Pienin asia, mistä kumppanisi/eksäsi on hermostunut?
Itse eksä sai joskus raivarin kun leikkasin tiskirätti-rullasta niin, etten leikannut sen viivan mukaan. Heitti rätin roskikseen ja käski minun mennä johonkin kodinhoitokouluun :D rosimme myöhemmin muista syistä.
Kommentit (930)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissailtana huomautin (en huutanut, en nalkuttanut) että miksi meillä on aina TV auki ja sieltä katsellaan vain autoihin liittyviä ohjelmia (top gear, korjaa vanha auto, huoltamo miehet jne)
Että miksi en saa katsoa ikinä televisiota vaan omia ohjelmia pitää katsoa puhelimella areenasta!
Huusi ettei ole minun palvelija?!
Nyt mököttää ja nukkuu sohvalla.
Kauanko aiot katsella tyyppiä ?
Koko elämänsä, mielikuvitus on niin voimakas.
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui siitä kun annoin yhden hänen protskuvanukkaista lapsellemme välipalaksi. Kauhea pauhaaminen ja lopuksi haukkui vielä huonoksi äidiksi ja lähti ostamaan toisen läjän protskuvanukkaita kaappiimme..
Minkälainen äiti antaa lapselle proteiinivanukkaan välipalaksi?
Aina suuttui ja huusin:luoja ota minut pois!
En suostunut antamaan "kakkosta", suuttui ja raivostu, myöhemmin paljastui että on "bi" ja käynyt lykkimässä muka vain hyvää kouluakaveria,itselle muistoksi sain pahan bakteeritulehduksen alapäähän ja eron jonka aikana paisko seinään. No rikosilmoituksen tein mutta eipä oo edennyt koska "ei riittävästi näyttöä".
Siitä kun olin lajitellut roskat myös muuton yhteydessä.
Siitä kun otin K-kaupassa punalaputettuja jugurtteja neljä kappaletta.
Olin vahingossa ottanut hänen tyynynsä kun menin ennen häntä nukkumaan, enkä pimeässä nähnyt mikä on hänen tyyny. Löi minua siitä hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Olimme menossa Ikeaan toiseen kaupunkiin. Laitoin päälleni legginsit, pitkän ja löysän t-paidan sekä tennarit. Semmoiset rennot mukavat vaatteet joissa on hyvä istua autossa ja kierrellä kaupassa. Mies kystyi miksi minulla on yöpaita, aloin nauraa mutta mies olikin tosissaan! Myöhemmin alkoi vielä motkottaa kampauksestani (ponnari) ja meikittömyydestä, olin kuulemma "kuin sängystä noussut". Kiirehti sitten edelläni koko Ikean läpi sekä meni ruokapaikassa eri pöytään, koska häpesi minua! Oli aika hiljainen kotimatka ja se tapailu oli sitten siinä.
Mulle sanottiin että pitäis laittaa farkut kun tuulihousut on niin nolot että joutuu mua häpeämään. Oltiin menossa Porissa Reposaaren vapaa-ajan asuntomarkkinoille...
Silloin nuorena olin niin tyhmä että suostuin vaihtamaan vaikken olisi millään halunnut laittaa kiristäviä farkkuja kesäkuumalla. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun mies on vaikuttanut siihen mitä puen päälleni!
Siitä ex-mieheni ei tykännyt kun petin häntä työpaikan juhlissa, ihme urpo, munaton kusipää. Ehkä liikaa oli, että hänen työpaikassaankin kaikki tiesivät sen, kun oli yhteisiä tuttuja. Ihme luuseri. No nyt porskutan nuoremman miehen kanssa ja lapsilla kaikki hyvin! Voimaannutaan me naiset!
Suuttui, kun en tykännyt hänen antamastaan lempinimestä, jolla hän aina tyttöystäviään kutsui: "pikkuinen". Todennäköisesti yritti välttää väärän nimen käyttämisen ja oli joku vara-pikkuinen aina jossain odottelemassa. Vieläkin nousee oksennus suuhun.
Mökötti yhteisen mökkiviikonlopun kun en antanut hänelle automatkalla lempinimeä. En ymmärrä miksi olisi pitänyt väkisin keksiä jotain?
Yritti tehdä minut mustasukkaiseksi, ja suuttui kun se ei toiminut. Seurasi mykkäkoulua ja kiukuttelua.
Tein myös selväksi että en katso pettämistä tai valehtelua. Järkyttyi kovasti kun hänet jätin sen jälkeen kun oli jäänyt kiinni pettämisestä ja valehtelusta. Suuttui siitä miten tunteeton ja kylmä olen.
Yhdessäoloa kesti n. puoli vuotta.
Soitteli pitkään perään ja halusi vielä mahdollisuuden, tai edes seksisuhteen, mutta oli kyllä mennyt maku koko ukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Suuttui, kun en tykännyt hänen antamastaan lempinimestä, jolla hän aina tyttöystäviään kutsui: "pikkuinen". Todennäköisesti yritti välttää väärän nimen käyttämisen ja oli joku vara-pikkuinen aina jossain odottelemassa. Vieläkin nousee oksennus suuhun.
Mökötti yhteisen mökkiviikonlopun kun en antanut hänelle automatkalla lempinimeä. En ymmärrä miksi olisi pitänyt väkisin keksiä jotain?
Yritti tehdä minut mustasukkaiseksi, ja suuttui kun se ei toiminut. Seurasi mykkäkoulua ja kiukuttelua.
Tein myös selväksi että en katso pettämistä tai valehtelua. Järkyttyi kovasti kun hänet jätin sen jälkeen kun oli jäänyt kiinni pettämisestä ja valehtelusta. Suuttui siitä miten tunteeton ja kylmä olen.
Soitteli pitkään perään ja halusi vielä mahdollisuuden, tai edes seksisuhteen, mutta oli kyllä mennyt maku koko ukkoon.
Apu kuulostaa tutulta, onko asunut porissa ja sit Vaasassa?:o
Nuudelikeissi, joksi sitä kutsun, ja jolloin viimeistään tajusin miehen olevan aivan pimeä. Mies kysyi nuudeleita tehdessäni onko nuudelipussin sisällä olevassa palmuöljypussissa kenties valkosipulia lisättynä, johon totesin vain että ei ole vaan pelkkää palmuöljyä. Sanoin myös että siihen nuudelipussin sisällä olevaan toiseen pussiin kenties on voitukin lisätä valkosipulia. No huomaan kuinka hänen kierrokset kiihtyy, toteaa aivan raivona selvittävänsä asian ja löysi suomi24-keskustelun, jossa pohdittiin tätä samaa asiaa. Suuttui niin verisesti että haukkui minut tyhmäksi, esti puhelimitse yms ja alkoi aivan pää punaisena raivoamaan. Aikansa rauhoituttuaan, totesin hänelle, että minun elämää ei kauheasti hetkauta onko jossain palmuöljyssä valkosipulia vai ei. Et miten voi noin iso reaktio tulla asiaan. Siksi kuulemma kun olen niin helvetin tyhmä etten tiedä että siinä on valkosipulia kun kaikki sen tietää 🤣
Toisen eksän kanssa oli taas ananaskeikki. Suuttui kun tein hänelle pitsaa uuniissa ja sanoin meneväni hakemaan pitsan pois uunista niin hön pyytää minua lisäämään tölkkiananakset pitsan päälle. No itse olin sillon nuori enkä tiennyt että jotkut oikeasti lisää ananasta pitsan päälle. Otin pitsan pois uunista ja lisäsin ne siihen. Suuttui verisesti, ei syönyt palaakaan pitsaa ja lopulta erosimme tämän asian takia. Minun olisi pitänyt tajuta että lisään ne ananakset sinne ennen kuin otan pitsan pois uunista, jotta ne kypsyy 😅
Matti oli aina krapulassa ääniyliherkkä, pahinta oli tyhjien pullojen kiloinä ja tölkkien kolina. Alka
Sain äidiltäni lahjaksi mekon, jota sovitin myöhemmin. Olin silloin flunssassa ja yskässä, ja ääneni oli normaalia käheämpi. Kysyin "miltä näyttää" Ex alkoi huutaa miksi haluan näyttää ja kuulostaa röhkivältä lehmältä :D Tuli niin puun takaa, että repesin nauruun. Siitä suuttui vielä enemmän ja olisi varmaan repinyt sen mekon päältäni, jos en olisi ehtinyt juoksemaan asunnosta ulos.
Mervi kirjoitti:
Matti oli aina krapulassa ääniyliherkkä, pahinta oli tyhjien pullojen kiloinä ja tölkkien kolina. Alka
Jotain rajaa menehtyneiden pilkkaamiseen.
Lähetin hänelle kuvan, jossa keikistelin alusvaatteet päällä.
Se oli virhe.
Ikkuna oli lähellä: joku voi nähdä. Kuva oli otettu päivällä: eikö minulla ole tärkeämpää tekemistä keskellä päivää.
Hän katsoi vielä aiheellisiksi mainita, että voithan sä tommosia lähetellä, mutta ”älä odota että mä innostun niistä”.
Mielestäni kuva näytti ihan nätiltä ja jotenkin mun logiikalla oletin, että mies keskimäärin ilahtuu tällaisesta eleestä omalta tyttöystävältä. Nykyiseni ainakin, onneksi :)
Kyseinen mies oli kyllä muutenkin aivan käsittämätön alaspainaja. Teinpä ihan mitä tahansa kotityötä tai hoidin vaikka työpuhelua, hän löysi toiminnastani kritisoitavaa ja virheitä.
Hän sai oloni hyvin nopeassa ajassa erittäin huonoksi ja ahdistuneeksi. Eikö kumppanin pitäisi tukea ja kannustaa. Ja ilahtua toisen halusta ilahduttaa.
Kaaduin pyörällä ja mursin jalkani sekä lö in pääni pahasti. Siinä tärskyssä puhelin lensi jonnekin ja hajosi. Olin syrjäisellä metsäpolulla. Jouduin odottamaan apua varmaan tunnin, kunnes ensimmäinen lenkkeilijä meni ohitse ja soitti ambulanssin. Sairaalasta soitin ex-miehelle. Alkoi huutaa "mikset sä v t * n apina pitänyt varapuhelinta mukana. Joo-o. Tarkoitushan oli nimenomaan kaatua. Onneksi oli hypärä päässä tai olisi voinut kallo haljeta.
Ostin ex-tyttöystävälleni hänen syntymäpäivänän sydämen muotoisen suklaakakun, vieläpä erikoistilauksena lisämaksusta. Hän oli laihdutuskuurilla, mistä ei kertonut minulle mitään ja oli jo valmiiksi hoikka. Kotiin tultuaan paiskasi kakun lavuaariin ja huusi, kuinka yritän lihottaa häntä, jotten kelpaisi muille. Seuraavana päivänä syytti kuukautisia tästä kohtauksesta. Ymmärrän kyllä, että ne saattavat aiheuttaa mielialojen vaihtelua, mutta kyllä kolmekymppisen ihmisen pitäisi osata sen verran hillitä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitteli pitkään perään ja halusi vielä mahdollisuuden, tai edes seksisuhteen, mutta oli kyllä mennyt maku koko ukkoon.Apu kuulostaa tutulta, onko asunut porissa ja sit Vaasassa?:o
Onko hänen nimikirjana J ,Sukunimi V ?
Kerran katsottiin jotain ohjelmaa tallenteena. Satuin paljastamaan, että olen jo katsonut ohjelman netistä."Sitten me ei katota tätä ollenkaan!" mies äsähti.