Avopuoliso tuli kotiin juhannusreissulta fritsu kaulassa
Väittää, että kavereiden kanssa (miehiä) imivät kännissä toisilleen fritsuja. Olivat kaveriporukalla mökkeilemässä ja minä itse kotona, koska oli töitä. Enpä oikein tiedä jaksanko uskoa. Pyysin, että joku hänen kavereistaan saa lähettää kuvan jossa hänelläkin on fritsu kaulassa, mutta olen kuulema vainoharhainen eikä hän kehtaa pyytää sellaista kuvaa.
Aika paska olo tällä hetkellä.
Kommentit (171)
Meidän opiskelijariennoissa on tuotakin harrastettu, että jätkät imeneet tuhannen kännissä retkuja toistensa kaulaan. Lähtökohtaisesti en kuitenkaan uskoisi kyseistä selitystä. Ehkä jos poikaystävä olisi omasta ainejärjestöstä. :D Mutta niin älyttömältä kuin kuulostaakin, niin olen omin silmin saanut todistaa, että kyllä tuollaistakin tapahtuu.
Kai sä saat suoraan soittaa sille muijalle ja kysyy mitä tapahtui?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:00"]
Mies vaihtoi tarinaansa siten, että oli kertonut kavereilleen ettei hänellä koskaan ole ollut fritsua kaulassa. Kaverit olivat sitten kännissä yllyttäneet erään naispuolisen kaverin imemään miehelleni fritsun. Saan kuulema ihan vapaasti kysyä keneltä vaan paikalla olleista asiasta ja laitoinkin eräälle hänen miespuoliselle kaverilleen viestiä. Ei ole vielä vastannut, eikä nähnyt viestiä. Ap
[/quote]
Miksi alapeukut? En mä sen tarinaan oikein jaksa uskoa ja vaikka uskoisinkin, niin en todellakaan sulattaisi sitä, että antoi toisen naisen imeä kaulaansa. Ap
[/quote]
Itse alapeukutin paskan äijän vuoksi, en epäillytkään sinua niin sinisilmäiseksi. =)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:34"]
Tuskin se siihen puremiseen on jäänyt. Eiköhän siinä ollut mukana seksiäkin.
[/quote]
No, hui!
BB:ssä suutelivat kännivedon takia toistensa kasseja. Itsekin tehnyt ihan vitun huonoja spedeilyjä mies miehelle....kaveri yllytti ja saunassa pidin peukkuja lauteilla jotta kolmas kaveri istuis siihen....istuhan se, sain nyrkistä nenään ku sormi uppos perseeseen ahahhahah. tästä joku 16v aikaa, sorry jukkis;)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 17:28"]Tällä hetkellä järjetön raivo ja kuvotus. Laitoin naiselle viestiä missä kerroin, että mun ja miehen suhteessa ei hyväksytä liian intiimiä menoa muiden kanssa ja toisen kaulan imeminen kuuluu siihen. Pyysin jättämään minut rauhaan ja antaa mun ja miehen selvittää keskenämme tilanne. Jos ovat tehneet jotain muutakin kuin fritsun niin saa kertoa, muussa tapauksessa jättäköön minut rauhaan.
Olen menossa kaverin luokse yöksi. Täällä en jaksa enää yhtään. Ap
[/quote]
Miehelläsi on ihan kiva muna ;)
Mitä hittoa nyt? Miehen kaveri vastasi, että se fritsu oli pelkkä vitsi naisen ja mun avokin välillä. Laitoin, että ok, kiitos kun vastasit. Nyt se nainen joka fritsun oli tehnyt laittaa mulle viestiä olen pilannut hänen, mun avokin ja varmaan muidenkin fiiliksen skitsoamisellani. Mitäs perkelettä?! Ilmeisesti mies on mennyt valittamaan tälle akalle, että mä en ole tykännyt siitä imujäljestä ja nyt se akka vinkuu mulle?
Laitoin miehelle äsken hyvin vihaisen viestin, ei ole vielä vastannut koska töissä.
Erittäin vittuuntunut Ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:38"]BB:ssä suutelivat kännivedon takia toistensa kasseja. Itsekin tehnyt ihan vitun huonoja spedeilyjä mies miehelle....kaveri yllytti ja saunassa pidin peukkuja lauteilla jotta kolmas kaveri istuis siihen....istuhan se, sain nyrkistä nenään ku sormi uppos perseeseen ahahhahah. tästä joku 16v aikaa, sorry jukkis;)
[/quote]
Olet raiskaaja
Ei sitten sun fiiliksiä ajateltu kun fritsua tehtiin? Onko tää nyt totta? Huh huh!!
Ei jumalauta olisin vihainen, jos joku random akka tulis tommosen mökkireissun jälkeen vinkumaan MULLE fiiliksen pilaamisesta, jos eka olis ite imeny mun miehen kaulaa. Joku roti oikeesti hommaan, vedä muijalle luu kurkkuun heti kättelyssä. .____.
En uskoisi sanaakaan. Mies on ehtinyt juttelemaan kavereiden kanssa ja tottakai he valehtelevat miehen puolesta. Pistäisin äijän vaihtoon.
Ja ihan turhaan sä mitään viestejä laittelet, soittasit ihan suoraan ja kysysit että mitähän saatanaa kenenki päässä liikkuu? Mulla meni nyt ihan tunteisiin tää, vaikkei oo ees mun asia. :D
Nyt en olis turhan sinisilmäinen. Ei miehet tee toisilleen fritsuja, jos homoilevat leikillään niin kyllä se silti on jotain ihan muuta. Voihan se olla että joku nainen on sen tehnyt esim pullonpyörityksessä eli ns syyntakeettomasti. Otat asian puheeksi ja vaadit totuuden, luulisi miehen käytöksestä jo jotain huomaavan
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:40"]Mitä hittoa nyt? Miehen kaveri vastasi, että se fritsu oli pelkkä vitsi naisen ja mun avokin välillä. Laitoin, että ok, kiitos kun vastasit. Nyt se nainen joka fritsun oli tehnyt laittaa mulle viestiä olen pilannut hänen, mun avokin ja varmaan muidenkin fiiliksen skitsoamisellani. Mitäs perkelettä?! Ilmeisesti mies on mennyt valittamaan tälle akalle, että mä en ole tykännyt siitä imujäljestä ja nyt se akka vinkuu mulle?
Laitoin miehelle äsken hyvin vihaisen viestin, ei ole vielä vastannut koska töissä.
Erittäin vittuuntunut Ap
[/quote]
No voi ei... Teillä on siellä parisuhteen välikysymys päällä, mutta varattuja miehiä imeksivällä muikkelilla on huonot fiilikset... Sääliä kai ihan tuota akkaa pitäisi.
.
Oksettaa ihan. Miten se nainen kehtaa valittaa sinulle, kun on ensin ollut mukana pilaamassa sinun parisuhdettasi??
Voi vittu mitä porukkaa. Jos olisin itse ap niin varmaan räjähtäisin sille lortolle ja haukkuisin ihan pystyyn :D Ettäs kehtaa tulla kitisemään kun itte on varatun äijän kaulaa imutellut. Saatanan saatana! Ja ukko lentäis kans kaaressa pihalle.
Oli miten oli, joka tapauksessa miehesi jo kertaalleen vaihtoi tarinaansa eli VALEHTELI SINULLE. Voitko jatkossa luottaa? Aivan. Heipat hänelle.
Taas tehdään kärpäsestä härkänen....