Avopuoliso tuli kotiin juhannusreissulta fritsu kaulassa
Väittää, että kavereiden kanssa (miehiä) imivät kännissä toisilleen fritsuja. Olivat kaveriporukalla mökkeilemässä ja minä itse kotona, koska oli töitä. Enpä oikein tiedä jaksanko uskoa. Pyysin, että joku hänen kavereistaan saa lähettää kuvan jossa hänelläkin on fritsu kaulassa, mutta olen kuulema vainoharhainen eikä hän kehtaa pyytää sellaista kuvaa.
Aika paska olo tällä hetkellä.
Kommentit (171)
Jaksatte pettämisistä jauhaa, hoh hoijaa, täällä järjen jättiläiset kokoontuu ja kaveria jeesaa.
Tällä hetkellä järjetön raivo ja kuvotus. Laitoin naiselle viestiä missä kerroin, että mun ja miehen suhteessa ei hyväksytä liian intiimiä menoa muiden kanssa ja toisen kaulan imeminen kuuluu siihen. Pyysin jättämään minut rauhaan ja antaa mun ja miehen selvittää keskenämme tilanne. Jos ovat tehneet jotain muutakin kuin fritsun niin saa kertoa, muussa tapauksessa jättäköön minut rauhaan.
Olen menossa kaverin luokse yöksi. Täällä en jaksa enää yhtään. Ap
Tsemppiä ap ! Tosi kurja tilanne :/ miksi ei akat voi jättää varattuja rauhaan...toivottavasti kaikki vielä järjestyy ,toisaalta ehkä ero on parempi ratkaisu jos mies ei osaa käyttäytyä.
Niin ja ihan sama vaikka kyseinen akka tai joku muu kävisi tällä palstalla. Kyllä, olen niin skitso akka että suutun mieheni kaulan imemisestä ja valitan siitä av:lla. :D Ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:40"]Mitä hittoa nyt? Miehen kaveri vastasi, että se fritsu oli pelkkä vitsi naisen ja mun avokin välillä. Laitoin, että ok, kiitos kun vastasit. Nyt se nainen joka fritsun oli tehnyt laittaa mulle viestiä olen pilannut hänen, mun avokin ja varmaan muidenkin fiiliksen skitsoamisellani. Mitäs perkelettä?! Ilmeisesti mies on mennyt valittamaan tälle akalle, että mä en ole tykännyt siitä imujäljestä ja nyt se akka vinkuu mulle? Laitoin miehelle äsken hyvin vihaisen viestin, ei ole vielä vastannut koska töissä. Erittäin vittuuntunut Ap [/quote] No voi ei... Teillä on siellä parisuhteen välikysymys päällä, mutta varattuja miehiä imeksivällä muikkelilla on huonot fiilikset... Sääliä kai ihan tuota akkaa pitäisi. . Oksettaa ihan. Miten se nainen kehtaa valittaa sinulle, kun on ensin ollut mukana pilaamassa sinun parisuhdettasi??
[/quote]
Niinpä, voi yrjö mikä horo!
Kuuluuko tuo imuttelija siihen kaveriporukkaan ja oletko tavannut häntä koskaan? Törkeältä akalta kuulostaa!
Pointtihan tässä on se, että mies ensin selittää kavereiden tehneen toisilleen jälkiä kauloihin (???) ja sitten tarina on yhtäkkiä toinen. Ja tuo toisten "fiilisten" pilaaminen, voi luoja mitä tampioita. Jos olisi ollut viatonta, mies olisi toiminut kuten joku jo aikaisemmin totesi, ollut paniikissa ja heti ryhtynyt soittelemaan kavereilleen saadakseen "totuuden" julki. Hyökkäys on paras puolustus ja ilmeisesti tämä viisaus seisoo kaikkien pettureiden käsikirjassa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:22"]Huvittavaa. Jos miehesi siis pystyy todistamaan homoilleensa niin sekö olisi sitten ihan ok?
[/quote]
Mun kaveripiirissä on sellasia hetero jätkiä jotka kännissä tykkää tolleen pelleillä kavereittensa kanssa. Onhan se vähän omituista mutta on sitä kummempaakin nähty. Ja kyllähän jotkut hetero muijatkin tykkää kännissä suudella toisiaan.
[/quote]
Mua naurattaa just tollaset jätkät, ollaan niin homovastaisia ja hyi saatana hinttejä mut sit kun keräännytään yhteen viettämään saunailtaa niin parin kaljan jälkeen otetaan Facebookiin alastonkuvia rinta rinnan ja munat munia vasten ja tungetaan paljasta persettä toisen naamaan :D meno on homompaa kuin homoilla.
[/quote]
Tästä on ihan vähän aikaa sitten tehty tutkimus. Kaikista pahimmat homofoobikot ovat ihan oikeasti suurella todennäköisyydellä ainakin jossain määrin homoja.
Siis vaikka tuo kuinka viatonta kännipilaa olisikin ollut, niin kyllä normaalijärjellä varustetut ihmiset ymmärtävät, miltä se voi näyttää ulkopuoliselle ja kuinka tuollainen on omiaan loukkaamaan pilailijoiden puolisoita. Itse jos olisin ollut osallisena tuollaisessa episodissa, en muuta voisi kuin pyytää sydämeni pohjasta anteeksi omaa osuuttani ja olla vilpittömän pahoillani siitä, että olen teoillani aiheuttanut niin paljon pahaa mieltä viattomalle ihmiselle. Ei tulisi mieleenkään alkaa syyttelemään sitä ihan ymmärrettävästi loukkaantunutta puolisoa yhtään mistään, saatika valittelemaan, että omat fiilikseni menivät pilalle.
Jotenkin vain tuollainen aloittajaa syyttelevä käytös sekä miehen että naisen puolelta viittaa minusta siihen, ettei heillä ihan puhtaat jauhot ole pussissa. Jos kyse olisi oikeasti ollut jostain viatomasta pilasta, jolla ei ollut tarkoitus loukata ketään, eikö silloin kuka tahansa haluaisi pyrkiä korjaamaan aiheuttamansa vahingon sen sijaan, että syyttelee toista?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 17:55"]Siis vaikka tuo kuinka viatonta kännipilaa olisikin ollut, niin kyllä normaalijärjellä varustetut ihmiset ymmärtävät, miltä se voi näyttää ulkopuoliselle ja kuinka tuollainen on omiaan loukkaamaan pilailijoiden puolisoita. Itse jos olisin ollut osallisena tuollaisessa episodissa, en muuta voisi kuin pyytää sydämeni pohjasta anteeksi omaa osuuttani ja olla vilpittömän pahoillani siitä, että olen teoillani aiheuttanut niin paljon pahaa mieltä viattomalle ihmiselle. Ei tulisi mieleenkään alkaa syyttelemään sitä ihan ymmärrettävästi loukkaantunutta puolisoa yhtään mistään, saatika valittelemaan, että omat fiilikseni menivät pilalle.
Jotenkin vain tuollainen aloittajaa syyttelevä käytös sekä miehen että naisen puolelta viittaa minusta siihen, ettei heillä ihan puhtaat jauhot ole pussissa. Jos kyse olisi oikeasti ollut jostain viatomasta pilasta, jolla ei ollut tarkoitus loukata ketään, eikö silloin kuka tahansa haluaisi pyrkiä korjaamaan aiheuttamansa vahingon sen sijaan, että syyttelee toista?
[/quote]
Juuri näin.
En voisi koskaan ottaa ap:n kaltaista lahnaa.
M39
Siis teoriassa tuo AP:n miehen tarina voi pitää paikkaansa. Kyllähän äijät voivat tehdä jotain tuollaista ihan vain pilailun vuoksi. Jos vaikka joku sammuu saunailllassa, niin fritsun tekeminen kaulaan on melkoinen jäynä. Mutta toisaalta, en kyllä usko, että olisivat imeneet toisilleen fritsuja huvin vuoksi. Eli äijä vaihtoon. Pitää sinua ihan kynnysmattona.
Taitaa ukko olla näitä biiseksuelleja. Ja miten meidän pitäisi siihen suhtautua?......
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:08"]
En voisi koskaan ottaa ap:n kaltaista lahnaa. M39
[/quote]
Mmmmitä? Mistä tää tuli? :----DDD
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:08"]En voisi koskaan ottaa ap:n kaltaista lahnaa.
M39
[/quote]
Eikä moni sun kaltasta pieni aivoista (ja munaista?) ällötystä.
M40
Kuule kysäsepä niiltä kavereilta, jos ne kuitenkin hyvin tunnet!
Ap, mikä tilanne? Oletko kunnossa?