisyydellä vain tilanteessa, jolloin molemmat ovat poissa tolaltaan. Tässä tapauksessa siis todennäköisesti kalu on ollut jo syvällä ja sylissä on tullut liian hyvä olo!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:03"]Näin miehenä on pakko sanoa että ei kuullosta uskottavalta, en oo mokomasta ikinä kuullutkaan.
Voi toki olla tottakin Toi oli muuten hyvä veto kysyä kuvaa.
[/quote]
Mulla on kyllä kavereita, joiden mielestä tuollainen on haskakin jäynä. Joo ja ole jo keski-iköinen mies.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:22"]Huvittavaa. Jos miehesi siis pystyy todistamaan homoilleensa niin sekö olisi sitten ihan ok? [/quote] Mun kaveripiirissä on sellasia hetero jätkiä jotka kännissä tykkää tolleen pelleillä kavereittensa kanssa. Onhan se vähän omituista mutta on sitä kummempaakin nähty. Ja kyllähän jotkut hetero muijatkin tykkää kännissä suudella toisiaan.
[/quote]
Kyllä tuollaista tekevät ovat kaappihomoja. Eipä tulisi mieleenkään kännissä alkaa imemään jonku äijän kaulaa. Ja jos tulisi tuollaisia mielihaluja, niin onko sillä muka sitten väliä että onko kohde mies tai nainen?
t.mies
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:03"]Näin miehenä on pakko sanoa että ei kuullosta uskottavalta, en oo mokomasta ikinä kuullutkaan. Voi toki olla tottakin Toi oli muuten hyvä veto kysyä kuvaa. [/quote] Mulla on kyllä kavereita, joiden mielestä tuollainen on haskakin jäynä. Joo ja ole jo keski-iköinen mies.
[/quote]
Yhtä hauska kuin potkaista kaveria munille.
Omat suhteet ovat kariutuneet toinen toisensa perään, niin sitten tehdään väkisin fritsu porukan ainoalle kunnolliselle miehelle, että saadaan senkin liitto rakoilemaan.
Voi vittu miten hauskaa.
t.mies
Valehtelun jatkaminen pettämisestä vain lisää petetyn tuskaa. Jos mies oikeasti rakastaa sinua, löytyy häneltä myös empatiakykyä ymmärtää pelkosi ja epäilyksesi ja kertoa totuus. Jos miehen selitys olisi totta, on kavereiden edessä hänen nolostuminen aika pieni juttu verrattuna sinun tämänhetkiseen tilanteeseesi, kun oikeasti on syytä epäillä hänen pettäneen sinua.
Kertoisi totuuden. Parempi kuulla, että on pettänyt ja sinä voit arvioida, onko suhteellanne mahdollisuuksia selviytyä mahdollisesta pettämisestä. Tulevaisuutta ei teillä ole, jos asia jää epäselväksi. Uhkaa lähteä heti, jos mies ei kerro totuutta ja tunnusta pettämistä tai ette voi yhdessä mennä kohtaamaan mieskavereita, joilta pitäsi myös fritsuja löytyä miehen kertomuksen dokumentiksi.
Kelvoton mies pitää sinua tuskassa ja epätietoisuudessa ja kaiken lisäksi yritää sinua syyttää halustasi saada asialle selitys. Kannattaako sellaisen miehen kanssa tulevaisuutta suunnitella sinun tai kenenkään muunkaan. Kamalinta on miehen yritys mitätöidä murheesi ja vielä syytellä sinua. Totuus ei pala tulessa. Totuus esiin. Tää juttu seuraa tämä miestä lopun elämän. Mikäli teille tulee nyt ero, ei mies varmaan myöskään seuraavalle kumppanilleen kerro, mihin edellinen suhde päättyi. Ja valheelle on vaikea rakentaa. Onkohan sun miehesi ihan terve. Kyllä psyykkisesti terveellä ihmisellä - meillä kaikilla sinulle vastanneilla- syntyy heti myötätunto ja ymmärrys tunteitasi kohtaan. Lähinnä sadismia toi sun miehes käyttäytyminen.
Lähteminen on varmaan vaikeaa. Mutta epätietoisuuteen et voi jäädä. Noin epäselvän kuvin kanssa ei voi kukaan elää. Rohkeutta, ihminen kyllä selviytyy vaikka mistä ja elämä voittaa.
Mies vaihtoi tarinaansa siten, että oli kertonut kavereilleen ettei hänellä koskaan ole ollut fritsua kaulassa. Kaverit olivat sitten kännissä yllyttäneet erään naispuolisen kaverin imemään miehelleni fritsun. Saan kuulema ihan vapaasti kysyä keneltä vaan paikalla olleista asiasta ja laitoinkin eräälle hänen miespuoliselle kaverilleen viestiä. Ei ole vielä vastannut, eikä nähnyt viestiä. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:00"]Mies vaihtoi tarinaansa siten, että oli kertonut kavereilleen ettei hänellä koskaan ole ollut fritsua kaulassa. Kaverit olivat sitten kännissä yllyttäneet erään naispuolisen kaverin imemään miehelleni fritsun. Saan kuulema ihan vapaasti kysyä keneltä vaan paikalla olleista asiasta ja laitoinkin eräälle hänen miespuoliselle kaverilleen viestiä. Ei ole vielä vastannut, eikä nähnyt viestiä. Ap
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:00"]Mies vaihtoi tarinaansa siten, että oli kertonut kavereilleen ettei hänellä koskaan ole ollut fritsua kaulassa. Kaverit olivat sitten kännissä yllyttäneet erään naispuolisen kaverin imemään miehelleni fritsun. Saan kuulema ihan vapaasti kysyä keneltä vaan paikalla olleista asiasta ja laitoinkin eräälle hänen miespuoliselle kaverilleen viestiä. Ei ole vielä vastannut, eikä nähnyt viestiä. Ap
[/quote]
Kun olin "toinen nainen" tuo oli muös selitys tyttöystävälle fritsusta. En uskoisi varsinkin, kun muutti tarinaa kesken kaiken. Nähnyt nuo selittelyt nii läheltä, että usko miehii meni.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:00"]Mies vaihtoi tarinaansa siten, että oli kertonut kavereilleen ettei hänellä koskaan ole ollut fritsua kaulassa. Kaverit olivat sitten kännissä yllyttäneet erään naispuolisen kaverin imemään miehelleni fritsun. Saan kuulema ihan vapaasti kysyä keneltä vaan paikalla olleista asiasta ja laitoinkin eräälle hänen miespuoliselle kaverilleen viestiä. Ei ole vielä vastannut, eikä nähnyt viestiä. Ap
[/quote]
Ja miehes on käskenyt kaikkia kavereitaan kertomaan saman tarinan
Tuota selitystä käytettiin ainakin jo vuonna -97 minun kaverin silloisen poikaystävän toimesta. Mene läpi vaikka täyttää paskaa oli. Ole sinä viisaampi .
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:49"]No omat "kaverini" levittelivät pettämispuheita, kun juhannuksen vietossa vuosi sitten poltin suoristusraudalla kaulaani fritsun näköisen jäljen ja oma mies oli toisella puolella Suomea. Aina ei tarvitse epäillä pahinta. Miksi seurustella ylipäätään, jos ei voi edes omaan kumppaniin luottaa??? [/quote] Hmm mies tuskin suoristi hiuksiaan.
[/quote]
Tuskinpa niin, mutta kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää.
Ajattele positiivisesti; Ei sentään kullia imenyt, kai?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:00"]
Mies vaihtoi tarinaansa siten, että oli kertonut kavereilleen ettei hänellä koskaan ole ollut fritsua kaulassa. Kaverit olivat sitten kännissä yllyttäneet erään naispuolisen kaverin imemään miehelleni fritsun. Saan kuulema ihan vapaasti kysyä keneltä vaan paikalla olleista asiasta ja laitoinkin eräälle hänen miespuoliselle kaverilleen viestiä. Ei ole vielä vastannut, eikä nähnyt viestiä. Ap
[/quote]
Miksi alapeukut? En mä sen tarinaan oikein jaksa uskoa ja vaikka uskoisinkin, niin en todellakaan sulattaisi sitä, että antoi toisen naisen imeä kaulaansa. Ap
Toivottavasti ap vielä päivittää tilannetta! Jänskättää miten käy!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 20:59"]
Kuka äijä imee toisen äijän kaulaa. Niinpä, ei kukaan
[/quote]
olen ollut todistamassa tätä toimitusta, molemmat heteroita, varattuja
Oletko jo jutellut ukkos kanssa?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:22"]Huvittavaa. Jos miehesi siis pystyy todistamaan homoilleensa niin sekö olisi sitten ihan ok?
[/quote]
Mun kaveripiirissä on sellasia hetero jätkiä jotka kännissä tykkää tolleen pelleillä kavereittensa kanssa. Onhan se vähän omituista mutta on sitä kummempaakin nähty. Ja kyllähän jotkut hetero muijatkin tykkää kännissä suudella toisiaan.
[/quote]
Mua naurattaa just tollaset jätkät, ollaan niin homovastaisia ja hyi saatana hinttejä mut sit kun keräännytään yhteen viettämään saunailtaa niin parin kaljan jälkeen otetaan Facebookiin alastonkuvia rinta rinnan ja munat munia vasten ja tungetaan paljasta persettä toisen naamaan :D meno on homompaa kuin homoilla.